Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Muziek: Avril Lavigne Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Avril Lavigne is ....

De beste die er is !!!
17%
 17%  [ 27 ]
Wel een goede zangeres
38%
 38%  [ 59 ]
Ze valt wel mee
26%
 26%  [ 41 ]
Ze heeft een stem van een geit met koorts
17%
 17%  [ 27 ]
Totaal aantal stemmen : 154


Auteur Bericht
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot


Verdiend: 333 Sikkels
Woonplaats: Spinners end *zucht*

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 17, 2007 22:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Gwendolyn schreef:
Ik vind Avril nog steeds heel erg goed..=D.. ze is helemaal van imago veranderd.. dat wel.. en haar muziek is helemaal veranderd..
ik moest eerst ook wel even slikken toen ik haar nieuwe cd hoorde.. want het is inderdaad niet-avril.. maar ik vind die nu ook helemaal géweldig..=D ik was zelf ook wel verbaasd dat Girlfriend geen hit is geworde.. want het is echt een heel erg goed nummer,, met een super goede tekst waar de meeste van ons wel in kunnen komen denk ik zo..xD


Ze was toch dronken toen ze dat schreef. Ik vond het helemaal geen goede tekst, ik vind het een beetje kinderachtig. Maar er zullen hier vast mensen zijn die het helemaal niet met me eens zijn.





_________________
Snape totally rocks my socks off!!

Mijn mega spoiler fanfic!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Mariky
Oude Forumnaam: Mariekiejj Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 405 Sikkels
Woonplaats: Feel the rain on my skin

Mariky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 18, 2007 9:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

missme98 schreef:
Gwendolyn schreef:
Ik vind Avril nog steeds heel erg goed..=D.. ze is helemaal van imago veranderd.. dat wel.. en haar muziek is helemaal veranderd..
ik moest eerst ook wel even slikken toen ik haar nieuwe cd hoorde.. want het is inderdaad niet-avril.. maar ik vind die nu ook helemaal géweldig..=D ik was zelf ook wel verbaasd dat Girlfriend geen hit is geworde.. want het is echt een heel erg goed nummer,, met een super goede tekst waar de meeste van ons wel in kunnen komen denk ik zo..xD


Ze was toch dronken toen ze dat schreef. Ik vond het helemaal geen goede tekst, ik vind het een beetje kinderachtig. Maar er zullen hier vast mensen zijn die het helemaal niet met me eens zijn.


Ik vind het ook hélemaal geen goede tekst '.'
Het is best kinderachtig en ze pest er mensen eigenlijk mee. Ik wil niet zeggen dat ik het nummer vreselijk vind, maar er zijn veel en veel betere nummers, vind ik. En op haar nieuwe album staan ook veel nummers die ik op haar oudere nummers vind lijken, zoals When You're Gone.





_________________
    Never give up, never give in. Never keep yourhandsdown
    ♥ people dream about a real life fairytale.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 20, 2007 16:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Missme98 en Mariky: Nou, ik vind de tekst van Girlfriend ook niet zo geweldig eigenlijk. Het nummer op zich vind ik wel oké (het deuntje) maar de tekst vind ik echt verre van goed, dus ik ben het eigenlijk gewoon met jullie eens. XD

Ik vind het nieuwe liedje, When You're Gone, dan weer wel een mooi nummer. De rest van haar CD heb ik eigenlijk nog niet gehoord, omdat ik een beetje twijfel of ik die wel leuk ga vinden. XD Als er meer nummers zoals Girlfriend op staan is het niet echt iets voor mij. ^^





_________________
    I love HPF.

    All good things come to an end... Goodbye HPF.
Profiel bekijkenStuur privébericht
HeadPhoneTragedy
2e jaars
2e jaars


Verdiend: 61 Sikkels
Woonplaats: =']

HeadPhoneTragedy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2007 3:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Avril Lavigne is echt mijn topper qua muziek. Vanaf het begin ben ik fan van haar geweest en ik ben ook niet gestopt met het 'fan zijn'.
De imagosprong van haar was wel even slikken, maar goed kleine meisjes worden groot dus het was te verwachten.
Alleen Girlfriend, die tékst. Die betekenis. Hallo? Ik vond/víndt het echt een slecht nummer en ik zal het ook nooit gaan draaien omdat ik daar zin in heb xD.





_________________
But what they don't know is it only makes us stronger.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Imagination
2e jaars
2e jaars


Verdiend: 27 Sikkels
Woonplaats: Do you even care xD?

Imagination is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2007 14:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind de ''nieuwe'' Avril toch minder leuk, ik vind namelijk haar albums van vroeger veeel beter dan The Best Damn Thing.. die ik eigenlijk best irritant vind.

Girlfriend vind ik echt een vervelend schreeuwerig nummer en ook slechte tekst.

When your Gone daarintegen vind ik wel weer heel mooi Smile
Maar ik blijf Nobody's Home, My Happy Ending en Sk8ter Boi het leukst vinden Angel





_________________
Harry: I'm not weak!
Snape: Then PROVE it!
Profiel bekijkenStuur privébericht
LadyBird
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 4 Sikkels
Woonplaats: The Matrix

LadyBird is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 16:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Avril Lavigne... ik vind haar muziek wel hip.
Haar nieuwe nummer Girlfriend is ook leuk.
Maar haar oude nummers, zoals Sk8er Boi, vind ik ook wel leuk.Very Happy
[/quote]





_________________
*Animal Instinct*

Where Ever The Wind Blows...
Profiel bekijkenStuur privébericht
Master of Magic
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 47 Sikkels
Woonplaats: Queensland

Master of Magic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 17:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Avril is goed, maar dan wel haar oude nummers. Die beluister ik nog soms. Haar nieuwe cd vind ik stukken minder. Ze is helemaal veranderd van imago en de liedjes vind ik slecht. (behalve When you're gone).
Haar oude liedjes zijn leuk (zoals Sk8er Boi), maar de 'nieuwe' Avril vind ik stukken minder.





_________________
    I put some new shoes on and suddenly everything is right
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Royal Palace @ Fire Nation

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 19:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind de liedjes van Avirl best goed. Ik vind Girlfriend wel leuk, maar ik wordt hem een beetje beu. Ik vind de liedjes als Skater boy, Nobody's home, Keep holding on veel leuker.





_________________
    Right form the start
    been friends forever
    Somehow we're meant to be
    together

    HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2007 13:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eigenlijk doet de tekst van 'Girlfriend' me erg denken aan die van 'Dont cha' (of hoe heet het ook weer) van de Pussycat Doll (toch wel opgelucht dat we daar niets meer van horen, of ik toch niet).





_________________
    02.04.07 ~ 31.12.08

    'Til we meet again, HPF'ers.
Profiel bekijkenStuur privébericht
[Anabel_x]
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 52 Sikkels
Woonplaats: Belgie.

[Anabel_x] is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 13:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Avril héel goed. Very Happy
Girlfriend & When Your gone,My Happy Ending & Complicated zijn echt superliedjes. Smile




Profiel bekijkenStuur privébericht
JustxMe
Oude Forumnaam: Pink Princesss Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: in a empty room.

JustxMe is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 26, 2007 23:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

    Het is bijna officieel. Runaway word Avrils 3e single. Want het lied zou komen op de nieuwe singstar van volgend jaar. Elk liedje op singstar heeft een officieele video, vandaar dat het hat liedje haar 3e single zal worden. Het staa ook op een portugese wikipedia.
    Bron: Avrilon


Ergens ben ik teleurgesteld dat ze Innocence niet hebben gekozen als single, maar toch. Runaway vind ik ook een goed nummer, stiekem (: En dat het op singstar komt is altijd leuk vind ik.





_________________
    once a marauder, always a marauder.


Laatst aangepast door JustxMe op Ma Aug 27, 2007 20:36; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 11:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ow dat is wel leuk, ik vind Runaway namelijk wel een heel mooi liedje. =) Dus dat mag van mij best haar nieuwe single worden. Al vind ik Innocence ook wel heel mooi, ik denk mooier.

Van de andere kant, als ze liedjes gaan platdraaien op de radio/televisie dan ben ik ze ook eerder zat. xD Dus dan word ik Innocence zo in ieder geval niet beu. xD

Maarja, ik heb haar nieuwe CD nu dus toch een paar keer beluisterd, en ik vind hem toch best wel leuk. Ik vond Girlfriend echt minder, maar ik vind dat er verder best wel leuke en aanstekelijk liedjes op staan. Echt van die liedjes die nogal in je hoofd blijven hangen, en die je snel onthoud ofzo. xD





_________________
    I love HPF.

    All good things come to an end... Goodbye HPF.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 12:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

@JustxMe 4e single? Ze heeft toch alleen maar Girlfriend en "When You're Gone" uitgebracht van haar nieuwe album? Ik ken alle liedjes niet van haar want ik ben niet in haar geinteresseerd. Maar Innocence is inderdaad een mooi liedje. Ik denk dat ze die niet uitbrengt omdat ze nog een "rockstar" imago wil hebben en twee langzame liedjes achter elkaar is denk ik niet goed voor haar image. (al weet ik niet eens of Runaway wel een rustig liedje is of niet xD )





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
JustxMe
Oude Forumnaam: Pink Princesss Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: in a empty room.

JustxMe is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 20:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
@JustxMe 4e single? Ze heeft toch alleen maar Girlfriend en "When You're Gone" uitgebracht van haar nieuwe album?


Hmpf, ik denk dat die avrilonsite dus een fout hebt gemaakt want je hebt gelijk xO Even aanpassen dan maar (; En Runaway is niet echt een sloom nummer maar ook weer niet super rockstarachtig. Dus ik heb hier even een link van het nummer: Runaway. Ik vind het wel een lekker nummer. Nu maar hopen dat ze deze niet verkloten door ze teveel op de radio/tv te draaien.





_________________
    once a marauder, always a marauder.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Magisch-Eendje
5e jaars
5e jaars


Verdiend: 133 Sikkels
Woonplaats: Land of the Dead

Magisch-Eendje is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 22:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb in 2004, geloof ik, het album 'Under My Skin' gekocht en destijds veel geluisterd. Stiekem vind ik de liedjes nog best leuk, ze zijn erg catchy XD
Maar nu... Ohmygawd... Serieus, het nieuwe album is bagger. Ik ging op youtube wat liedjes opzoeken maar kon van elke niet meer dan een paar seconden aanhoren. Vreselijk XD 'Girlfriend' bijvoorbeeld... De lyrics, de melodie (als je het een melodie kan noemen), en eigenlijk gaat dit voor de rest ook op. En 'When You're Gone' vind ik dodelijk irritant... Cheesy- en saaiheid... Nouja. Ik heb het dus wel helemaal gehad met Avril.





_________________
Shut up! You're being rescued, so stop babbling! You should go cower in the corner, shiver in fear, and scream 'Help! Help!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer