Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Lindsay's First Year Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
AAS
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 2 Sikkels


AAS is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Okt 25, 2008 9:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

heeyyy Very Happy
dit is een verhaal over een meisje Lindsay die bij haar tante en oom woont. ze gaat voor het eerst naar zweinstein met haar nichtje komt in griffoendor, bij Percy in het jaar.

veel plezier met lezen

Laughing



de bandleden:Lindsay komt in het jaar van Percy, in Griffoendor en is de zangeres van de band.
Patricia komt in hetzelfde jaar als Lindsay maar dan in ravenklauw en is pianiste
Leo komt ook in griffoendor, in het jaar van George en Fred. Hij bespeelt de basgitaar.
Ian bespeelt de drum en komt een jaar na Leo op zweinstein en zit in Zwadderich.
Hamish neemt de plaats in van de ‘2de’gitarist en zit bij Huffelpuf in hetzelfde jaar als Ian.
Daan is de ‘1ste’ gitarist. Daan komt zoals bekend is in Griffoendor. Bij Harry enz. in het jaar.
The Black Soul is de naam van de band (ze schrijven alle nummers zelf in het verhaal banden/zangeressen staan erachter)

1. het begin

Bij het huis van Lindsay Silverclare vlogen 3 uilen. Lindsay die zag ze en rende naar ze toe, ze pakte de brieven en betaalde de uil met het ochtendblad. Ze keek naar de twee andere brieven en krijste opgewonden. De een was van Zweinstein en de andere was van Madame Mallekins gewaden voor alle gelegenheden. Zweinstein was een voor tovenaars en heksen. Ze mocht eindelijk naar zweinstein samen met haar nichtje Patricia. Ze riep haar tante en spraken af om de volgende dag naar de weg-is-weg te gaan, konden ze ook Lindsay’s bestelling op halen. Lindsay ging naar boven om haar uilen eten te geven. Ze had vier uilen: 1 zwarte, 1 witte, 1 bruine en 1 gestreepte met alle drie de kleuren. Ze zat diep in gedachte over welk ze mee ging nemen toen haar nichtje binnen kwam. ‘’hey Lin zullen we naar Daan gaan en oefenen + het nieuws vertellen?’’ ‘’ja goed idee Patri, wacht even.’’ ‘’zie je beneden.’’ Toen Lindsay uiteindelijk beneden was, liepen Patricia en zij naar de buren(Daan). Lindsay pakte de sleutel en liep naar binnen. ‘’Hey gaste jullie zijn vroeg, dacht dat je ging vliegen Lin.’’zei Daan die de gang in kwam lopen.
‘’ging ik ook. Maar de uilen kwamen.’’ ‘’ja, morgen gaan we met mam naar de weg-is-weg.’’ Vulde Patricia aan toen Lindsay eventjes zweeg. Achter ze ging de deur weer open en kwam Leo binnen. Hij keek verbaasd toen hij de meiden in de gang zag staan. ‘’wat is hier aan de hand?’’ vroeg hij. ‘’we vertelde net dat we morgen naar de weg-is-weg gaan. En volgende week naar zweinstein.’’ legde Lindsay uit
‘’en morgen ons optreden dan?’’ vroeg Leo verbaasd
‘’we zullen op tijd zijn rustig maar hoor.’’ Zei Patricia geprikkeld omdat Leo eraan twijfelde dat ze dat zouden vergeten. Ze liepen rustig naar de zitkamer en zeiden gedag tegen de moeder van Daan. Toen liepen ze door naar de kelder waar hun spullen opgesteld stonden. Ze begonnen wat te spelen en kletsen. Ze wachten tot de rest van de band kwam.
‘’Hey jongens.’’ Riep iemand vanaf de bovenkant van de trap.
‘’Hey Ian.’’ Riep Lindsay terug en vloog Ian om zijn hals zodra hij van de trap afsprong. ‘’Wat doen jullie hier nu al?’’ vroeg hij verbaasd terwijl hij Lindsay terug knuffelde. ‘’We hebben de brief van Zweinstein binnen, volgende week gaan we weg.’’ Antwoorde Patricia
‘’Wat’’ Schreeuwde Hamish terwijl hij de trap af rende. ‘’nee toch?’’
‘’eigenlijk wel, morgen gaan we onze spullen kopen.’’Antwoorde Lindsay. ‘’maar ik zit nog met een probleem,’’ ging ze verder. ‘’ik weet niet wie ik mee moet nemen. Dark, Soul, Eye of Sweetie.’’
‘’ik zou Dark of Soul meenemen.’’zei Ian, ‘’ik wil best wel op Eye passen. Kan ik jullie sneller schrijven ook.’’
‘’oké ik neem Dark wel mee. Dan mag jij Soul lenen, Patri. Tot aan de Vakantie en dan wisselen we. Daan wil jij op Sweetie passen?’’
‘’Ja tuurlijk. Hoef je niet te vragen hoor, breng haar maar wanneer je wil.’’ Antwoorde hij
En toen begon Ian de opening van the Gathering
(delain) te spelen. Iedereen pakte hun spullen en begonnen mee te spelen. Om een uur ‘viel’ de stroom uit en liep iedereen naar boven om te lunchen. ‘’bedankt voor het waarschuwen mam.’’ Zei Daan zodra hij de trap op was. ‘’Hey pap, hoe was werk?’’
‘’prima, jullie zijn op tijd boven hoe komt dat toch? De laatste tijd zijn jullie dat iedere keer.’’ Vroeg Daan’s vader
‘’o, gewoon meneer. We zetten nu iedere keer een wekker, dat deden we eerst niet.’’ Antwoorde Lindsay
‘’aha, zo zie ik het graag meisje, zeg hebben jullie de brieven van school al ontvangen, dames?’’ reageerde hij hierop
‘’ja meneer, volgende week vertrekken we.’’ Zei Patricia
‘’mooi, eindelijk rust.’’
‘’pap, hou daar toch eens over op.’’zei Daan
‘’waar spelen jullie morgenavond schat?’’ vroeg zijn moeder
‘’we spelen in London mevrouw, bij het London Eye.’’ Antwoorde Hamish voordat Daan dat kon. ‘’het is een openlucht concert. Alle kaartjes zijn uitverkocht. En overmorgen gaan we naar Nederland.’’
‘’wat moeten jullie nu weer in Nederland doen?’’ vroeg Daan’s vader verbaasd
‘’een school heeft ons ingehuurd voor een bal, meneer of we voor ze wouden spelen.’’ Zei Patricia
‘’en we krijgen er ook goed voor betaald meneer. In tovenaarsgoud, het is een tovenaars school.’’ Maakte Lindsay haar nichtjes zin af.
‘’aha, dat is mooi. Ik vind het nooit echt leuk als jullie voor dreuzels moeten spelen. Er kan altijd een ongelukje gebeuren.’’
‘’ mevrouw, dit was verrukkelijk maar ik moet mijn microfoon nog even checken. Ik hoorde er een rammeltje in.’’ Zei Lindsay, ‘’tot de volgende keer meneer, het was leuk u weer te zien, ik zie jullie straks jongens.’’
En Lindsay liep naar de trap terwijl Richard (de vader) zei: ‘’veel plezier meisje, tot de volgende keer.’’
Lindsay ging beneden zitten en nam haar microfoon maar in handen voor het geval Richard naar beneden kwam.

;Nu maar wachten tot de rest komt, ben ik daar goed vanaf gekomen.; luiden de gedachten van Lindsay
‘’is het jou weer mooi gelukt, kregen wij weer een preek dat jij zo beleeft was en dat Daan meer op jou moest lijken en zo.’’ Klaagde Ian
‘’Sorry Daan dat, dat moest maar ik werd er helemaal gek van.’’ Verontschuldigde Lindsay zich bij Daan
‘’maakt niet uit, laten we gaan spelen.’’
En ze begonnen Bye Bye Beautiful
(nightwish) te spelen. toen om vier uur was gingen ze naar Patricia’s en Lindsay’s huis om te hangen. Daar pakte Patricia wat lekkers uit de kast en Leo ging de koelkast doorzoeken op drinken. Toen die twee ook naar boven liepen settelde de rest zich al in Lindsay’s kamer. Leo pakte wat uilenbollen en lokte Sweetie naar hem toe.
‘’mar nog steeds vind ik het niet eerlijk dat jullie nu al gaan en wij pas over een paar jaar.’’ Zei Leo
‘’hé, daar kunnen wij toch ook niks aan doen.’’ Zei Patricia
‘’jawel, later geboren worden. Hoefde jullie pas over een paar jaar.’’ Zei Ian
‘’jullie hadden ook gewoon eerder geboren kunnen worden. Konden jullie ook volgende week gaan.’’ Zei Lindsay, ‘’maakt het uit we kunnen er nu toch niks meer aan doen, maar nu het progamma voor morgen avond.’’ en ze pakte een notitieblok.
‘’Nummer 1: Our Sollemn Hour?’’ begon Daan
Uiteindelijk hebben ze gekozen voor het progamma:


Nummer 1: Our Sollemn Hour (within temptation)
Nummer 2: Gethsemane [Gothic Santuary] (nightwish)
3: Guardian Angel (novaspace)
4: B.I.T.C.H (jamelia)
5: Dirty (Christina Aguilera)
6: My last Breath (evanescence)
7: Say my Name (within temptation)
8: My immortal (evanescence)
9: 7 days to the wolves (nightwish)
10: bring me to life (evanescence)
11: face your demons (after forever)
12: going under (evanescence)
13: the heart of everything (within temptation)
14: the gathering (delain)
15: everybody’s fool (evanescence)
16: see me in shadow (delain)
17: energize me (after forever)
18: shattered (delain)
19: Bye Bye Beautiful (nightwish)

Hierna ging iedereen weer naar huis.

ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vonden. ik zal ong. een keer in de week posten.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer