Auteur |
Bericht |
Kyrax
1e jaars
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 08, 2008 18:43 |
|
Hay
Ik was benieuwd naar jullie reacties. Ik heb dus een Topic geopend met: 'Het einde van Harry Potter'
Harry Potter stopt met boeken en filmen bij deel 7. Natuurlijk zijn ze nu nog druk aan het filmen. Maar nu moet je even goed in je prenten, dat als er niks meer van Harry Potter uitkomt. Wat doe je dan?
Het is heel erg balen, omdat je daar dan zit, met al je boeken en films, maar het enige wat je kan doen is nog lezen en bekijken.. ;s
Ik heb er al een paar keer over nagedacht.
Dit is het van mij.:
'Ik heb al een paar keer de tranen in mijn ogen gekregen bij de gedachte dat Harry Potter straks stopt. Ik heb zelfs al een keer gehuild! ;$'
Jullie?
Reacties please! ;d |
_________________ ....................................................................................
Why I choose for you?
Because I love you
And my love for you will never be end |
|
|
|
maaw
Dreuzel
Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 14, 2008 22:28 |
|
Ik zou het inderdaad ook erg jammer vinden.
Ik zou nie weten wat doen... behalve dan de boeken te blijven lezen en de film blijven te bekijken.
Je kan de films altijd in een andere taal zetten en zien of je weet wat ze zeggen? gaat mischien een beetje ver... maar toch.. |
_________________ A rough fight down a dark alley is the best medicine for a weary warrior. |
|
|
|
blitzkrieg
Dreuzel
Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 25, 2008 22:56 |
|
gelukkig schrijft rowling nog wel door. Ze heeft net weer een nieuw boek uitgebracht die ik zeker ga lezen. Zelf vond ik het einde van deel 7 een beetje slap, beetje jammer na zo'n goede serie boeken. |
|
|
|
|
KJRiddle
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 26, 2008 11:39 |
|
Als de Encyclopedie uit is, en DEathly Hallows Part II, dan leg ik me er maar bij neeer! Meer kan je ook niet doen, alleen hopen op een vervolg in de vorm van een verhaal/verhalen over SPOILERS! | [selecteer] Albus Severus Potter [/selecteer] | Hopelijk gaat dat dan gebeuren ... |
_________________ 'Why So Serious?' |
|
|
|
Rhona
Lady of Snape Manor
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 26, 2008 12:00 |
|
KJRiddle schreef: | Als de Encyclopedie uit is, en DEathly Hallows Part II, dan leg ik me er maar bij neeer! Meer kan je ook niet doen, alleen hopen op een vervolg in de vorm van een verhaal/verhalen over SPOILERS! | [selecteer] Albus Severus Potter [/selecteer] | Hopelijk gaat dat dan gebeuren ... |
dat laatste, zie spoiler, zal helaas denk ik niet gebeuren. Maar we wachten nog steeds op de encyclopedie. Daar ben ik wel heel benieuwd naar. En als die, samen met de films, uit is dan kunnen we alleen nog maar lekker nagenieten van alles wat we hebben. En natuurlijk blijven de discussies bestaan. Want ik hoop wel op wat nieuwe informatie in de HP encyclopedie. |
_________________ Gryffindor my light in the darkness
HPF we will miss you. |
|
|
|
|
| |