Auteur |
Bericht |
Joep
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
274 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 03, 2005 16:38 |
 |
Hoihoi, dit topic is bedoelt voor alle vakanties.. Hier kun je praten of je weg gaat. Waar je ooit wel eens naar toe wilt en zo veel meer. Bij elke vakantie zal ik een poll openen, hierin kun je dan vermelden waar je naar toe gaat... Ik zal zelf maar beginnen. Ik ga zeker weg en moet dus HELLAAS! het hpf ganam issen *snik snik*.. Ik ga morgennacht rijden en verheug me er al helemaal op. Ik ga naar Oostenrijk, lekker skien.. Van somigge mensen heb ik telefoonnummers zodat ik die dus kan sms-en hoe het er aan toe gaat;) Gr. Joep!
|
Laatst aangepast door Joep op Za Jul 01, 2006 10:27; in totaal 7 keer bewerkt |
|
  |
 |
Lady_Granger
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Where the black clouds end and the heavy rain starts
|
Geplaatst:
Do Feb 03, 2005 17:01 |
 |
Ik ga over twee weken op wintersport naar Zwitserland.
Ik ga ook skieeën (schrijf je dat zo? )
Heb wel zin om op vakantie te gaan!
Geen school/huiswerk.
Alleen gaan m'n opa en oma mee.
Dat is minder, ik heb namelijk een nogal 'vervelende' oma |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Feb 03, 2005 17:03 |
 |
uuhhm ik ga niet op vakantie ik ben liever thuis ojawel ik ge mss naar een vriendin en dan is wel lachen geblazen.......
en als ik naar vakantie wilt gaan wil ik graag naar zuid frankrijk
narcissatjuhh  |
|
|
  |
 |
SjmvA
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 03, 2005 17:10 |
 |
ik ga in de grote vakantie naar Ameland :S tjsah.. kmoet mee
en verder niks |
|
|
  |
 |
LolligLuitje
6e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 03, 2005 17:19 |
 |
Raar dat voor zo'n voor de hand liggend topic nog geen topic is.. of toch wel?
Anyway, ik ben in de kerstvakantie een weekje naar Oostenrijk geweest. Was erg leuk, en heb m'n eerste ski-ervaringen meegemaakt (skivallen vooral^^).
Een volgende vakantie staat nog niet gepland, maar zal pas in de zomervakantie zijn denk ik. |
|
|
  |
 |
Lyz
2e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 03, 2005 17:53 |
 |
kga 17 feb. naar oostenrijk om te skieen, en kheb er echt zin in ff geen school, ff geen mensen waar k me aan irriteer enzo... helaas wel schoolwerk mee, maar goed... |
|
|
  |
 |
Underdog
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 03, 2005 17:56 |
 |
Ik ga helaas niet op vakantie.. kan niet eens skieen *schaamte* ik zou het wel graag willen ik ga wel 2x op vakantie in de zomer.. voordeel van gescheiden ouders |
|
|
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 03, 2005 17:56 |
 |
Ik ga over 3 dagen (zondag, dus) naar Londen Waar ik tot woensdag blijf.
MJB en mn ouders gaan ook mee, en we gaan op maandag naar de musical van the Phantom of the Opera
Ik heb er echt zo'n zin in! En stiekem moet ik dan nog naar school, maar het was al geboekt voor ik wist dat mijn stomme school geen vakantie geeft met carnaval, dus pech voor school.
In de zomer ga ik niet op vakantie, maar dan ga ik meestal bij vrienden verblijven voor een aantal dagen, of er komen vrienden bij mij logeren ^.^ |
|
|
  |
 |
Eldarion'
6e jaars

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 03, 2005 18:27 |
 |
Deze vakantie ga ik niets doen.. (Ja.. een dagje naar Utrecht ^^).. maar op vakantie of zo niet..
In de meivakantie gaan we misschien met de klas naar Londen.. =) *Hoopt dat het door gaat* en dan gaan we ook naar de musical (Hoop Phantom of the Opera ^^)
En dan ga ik in de meivakantie misschien nog naar Oostenrijk.
Maar nog niets is zeker.. alles kan nog veranderen.
In de zomer zitten we veel op de camping.. ook leuk =D |
|
|
  |
 |
sartoootje
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 03, 2005 19:20 |
 |
komend jaar ga ik niet op vakantie met mijn ouders ofsow.
tellen scoutingkampjes ook mee?
zo ja, hier mijn planning: als eerst: een soort carnavalsweekend volgende week. een winterkampje(is nog niet zeker of het plaats gaat vinden). mei: 5 mei: hemelvaart kamp op de westeinderplassen. mei: een heel weekend 1 wedstrijd houden, 35 km roeien, zeilen etc. behalve motortje (why not?) . dan: juli: zomerkamp! op de kagerplassen. een week lang dan in september weer wat: nog meer wedstrijden! roeien zeilen en wrikken. als we bij het zeilen 1ste worden staat er nog iets bij: de nationale scoutingzeilwedstrijden.
en misschien nog een kampje tussendoor of erna. maarja dit alles bij elkaar klinkt me net zo geweldig of beter in de oren dan met m`n ouders! |
|
|
  |
 |
arlena
6e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: There where my bed sleeps, my book reads and my mouth eats . . and my bloody head aches
|
Geplaatst:
Do Feb 03, 2005 19:37 |
 |
Ik ga in maart een week op vakantie naarrrrr ... Nederland *spannend*.
Maar ja, zonder dollen: ik ga een week bij een vriendin uit Nederland logeren ... niet veel bijzonders dus, maar wel gezellig  |
|
|
  |
 |
Vivica
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 03, 2005 19:58 |
 |
Aan het einde van de maand ga ik met een groep van ongeveer 45 leerlingen(en ook leraren) naar oostenrijk om te skiën.
En omdat de enige keren dat ik geskied heb was toen ik 5 en het jaar daarop 6 was verwacht ik dat ik meer in de sneeuw lig dan dat ik er op sta. Maar het is een hele groep beginners dus we gaan gewoon met z'n allen heel veel lol hebben.
Van de Zomer ga ik (eindelijk) weer naar Noorwegen. Helaas gaat mijn oma ook mee, maar aan de andere kant heeft het ook wel voordelen. Zo kan zij op mijn kleine zusje(2 jaar0 passen als wij een weekje op de hoogvlakten huttenwandelingen gaan maken. |
|
|
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 03, 2005 20:11 |
 |
Jullie hebben het nu over een vakantie... welke vakantie is dat dan: Heet dat krokusvakantie? Voorjaarsvakantie?
Ik heb nu helemaal geen vakantie [wel net 2 maanden geen lessen gehad ] en ben deze week weer begonnen met colleges.
De eerstvolgende vakantie dat ik weg kan, als ik dat wil, is de zomervakantie. Misschien dat ik nog eens daarvoor een weekendje weg ga [staat zo half in de planning] maar verder niet. Misschien dat ik nog naar londen ga in Juli, maar ik moet eerst sparen... dus voor mij voorlopig even niets! |
|
|
  |
 |
Noortje
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 03, 2005 20:23 |
 |
Ik ga deze zomervakantie lekker naar Rimini, Italie!! Vorig jaar zomer ben ik naar Kroatie geweest, dat was egt chiil Aaahhh, was het nu al maar zomer!!!! |
|
|
  |
 |
Samwise Gamgee
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 03, 2005 20:30 |
 |
Noortje schreef: | Ik ga deze zomervakantie lekker naar Rimini, Italie!! Vorig jaar zomer ben ik naar Kroatie geweest, dat was egt chiil Aaahhh, was het nu al maar zomer!!!! |
Rimini daar is mun zus vorig jaar geweest... schijnt super te zijn daar...
Ik heb met 5 vrienden een Appartement geboekt in Salou voor van de Zomer ... ik heb er echt zin in...
Greetzz Sammy!! |
|
|
  |
 |
|