Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Boek: Fabeldieren en Waar Ze te Vinden Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
riccmaster
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 24 Sikkels
Woonplaats: de derde steen van de zon

riccmaster is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 16, 2007 12:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

harry potter : fabeldieren en waar ze te vinden zijn

wel ik heb het thuis liggen en het is grapig maar staat er wel alles in Question

ik bedoel ,dat dun boekje is precies niets vergeleken met het monsterlijke monsterboek (of zoiets Cool )

o ja ik ben nieuw dus hallo iedereen Exclamation Exclamation Very Happy Very Happy Laughing Laughing





_________________
weg met de regelsµ
Profiel bekijkenStuur privébericht
hermione1000
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 39 Sikkels


hermione1000 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 22, 2007 10:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb laatst van de bieb 2 boeken op gehalt:
fabeldieren en waar ze te vinden en een over Zwerkbal
ik vind zo ook hardstikke leuk, ik had er ook nog nooit van gehoord
ik vin het ook heel leuk dat bij fabeldieren en waar ze te vinden een paar aantekeningen bij staan en bij Zwerkbal voorin staat wie hem allemaal geleend heeft





_________________
*Griffoendor*
Profiel bekijkenStuur privébericht
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2007 21:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Malfoyish schreef:
Aw die wil ik zo graag, alleen ik heb echt geen idee waar ze te vinden zijn, heb al bij bol.com gekeken en in diverse boekhandels maar ik kan niks vinden Sad


Oh jemig, haha ik weet niet hoeveel het al is verteld door veel andere personen. Boven op deze zelfde pagina staat nog een stukje van Helen. Daar in staat dat er nog meer mogelijken zijn dan alleen bol.com

Citaat:
OMG, dit heb ik werkelijk al wel weet ik veel hoevaak gezegd. Als je het topic nou eens vanaf het begin zou doorlezen zou je het weten waar ze te koop zijn.
Via Marktplaats of Speurders kan je ze vinden maar dan moet je idd een dikke beurs hebben maar als je geluk hebt en een niet kenner treft kan je voor 10 euro al klaar zijn en dan heb ik het over de nederlandse uitgave. De engelse gewoon via Bol bestellen.


Met hier moet het gewoon lukken, Daar kan je het ook gewoon bestellen. ij marktplaats of speurders moet het dan wel te vinden zijn als je het niet bij bol.com vind. Anders ja dan weet ik het ook niet meer.





_________________
†Het geluk van de vampiers is met ons!!†

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!


( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 08, 2007 13:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

neox schreef:
kan je de precieze naam eens geven dan kan ik eens kijken op het bib netwerk.

Als je alleen al naar het topic titel kijkt dan weet je al de precieze naam van het boek. "Fabeldieren en waar ze te vinden" en je hebt het boekje "Zwerkbal door de eeuwen heen". In het Engels heten ze "Fantastic Beasts and where to find them" en "Quidditch trough the ages".

Ik heb de laatste tijd een keer overal gekeken. Want ik wil namelijk de Nederlandse versies hebben. Ik heb ze al in het Engels, maar ik wil nu ook alle Nederlandse boeken kopen. Inclusief dan deze boekjes ook. Maar ze zijn echt bijna niet te vinden, of echt anders gigantisch duur. Je betaald al snel 50 euro voor de twee boekjes. Daarom doe ik er denk ik niet echt moeite voor. Ik heb ze al in het Engels en ik hou het daar ook maar bij.





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 08, 2007 15:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nope ik heb dat boek nog nooit gelezen, ik heb het eigenlijk ook nog nooit ergens zien staan, maar er ook niet echt naar gezocht. Het lijkt me wel leuk om het een keer te lezen. Maar niet dat ik er speciaal naar op zoek ga, of het ga bestellen.
Als ik het een keer ergens zie staan dan koop ik het misschien wel. Het lijkt me wel leuk wat meer over Fabeldieren te lezen





_________________
    I love HPF.

    All good things come to an end... Goodbye HPF.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 08, 2007 15:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

fairy_princess schreef:
Nope ik heb dat boek nog nooit gelezen, ik heb het eigenlijk ook nog nooit ergens zien staan, maar er ook niet echt naar gezocht. Het lijkt me wel leuk om het een keer te lezen. Maar niet dat ik er speciaal naar op zoek ga, of het ga bestellen.
Als ik het een keer ergens zie staan dan koop ik het misschien wel. Het lijkt me wel leuk wat meer over Fabeldieren te lezen

Nou dan moet je het dus ergens op internet zien staan, want je kan het in ieder geval in geen een winkel meer kopen. Heel misschien in tweedehands boekwinkels, maar dat lijkt mij ook sterk. Als je het wilt kopen dan moet je dus echt op internet zoeken. Er was namelijk maar een beperkte uitgave van de Nederlandse en de Engelse versie.





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 08, 2007 15:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
fairy_princess schreef:
Nope ik heb dat boek nog nooit gelezen, ik heb het eigenlijk ook nog nooit ergens zien staan, maar er ook niet echt naar gezocht. Het lijkt me wel leuk om het een keer te lezen. Maar niet dat ik er speciaal naar op zoek ga, of het ga bestellen.
Als ik het een keer ergens zie staan dan koop ik het misschien wel. Het lijkt me wel leuk wat meer over Fabeldieren te lezen

Nou dan moet je het dus ergens op internet zien staan, want je kan het in ieder geval in geen een winkel meer kopen. Heel misschien in tweedehands boekwinkels, maar dat lijkt mij ook sterk. Als je het wilt kopen dan moet je dus echt op internet zoeken. Er was namelijk maar een beperkte uitgave van de Nederlandse en de Engelse versie.


Ow oke, en zoveel moeite ga ik dus niet doen. xD Dus mocht ik hem ergens ooit tweedehands tegenkomen dan best, maar ik ga er echt niet heel het internet voor afspitten. ^^" Het is ook echt geen must dat ik hem moet hebben.





_________________
    I love HPF.

    All good things come to an end... Goodbye HPF.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Standing at the edge of your town

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 18, 2007 15:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb de boekjes 'Quidditch through the Ages' en 'Fantastic beasts and where to find them' net gekocht in de boekenwinkel bij mij in de buurt. Daar hadden ze nog heel veel van die boekjes liggen (in het Engels), in paperback en in hardcover editie. Het lijken me gewoon grappige boekjes en ik wilde mijn verzameling compleet maken. Dus ze zijn ook nog wel degelijk te krijgen in de boekenwinkel!

Edit: Ik heb de Engelse versie gekocht, die is nog redelijk makkelijk te verkrijgen. Voor de Nederlandse versie moet je veel meer moeite doen, lees veel meer geld betalen. Op Marktplaats wordt voor de twee boekjes samen makkelijk meer dan 50 euro betaalt. De engelse versie heb ik ook gewoon nog in een boekenwinkel gekocht, dus ik denk dat hij nog niet zo lang geleden is herdrukt, volgens mij is het ook al de 20e druk.





_________________
"I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"

16-08-2005 ~ 31-12-08
Profiel bekijkenStuur privébericht
shinystephanie
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 54 Sikkels


shinystephanie is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 22, 2007 9:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb alle 2 de boekjes Very Happy
FAbeldieren en waar ze te vinden èn Zwerkbal door de eeuwen heen. Vooral Fabeldieren vind ik leuk, met die aantekeningen enzo Very Happy




Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 27, 2007 17:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb ze vanmiddag voor het eerst in een boekwinkel zien liggen. Ik kijk altijd naar de HP boeken en ik heb ze nog nooit ergens gezien. Maar in Zwolle bij een boekwinkel daar heb je ze liggen. Van beiden boekjes maar een. Dus je hebt een Fantastic Beasts.. en een Quidditch.. ze kosten 7 euro. In het Nederlands heb ik ze niet zien liggen in de winkel.





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Standing at the edge of your town

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 27, 2007 21:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Ik heb ze vanmiddag voor het eerst in een boekwinkel zien liggen. Ik kijk altijd naar de HP boeken en ik heb ze nog nooit ergens gezien. Maar in Zwolle bij een boekwinkel daar heb je ze liggen. Van beiden boekjes maar een. Dus je hebt een Fantastic Beasts.. en een Quidditch.. ze kosten 7 euro. In het Nederlands heb ik ze niet zien liggen in de winkel.


Nederlandse boeken krijg je niet meer in de winkel. Die zijn maar een keer gedrukt, terwijl de Engelse nog steeds volgens mij gedrukt worden. Er zijn twee versies, tenminste die ik heb gezien, een hardcover en een paperback. De hardcover koste iets van 14 euro (beide boekjes samen) en de paperback iets van 10 euro (ook beide boekjes). Ze zijn denk ik bij iedere grote boekhandel nog wel te vinden. Ik heb ze in Nijmegen (bij Dekker v.d. Vegt) ook zien liggen. Nederlandse boeken kosten op marktplaats iets van 50 euro of meer voor beide boekjes samen. Dus wel heel duur en dat heb ik er zeker niet voor over. De Engelse boekjes heb ik sinds kort en ik vind ze gewoon heel leuk.





_________________
"I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"

16-08-2005 ~ 31-12-08
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 27, 2007 21:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja ik weet dat je de Nederlandse niet meer kan krijgen. Maar ik dacht dus dat je de Engelse ook niet meer kon krijgen. En die had ik nu wel voor het eerst gezien. Ik kijk namelijk in alle boekwinkels (en ook grote boekwinkels) en ik heb ze namelijk nog nooit zien liggen. Dit was echt voor het eerst. Want anders had ik ze ook wel in een normale boekwinkel gekocht. Dat heb ik ook niet gedaan. Ik heb ook via internet de twee boekjes gekocht.

En hier kostte de paperback boekjes toch echt 7 euro per stuk ^^





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Standing at the edge of your town

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 27, 2007 21:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Eva, ik geloof je wel als je zegt dat de boeken zo veel kosten. Maar ik wilde gewoon even zeggen dat de prijzen heel verschillend zijn. Op marktplaats bepaal je nog meer dan 10 euro per stuk voor de boekjes, die tweedehands zijn, dat terwijl je ze nu voor veel minder kan kopen. Mijn boekjes zijn iets van de 20e druk dus de Engelse versie moet nog wel redelijk goed verkrijgbaar zijn. Al zullen niet veel Nederlandse boekenwinkels het nog verkopen.





_________________
"I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"

16-08-2005 ~ 31-12-08
Profiel bekijkenStuur privébericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Burrow

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Nov 22, 2007 11:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb op bol gekeken maar daar zijn ze niet meer in het Nederlands te verkrijgen. Ik wil ze ook nog in het Nederlands dus af en toe doe ik eens een gooi op marktplaats.
Verder heb ik de NL nog nergens gezien.
Je moet heel erg veel geluk hebben wil je een boekje beneden de 20 euro kunnen bemachtigen.





_________________
    Weasley is my king.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Burrow

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 25, 2007 13:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Kyraa schreef:
Moet je dan voor de boeken betalen?

Als je ze in je bezit wilt hebben lijkt het me dat je ze moet betalen.
Als je ze alleen wilt lezen, dus lenen bij de bieb neem ik aan dat je niet hoeft te betalen.





_________________
    Weasley is my king.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer