Auteur |
Bericht |
RoebZ
2e jaars
Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 05, 2008 17:49 |
|
Hay, ik ben Roebi (aka Ro-chan) en ik bekeek de FanArt op dit forum en was aangenaam verrast! Toen dacht ik, ik ga ook FanArt maken!
En laat ik nou dol zijn op Chibi...
Dus, het zullen vooral Chibi-tekeningen zijn die ik erop zet^^.
Veel plezier en ik hoop dat jullie het leuk vinden!
P.S. Je zult de naam "Malfinia" vaak tegenkomen. Dat is mijn eigen verzonnen Harry Potter karakter die iets met Draco Malfidus krijgt.
Dus, om je een eventuele verwarring te besparen (Wie is dat?!) heb ik dat effe uitgelegd. (Malfinia is op mijzelf gebaseerd^^)
Dit was mijn eerste stripje, ik voelde een aandrang om Patty Park te irriteren, maar dat kon natuurlijk niet, want ze bestaat niet echt.
Maar toen dacht ik: Ik kan haar via comic irriteren! Ja!
Malfinia irritates Pansy:
http://kachibanamei007.deviantart.com/art/Irritating-Pansy-79176626
Toen verveelde ik me en had ik behoefte aan geknuffel, dus tekende ik dit:
Huggies:
http://kachibanamei007.deviantart.com/art/Huggies-79176474
Enjoy! Mijn volgende tekening gaat niet in Chibi.
Ik denk aan een fantasie tussen Malfinia en Hermelien over hun kinderen.
Requests zijn trouwens welkom^^.
Nou, ik moest em effe afmaken, maar dit is em dan:
Malfinia and Hermione fantasize about their children's future:
http://kachibanamei007.deviantart.com/art/Fantasize-79178657
-xoxox-
Ro-chan
En de mensen die er 'niks aan' vinden, zouden die dan kunnen zeggen wat ze er 'niks aan' vinden, want ik wil zoveel mogelijk opbouwende kritiek, omdat ik nog niet zo zeker ben van mijn tekenkunst en graag tips wil. Als ik alleen maar 'niks aan' zie staan, dan heb ik ook zoiets van: oké, wat kan ik er dan aan verbeteren en het is sowieso geen leuke start.
ro-chan |
_________________ Angel, Malfinia, Luxy, Ivy
Best Friends 4-Life
I'd rather spent one life with you, than face all ages of this world alone... |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 12, 2008 23:05 |
|
Om eerlijk te zijn ben ik niet zo'n fan van je art. En das eigenlijk voornamelijk omdat het Sue-art is. (Een zelfbedacht karakter dat gebasseed is op jezelf en vaak eindigt met een populair personage, in dit geval dus Draco) Ook suggereer je dat je personage de moeder van Scorpius is, maar das Astoria Greengrass.
Maar goed, ik zie wel dat je graag wilt en dat je enthousiast ben, en dat is heel goed. Je doet je best Ik advieseer je om je Sue achterwege te laten en je eens te richten op bijvoorbeeld scene's uit het boek. Dan krijg je vast meer reacties |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
NekoNARCOTIC
1e jaars
Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 18, 2008 18:19 |
|
Hmm laat ik beginnen met zeggen dat chibi in mijn ogen een stijl is die vaak wordt gezien als iets heel erg gemakkelijks, terwijl lang niet zo veel mensen de 'kunst' (als je het uberhaupt al zo mag noemen) beheersen.
Wat ik je vooral aanraad is om veel te blijven oefenen hier in, volg eens wat tutorials. In feite zit je op het goede spoor, maar juist omdat chibi zo gestyleerd (versimpeld) is vergt het veel meer uitwerking. Niet in de gedetailleerde zin, maar wel gewoon qua vorm en kleur.
Op DeviantArt - en eigenlijk over teh whole interwebz verspreid - staan heel veel tutorials om chibi's te leren tekenen. Ik zie wel enthousiasme in je werk, en vergeet niet: oefening baart kunst |
_________________ You are an idiot on so many levels that I almost feel overwhelmed. |
|
|
|
MissLupin
3e jaars
Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 23, 2008 12:39 |
|
Ik vind chibi's geweldig en ik beschouw da eigelijk wel als kunst want kunst is gewoon uzelf uitdrukken. Ik vind het wel een leuke stijl en de ook de comics, maar idd de mary-sue valt tegen. |
_________________ "To the well organized mind, death is but the next great adventure." |
|
|
|
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 23, 2008 16:43 |
|
Ik vind je tekeningen met de ''Sue's'' eigelijk helemaal niet irritant. Ik vond de eerste juist heel erg leuk. xD Ze zijjn gewoon leuk om te zien.
Het enige tipje wat ik kan geven, is misschien iets netter te tekenen. ^^ Maar je bent op het goede spoor. |
_________________ I LOVE HPF |
|
|
|
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 24, 2008 19:18 |
|
Misschien moet je iets netter tekenen. Iets meer details. Persoonlijk houd ik niet van zelfverzonnen personages erbij, maar overal ziet het er best goed uit. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
|
|
RoebZ
2e jaars
Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 19, 2008 11:57 |
|
Oh er wordt hier nog gepost XD
ik dacht dat ik hem gesloten had
maar ik weet nu dat sue hier niet mag (ik wist trouwens niet dat het een naam had)
maar ik zal vanaf nu alleen nog tekeningen posten die niet sue zijn... |
Best Friends 4-Life
|
|
|
nirphania
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 23, 2008 21:14 |
|
Ik vind het leuke art en dat het sue is is gewoon Bullsh*t als jij dat wilt tekenen dan moet jij dat lekker doen Ook kunst moet je in vrijheid kunnen maken, en niemand maar dan ook niemand mag je aanvallen of het dan al dan niet sue is. Het is jouw eigen fantasie en er is niemand die mag zeggen dat het niet mag of wat dan ook.
Men mag wel zeggen dat ze het niet mooi vinden (vrijheid van meningsuiting he) maar jij moet gewoon tekenen wat jij mooi vind!
en overal vind ik dat je wel leuke art hebt, ook die "sue's".
Dus ga gewoon door met tekenen ook die zelfverzonnen personages want misschien zijn wij wel vast geroest in het oude.
(verniewers werden altijd al aangevallen)
En sue mag je, moet je gewoon er niks van aantrekken het is jouw tekening toch! |
|
|
|
|
Anton Goldstein
2e jaars
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 26, 2008 15:31 |
|
Ik vind ze wel iets hebben, maar je ziet dat je nog niet zo lang fan-arts maakt.
Dus je moet veel oefenen enzo
En oja, je haren vind ik echt zo 'hoekig'.
Maar je bent op de goede weg ;D |
|
|
|
|
RoebZ
2e jaars
Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 28, 2008 20:11 |
|
bedankt voor de opbeurende kritieken...
ik ben inmiddels al wel aan het verbeteren...ik zal binnenkort meer tekeningen posten...
inmiddels zijn mijn haren (vind ik zelf) minder hoekig en kan ik beter chibi's maken...
heel erg bedankt nogmaals! |
Best Friends 4-Life
|
|
|
RoebZ
2e jaars
Verdiend:
58 Sikkels
|