Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Muziek: Avril Lavigne Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Avril Lavigne is ....

De beste die er is !!!
17%
 17%  [ 27 ]
Wel een goede zangeres
38%
 38%  [ 59 ]
Ze valt wel mee
26%
 26%  [ 41 ]
Ze heeft een stem van een geit met koorts
17%
 17%  [ 27 ]
Totaal aantal stemmen : 154


Auteur Bericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 30, 2007 21:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

missme98 schreef:
Ik vond avril eerst altijd wel goed, ze was echt cool en ze schoptte tegen alles aan, maar nu is ze zo verandert. Ze loopt mee met modeshows enzo, en haar muziek is een beetje kinderachtig, terwijl ze toch al volwassen is.

Nou haar muziek is niet kinderachtig vind ik. Haar muziek is altijd al kinderachtig geweest, maar toen was ze zelf 17/18 dus toen mocht dat nog. Nu is ze in de 20 en is ze getrouwd en maakt nog zulke muziek. Dat maakt het inderdaad "kinderachtig"

Ik ben er trouwens ook achter gekomen waarom ik haar minder leuk vind. Haar lyrics hebben niet echt betekenis meer. Niet voor mij in ieder geval. Ik vind dat ze nu gewoon een normale zangeres is geworden. Eerder deden de songteksten mij heel wat, misschien wel omdat ik zelf ook in zo'n fase zat. En omdat ze nou niet bepaald een goede zangeres is, sprak de teksten mij erg aan. En dat doet het mij nu niet meer. Nu valt me eigenlijk op dat het een slechte zangeres is. xD





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Zara
2e jaars
2e jaars


Verdiend: 88 Sikkels
Woonplaats: Wooky Hole

Zara is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 30, 2007 21:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

niet echt mijn muziek. vind haar een nep-punker. Ze mag wel denken aan beter materiaal. In het begin was het nog wel leuk maar nu is het ongeloofwaardig.




Profiel bekijkenStuur privébericht
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot


Verdiend: 333 Sikkels
Woonplaats: Spinners end *zucht*

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 01, 2007 13:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
missme98 schreef:
Ik vond avril eerst altijd wel goed, ze was echt cool en ze schoptte tegen alles aan, maar nu is ze zo verandert. Ze loopt mee met modeshows enzo, en haar muziek is een beetje kinderachtig, terwijl ze toch al volwassen is.

Nou haar muziek is niet kinderachtig vind ik. Haar muziek is altijd al kinderachtig geweest, maar toen was ze zelf 17/18 dus toen mocht dat nog. Nu is ze in de 20 en is ze getrouwd en maakt nog zulke muziek. Dat maakt het inderdaad "kinderachtig"

Ik ben er trouwens ook achter gekomen waarom ik haar minder leuk vind. Haar lyrics hebben niet echt betekenis meer. Niet voor mij in ieder geval. Ik vind dat ze nu gewoon een normale zangeres is geworden. Eerder deden de songteksten mij heel wat, misschien wel omdat ik zelf ook in zo'n fase zat. En omdat ze nou niet bepaald een goede zangeres is, sprak de teksten mij erg aan. En dat doet het mij nu niet meer. Nu valt me eigenlijk op dat het een slechte zangeres is. xD


Ja dat heb ik dus ook, ze had een heel mooi liedje wat echt betekenisvol was, maar dat liedje girlfriend, dat vind ik echt nergens op slaan. De zang vind ik dan nog wel ,meevallen, maar ze is een beetje mainstream geworden. Dat is met veel zangeressen zo.





_________________
Snape totally rocks my socks off!!

Mijn mega spoiler fanfic!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Lisanne
Oude Forumnaam: Lisz91 Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 57 Sikkels


Lisanne is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2007 16:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind wel dat haar nieuwe single; when you're gone, weer haar hele reputatie naar boven strekt. Iedereen heeft wel eens slechtere liedjes. Maar deze is weer érg goed en trekt alles weer omhoog. De clip heeft echt veel inhoud en ik denk dat het heel veel mensen aanspreekt.

http://youtube.com/watch?v=otMB3WVQNVg





_________________
time goes by at such a pace, it's funny how it's easy to forget her face.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Mariky
Oude Forumnaam: Mariekiejj Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 405 Sikkels
Woonplaats: Feel the rain on my skin

Mariky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2007 16:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lisanne schreef:
Ik vind wel dat haar nieuwe single; when you're gone, weer haar hele reputatie naar boven strekt. Iedereen heeft wel eens slechtere liedjes. Maar deze is weer érg goed en trekt alles weer omhoog. De clip heeft echt veel inhoud en ik denk dat het heel veel mensen aanspreekt.

http://youtube.com/watch?v=otMB3WVQNVg


Hier ben ik het helemaal mee eens. Het nummer Girlfriend heeft gewoon geen Avril-karakter zeg maar en is helemaal niet serieus, wat al haar andere nummers zowat wel zijn. When You're Gone is dan weer een nummer wat wel een hele mooie en goede inhoud heeft en dit is echt weer een nummer van de oude Avril. Ik zelf vind die oude Avril leuker en ze moet zeker niet verder gaan met nummers als Girlfriend te gaan maken. Voor één keertje is het leuk, want van Girlfriend werd je best happy =D, maar haar andere muziek is so much beter.





_________________
    Never give up, never give in. Never keep yourhandsdown
    ♥ people dream about a real life fairytale.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2007 17:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Lisanne ja daar ben ik mee eens. Ik vind haar nieuwe liedje zoveel beter. Het is weer dat lekkere rustige met tenminste weer een tekst met wat inhoud. En daar hou ik wel weer van. Ik vond Girlfriend namelijk zo'n verschrikkelijk dom lied. Voornamelijk de clip. Ze maakt roodharige mensen belachelijk ^^ Ik mis dus weer die liedjes van haar waar inhoud in zit.





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
pinkypooh91
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 47 Sikkels


pinkypooh91 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2007 17:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind juist dat Girlfriend echt een liedje was voor Avril. Lekker anders, lekker rebels. Ik heb haar nieuwste CD (The Best Damn Thing) en de liedjes zijn best kinderachtig, maar dat vind ik juist typisch Avril. Niet doen wat de mensen van haar verwachten (ze is inmiddels al getrouwd en 21 jaar, dan moet je toch volwassen worden?!) en gewoon doen waar ze zin in heeft. De teksten van de CD vind ik écht heel mooi en ik heb de plaat al figuurlijk grijsgedraaid... Ik vind dan ook dat je niet over artiesten mag oordelen totdat je hun CD (een paar keer) hebt gehoord. De platenmaatschappijen kiezen namelijk de singles uit; ze kiezen dan voor singles waarvan ze denken dat het goed verkoopt. En jullie zeggen allemaal "Dit nieuwe nummer is zoveel beter, het heeft inhoud!" Maar jullie praten net alsof Avril eerst alleen maar zoete liedjes waar je over moest nadenken uitbracht. Skaterboi? He wasn't? Dat zijn toch ook geen liedjes met 'inhoud'?
En ik vind Avril live heel mooi zingen! =)
Het verschilt denk ik wel per optreden, maar iedereen heeft toch zo z'n minderprettigheid?




Profiel bekijkenStuur privébericht
Hermione_Granger<3
6e jaars
6e jaars


Verdiend: 515 Sikkels
Woonplaats: In the house, on the crossing between past and future

Hermione_Granger<3 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2007 19:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Avril Lavigne heel goed. Vooral haar recente nummer Girlfriend vind ik top! Ook zij zelf is niet mis Wink

Wat ik me afvraag, waar zou zij het beroemdst mee geworden zijn?
Volgens mij was dat toch wel met het nummer Skaterboy, of ben ik fout?





_________________
When we first touched, I felt the magic run trough my veins, but now it's time for us, fans, to begin grieving

We got one thing Voldemort will never have; something that's worth to fight for..
Table tennis is not just a sport, it's a lifestyle
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2007 19:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hermione_Granger<3 schreef:
Ik vind Avril Lavigne heel goed. Vooral haar recente nummer Girlfriend vind ik top! Ook zij zelf is niet mis Wink

Wat ik me afvraag, waar zou zij het beroemdst mee geworden zijn?
Volgens mij was dat toch wel met het nummer Skaterboy, of ben ik fout?

nee dat was haar tweede single. Ze is bekend geworden met haar liedje "Complicated". Dat is met zo'n clip dat ze in een winkelcentrum is.

Maar haar recente single is niet meer Girlfriend hoor. Het is "When you're gone"





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2007 15:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb haar nooit echt super gevonden, maar het wordt erger en erger. Ik bedoel, eerst is ze rockchick, dan wil ze van dat imago af en is ze zogezegd volwassen en helemaal glamour, en is ze weer rockchick ofzo?

Ze zei altijd dat ze haar haar nooit zou blond verven, ik dacht de laatste keer dat ik haar zag toch dat ze blond is. En ik bedoel, die inhoud van Girlfriend, waar slaat dat nu op? Compleet belachelijk, ronduit irritant.





_________________
    02.04.07 ~ 31.12.08

    'Til we meet again, HPF'ers.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Shiralee
Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Zaandijk

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2007 16:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ze heeft een stem van een geit met koorts ^^
Haha wat een lollige zin, maar ik vind haar persoonlijk niks. Vond haar vroeger leuker. Niet dat ik haar toen goed vond ofzo. Maar ik hou meer van Linkin Park en al die andere soorten muziek. Nogal afwisselend, maar Avril Lavigne. Noway. Al moet ik wel zeggen dat ze een paar leuke liedjes heeft.




Profiel bekijkenStuur privébericht
_hp-gek_
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 179 Sikkels
Woonplaats: In my own world <3 !

_hp-gek_ is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2007 16:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben persoonlijk hélémaal weg van haar =P
Vooral van die nieuwe liedje: When you're gone...
Echt een huil liedje, vind ik.
Zulke liedjes van haar vind ik ook veel leuker
dan die 'truttige' gevallen, sorry hoor... Embarassed
Het is niet dat ik bijv. Girlfriend niet leuk vind
is ook een leuk liedje, maar liedjes zoals
When you're gone vind ik mooier bij haar passen
Okee, nu lijk ik iemand die daar verstand van
heeft. Iets wat ik totaal niet heb xD
Maar ik moest het er op de een of andere rede
bij zetten xD... Een beetje aan de melige kant =O
Okee, ik ben hier beter weg xD





_________________
baby I will wait for you
Cause I don't know what else I can do
Don't tell me I ran out of time
If it takes the rest of my life
Baby I will wait for you

....
Profiel bekijkenStuur privébericht
TheBestDamnThing
2e jaars
2e jaars


Verdiend: 53 Sikkels
Woonplaats: Under your bed ^^''

TheBestDamnThing is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 17, 2007 15:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ _hp-gek_ Je bent niet de enige die helemaal weg van haar is!

Ze is wel stoer vind ik... Wink
Mijn favo liedje is echt 100% nobody's fool Smile
Vooral die oude liedjes vind ik erg mooi, ik vind haar nieuwe CD niet zo heel erg leuk. Sad




Profiel bekijkenStuur privébericht
Hummol
Oude Forumnaam: HPwurm Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 424 Sikkels


Hummol is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 17, 2007 17:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik las ergens dat ze verbaasd waren dat het 'goede' en 'spetterende' nummer Girlfriend géén hit is geworden. Toen moest ik toch even lachen. Girlfriend heeft naar mijn idee totaal geen imago en het is ook niet echt Avril-ish. When you're gone vind ik daarentegen wel weer lekker. Enja, ook ik heb momenten dat ik Avrils muziek beluister, maar dat blijven bij mij toch wel buien. Avril is goed vind ik maar dan wel haar oude nummers.





_________________
Men are stupid.

I'm with you so far..


xD
Profiel bekijkenStuur privébericht
Gwendolyn
4e jaars
4e jaars


Verdiend: 147 Sikkels
Woonplaats: In a world with paper flowers and a purple sky

Gwendolyn is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jul 17, 2007 20:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Avril nog steeds heel erg goed..=D.. ze is helemaal van imago veranderd.. dat wel.. en haar muziek is helemaal veranderd..
ik moest eerst ook wel even slikken toen ik haar nieuwe cd hoorde.. want het is inderdaad niet-avril.. maar ik vind die nu ook helemaal géweldig..=D ik was zelf ook wel verbaasd dat Girlfriend geen hit is geworde.. want het is echt een heel erg goed nummer,, met een super goede tekst waar de meeste van ons wel in kunnen komen denk ik zo..xD





_________________
But when they will meet everything will change
The everlasting battle between good and evil will reaches one of it’s high levels
But nothing is what it seems..


Read our story: Niets is wat het lijkt..
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer