Auteur |
Bericht |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: in e potter wereldje en bij rupert op de slaapkamer :d
|
Geplaatst:
Vr Jul 16, 2004 8:13 |
 |
Heye mensen ,ik heb me gisteren geregistreerd *zwaait naar iedereen*en ik heb dan maaar een verhaal geschreven die ik al lang in het hoofd had.
Khoop dat je het goed vind en aub reacties*kijkt smekend*alleee hier komt ie !
hoofdstuk 1 e duffelingen
Harry potter een magere jongen van 16,zat net een brief te schrijven naar zen vrienden ,Ron en hermelien.Die hadden hem veel gesteund tijdens de periode van sirius dood,harry had het idee nu van zijn hoofd dat het zijn schuld was maar dat hij in een helden dood gestorven zoals hij wou.Harry was net aan het pikeren over vanales en nog wat ,toen plots een uil binnen vloog.Hij rende er heen en zag dat het ron's uil was.''hey koe hoe was je reis '' vroeg hij fluisterend.Hij pakte het perkament,rolde het uit en zag wat hij al de hele vakantie wou zien.
Heye Harry vriend .
Ik weet dat je het uit sterft bij de duffelingen dus komen we je halen.
Morgen om 12 uur staan we voor je huis Goed,
tot dan groetjes ron.
Harry pakte direct zijn hutkoffer en pakte zij spullen in .Het perkament waarop hij aan het schrijven was gooide hij weg .Nadat hij zen koffer gemaakt had ,plofte hij op zijn bed en viel in een diepe slaap.
De volgende morgen wered hij gewekt door en furieuse tante petunia.
HARRY POTTER riep ze met een schelle en overdovende stem,KOM nU NAAR BENEDEN.Harry schrok wakker en keek op zijn horloge ,''15 over 8'',hij zuchte en waste zich ,daarna trok hij schone kleren aan en liep naar beneden.''daar ben je jongen '' zei oom herman.Harry liep naar de potten en pannen ,maar tante petunia zei ''nee nee kom hier zitten ''.
Nou zei ze euhm ze gaf een elleboogstoot en haar man en die keeek uit zen krant naar zen zoon en harry.''Wij hebben iets belangrijks te vertellen ''Harry dacht dat het heel belangrihjk zou zijn zoiets als verhuizen of zo.''Nou wij verwachten een .....baby.Dirk en hij waren uit de lucht gevangen na een paar seconden zij dirk .''o mama das geweldig''''ik krijg een broer of zus''.Toen harry het woord zus of broer te horen kreeg .Begon harry het belachelijk te vinden en grinnikte binnensmonds ,
Toen hij het akel!ige beeld voor zich zag met de duffelingen en een baby,barstte hij in lachen uit en beukte met zijn handen op tafel.HAHAHAha''jullie een baby ocharme dat kind en lachtte wat verder,tot hij merke dat niemand anders lachtte stopte hij en moest hij nog altijd moeite doen voor zich in te houden.''euh hum ik ga naar boven spullen pakken zei hij nog een beetje lachend''.Hij liep snel naar boven en pakte een boek ''o mijn hemel die 3 een baby''zei hij fluisterend.Hij plofte op zijn bed en begon te lezen over draken en zijn eigenschappen,hij las wat verder tot hij beneden een schreeuw hoorde van zijn oom.Harry keek op zijn klok en zag tot zijn schrik dat het al 12 uur was .hij pakte zijn hutkoffer en kooi van hedwig en zijn vuurflits en strompelde naar beneden.
hoofdstuk 2 komt straks en alstublieft reageren *smeekt*khoop dat je het goed vond
Eenmaal beneden schrok hij zich dood,de hele woonkamers stond vol,toen hij rondkeek zag hij de duffelingen angstvallig en te bang om een woord te spreken tegen de muur staan.Zijn mond viel open van verbazing tot ron zei ''hey harry doe je mond eens dicht dat staat wijzer ,de kamer begon te grinnikken en begroetten hem joviaal tot prof. anderling zei oke ''iedereeen bij zijn of haar viavia''harry ging staan bij zijn vrienden en voelde op 3 eene gigantische ruk aan zijn navel hij voelde zich duizelig worden en landde met een plof in de woonkamer van de wemels ,behalve hij en meneer wemel kon er niemand blijven rechtstaan ,hij hielp hermelien op.''waar zijn alle andere? ''vroeg hij ''o die zijn in grimboudplein'' 'oo ja ''''Nou doe jullie spullen naar boven harry en hermelien en ron help wat '' zei mevr wemel.ze strompelden naar boven met de spullen en smeten ze op ron's bed.''Nou zei ron ik haal met hermelien wat drankjes''goed '''antwoorde harry en plofte op bed.
de twee verlieten de kamer en harry bleef over.Hij keek rond en zijn blik viel op een overvolle la.Hij twijfelde maar deed hem toch open .Hij kreeg de schrik van zijn leven de la lag vol met brieven met hartjes op.hij opende er eeen en moest zijn lach erg inhouden .Er stond
geheugenstenen zijn rood viooltjes blauw o lieve ronnieponie wat hou ik van jou .
Hij keek naar de andere brieven en zag dat ze allemaal zo waren.Maar blijkbaar moets ron niets van haar hebben want op elke brief stond er bij geschreven ''waarom schrijf je nou niet terug'',''o mijn hemel zei harry al lachend stil.hij deed de la dicht en ging weer op bed zitten ,hij dacht weer aan de brieven en bulderde van het lachen .Op dat moment kwamen zijn vrienden binnen en keken hem raar aan ''wat is er harry? ''vroeg
hermelien.''harry lachtte voort en kreeg alleen de woorden :grappig ,zo stom ,o mijn hemel.Ron en hermelien keken hem raar aan en wachten tot harry uitgelachen was .Hermelien vroeg dezelfde vraag en harry en die zei''o lieve ronnieponie''Ron kreeg door over wat het ging en werd rood.
Hermelien zag dat en zei ''wat is er nou? ''''vraag dat aan ron'' zei harry
.Hermelien haalde haar schouders op en zei '' nou het avondmaal is al klaar kom op ''Ze ging naar beneden en de andere twee volgden haar.
Toen ze beneden kwamen zagen ze dat rons moeder haar uiterste best had gedaan.Ze zochten een plaats en namen plaats .Algauw werd het luis aan tafel ,iedereen praatte ,lachtte ,dronk en at.Toen zei harry aan de tweeling ''he moet je wat weten ?''''wat vroeg george hoopvol?''
''Nou mijn tante is zwanger''fred en george werden stil en staarden voor zich uit en bulderden plots van het lachen .iedereen aaan tafel werd stil en vroeg aan harryu wat er was .''Nou mijn tante is zwanger''de tweeling lachtten nog harder en ook de andere lachten behalve mevr wemel en hermelien maar die laatstte moest erg haar best doen om ook niet te lachen .Mevr wemel daarintegen mompelde wat duister.het maal was gedaan en iedereeen ging naar boven .Het trio speelde wat knalpoker
en ron zei opeens ''ocharme dat kind opgescheept zitten met die dikke neef''''ja ''atwoorden die andere twee ,het werd snel donker en gingen slapen .Tot hermelien zei ''o nee ik slaap niet tussen jullie twee wil je dat ik doof word ,ze zeurde en zeurde tot harry toegaf en ze op zijn plaats mocht slapen.het werd morgen en de komenden dagen daarom gebeurde er niet veel .Behalve dat ginny njaar een vriendin logeerde en de tweeling hun kamer opblies .Al gauw naderde de einde van de vakantie en vertrokken ze naar zweinstein.
Nou khoop dat jullie het goed vonden aubreageer een s*kijkt smeekend*alstublieft anders doe ik niet verder.grTz potter fantjeuh.
hoofdstuk 3:malfidus rare manieren
De dag brak aan wanneer hermelien harry en ron naar zweinstein moeten.
Die ochtend was erg druk maar ze geraakten op het perron.
''nou ''zei harry ,ik en hermelien gaan eerst dan jij ron''''goed?''.
Hij en hermelien stapten naar de muur en enkele seconden later zagen ze de vuurrode trein,enkele tellen later zagen ze ron en ginny en daarna een puffende mevr. wemel.Ze zeulden de koffers naar een coupe en namen door het raam afscheid van mevrouw wemel,''letten jullie goed op oke ?''en wees voorzichtig''.en euh ik heb nog een verassing maar dat zien jullie wel op zweinstein ''en ze gaf een geheimzinnig knipoog.
Ze namen plaats en de trein begon te rijden.''nou ik ga ergens anders zitten ''zei ginny en ze vertrok.
''wat zou die verrassing zijn ''vroeg hermelien ,''geen idee''antwoorde harry.Even later toen ze gezellig aan het kletsen waren schoof de coupe deur open.''scheer je weg malfidus ''zei harry, zonder op te kijken.
''ik kom niet voor jou snotter,ik kom voor griffel.''Nou d-,hermelien ''riep ron verbaast uit.Ze stond op naar malfidus en schoof de coupe deur dicht.
''harry'' zei ron ongerust ''waarom ging hermelien mee?''geen idee antwoorde zijn vriend laten we hun volgen.''Wat! dat kunnen we niet maken harry laten we nog even wachten.''oke goed zei hij met tegenzin.
Na een kwartier kwam hermelien nog niet en begonnen ze echt ongerust te worden.''nu ga ik naar hun toe''zei ron.''goed zei harry .
Ze schoven de coupe deur open en keken door elk raam.
Uiteindelijk kwamen ze bij de voorlaaatste deur en zagen hermelien en malfidus alleen .De twee vrienden legden hun oor tegen de deur en konden horen wat ze zeiden.
Hermelien ik hou van je .Harry en ron openden verschrikt hun ogen.
Tot hun verbazing hoorden ze hermelien zeggen ''ik ook draco''.Ron zag er uit alsof hij verlamd was.Harry keek door de deur en zagen de twee zoenen.''O dear god'' fluisterde harry,hij sleurde zijn vriend naar hun eigen coupe en plofte in hun banken.Ron leek al wat beter,maar harry was erg ongerust,waarom ?De rest van de middag zagen ze hermelien niet meer en de trein vertraagde.Ze stapten uit en gingen naar de koetsen.
De twee keken rond in de hoop die twee tortelduifjes te zien nou in elk geval een dervan .Ze zagen hermelien in de armen van malfidus ,en de andere griffoendors kregen ze ook in de mot ''o mijn god hermelien?met malfidus voegden ze er vol afgrijzing aan toe.
Uiteindelijk stapten ze de grote zaal binnen en namen plaats ergen voraan bij de oppertafels ,ze hoopten of( dachten) toch dat hermelien bij hun ging zitten ,maar opnieuw tot de verbazing van de leerlingen ging ze bij de zwadderraars zitten en die geefden er niet om nee ze verwelkomden harr joviaal.De sorteerceremonie begon en perkamentus begon te spreken,maaar de 2 vrienden hoorden er niks van maar bleven naar hermelien staren,uiteindelijkkwam het eten op tafel maar zelfs ron at er niet van (en dat bewijst dat hij erg ongerust was).Iedereen was lekker aan het eten inclusief hermelienn en perkamentus en prof. anderling gedroegen zich ook al vreemd.''zeg albus moet je een kijken naar potter en wemel naar waar staren ze de hele avond ?''zei prof. anderling ongerust.
Het schoolhoofd en plaatsvervangend schoolhoodf volgeden hun blik en
zagenook tot hun verbazing griffel bij malfidus zitten.''De profeet ''mompelde albus ''wat ,''zei anderling .
''Iedereen gaat naar hun slaapzaal nu jullie buiken gevuld zijn''riep perkamentus luid.''ik leg het je wel uit ''fluisterde hij tegen andering ,die knikte.Harry en ron stonden op en leipen langzaam naar hun slaapzaal ,niet geloven dat hun beste vrienden hun in de steel laat voor malfidus......
nog een hoofdstuk khoop dat jullie het goed vonden en alstublieft reageer eens*kijkt heeel zielig*rets komt later
Hoofdstuk 4 neeeeeeeeeeeeeee alstublieft dit kan niet waar zijn .
De volgende morgen ,zaten harry en ron in de eetzaal als enige,behalve perkamentus en anderling .De twee vrienden aten weer niks en staarden rexht voor hun uit .Prof. anderling had er genoeg van en kwam bij hun zitten.''potter ..en wemel ik weet heus wel dat griffel zal bijdraaien '',ja ..vast ''antwoorde ron.''he wemel je zou toch wel een beetje moeten blijzijn.''waarom ?v''vroeg hij verbaast.
''nou je moeder heeft toch les ''zei ze verbaast.''wat ''zei ron met een peipstemmetje,''dat wist ik niet''.anderling liep weer naar haar plaats want de leerlingen kwamen weer binnen.''dus dat was die verassing ''zei harry.
''wat een verassing ''zei ron nog altijd met een vreemde stem.Nu kregen ze helemaal niks door hun keel.Hermelien kwam bij hun zitten .Ze negeerden haar volkomen.Ze zei allles van wat er was en zo maar ze zeiden niks.Ze kregen hun lessenrooster en zagen tot hun schrik dat ze vtzk hadden.''o nee neeee'' zei ron .Ze kwamen aan bij hun lokaal en gingen ze ver mogenlijk achteraan zitten.Hermelien ook ,maar harry en ron verplaatsten gewoon.hermelien stond bijna op huilen maar ging dan bij draco zitten.iedereen was er behalve mevr wemel.Tenslotte kwam ze binnen in een lila gewaad met bloemen.Ron werd bloedrood ,de leerlingen begonnen stil te lachen.''zo leerlingen ''begon ze vrolijk een keek rond .
Ze zocht ron en vond hem ook.''Ronnie! dag schat hoe gaat het''.De hele klas begon te gieren van het lachen .Ron stond op springen,hij werd echt onnatuurlijk rood.mevrouw wemel ging vooraan staan en zei ''zo klas ik ben zooo blij dat ik jullie kan lesgeven en om het was gezelliger te maken,toverde ze overal bloemen aan de muur.''Sommige leerlingen moesten zo erg hun lmach in houden dat ze rrod werden,ron daarintegen van schaamte.Hermelien keek medelijdend naar ron maar zei niks .De les kwam ten einde en ron loopte letterlijk naar buiten als een bezetene ,harry achtervolgegde hem en hermelien ook maar harry hield ghaar tegen.''jij hebt al genoeg gedaan ''siste hij tegen haar.Nu begon ze echt te huilen.Hij liep achter ron die naar hun slaapzaal rendde en de deur op slot deed.''RON ''harry beukte op hun deur ''kom zo erg was het niet,praat met je moeder ''.Geen antwoord''laten we gaan naar toverdranken''.''ik ga alvast goed ?.Harry liep weg naar een lokaal die zo goed mogenlijk zijn dag erger kon maken.
hoofdstuk 5:nachtmerrie
hey mensen ik krijg echt geen reacties das niet echt leuk als je zoveel moeite doet voor een goed verhaal alstublieft dan kan ik het beter maken allee kzal wel verder schrijven maar geef een keer een reactie thanx grTz potter fantjeuh
Hij liep naar het lokaal en zag dat iedereen er al was .
''zo potter je bent LAAT 20 punten aftrek van gri-''
de deur ging opnieuw open en ron kwam binnen ''en wemel ook nog maak dat 40 punten aftrek ''Ze gingen beiden op hun plaats zitten en keken naar sneep.Vol haat en denkend dat hij in een kalkoen veranderd.De rest van de les verliep rimpeloos behalve dat griffoendor nog 50 punten aftrek had voor ''te veel wolken rond je ketel ''en ''te traag''.Vermoeid liepen de twee na malfidus en hermelien.Die twee namen afscheid en harry en ron volgden malfidus.Hij liep naar een gang en sloeg daarna naar rechts en kwamen uiteindeloijk bij hun portret.''Paswoort'?'duister''zei draco met een smakeloos lachje.''oke zei harry ''we nemen de onzichtbaarheidsmantel en komen dan terug naar hier''goed?''
Ze liepen naar de leerlingenkamer en pakten de onzichtbaarheidsmantel uit harry's koffer.De twee gingen de route terug ,en gooiden de mantel over hun .''duister''.Het portret ging langzaam open.De zwadderaars keken raar want er kwam niemand uit,maar gingen toen terug voort met hun bezigheden.Het duo liep naar malfidus korzel ,kwast en noot,wiens vader dooddoenders zijn.ze luisterden aandachtig.
''dus griffel denkt echt dat je op haar bent ''zei noot lachend
''ja nog even en ik maak het plan van de heer af''hij trok een wenkbrauw op en maakt een irritante grijns.''nog geen problemen met potter en wezel gehad ? ''vroeg korzel .''nee en ik hoop dat het zo blijft.Het duo had genoeg gehoord en liepen weg zodra er een zwadderaar de kamer verleiet.Ze moesten niet lang wachten want een klein ventje verliet de zaal,harry en ron glipten ertussen.''We zoeken hermelien'' zei harry hijgend ''maarv waar is ze ?''''bibliotheek''zeiden ze allebei tegelijk.Ze hadden gelijk ze zat tussen 2 stapel boeken.''hermelien we meoeten je spreken zei ron dringend.''voor wat ''snauwde ze.''malfidus is niet echt op je ''zei harry voorzichtig.''hoe weet jij dat ? '' vroeg ze.''kijk maar'' zei harry''''Wat kijk maar ?''antwoorde ron .harry schudde zijn hoofd en liep naar een leeg lokaal,hij mompelde iets en zwaaide met zijn toverstok.Onmiddelijk zag je het groepje zwadderaars opreizen,ron sperde zijn ogen open ''way to go harry ''zei hij vol ontzag.
[i]dus griffel denkt echt dat je op haar bent ,
ja nog even en ik maak het plan van de heer af.
nog geen problemen met potter en wezel gehad.
hoofdstuk 6:opnieuw een dubbele verassing......
aub reacties ik smeek je khoop dat je het goed vond
Hermelien staarde voor zich uit,en was sprakeloos,opeens troomden de tranen over haar wangen.Harry troostte haar en sloeg een arm om haar heen ''het komt wel goed ,ik help je wel ,malfidus zal boeten'',''opeens kustte hermelien hem''Ron moets zijn gelach inhouden en liep snel weg.Toen de kus voorbij was slikte harry,''nou dat was goed''''zeg wel ''antwoorde hermelien .Snel zochtten ze ron die zich schuilhield achter een boek en met een grote grijns op zijn gezicht.''laten we gaan naar perkamentus ,misschien weet hij wat malfidus van plan was''
Ze liepen naar het standbeeld ,en probeerden alle dingen die ze dachten dat perkamentus goed vond .Ineens zei hermelien ''mierenzuigers''.Dat was blijkbaar goed het standbeeld verschoof zich.''mierenzuigers ''zeiden de 3 samen vol ongeloof ''jak ''vol afgrijnzen.Ze liepen naar boven en harry wou op de deur kloppen maar ron hield hem tegen.Harry keek hem vragend aan en hermelien zei ''ron wa-''Ron mande haar tot stilte en legde een vinger op zijn mond en gebaarde dat ze moesten luisteren.
''o albus je hebt het nog niet verlleerd hoorden ze anderling met een verleidelijke stem ''(nou ja hum hum )''ik weet het minerva grrrrrr''
Hermelien openden verschrikt haar ogen open en proestte het uit ,harry ook en legde een hand op haar mond ,eigenlijk wouden ze niks meer horen.Ron daarintegen luisterde met een grote grijns en liet zich gemakkelijk tegen de deur steunen.''Nou ja ''fluisterde hij en hief zijn wenkbrauwen.Hij keek naar hermelien en harry en zei zacht ''grrrrrr''en maakte een beweging met zijn hand zaoals een leeuw .Hermelien kon het niet meer houden en liep snel weg ,harry achtervolgde haar.Ron luisterde verder
''O albus ik kan niet wachten tot jullie, wanneer zullen we het ze zeggen?''
''ik weet niet minerva trouwen is -''
Ron liep weg met een grot lach op zijn mond hij lipe naar harry en hermelien ''He weten jullie het ?''''Wat ,''vroegen ze .''Nou die twee zullen trouwen in jullie''.Nu werd het hun echt te veel en en lachtten haast hysteriche.Perkamentus kwam beneden samen met anderling en zei ''wat is dit lawaai''ze stonden alle drie naast elkaar met hun ogen alle kanten uitdraaien alsof ze wilden weglopen .'euh nou euhm''begon harry,hermelien ging verder ''nou zie je euh ron hier w-''''was een mop aan het vertellen''vervolgde harry,''ja das waar ''antwoorde ron.''o ja welke ?ik ben gek op moppen''zei perkamentus verwachtingsvol.Nu stonden ze echt voor paal.Ron bedacht snel een .''nou zie je er was een s ene euhm wat was het ook weer euh ja er was een euh mierenkoning nee een laten we zeggen een schoolhoofd een een leerkracht die lekaar niet konden uitstaan en die trouwden .Nu stonden zei voor aap.''grappig he ''zei hermelien nadenkend of dat wel zo goed van ron was ze voegde er aan toe voor alle zekerheid ''weet u ik wou dat zoiets in het echt zou gebeuren ik zou er helemaal gek van zijn net al een sprookje ''''ja voegde harry er aan toe''.''o ja zei anderling blijkbaar opgelucht ,nou ga naar jullie slaapzalen ''Ze wou weggaan ,maar harry zei profferor wacht ,we meoten u nog iets belangrijks vertellen.''o ja zei perkamentus laten we dit in mijn kamer besprken,minerva ga alvast ''ze knikte en liep weg.perkamentus ,harry ron en hermelien lipen naar boven en namen plaats in een zetel.Perkamentus nam ook plaats.
''nou over wat wouden jullie spreken?'''Nou ziet u prof-''begon harry.
''proffesor ''zei hermelien blijkbaar wou ze het zelf vertellen.
''u bent misschien op de hoogte van wat de relatie WAS tussen malfidus en ik''perkamentus knikte ''nou ziet u harry en ron zijn iets te weten gekomen''harry toon het.Harry mompelde het zelfde en zwaaide met zijn stok.Opnieuw kwamen de beelden van de zwadderaars en het kleine stukje onsmakelijkheid.Perkamentus zuchtte het is uitgekomen .'wat is uitgekomen proffesor''vroeg harry.''een nieuwe proffeet,tussen .................u en harry en ......voldemort.
De drie waren sprakelloos. ''Welke dan''? vroeg hermelien.''Harry moet niet alleen voldemort verslaan jij ..hermelien hebt speciale kracten de kracht om te genezen jij ... moet harry helpen de heer van het duister verslaan.Een volslagen stilte ging door de kamer.
hoofdstuk 7 komt eraan wil je alstublieft reageren *kijkt heel zielig*
mensen willen jullie nu eens reageren , das echt nie leuk zenne xxxxxxxxxxxpotterfantjeuh
Hoofdstuk 7:Zoeken en vechten.
''maar proffesor''stamelde hermelien ''waarom ik''?.
''Nou hermelien ,jij bent uitgekozen ,ware vriendschap verslaat alles''.
''Wat wil je nou zeggen '',vroeg ron verontwaardigt''dat ik geen ware vriendschap met harry heb''.!
''Ron,met ware vriendschap ,bedoel ik soms wat meer''zei perkamentus glimlachend.''o''zei ron grijzend''ja dat is het geval niet bij ik en harry''.
Harry en hermelien keken elkaar aan en bloosden.''''o ja maar harry en ik zijn al een koppel''zei hermelien hevig bloosend.
''o zei perkamentus verbaasd,''nou harry ik hoop aan de enen kant dat het ware liefde is tussen jij en hermelien zoals je vader en moeder ,maar ik hoop niet dat het zo zal aflopen.
Harry kreeg de tranen in de ogen.
''Maar om door te gaan met de profeet,jullie zullen dus samen moeten vechten tegen heer voldemort als de tijd er is .Harry en hermelien knikten.
''ik wil dat jullie geen zorgen maken,als komt goed doe jullie best en alles komt goed.Ze knikten opnieuw.''Nou ga nu maar weer naar de slaapzaal,het is alweer avond ,het avondmaal is al afgelopen ik zal eyten sturen naar jullie leerlingen kamer ga maar''.Hij glimlachtte.
De 3 vrienden knikten zeiden goedennacht en vertrokken naar de leerlingenkamer. |
Laatst aangepast door potter fantjeuh op Wo Jul 28, 2004 15:01; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 20, 2004 22:26 |
 |
De 3 gingen naar het portert van de dikke dame(die zoals altijd aan het zingen was(maar dat kon ze niet) en riepen het wachtwoord ''chocokikkers).Ze stopte met ''zingen''en zwaaide het portret open.Ondertussen was de leerlingenkamer uitgestorven,en zagen ze een schaal met broodjes bij het haardvuur staan,er lag een briefje bij.
Beste harry hermelien,en ron
geniet van dit maal ,en tot morgen bij het ontbijt
groeten proffesor perkamentus.
''Wat een peer he die perkamentus ''zei harry.
''zegmm wellmm''zei ron
''Wat?''zei hermlien vol walging.
De rest verstonden ze niet en wierpen zich ook op het maal ,voor ron alles opat.Het smaakte hun heerlijk,tot harry zei ''wat vinden jullie nou van die profetie?''.
Hermelien had direct geen honger meer en legde haar broodje neer.
Ron niet die at gewoon voort tot hij de vernietigde blikken van zijn vrienden zag.
''nou ik weet niet ''zei ze terug ''ik wil je heel graag helpen harry dat is het niet maar het komt gewoon zo plots.''
''ja ik weet het ''zei harry aarzelend.
''jullie moeten gewoon er het beste van maken ,ik wil jullie niet bang maken of zo ,maar....de toverwereld ligt in jullie handen ''zei hij zacht.
Nu voelden harry en hermelien zich heel verloren ,maar ze dachten aalebei hetzelfde ze zijn bij elkaar en zoals perkamentus zei liefde overwint alles.''nou ja wij doen er alles aan om voldemort te overwinnen ,niet harry ?''.''ja tuurlijk''antwoorde hij en glimlachtte naar haar.Ron geeuwde'' nou ik ga naar bed''''harry kom je ?''.
''euh nee ron ik kom zo ''met een blik op hermlien.
Ron begreep het direct en liep met een grijns weg.''goedennacht ''zei hij met de nodige sarcasme.Hij liep de trap op.
''Zo 'zei harry,hij kroop naar hermelien die met een glukzalige blik hem aankeek.''eindelijk eens wat tijd''hij knuffelde haar.''harry die kus bij de bibliotheek was wat kort he ''.'
''Zeg wel'',hij nam haar hoofd voorzichtig tussen zijn handen en kuste haar zacht op de lippen.
die nacht zaten ze bij het haardvuur genietend van elkaar ,kjikend naar het vuur ,tot de zon de toren van grifoendor bereikte .
reacties alstublieft !!!!!!!!!!!!!ik heb nog geen een gehad anders schrijf ik echt niet verder,het heeft geen zin als niemand er wat op zegt. grTz potter fantjeuh  |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 21, 2004 10:13 |
 |
hoofdstuk 7:zon rotdag
Harry werd wakker en keek om zich geen.Ondertussen likten de zonnestralen zijn gezicht,het zou een mooie dag worden.Hij zag dat hermelien in zijn armen lag.''wat ben je toch mooi ''fluisterde hij en kuste haar voorhoofd.Ze woelde wat en nestelde zich nog dichter bij hem aan.
Na een kwartiertje werd ze ook wakker ,en keek net als harry slaperig om zich geen.''Waar is iedereen-wwaar zijn we?'',ze geeuwde uitgebreid.''o ja ,ik weet het weer''ze glimlachtte naar harry en gaf hem een kus.
Algauw kwamen de leerlingen naar beneden,en ook daan, ron en de rest van zijn kamergenoten.Ze grijsden en zeiden ''zo zo harry zware nacht gehad ,ze liepn naar de grote zaal.De twee tortel duifjes besteeden er geen aandacht aan en gingen verder met uitgebreid te zoenen.
Toen niemmand er nog was besloten ze zich ook maar klaar te maken en te ontbijten.Toen ze beiden weer in de leerlingenkamer kwamen zei hermelien
'''harry ik versta iets niet ,je weet wel met malfidus en zo waarom wou hij een relatie dan met mij?''''O ja'' zei harry ''nou dat lijkt me duidelijk,malfidus ging je overgeven aan voldemort ,want waarschijnlijk weet hij al van de profetie''.''O ja ''antwoorde ze .
Blijkbaar moets ze erg haar huilen inhouden.
Harry liep naar haar en nam haar stevig vast,''het komt wel goed ,je hebt mij toch''.
''Wat ben je toch een schatje''zei ze en gaf hem een kus.Samen liepen ze naar de grote zaal en hermlien zag malfidus zitten en om hem te treiteren nam ze harry nog steviger vast en keek uitdagend naar hem.
Die kreeg het door en werd woedend hij pakte zij n toverstok en vervloekte haar erg.Dat was niet zo slim want alle leerkrachten keken angstvallig nar hun ,blijkbaar waren ze al van de hele situatie en profetie op de hoogte.Toen malfidus de spreuk had uitgesproken kon niemand hem tegenhouden en werd hermelien tot blubber.Net zoals harry in zijn 2 de jaar maar bij haar was het bij heel haar lichaam.harry werd woedend en voor iemand hem kon tegenhouden,begon hij een echt duel met malfidus.Sommige begon harry toe te juichen nou eigenlijk alle griffoendors huffelpufs en ravenklauws,malfidus werd natuurlijk toegejuicht door de zwadderaars,de leraren konden er niks aan doen want perkamentus hield hun tegen.Het duel begon terwijl hermelien door poppy naar de ziekenzaal werd gebracht... |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 21, 2004 11:37 |
 |
''MALFIDUS WAAG DAT NIET NOG EENS TE DOEN''riep harry.
'o ja potter wat ga je dan doen''siste malfidus''ga -,hij kon niet uitsprken want harry riep ''DIT''''BAMBORDA''.
malfidus werd van zijn stokken geblazen en viel met een klap tegen de deuren.Alle supporters van harry begonnen te juichen.
Malfidus stond weer op en probeerde harry te vervloeken ,niemand kon verstaan wat hij zei ,toen hij klaar was kwam uit zijn stok een gigantische groens straal.Harry ontweek het en perkamentus liet het verdwijnen .Voor malfidus iets terug kon doen,vuurde harry weer een spreuk maar miste.''zo potter heb je modderbloedje griffel nodig om je te helpen,misschien kan ze glijden tot hier''hij lachtte vals ,harry kookte van woede en riep het uit van frustratie''EN WAT GA JIJ DOEN HE MALFIDUS ?GA JE JE DOODDOENER PAPA ROEPEN EN ZIJ MEESTER OM JE TE HELPEN ,OF NEE NATUURLIJK NIET HOE DOM VAN ME ?ZIJN MEESTERTJE IS EEN ZIELIG HOOPJE BOTTEN ''.Dat was voor malfidus de druppel,''hoe durf je ''CRUCIO''.Harry schreeuwde het uit van de pijn ,iedereen die voor harry was werd woedend en riepen het uit tegen malfidus.Zonder dat iedereen het wist kwam hermlien weer binnen en zag de puinhoop,''silencio maxima'iedereen werd stil.Ze lipe naar malfidus en .....
Rest komt later
reacties mogen hoor  |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 21, 2004 12:24 |
 |
Iedereen keek naar hermlien.Ze liep naar malfidus met haar toverstok stevig in de hand.''Zo malfidus wat dacht je nu eigenlijk ''siste ze maar iedereen verstond haar ''dat je mij kon voor je winnen en dan aan die gestoorde maniak geven ''wel daarvoor zal je boeten en je komt al helemaal niet aan harry nog een keer en ik vervloek je zo erg dat je verstand tot in mars zal liggen ,maar laaat ik je alvast een voorproefje geven niet ?voor wat je harry aan gedaan hebt''CRUCIO''.Malfidus schreeuwde het uit van de pijn .Ze liep naar harry en verbrak de spreuk,iedereen kon weer praten.Harry omhelsde haar stevig en bedankte haar.''het is niks hoor niets of niremand komt tussen ons en al helemaal niet die achterlijkr slak.''Perkamentus stond op en zei ''Nou laten we alvast de heer pĂ´tter bedanken ,eigenlijk is dit verboden maar dit is een uitzondering ,harry goed gedaan ''.Iedereen juichte en de zwadderaars liepen weg naar hun leerlingenkamer.''maar niet te min zal ik toch moeten punten aftrekken wegens een verboden vloek 50punten aftrke voor zwadderig en 50 punten aftrek voor griffoendor ...maar wegens harry 20 puntebn voor griffoendor.Iedereen juichtte en klapte voor harry en hermelien.Ron liep naar hun toe en was verbluft ''o mij hemel julie zijn echt goed''Ze lachtten en aten zonder de zwadderaars.
Toen ze aan het dessert kwamen ,kwam mevr wemel naar hun toe ''ik was helemaal vergeten dat ze hier was ''fluisterde hermelien.
Reacties zijn welkom dan kan ik wat verbeteren na ja GrTz pottre fantjeuh  |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 21, 2004 12:48 |
 |
''hallo harry hermelien en ron hoe gaat het met jullie?''''o goed hoor ''stamelden ze.
''euh mam sorry hoor maar we waren met nogal veel dingen bezig geweeste en hadden niet veel tijd om te komen en -''
''ja het is goed ron''antwoorde ze.''Perkamentus heeft alles al verteld.
''o ja ''zeiden harry en hermelien.Mevr wemel zette zich ertussen.
''Ik wou zeggen doe alstublieft jullie best maar ik weet dat jullie het kunnen ze hebben geen schijn van kans ,nou goedeavond nog en ''ze keek naar harry en hermelien ''braaf zijn ''.''dag mevr wemel ''zeiden de 3.
''Na ja zei hermlien das me wat .''zeg wel zei harry kom laten we gaan.
Ze liepen naar de leerlingenkamer en zetten zich in de comfortabelst e stoelen bij de haard.''wanneer hebben we nog les van je moeder ron ?''
''ah morgen het eerste uur weer''.
''Nou ja ik zit niet meer naast malfidus die gore slak ik zit nog liever op de grond''ze lachtten en praatten nog wat voort.Tot de nacht viel.
People reacties mogen hoor (voor alle duidelijkheid*rolt met ogen*
na ja GrTz potter fantjeuh. |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 21, 2004 20:06 |
 |
De volgende morgen stonden de 3 vrienden al in de grote zaal en verorberden het ontbijt.Nadat ze gedaan hadden liepen ze naar vtzk waar ze weer les kregen van ron's moeder ,ron liep er ondertussen met een gerust hart naar toe omdat hij met zijn moeder gepraat had, en ze beloofde dat ze hem niet meer ronnie ponnie en zo zou noemen.
Ze namen plaats en ondertussen kwamen de ravenklauwers en de res t van de grifoendors binnen.Ze wachtten stil af en ron's moeder kwam binnen .''zo jongens en meisjes vandaag leren we iets heel intressants namelijk hoe je dieren je orders kan laten opvolgen ,dit is namelijk heel belangrijk nu de heer van het duister herrijzen is en dit kan goed van pas komen ,dus volg mij.ron trok zijn wenkbrauwen op ''nou ze is best goed''zei hij .''ja ''zei hermelien gretig dat wil ik wel weten .''en als hermelien het goed vind hou je vast ''lachtte harry ,ron grinniktte .Ze volgden ron's moeder en kwamen terecht in een lokaal vol beesten.
Na ja srr mensen maar ik moet weg ,tot morgen enyoj en reacties pleazz see ya GrTz potter fantjeuh. |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 22, 2004 13:09 |
 |
Iedereen keek zij ogen uit.''Waar haalt ze dat allemaal vandaan ?''vroeg ron.''Nou ik weet niet maar ik weet wel dat dit heel intressant wordt''.
''Hoezo ben ik niet interssanter''? vroeg harry gemaakt verdrietig.
''O maar mijn grote held niks is toch intessanter dan jou''antwoorde hermelien en gaf hem een grote kus.Ron rolde met zijn ogen en zei tegen daan ''man wat is dit goor ik bedoel harry en hermelien jak''.
daan grinniktte.
''Nou iederreen stilte ''vermande proffesor wemel de klas
''zoals jullie zien zien we hier veschillende dieren ,nou is de vraag hoe zullen we ze nu ''besturen''iedereen maakt groepjes van twee ne oefent ,nou hoe ?, is de vraag eerst en vooral leren we de spreuk incontotia iedereen nazeggen''.''INCONTOTIA''zei de hele klas .
''Goed zo daarna kijken we de dieren diep in de ogen en verbeelden we wat ze moeten uitvoeren en dan zeg je de spreuk'',''iedereen verstaan ''
iedereen knikte .
''Nou pak je dier en maak paren van twee ,oefenen !''.
Hermelien en harry pakten een mooie eenhoorn en ron maakte een paar met daan en pakten een schroeistaart kreeft de twee keken er niet bepaald blij mee, maar ze waren tam.
Harry zei ''ga ji maar eerst hermelientje '''en maakte een buiging.Hermeien giechelde en probeerde het uit,ze keek het dier recht in de ogen en mompelde de spreuk ,plotseling begon het dier te tapdansen.
''Goed zo juffrouw griffel''zei mevr wemel ,de hele klas bregon te lachen en algauw zag je meer dieren rare dingen uithalen ,zo deed die van parvati salto's.Daarna probeerde harry en ook hij keek het dier recht in de ogen en mompelde de spreuk ''incontotia''het dier ging tot heremeliens verbazing naar haar en pakte har hand en kuste.''Nou'' zei hermelien ''dat vraagt vanavond om een beloning ''en gaf harry nog en grote kus .Ze oefenden nog even en de les kwam tot het einde .''Nou dat was leuk ''zei ron maar de andere twee hadden het te druk met elkaar.
Voila nog een hoofdstukkie enyoj ene reacties mogen he
GrTz potter fantjeuh  |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 22, 2004 15:59 |
 |
Ze liepen naar de volgende les voor harry en ron waarzeggerij en voor hermelien oude runnnen.Het afscheid viel nogal zwaar bij de twee tortelduifjes want ze plakten letterlijk aan elkaar .Uiteindelijk heeft ron het zover gekregen dat ze elk naar hun les gingen (hermelien wou eerst ook naar waarzeggerij ,ron verklaarde haar gek).Ze liepen elk hun eigen weg en harry en ron liepen naar de noordertoren.''zeg euhm harry ''vroeg ron.''Ja ''antwoorde zijn beste vriend .
''nou euh tja euh hoe he-heb je eienlijk nou ja hoe verleid je een meisje ?''Harry trok zijn wenkbrauwen op ,ron een meisje versieren ?.
''Nou ja eigenlijk moest ik hermelien niet verleieden het was eigenlijk liefde op het eerste gezicht ''''euh ja eigenlijk na 5 jaar ''voegde hij er lachend aan toe.Ron keek nog altijd serieus .
''Ja maar echt hoe doe je dat''?.
''Nou ja het hangt eigenlijk van het type meisje af ,wie is het?.vroeg harry.
''euh euh moet je dat echt weten?''
''Nou ja ron hoe moet ik ja anders helpen?''.
''O ja oke het is ............dat meisje in het 4 de jaar je weet wel emma''.
''emma ?''vroeg harry ''o ja dat meisje met dat mooie haar ja ze is best knap nou volgens mij moet je het recht op de man vragen''.
Ze kwamen ondertussen al bij de toren.
''dus gewoon er naar toe lopen en vragen wil je met mij ?''vroeg ron.
''Nou nee idioot ''lachtte harry ''loop er heen en maak een praatje als het goed gaat vraag je quashi noncahalant zeg euh wil je eens naar zweinsveld en het is gebakken.
''o nou da's gemakkelijk hoe weet je dat ?''
''cho ''antwoorde harry met een nors gezicht .''o ja ''.
Ondertussen kwamen er meer leerlingen en tenslottte was iedereen er.
Ze praatten wat tot het luik openging.
''KOM BINNEN''klonk het van redelijk ver.Ron en harry klommen als eerts naar binnen en namen ver van achter plaats.De ander leerlingen gingen ook zitten.
''Zo leerlingen vandaag gaan we de vorige jaren in en snel tempo herhalen het eerste half uur de glazen bol en daarna theekopjes.
De twee vrienden zuchtten.Ze liepen naar voorn en pakten zon domme bol p ze gingen weer zitten.
''Na ja ''zei ron ''kijk jij maar ff ik ga wat zitten dromen''.
''Ik kijk ook niet hoor ik ga wat aan hermelien denken''Ron zuchtte.
Voor ze het wisten vielen ze in slaap en was het lesuur over.
''na ja was dat ff saai zee ''zei ron .
''daar zeg je me wat''''he kijk daar is hermelien''.Ze liepen naar haar toe (harry als stormend) en hermelien wat is er gebeurt?vroeg harry. |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 24, 2004 12:19 |
 |
Ze moest zich zo te zien behoorlijk inhouden niet te huilen en intestorten.
''hermelien wat is er gebeurt ?''riep harry met een bezorgde blik.
Hermelien keek om zich heen en zag harry staan.
''Harry ''!!!''Wat is er gebeurt hermelien ''vroeg harry weer.
Ze zei waar harry het meest voor vreesde en woede borrelde in hem op.
''malfidus ''snikte ze .
''wat heeft hij gedaan hermelien ''?en omarmde haar.
''Crucio ''konden ze nog net verstaan.
''WAT HEEFT HIJ DE CRUATIUS VLOEK OP JE GEBRUIKT''!.
De hele gang bevriesde en keek naar het trio.
''die zal boeten ''gromde hij ''men meisje pijn doen''.
hermelien snikte nog steeds ombedwingbaar.'harry doe het niet g-ag-gewoon n-aar perk-mantus d-ddie zal -wwel heelppen.''
''Nee hermelien die vloek is verboden ,hoe-''hij vermande zich ''hoeveel keer heeft hij het gebruikt?''.Hermelien snikte nog meer en stak 2 vingers op.'WAT ''.schreeuwde hij uit.
Ron hielp harry kalmeren ''harry stil nou ga naar perkamentus en melfidus gaat naar azkaban.Met het woorde ''azkaban ''bevriesde harry en ltrok hermeliens arm en liep naar zijn kantoor,ron volgde. |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 24, 2004 20:03 |
 |
Hij liep naar perkamentus kantoortje en zei het wachtwoord ''mierenzuigers''.Hij stromde de trap op en klopte op de deur, zonder op een reactie te wachtten deed hij de deur open en zag perkamentus schrijven op een stuk perkament .Hij keek op en keek vragend naar de 3 vrienden .''harry wat is er aan de hand'?'vroeg perkamentus vriendelijk en rustig''.Harry kon zich niet meer inhouden van woede en schreeuwde de longen uit zijn lijf.''IK ZAL EENS ZEGGEN WAT ER AAN DE HAND IS !''.Ron probeerde zijn vriend te kalmeren maar harry sloeg zijn hand weg ,hermelien zat nog altijd te huilen en stond bij de deur.
Harry liep naar haar toe en sloeg zijn armen om haar heen.''MALFIDUS HEEFT 2 MAAL IK HERHAAL 2 MAAL DE CRUATIUS VLOEK OP MIJN VRIENDIN GEBRUIKT DAT IS ER GEBEURD IK EIS DAT U DAAR IETS AAN DOET PROFFESOR''.Hij kalmerde wat en keek op naar zijn schoolhoofd.
Per kamentus was geschokt ''heeft malfidus de crutatius vloek op hermelien gebruikt?.''Harry reken maar dat ik daar wat aan doe malfidus word van school gestuurd en op een verboden vloek word een celstraf geschreven dus hij gaat ook naar azkaban ''.''Ron ''vervolgde hij ''wil jij hermelien en harry naar de leerlingenkamer brengen ik zal met proffesor anderling onderhandelen''ron knikte en duwde zachtjes zijn 2 vrienden naar de deur.''Ron''zei perkamentus ,''ja proffesor ''laat hun dan ook even alleen ze moeten het samen verwerken''.Hij knikte en liep naar de deur.
Perkamentus keek uit het raam ,hij zag een zwarte gedaante naar het verboden bos lopen.''wie is dat ''fluisterde hij ongerust.''doodoenders.,nee toch''''hoever zullen we moeten gaan''?.Hij liep naar de haard strooide wat brandstof en zei ''anderling kantoor''hij stapte in en voelde vlammen likken aan zijn lichaam.Hij stapte uit en riep ''proffesor ''hij keek rond .
''minerva ''riep hij .hij keek rond in een ander kamertje en vond........
voila nog een stukkkie smullen maar ps reacties plies
GrTz potter fantjeuh  |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 24, 2004 22:15 |
 |
''Minerva ''hij zag haar lichaam liggen en liep er heen.Hij voelde aan haar en voelde dat ze het ijskoud had ,hij voelde haar pols en schrok het ging niet zoals het zou moeten.Hij sprak een bezwering over haar en kwam terecht in de ziekenzaal.''POPPY KOM HIERHEEN ?NU!''.Ze kwam aanlopen in een pyama en gooide snel een avondmantel over haar heen.
''wat is er perkamentus''?.Hij schudde zijn hoofd en gebaarde naar anderling.Poppy keek naar haar en schrok,ze deed een paar tests en zei voorzichtig tegen perkamentus die de hele tijd aandachtig zat te kijken .
''het spijt me ''zei ze zacht ''ze is overleden''.
Perkamentus kon zijn tranen niet bedwingen en huilde.
Poppy sloeg een troostende arm om hem heen en zei ''moet is iets doen albus ?''.''ja ''zei hij .Hij vermande zich en slikte .
''als eerste breng alle leerkrachten op de hoogte en zeg dat ze hierheen moeten komen ten tweede haal harry en zijn vrienden ook hierheen ,dit is heel belangrijk poppy ga alstublieft''Ze knikte en liep snel weg.
Hij liep weer naar haar''onze eerste gewonde is gevallen ,we moeten het redden''fluisterde hij ''we hebben een enige kans ''harry hij moet ons helpen''.
Poppy kwam weer binnen en had de gevraagde personen bij zich.
''proffesor wat is er gebeurd?''vroeg harry meteen.
Perkamentus keek triest en keek naar minerva ''ze is overleden''.
Sneep sperde zij ogen open de andere leerkrachtten ook en hadden tranen in de ogen.Hermelien sloeg haar handen voor haar mond en tranen vloeiden ook bij harry en ron.
''onze eerste gewonde is gevallen ''vervolgde perkamentus ''we moeten zorgen dat er niet meer vallen ,een uur geleden zag ik een gedaante met een mantel hij was een doodoener ,''.Iedereen keek heel bang.
''Het spijt me maar jullie ''hij keek naar hermelien en harry .
Perkamentus slikte ''de tijd is gekomen.''
Hermelien kreeg het nu heel benauwd en drukte zich tegen harry aan.
Hij was ook geschokte en suste haar ''het komt wel goed''.
De andere leerkrachtten keken naar hun en hadden medelijden.
''Zo jong en zon lasten ''fzei stronk zacht tegen sneep.
Perkamentus keek weer op en zei ''goed ik wil dat jullie 'hij wees naar de groep leerkrachtten''wacht houden in het kasteel''.
''Molly jij blijft bij harry ,ron en hermelien''Ze knikte .
''De tijd is gekomen ''zei perkamntus zacht .
De tweede oorlog is gestart.
Nog een stukkie het is wel wat triestig maar ja het word wel nog cool.
Laat die traantjes vloeien *veegy er zelf een paar weg*de rest komt
morgen (denk ik )GrTz potter fantjeuh  |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 25, 2004 13:14 |
 |
De volgende dag was er niks gebeurt ,behalve dan dat iedereen in rep en roer stond.Die morgen had perkamentus een toespraak gehouden waarin hij op het hart drukte dat iedereen uiterst voorzichtig moest zijn en niemand vertrouwen die we niet kennen .Mevrouw wemel ,week geen moment van harry's zijde en ook van hermelien en ron.En leraren hadden nogal wat domme smoesjes om bij de vrienden te blijven.De lessen gingen gewoon voort ,ook al kon niemand zich concentreren en de lessen waardeloos waren ,maar perkamentus wou de normale gang van zaken behouden.Die middag hadden ze maar een uur toverdranken ,die zoal s altijd een ramp was en hij weer 20 punten van griffoendor aftrok(ook al was er geen reden voor).Ze zaten rustig bij het haardvuur te praten ,toen mevrouw wemel binnenkwam en ron bij zich riep .Hij zei dag en verliet de leerlingen kamer.Nu waren hermelien en harry helemaal alleen en zaten wat bij het harrdvuur te flikflooien .Perkamentus kwam in de kamer binnengeplopt en schrapte zijn keel.De tortelduifjes stonden op.
''Harry ,hermelien ik wil dat jullie vananvond naar het verboden bos gaan''.
Hermelien schrok en vroeg waarom.
''Nou dat zal ik jullie zeggen ,jullie moeten doodoenders expres tegenhouden om te verginderen dat ze het het kasteel binnen dringen jullie moeten ze doden.
Ze schrokken''proffesor moeten we ze doden?''.
''Is dat niet gevaarlijkl?''.Hermelien begon te jammeren.
'''Het spijt me ,maar jullie zijn onze enige kans jullie hebben de gave de profetie heeft het voorspeld ,maar ze kunnen jullie geen haar krenken ik spreek dan een oeroude spreuk over jullie.Hermelien was nog niet heel gerustgestled om snachts een wandelingetje te maken in het verboden bos en doodoenders te doden.
''Ik zal jullie nu klaarmaken en molly heeft ron al bij zich geroepen en hem op de hoogte gebracht''.
''Maar proffesor ''begon harry ''De verboden spreuken zijn toch verboden.''
''Nee nee we hebben van cornelis toestemming gekregen.Hij knikte.
''Oke ik zal jullie klaarmaken en jullie kunnen dan vertrekken,hary vergeet niet dat als iemand iets doet tegen je dat hermelien het kan genezen''.Hij knikte nogmaals.Hermelien was lijkbleek geworden en knikte ook met veel moeite.Hij kwam met zijn toverstok naar hun toe en mompelde een lange spreuk.Hij keek en zag hun niet meer staan.Maar de twee konden wel elkaar zien.
''Goed jullie kunnen ''.Hij keektriest en harry kon zweren dat hij een traantje zag.''Wees alstublieft voorzichtig'.
''Ja proffesor'' klonk er van twee kanten.De muurgat ging open en klommen naar buiten ,naar het verboden bod ,dooddoenders bestrijden.
voila nog een stukkkie hoop dat jullie het goed vinden GrTz potter fantjeuh |
|
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 25, 2004 22:02 |
 |
Harry en hermelien liepen samen naar de slaapzaal en deden gemakkelijke kleding aan.Ze gooiden de onzichtbaarheidsmantel over hen en verlieten de leerlingenkamer .Harry besefte opeens dat ze de mantel niet nodig hadden en deed ze af ,hij stopte het toch voor de zekerheid in zijn zak ,waar hij ook voedsel en de sluipwegwijer in stak .
Dat laatste was waardeloos het was een kaart van zweinstein ,maar hij zou kijken wat al zijn vrienden deden.Hermelien had nog altijd haar mond niet opengedaan en was nog steeds lijk wit.Hij liep naar haar en nam haar in de armen''stt het komt in orde ''troostte hij haar ''''je hebt mij toch ?''.
Hermelien knikte en was al wat beter.
''Het spijt me harry, maar ik ben vreselijk nerveus''.
''Het heeft niet ik ook hoor''.''Zullen we gaan''.Ze knikte vastberaden en deden de deur open .
Koele wind blies over hun gezichtten en hermeliens haren vliegden overal.
Ze liepen naar het verboden bos maar hun namen werden geroepen ,het was ron .
''HE KOM EENS HIER !''.De hele school behalve de zwadderaars stonden buiten te juichen voor hun.Perkamentus deed de spreuk ontdaan en ze konden hun weer zien ''ik dacht laten we nog even gedag zeggen ''Perkamntus glimlachtten en nam de twee in zijn armen.
Een liefde volle knuffel ,mevrouw wemel deed hetzelfde en ook ron kwam zich bij het groepje voegen.
''Alstublieft ''zei ron.Hij gaf hem een stuk perkament ,maar het was speciaal het was zwart.Hij keek vragend naar zijn geliefden.
''Het is een terugschrijver ''zei ron.''Zo kunnen wij drieen direct naar elkaar schrijven.Hij had tranen in zijn ogen.Harry en hermelien ook en de drie vrienden namen en grot e knuffel.''Vrienden voor altijd ''zei hermelien ''ja ''antwoorden de andere twee.
De leerkrachtten stonden ook bij hun en hadden tranen in de ogen zelfs sneep ,wat harry totaal niet verwachhte ,iedereen keek verbaasd naar sneep ,die zei ''nou zeg deze twee moeten de wereld redden mag een man niet een beetje emotioneel zijn .Iedereen lachtte.
''Zo dit is geen afscheid ,ik weet zeker dat we elkaar zien''zei perkamentus zacht.Harry keek hem aan en gaf hem een laatste knuffel ,hij liep naar de leerkrachhtten en schudden hun hand,behalve stronk ,die zich niet kon inhoiuden en het duo ook een knuffel gaf .''Let goed op wil je''.Ze keken verbaasd en knikten niet wetend dat ze ook zo emotioneel was.Keken nog even rond en stapten richting verboden bos.Iedereen juichtte en ze hoorden ron duidelijk zeggen ''LAAT VOLDEMORT EEN POEPPIE RUIKEN''.Ze lachtten en liepen weg.Perkamentus fluisterde weer de spreuk en zei ''zo iedereen naar de slaapzaal en laten we denken aan onze 2 vrienden .Iedereen liep binnen behalve ron die zijn vrienden nakeek.Perkamentus keek ook en samen liepen ze binnen .
Nog een stukkie hoop dat je het goed vind , dit is wat triets maar er komt nog veel spanning in gelloof me na ja see ya tomorow
pb of reageer effe zodat ik wat veranderen als het nodig is
GrTz potter fantjeuh  |
Laatst aangepast door potter fantjeuh op Ma Jul 26, 2004 16:36; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
potter fantjeuh
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 26, 2004 15:37 |
 |
Later die dag ,hadden harry en hermelien een plaatsje gevonden waar ze zich konden schuilhouden en toch konden zien wat zich buiten afspeelde .
Ze zaten in een boom met een kleine opening die je niet kon zien ,tenzij je wist waar het was.De hele godse dag zaten ze verveeld naar buiten te kijken.Ze hadden al een gezellig stulpje gemaakt waar hermelien al wilde fantasieen in kreeg.Ze begon een uitgebreide tirade wat allemaal in hun huis moest zijn later ,waar ,hoe en wanneer het moest komen .Ze hadden al besloten samen te wonen en een baby te hebben,als hun schooltijd voorbij was.Ze hadden de hele dag nog geen doodoender gezien en al snel werd het middernacht.
Ze konden de vogeltjes horen fluiten ,met de eenhoorns hadden ze al vriendschap gesloten en die zaten te waken bij hun schuilplaats.
De maan scheen op hermeliens prachtige gezicht en harry moest zich serieus inhouden , geen domme dingen te doen.
Die ochtend werden ze wakker in elkaars armen kleeden zich aan en waren allebei lijkbleek.Die avond waren ze niet erg slim geweest en hermelien dacht al en vreesd e dat ze iets in haar had opgewekt.
Harry ook en keek constant dat ze geen domme dingen deed.
Hermelien was namelijk zwanger...
Na ja dit is geen erg interssatnt stukkie zeg maar ..wat opvulling
Ik weet dat hermelien zwanger is maar ik hoop dat het niet tot de categorie seksistiche of zo behoort... ik denk het toch niet dus ja
de rest komt later.GrTz potter fantjeuh
ps als het zo is wil je het dan even zeggen mods dan kan ik het verwijderen mar sluit men verhaal alstublieft niet he als het zo is .see ya tommorow |
|
|
  |
 |
|
|