Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 HarryPotterFreakz/Forum Jaaroverzicht 2008 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Olivier
Oude Forumnaam: Olivi(s)ander The Fullblood Mod
The Fullblood Mod


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Leerlingenkamer Huffelpuf

Olivier is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2008 15:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

King’s Cross
HarryPotterFreakz/Forum Jaaroverzicht 2008

Het is weer zover, het einde van het jaar nadert; tijd voor het jaaroverzicht. Deze keer met een ander gevoel, want het is de laatste. Want zoals jullie inmiddels allemaal wel zullen weten sluit HarryPotterForum op 31 december zijn deuren. Het hoogtepunt van het HP-tijdperk is voorbij, het is tijd voor iets nieuws.
Al lang voordat dit jaar begon waren er de plannen om te zorgen dat ons netwerk actief zou blijven zodra alle Harry Potter boeken waren uitgegeven. Een deel van deze plannen is ondertussen uitgevoerd en toen is in mei besloten om de stekker uit HPF te halen, en deze in FFF te steken.

Maar goed, dit jaar draaide alles nog om HP, dus laten we eerst maar eens even gaan kijken wat er allemaal gebeurde in de toverwereld dit jaar….

We wisten van tevoren al dat dit jaar weinig spectaculair nieuws zou opleveren wat betreft HP, maar op ons forum gebeurde wel een hoop dus dat zal ik er ook bij betrekken.

In januari 2008 startte we op het forum met de Afdelingsmaanden. Achteraf een zeer geslaagd idee om de activiteit op het forum te blijven behouden. In januari mocht Huffelpuf het spits afbijten, in februari gevolgd door Griffoendor. In Maart was Zwadderich aan de beurt en Ravenklauw als laatste in april. In deze maanden zijn er een hoop leuke spellen bedacht door de leden en werd er met veel enthousiasme aan meegedaan.

In de HP-wereld kwamen begin van dit jaar de geruchten op gang dat Harry Potter en de Relieken van de Dood in twee delen zou worden verfilmd. Vervolgens werd dit in Maart ook echt bevestigd. De meningen zijn verdeeld over de vraag of dit goed of slecht nieuws is, maar in ieder geval kunnen we nóg langer van HP genieten.

In mei was het dan zover; het FantasyFreakzForum ging online en begon vanuit niets om een nieuw forum op te bouwen. Een aantal weken later werd bekendgemaakt dat HarryPotterForum zou stoppen, maar ook dat er eerst nog 7 spetterende afsluitende maanden kwamen.

Ook werd bekend dat Rowling een kort verhaal had geschreven over HP, dat zich afspeelde vóór HP en de Steen der Wijzen. Dit verhaal werd geveild en kwam later in juni ook op het internet, zodat iedereen weer even een klein stukje HP had om te lezen.

In juli beginnen er overal steeds meer foto’s en ook de eerste trailers te verschijnen op het internet voor Harry Potter en de Halfbloed Prins. Dan zijn we nog in de veronderstelling dat deze in November zal draaien in de bioscopen, dus wachten we vol spanning af.
Op haar verjaardag maakt Rowling ook nog eens bekend het boekje Beedle the Bard te zullen uitgeven. Het boekje verschijnt uiteindelijk in december.

Halverwege augustus wordt het dan toch bekendgemaakt, de zesde HP-film wordt uitgesteld tot de zomer van 2009. Fans balen enorm, maar het voordeel is dat de laatste 3 films nu dichter na elkaar zullen verschijnen. Ondertussen blijven er wel steeds foto’s vrijkomen, als schrale troost.

Op ons forum gaan de HPFoMaanden rustig door. Een hintsspecial, een zoektocht naar de geheime kamer, een sluipmoordenaar die op ons forum rondsluipt. Alles staat in het teken van de boeken. In september vind het ToverscholenToernooi plaats, bij ons tussen de afdelingen. In oktober gaat het even fout wanneer Omber op slinkse wijze ons forum weet te veroveren. Gelukkig kan dit aan het eind van de maand weer worden hersteld.

En dan komt het einde steeds dichterbij. Er wordt nog een GeschiedenisQuiz gehouden en leden geven elkaar nog een kadootje bij SecretSanta, maar dan is het toch echt over. Het zit erop. Ook in de HP-wereld is er vrij weinig nieuws geweest de laatste tijd.

Zoals jullie misschien wel weten verschijnt dit overzicht normaal gesproken op kerstavond, maar dit jaar kon ik me er gewoon niet toe zetten (buiten het feit dat ik ziek was). Want het einde komt nu toch wel echt dichtbij. Dit vijfde en laatste Jaaroverzicht maakt het allemaal zo definitief.

Ik wil nog even een stukje uit boek 7 quoten, wat denk ik toch wel van toepassing is op de situatie van nu.

King’s Cross
'I've to go back, haven't I?'
'That is up to you.'
'Do I have a choice?'
'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say?
I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.'


We staan nu op een punt waar iedereen moet kiezen; zet je er hier een punt achter of ga je met ons mee verder op FantasyFreakzForum. Voor iedereen een keus die je moet maken. En ik hoop dat er heel veel mensen zijn die met ons meegaan. Die epiloog van dit ‘verhaal’ is nu aan jullie….

Nu ga ik er een punt achter zetten anders wordt dit verhaal nog 25x zo lang. Ik wil iedereen in ieder geval een heel magisch 2009 wensen waarbij we elkaar hopelijk terugzien op het nieuwe forum, en niet te vergeten is er natuurlijk wel nog een HP film in 2009!

Over een paar afsluitende woorden heb ik lang nagedacht, maar ik kwam er niet echt uit. Vandaar;

‘Domkop! Blubber! Kleinood! Kriel! Dank u wel'





_________________
'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.'
Profiel bekijkenStuur privébericht
francaatjuh
5e jaars
5e jaars


Verdiend: 54 Sikkels
Woonplaats: Avalon

francaatjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2008 19:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik wil vanuit hier ook iedereen bedanken waarmee ik de laatste jaren in contact was hier..

Ik heb hier een aantal jaren geleden onder een andere naam gezeten en ben toen naar een paar jaar 1 jaar tussenuit gegaan..inmiddels ben ik ongeveer weer een jaar terug en heb ondanks dat ik er lang van ben weggeweest weer van genoten de afgelopen maanden..
Misschien was ik wel niet heel actief op het forum..maar ik bij deze de admins, moderators, hoofdmonitors, klassenoudste en VIPS bedanken voor het goed op orde houden van alles en toch tot een mooi einde te laten komen..

Ik weet werlke trein ik pak..en hopelijk zie ik veel mensen terug op FFF en zal het daar net zo gezellig gaan worden als hier..

Ik ben er helaas niet bij het einde..en bij deze wil ik dan ook iedereen een hele fijne jaarwisseling wensen..Smile





_________________
..Merry Christmas everyone and a happy New Year!!..
..I will miss you HPF!!..
Profiel bekijkenStuur privébericht
Maschine
5e jaars
5e jaars


Verdiend: 1 Sikkels
Woonplaats: Op HPF!

Maschine is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2008 19:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben hier ongeveer een halfjaar lid, maar ben hiervoor nog een tijd op HPA actief geweest als lid en als moderator. Voordat ik hier lid werd -het zal een jaar of 2 à 3 geleden zijn- volgde ik de ontwikkelingen hier ook al min of meer. Van de HPFo-maandan heb ik in elk geval genoten, beter had HPF het niet af kunnen sluiten hier.

Ik ben al lid op FFF en ben zeker van plan daar gewoon door te gaan. In elk geval wil ik de crew bedanken voor wat er allemaal is georganiseerd, want van wat ik heb gehoord is dat behoorlijk wat geweest, ookal heb ik er vergeleken met sommigen heel weinig van meegemaakt.

Ik zal HPF ondanks mijn korte lidmaatschap wel gaan missen, maar de HPFo-maandan zijn een hele mooie afsluiting geweest voor alles, zeker voor degenen die al zo lang lid zijn.





_________________
Maschine - Ex-Moderator HPA
Profiel bekijkenStuur privébericht
XrAxY-xScAr
Death Eater
Death Eater


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Slytherin <3

XrAxY-xScAr is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2008 19:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben hier al jaren lid, vanaf november 2005. Dus dat is alweer een tijdje ^^' Maar ik ben nooit actief geweest met posten etc., maar de laatste maanden wel ietsje meer dan normaal. Ik post dan voornamelijk ook vooral in Slytherin, niet buiten het afdelingsforum, want dat vind ik niet echt leuk. Daarom kan ik niet echt 1 2 3 iets zeggen over de mods/admins. Ik wil wel Lotte en Jessica bedanken voor hun vele inzet en steun in Slytherin.

Ook wil ik de sommige mods (ik ken de namen niet ^^') bedanken die veel moeite in Zwerkbal, Hints, etc. hebben gestopt. ^^' Was erg leuk om te doen, en misschien zien we 't terug op FFFo?

Ik ben al ongeveer vanaf de 1ste dag lid op FFFo, maar niet actief. Wie weet komt dat ooit nog wel. =) Ik zal HPFo wel missen, voornamelijk Slytherin. Maar niets aan te doen ^^' Het is wel iets wat ik niet snel ga vergeten.

Iedereen alsnog een fijne jaarwisseling toegewenst. (:





_________________
    08-11-'05 // 01-01-'09
    Iedereen hartstikke bedankt <3
Profiel bekijkenStuur privébericht
Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Fleet Street

Nevodeon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2008 19:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga er maar van uit dat hier gepost mag worden.

De eerste keer dat ik van HPF hoorde was in.. Wat zal het geweest zijn.. 2002/2003? Savan?
Dus ik meldde me aan en begon als n00b. Langzamerhand ontwikkelde ik me (goh, wat klinkt dat raar).

Ik heb hier op HPF veel vrienden gemaakt, waarvan ik met sommigen nog steeds contact heb, met anderen minder en met laatsten haast nooit. Toch hebben al die jaren veel indruk op me gemaakt.

De laatste maanden was ik helaas wat inactief. Ik denk dat de mededeling dat het forum ten einde loopt heel negatief op me heeft gewerkt, en ik ben meteen begonnen met loslaten. Toch zijn 5/6 jaren van mijn leven hier aan besteed, en er waren periodes dat er ook flink veel gebeurde.

Crew, ex-crew, leden, bedankt. Dit klinkt totaal niet als mij, maar ik ga HPF enorm missen.
Mijn trein loopt op een afgebroken rails en ik zal ook zeer weinig te zien zijn op FFF, hoogstens op meetings.

Een goede jaarwisseling Wink

Nevo





_________________
My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun


Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it..
Profiel bekijkenStuur privébericht
Bernou
Oude Forumnaam: HPotterFreak Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Bernou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2008 19:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

In 2006 ben ik hier geloof ik lid geworden. Voor mijn doen op een forum zeker heel erg lang, aangezien ik zeker snel ergens op uitgekeken ben. Op de één of andere manier was dit gewoon een gezellig forum, waar ik me wel thuis voelde.
Ik heb natuurlijk mijn tijden gehad dat ik niet veel postte, maar af en toe had ik ook precies het tegenovergestelde.

Ik ben nooit op meetings geweest, maar heb wel een aantal HPFers op MSN. Veel spreek ik ze niet, maar ik weet dat het allemaal erg aardige mensen zijn : )

Het is zeker erg jammer dat HPF er nu echt mee gaat stoppen en er over een paar dagen niet meer gepost zal kunnen worden. Ik heb mezelf aangemeld op FFF, maar ben er eigenlijk niet op te vinden. Misschien wordt dat meer zodra HPF echt gesloten is, maar dat zien we dan.
Voor nu wil ik alle admins, moderators, hoofdmonitoren, klassenoudstes en ex-crewleden heel erg bedanken voor alle inzet die ze voor het forum hebben getoond.
Natuurlijk bedank ik bij deze ook alle HPF leden, voor het gezellig maken van HPF. Bedankt voor de fijne tijd hier! Ik ga HPF missen!

Voor iedereen een heel fijne jaarwisseling!

Liefs, Bernou





_________________
It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3

20/07/06 - 01/01/09


Laatst aangepast door Bernou op Zo Dec 28, 2008 20:56; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Malou
Oude Forumnaam: Mrs Malou Riddle Unspeakable
Unspeakable


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Malou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2008 20:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben sinds 30 augustus 2003 lid, dus dat is 5 jaar en 4 maanden. Ik ga HPF heel erg missen. Momenteel dringt het eigelijk nog niet zo heel erg door, maar ik denk dat als HPF eenmaal dicht is dat het heel erg wennen is.

Ik vind het vooral jammer dat er toch wel veel mensen zijn die niet mee over gaan naar FFF. Ik ben nml niet echt iemand die mensen aanspreekt op msn, en ben dus wel bang dat contacten gaan verwateren.
Nu scheelt het wel dat gedurende die 5 jaar heel veel mensen waar ik het goed mee kon vinden allang niet op HPF komen xD" maar alsnog @@

HPF is zeker wel een stukje van m'n leven, en mede door dit forum heb ik geweldige mensen ontmoet.
Dus bedankt HPF en leden, voor de fijne tijd.

Hopelijk zie ik nog een heleboel mensen terug op FFF.





_________________
    30-08-'03 ~ 01-01-'09
    01-01-'09 ~ ??-??-'??
Profiel bekijkenStuur privébericht
Daniël
Oude Forumnaam: Daniël. Schoolkampioen
Schoolkampioen


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Slytherin

Daniël is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2008 20:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als 10-jarig jochie registreerde ik me eind 2002 als 'DaNiH', en nu 6 jaar later zit k hier gewoon nog steeds. Dat zegt genoeg over (mijn band met) HPF denk ik.

Mooi overzicht Sander, een goede quote op het eind ook. Ik hoop iedereen weer te zien op FFF!

(ik ga met de jaarwisseling echt zó janken xD)





_________________
    [6:38 pm] Idril: ik ben volstrekt normaal
Profiel bekijkenStuur privébericht
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

amytjuuuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2008 20:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm, ik kon me er eerst niet toe aanzetten om de beginpost te lezen, maar ik ben blij dat ik het toch heb gedaan. Ik meldde me vorig jaar pas aan en daar heb ik nooit spijt van gehad. Ik heb hier vrienden gemaakt en er zullen er ongetwijfeld blijven. Dinsdag nog lekker genieten van de Winterefteling en dan gaat het boek langzaam dicht. Ik weet van mezelf dat ik het moeilijk ga vinden en dat ik misschien ook niet zonder zakdoek ga leven, maar ach. Dat schijnt er bij te horen xD. Ik heb hier echt een fantastisch jaar gehad en ik kon hier altijd terecht als ik me weer eens verveelde of als mijn huiswerk me te ver weg voerde van de aarde. Ik denk niet dat ik met de jaarwisseling hier ga zijn (lees: dat weet ik zeker), maar ik wens iedereen een geweldig nieuw jaar en een geweldige start op FFF. Ik hoop dat iedereen meegaat en dat de gezelligheid en de banden van HPF voort gaan leven op FFF. We zullen het allemaal gaan zien en tot dan nog prettige feestdagen. Al komen er nog maar 2.





_________________
    HPF <3
Profiel bekijkenStuur privébericht
TopazLover <3
Writer of Dreams
Writer of Dreams


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Gryffindor, forever in my heart.

TopazLover <3 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2008 21:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben pas lid sinds 22 november 2007, om de simpele reden dat ik geen fax wilde sturen om me te laten registreren. xD Na een paar dagen had ik een spoilerban te pakken en tijdens de Huffmaand kwam ik echt op HPF.

De tijd die ik heb geweest ben, was geweldig. In mei schrok ik ook heel erg van het bericht dat HPF zou gaan sluiten, maar nu ben ik wel blij dat we in die tijd al naar FFF konden. Dat maakt voor mij de overgang toch net iets minder groot.

De steden zijn een uitzonderlijk goede vervanging voor de afdelingen en Feryks is geniaal bedacht, dus ik heb er wel vertrouwen in dat het daar ook gezellig gaat worden (is het eigenlijk al een beetje).

Maar goed, geen HPF meer. Nu ik dit topic lees, besef ik het pas echt. Ik heb veel van HPF geleerd en het was een geweldige tijd. Voor ik me registeerde kende ik het forum al, ik kwam er altijd om dingen op te zoeken. Ik ga het enorm missen, dat weet ik wel, maar als het toch vervangen moet worden, is FFF een waardige vervanger.

Eigenlijk is het niet echt een vervanging... HPF gaat gewoon verder, maar dan met nieuwe leden en op een andere locatie. We kunnen de HPFsfeer vast meenemen naar FFF, hoewel het nooit hetzelfde zal zijn.

Die quote vond ik heel mooi gevonden en het was een mooie post. Een waardige laatste Jaaroverzichtpost van HPF (: . Ik wil ook ng de crew bedanken voor de laatste maanden, die geweldig waren.

Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar en tot ziens op FFF!





_________________
Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.

HPF, always in my heart.


Laatst aangepast door TopazLover <3 op Zo Dec 28, 2008 21:02; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Joep
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 274 Sikkels
Woonplaats: Efteling

Joep is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2008 21:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Komtie dan, m'n laatste bericht op HPF. De nieuwere leden herinneren zich mij waarschijnlijk niet, aangezien ik wegens persoonlijke redenen de laatste maande inactief ben geweest. Eind 2004 kwam ik op dit forum en na een moeizame start werd ik vast lid; volgens mij kan ik wel zeggen dat ik tot de kern behoorde.

Toch voelt 't als een steek dat HPF nu ineens stopt. Het was toch een soort vertrouwde plek op het internet die ik nergens anders vond. Dankzij HPF heb ik vele vriendschappen weten te maken, en er één weten te verliezen.

Ik ben wel van plan om op FFF wat actiever te worden dan de afgelopen maanden hier. Op meetings blijf ik natuurlijk langskomen en hopelijk blijven bestaande vriendschappen bestaan als HPF aan zijn einde komt.

Helaas, op oudjaarsavond zit ik in Parijs, dus het werkelijke eindpunt zal ik helaas niet meemaken.

Met een brok in de keel (op 31 dec.) zeg ik u vaarwel op HPF en zie ik u weder op FFF.

Dankjulliewel, x.





_________________
Hij die zal vaehren!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2008 21:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kan nog steeds niet geloven dat HPF maar een paar dagen open blijft. Toen ik dit jaaroverzicht ook zag en dan voornamelijk die quote kreeg ik toch echt even bijna de tranen in mijn ogen. Sowieso alle berichten die mensen nu posten. Misschien na dinsdag nadat we misschien de hele dag emo hebben lopen doen het echt tot me door dringt dat HPF echt dicht gaat.

Ik ben lid geworden in februari 2006. Dat is op zich niet zo heel erg lang in vergelijking met andere mensen, maar ik ben ook echt lid geworden en tot de dag van vandaag ben ik dagelijks super actief geweest. Ik was en ben echt HPF verslaafd. Dat kon ik echt merken toen ik op een gegeven moment een ban had en mijn leven gewoon echt helemaal instortte en ik dagenlang alleen maar gehuild had. Ik kan er nu wat beter tegen gelukkig maar ik kon er gewoon eerder niet tegen als ik een dag niet op HPF was dan was ik gewoon de hele dag chagrijnig. Daarom ging ik eerder ook nauwelijks weg. Alleen omdat ik het niet aankon om gewoon een dag of meerdere dagen NIET op HPF te kunnen zitten. Ik sta daarom al 2.5 jaar op nummer 1 van de topposter lijst. Ik vind het gewoon super gezellig hier en ik ga HPF echt zo verschrikkelijk missen.

Gewoon alles aan HPF ga ik missen. Alle mensen die hier komen. Want ik heb natuurlijk wel een band met sommige mensen opgebouwd en die komen ook gewoon op FFF dus dat verwaterd denk ik niet, maar ook gewoon de actieve mensen die ik niet op msn heb. Of die ik niet dagelijks spreek. Ik zal jullie ook echt allemaal gigantisch missen. Dat klinkt heel lame, maar jullie horen ook gewoon zo bij HPF. Iedereen hoort bij HPF door alle mensen hier is het zo super gezellig geworden. En dan maakt het niet uit in welke afdeling je zit, hoe oud je bent, hoe lang je al lid bent. n00bs zijn op z'n tijd ook super leuk en ook die zal ik missen.

Ik zal alle boards missen waar ik allemaal in gepost heb. Ik ken namelijk heel HPF uit mijn hoofd en ik weet precies waar alle topics staan. Ik zal missen dat ik daar niet meer in kan posten en dat ik niet meer kan wodderen hier op HPF. Want dat is toch wel iets wat ik ook super lang gedaan heb en nu nog steeds doe. Ik zal ook het niet Harry Potter deel missen. Het deel waar ik soms mijn hele levensverhalen verteld heb omdat ik dat eerder aan niemand anders kon doen. HPF heeft er voor gezorgd dat ik mijn hart kon luchten en dat ik ook daadwerkelijk het gevoel kreeg dat mensen naar mij luisterden en mij ook echt hielpen. Echt bedankt iedereen die mijn (persoonlijke) berichten gelezen hebben en die mij geholpen hebben of andere mensen geholpen hebben. Bij HPF voelde ik me echt al die 3 jaar echt gewaardeerd. Als je bijvoorbeeld jarig bent en je dan tig PB's in je inbox hebt staan van alle mensen die je feliciteren. Of toen ik dus een ban had al die mensen die mij toen geholpen hebben. Ik heb daar echt geen woorden voor. Echt super lief al die "Welkom terug ik heb je gemist" berichten. En alle mensen die in die tijd een PB naar de crew hebben gestuurd of ze mij ook alsjeblieft willen ontbannen. Dat heeft echt heel veel voor mij betekend.

Natuurlijk zullen deze dingen ook wel door gaan bij FFF, maar het zal toch anders zijn. HPF is gewoon HPF. Hier ben ik gekomen omdat ik van Harry Potter hou. En gebleven omdat de mensen leuk zijn. Omdat het zo verschrikelijk gezellig is. Daarbij ga ik ook dingen missen zoals de freaking lay-out. Of gewoon het idee dat je na 1 januari gewoon nooit meer een "oranje" bolletje ziet omdat er geen nieuwe berichten meer zijn. Dat ik niet meer in Ravenklauw kan posten en mijn Ravenclaw pride kan uitten. Ravenclaw ook een afdeling waar je lekker jezelf kan zijn samen met een groepje mensen die dezelfde interesse/karakter eigenschappen hebben als je zelf hebt, want anders zat je niet in dezelfde afdeling. Mensen die net zoals ik Ravenklauw geweldig vinden. Dat er geen live wedstrijden meer zijn die super gezellig waren. Ook de rivaliteit tussen afdelingen zal ik missen. Want Gryffindor ik hou echt wel van jullie hoor. Al kwam ik soms nogal gemeen over en heb ik jullie in het verleden vaak genoeg beledigt. Sterker nog ik heb er nog een officiële waarschuwing voor gekregen ook. Ik hou echt van alle mensen van alle afdelingen. Zonder jullie was het ook niet leuk om in Ravenclaw te zitten en de live wedstrijden te doen.

Bedankt (ex)crew voor alles wat jullie gedaan hebben hier op HPF. Door jullie is dit het forum geworden waar ik zoveel van hou. Sorry voor het verleden dat ik zo irritant was. Ik kan me voorstellen dat een wodderige n00b echt heel irritant kan zijn. Maar ik wou alleen vanaf het begin HPF helpen en behulpzaam zijn. Dankjewel dat jullie het dus ook nog zo lang met mij vol hebben gehouden en dat ik nooit echt een waarschuwing heb gekregen voor mijn irritante wodder gedrag hier op HPF.

Daarmee wil ik ook andere leden bedanken dat ze zo geduldig met mij waren. Ook al heb ik vaak genoeg te horen gekregen dat ik een irritante wodder was. Bedankt dat iedereen relatief lief is gebleven tegen mij. Ook mensen waar ik eerder veel mee omging hier op HPF en nu niet julie ook bedankt. Zoals bijvoorbeeld de hele "Daniel Radcliffe/DA" periode was geweldig. Ik zal die dingen altijd herinneren. Eigenlijk zijn er genoeg leuke dingen gebeurd op HPF die ik altijd zal blijven onthouden.

Ik zal deze afgelopen drie jaar dus absoluut nooit vergeten.HPF heeft gewoon sowieso super veel voor mij betekend. Ik ben gewoon verandert hier als mens. En dat komt allemaal door de mensen hier en door Harry Potter zelf ook. De HPF periode is de beste periode van mijn leven.

Bedankt overigens als je deze hele post gelezen hebt. Ik realiseer nu steeds meer dat dit toch echt het einde is van HPF. Ik heb nu namelijk voor het eerst tranen in mijn ogen staan en word al meer depri. Als je geen zin had om dit allemaal door te lezen ik vat het kort samen:

*knuft iedereen*

Ik hou van jullie. Bedankt voor alles!!





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Royal Palace @ Fire Nation

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2008 21:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Okay, nu ben ik echt emotioneel. Het is omdat ik alleen thuis ben en vrijuit kan janken...

Okay, HPF... heeft écht mijn leven veranderd. Ik heb mezelf op 20 Februari 2006 geregistreerd. Ik was echt al veel langer op HPF. Ik las al dik een jaar de theorieën en discussies die hier gaande waren. Toen heb ik me uiteindelijk toch geregistreerd en ik begon best wel een beetje als N00b. HPF was het eerste forum waar ik actief op werd.

Ik zag de PC-Crea's van anderen en wilde dat ook kunnen. Al heel lang ben ik daar nu mee bezig. En ik leer nog steeds bij en ik maak ze nog steeds met plezier en ik denk ook dat ik het al aardig onder de knie heb : )

De Fanart ook, ik werd zo jaloers op Malou =.= (Ja, Malou, dat mag je opvatten als een compliment Razz) En ik ben zelf ook gaan tekenen. Voornamelijk Avatar: The Last Airbender.

OMG, AVATAAAAAAAR. (Ik heb net weer de finale gezien) En ook door HPF ben ik een super grote ATLA fan geworden. Ik zag het eerst elke schooldag op de TV, tot ik het topic hier op HPF ontdekte. Nickelodeon was net weer in de herhaling gevallen toen ik er kwam en ik kon op de pc lekker zelf aan book 2 beginnen... en sja, toen liet ik het niet meer los. Ik houd zoveel van Avatar!

Door de geweldige fan-filmpjes van Avatar ben ik zelf ook filmpjes gaan maken. En dat doe ik nu nog steeds. De laatste tijd doe ik dat eigenlijk elke dag wel... x'D

Natuurlijk ook Harry Potter. Mijn echte HP-tijd is voorbij, maar ik vind het nog steeds awesome! Ik bedoel... ik heb zoveel fantasieën over HP gehad (en soms nog steeds). Wie droomde er niet weg... dat je ook in die wereld was, dat je ook naar Hogwarts ging...

En dan... vrienden. Ik heb nog nooit iemand in het echt ontmoet. Ik wil dat écht zeker weten nog wel doen, en ik ben zo blij dat ik daar nog gewoon de kans voor krijg op FFFo! En, ik beschouw een paar mensen hier best als mijn vrienden. Internet-vrienden, okay... maar ik zou jullie toch heel erg missen als ik jullie niet meer zou spreken =O

Ik ben op FFFo Stadhouder van Sarth en ik ben er heel erg blij mee. Ik ga Slytherin zó missen! Ik denk dat Sarth en Slyth best met elkaar te vergelijken zijn. En daarom ben ik er zo blij mee. Want dan hoef ik het niet helemaal te missen.
Toen voor het eerst FFFo werd geïntroduceerd, verzette ik me er tegen. Ik wilde er helemaal niets van weten. Ik wilde gewoon HPF!
En kijk nu eens... Trotse stadhouder van the capital city! =D

Lieve mods, admins, ex-crew, Slyths, leden, iedereen gewoon, bedankt voor jullie geweldige inzet! HPF is en blijft het best lopende, geweldigste , mooiste Nederlandstalige Harry Potter forum.

Bedankt!

@Daniël: OMG, ik ook! Nog erger dan nu, I guess...





_________________
    Right form the start
    been friends forever
    Somehow we're meant to be
    together

    HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Standing at the edge of your town

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2008 21:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik wil het kort houden, ik ga hpf denk ik wel missen ook al besef ik het nu net als sommige anderen helemaal niet. Ik was vooral hier gekomen om over de boeken te discussieren, maar ik zit hier nog steeds. Dat komt mede door de leuke afdelingsmaanden. En de eerste eleminatiegames waren ook heel leuk. Ik herinner me dat dat topic toen hyperactief was..

Ik wil de crew en ex-crew bedanken voor al het werk dat ze hebben verricht. En natuurlijk ook alle andere leden natuurlijk voor de leuke discussies.

@Eva: Ik ga je Ravenpride ook missen. Zo erg was je niet hoor, tenminste meestal niet. En die layout vooral, die Harry, Ron, Hermione poppetjes met de oorspronkelijke header.





_________________
"I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"

16-08-2005 ~ 31-12-08
Profiel bekijkenStuur privébericht
Vivian.
Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Inside the Snitch, waiting for Harry to open it.

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 28, 2008 21:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Eva: ik snap precies hoe je je voelt, zo voel ik het ook.

Ik vind het echt zo onwerkelijk, maar nu ik al die posts zo zie wordt het tegelijkertijd zo onafwendbaar. HPF is gewoon een plek die voor zoveel mensen méér is dan een forum. Een way of life, een gemeenschappelijke geschiedenis. Iets waar je vanalles hebt opgebouwd.

Natuurlijk, ook ik heb leukere en mindere momenten gekend op HPF. Als highlights toch echt de periode dat ik actiever begon te worden en de mensen achter de nicknames leerde kennen, daarnaast ook momenten die ik liever uit mijn geheugen zou wissen.

Maar altijd waren er weer mensen voor me om me op te beuren en uit de put te helpen, als ik het echt niet meer zag zitten. Me onvoorwaardelijk steunden, wat er ook gebeurde, dat zal ik nooit vergeten. Of om gewoon mee te lachen en lol mee te hebben, dat vooral, en er samen iets heel gezelligs van te maken.

Ik weet nog wel dat ik voor mijn eerste meeting per sé een slaapplek nodig had. Zo kort terug in tijd, niet veel meer dan een jaar en een maand. Bang was ik haast om te meeten, en veel verlegener dan nu. Door HPF heb ik leren durven, en leren ergens alleen heen te gaan.

Nee, ik ben niet zoals sommigen hier al vanaf het allereerste begin lid. Mijn registratie datum ligt in juni of juli 2005, waarna ik heel lang alleen postte. Pas in de zomer van 2007 kwam ik in de chat, toen pas is het echt voor me gaan léven.

En.. komt misschien niet als een verrassing, maar ook ik hield het niet meer droog toen ik vanmiddag Sanders post en zopas Eva haar post las. Mooi verwoord, iedereen. Ik kom zeker op FFF, sterker nog, ik ben er al, maar HPF zal altijd in mijn hart blijven.

Crew, ex-crew, leden.. iedereen die het gezellig maakte.. Bedankt.





_________________
    Like a Phoenix, we will rise again from the ashes. Stronger and better than ever.

    Where your treasure is, there will be your heart also.

    HPF: friendships will never die
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer