Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Beroep Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels


karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 21, 2006 18:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als je mij vraag wat wil je later worden? Dan zeg ik; weet ik niet Confused Razz

Ik heb echt nog geen idee wat ik als beroep wil gaan doen. En welke vervolg opleiding ik wil gaan doen dat weet ik ook nog niet...Eest maar even het VWO afmaken.




Profiel bekijkenStuur privébericht
FireBolt428
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)

FireBolt428 is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 21, 2006 21:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

als mijn latijn, biologie, chemie en fysica goed zijn zou ik volgend jaar graag Latijn-Wetenschappen volgen, heel graag zelfs..

Daarop bouwend zou ik dan aan universiteit opleiding dierenarts wel graag willen doen..al denk ik niet dat dat gemakkelijk zal zijn....





_________________
...
Profiel bekijkenStuur privébericht
freerk
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 35 Sikkels
Woonplaats: twijzel

freerk is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 15:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik wil leraar worden.
wil wel eens weten hoe het is om kinderen te treiteren in plaats van getreiterd te worden Twisted Evil





_________________
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic." House MD
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 16:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

freerk schreef:
ik wil leraar worden.
wil wel eens weten hoe het is om kinderen te treiteren in plaats van getreiterd te worden Twisted Evil

Nou ik denk niet dat het veel verschil uit maakt. De leerlingen kunnen de leraar ook wel "treiteren" meer dan je denkt misschien.

Er zijn hier trouwens wel veel mensen die het onderwijs in willen. Ik doe zelf ook een lerarenopleiding alleen ik weet niet of het iets voor me is. Ik ben zelf 17 dus ik moet les gaan geven aan mijn eigen leeftijdsgroep dat is nogal raar voor mij.





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
-->innie<--
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: With him <3

-->innie<-- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 17:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik doe nu de opleiding onderwijsassistent en die duurt 3 jaar.
als ik daar mee klaar ben hoop ik naar de Pabo te kunnen en dan wil ik graag aan de basisschool les geven.
verder weet ik het ook niet echt wat is wil, maar tot nu toe is de opleiding erg leuk Very Happy





_________________
Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Paddy
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 56 Sikkels
Woonplaats: Come in to the Land Of The Wisdom, with a Fairy Hand In Hand... To The Land Where The Lions Weep..

Paddy is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 18:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
freerk schreef:
ik wil leraar worden.
wil wel eens weten hoe het is om kinderen te treiteren in plaats van getreiterd te worden Twisted Evil

Nou ik denk niet dat het veel verschil uit maakt. De leerlingen kunnen de leraar ook wel "treiteren" meer dan je denkt misschien.

Er zijn hier trouwens wel veel mensen die het onderwijs in willen. Ik doe zelf ook een lerarenopleiding alleen ik weet niet of het iets voor me is. Ik ben zelf 17 dus ik moet les gaan geven aan mijn eigen leeftijdsgroep dat is nogal raar voor mij.


Hey, wij treiteren de leerlingen niet!! Het is toch niet onze bedoeling (meestal niet) Laughing
@ Witch_Eva: Je bent 17 en je zit al in een lerarenopleiding? Hoe kan dat? En hoe kun je dan les geven aan je leeftijdsgenoten? Ben je hoogbegaafd (zoals Hermelien G Wink ) of...?

Ik volg ook een lerarenopleiding Lager Onderwijs. In Katho Tielt in West-Vlaanderen. (Love the school, love my class Laughing ) Het is echt een toffe opleiding, alleen muziek (het noten leren en keyboard leren spelen is er teveel aan) en wiskunde doe ik niet graag.
Maar ik kan het iedereen aanraden, want tijdens mijn stage-lessen is het enorm tof en die kinderen kijken echt op naar hun nieuwe leerkracht Wink





_________________
Remember, remember the 5th of November. The gunpowder treason and plot
I should know of no reason why the treason should ever be forgot - V for Vendetta -


De la nada sale el todo - Y el todo se hace nada
Profiel bekijkenStuur privébericht
-0-lin-0-
Oude Forumnaam: lin aalderink Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 102 Sikkels
Woonplaats: in de leerlingenkamer van ravenklauw

-0-lin-0- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 02, 2007 22:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

-0-lin-0- schreef:
ik zou heel graag dierenverzorgster willen worden
dat wil ik al heel erg lang en het lijkt mij
heel erg leuk (hoop dat het lukt).

omdat ik graag met dieren werk en er van houd om
ze ter verzorgen en wij zelf veel dieren hebbe Very Happy

groetjes lin


Dit bericht heb ik lang geleden gepost maar nu ben ik er echt aan begonnen opleiding dierverzorging niveau 2/3 het is echt een leuke opleiding voor diegenen ie van dieren houden hé, ik doe de opleiding in Hardenberg op de Groene Welle ^^ het is niet echt een fijne school veels te veel ongeregeld maar ja ik ben er toch gekomen.

Maar binnenkort gaat die school van de voeten gaan ze slopen ^^ misschien kunnen we dan meehelpen met slopen Laughing dan gaan we naar een nieuwe school met vet veel leerlingen heb ik gehoord er komen dan een paar scholen bij elkaar in.





_________________
Ravenklauw

I Love Reptiles love
Zijn echt prachtige en mooie beesten Very Happy
Profiel bekijkenStuur privébericht
Merel
Oude Forumnaam: Metje Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 72 Sikkels


Merel is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Feb 04, 2007 11:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb echt nog geen idee wat ik later wil doen.
Maar ja, niemand weet dat waarschijnlijk op z'n dertiende.
Nu zit ik in mijn tweede jaar Latijn, dus kan ik nog veel richtingen uit.

En de leerkrachten treiteren dan niet expres, maar ze doen het wel XD.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 242 Sikkels
Woonplaats: Australia.

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 04, 2007 17:10 Terug naar boven Sla dit bericht op


Ik wil later heel graag Vertaler worden. Ik zou heel misschien een eigen bedrijf willen beginnen, maar daar wil ik wel eerst de nodige ervaring voor hebben opgedaan. Ik denk dat ik voor Ondertiteling wil gaan, omdat ik mij daar gewoon enorm aan irriteer en omdat mij dat toch op dit moment het meeste trekt. Boeken en dergelijke lijkt me ook ongelooflijk spannend, het lijkt me toch wel erg leuk om te zien hoe jou vertaalde boek daar ligt. Ja, dat lijkt me wel wat.
Maar toch hou ik het op dit moment bij Ondertiteling, er zit natuurlijk qua vertalen veel toekomst in alles op dit moment dus ik heb nog 4 jaar om te kiezen wat het zal worden qua vertalen.





_________________
Profiel bekijkenStuur privébericht
harrietje
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 23 Sikkels


harrietje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 22, 2008 11:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Daar heb ik momenteel geen idee van. Eerst zal ik mijn studies afmaken en daarna wel zien wat we zouden kunnen doen in de toekomst.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 22, 2008 12:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Paddy schreef:
Witch_Eva schreef:
freerk schreef:
ik wil leraar worden.
wil wel eens weten hoe het is om kinderen te treiteren in plaats van getreiterd te worden Twisted Evil

Nou ik denk niet dat het veel verschil uit maakt. De leerlingen kunnen de leraar ook wel "treiteren" meer dan je denkt misschien.

Er zijn hier trouwens wel veel mensen die het onderwijs in willen. Ik doe zelf ook een lerarenopleiding alleen ik weet niet of het iets voor me is. Ik ben zelf 17 dus ik moet les gaan geven aan mijn eigen leeftijdsgroep dat is nogal raar voor mij.


Hey, wij treiteren de leerlingen niet!! Het is toch niet onze bedoeling (meestal niet) Laughing
@ Witch_Eva: Je bent 17 en je zit al in een lerarenopleiding? Hoe kan dat? En hoe kun je dan les geven aan je leeftijdsgenoten? Ben je hoogbegaafd (zoals Hermelien G Wink ) of...?

Ik zie dit bericht nu pas staan, dus ik zal er nu ook maar een antwoord op geven. Nou ik was klaar met de middelbare school toen ik 17 was. Toen heb ik meteen een lerarenopleiding gedaan waar je in je eerste jaar al stage moet lopen. Ik ben toen op een VMBO school geplaatst waar ik leerlingen van 12 t/m 16 les moest geven. Dus ik zat op een gegeven moment les te geven ja aan leerlingen die een jaar jonger dan mij waren. Inmiddels ben ik 19 en heb er eigenlijk niet zo last meer van. Je groeit er nogal makkelijk over heen.

Al weet ik nu nog steeds niet wat ik wil doen. Ik vind het onderwijs wel leuk maar ik zie het mij niet jaren nog voor de klas gaan staan. Eigenlijk weet ik nu net zoveel als toen ik 17 was qua wat ik later wil gaan doen. Dat is dan wel wat minder in principe. Want eigenlijk wil ik wel eens een keer wat hebben waar ik echt heel enthousiast over ben. [a]





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 306 Sikkels
Woonplaats: Breaking out of Fox River with Michael and Linc.

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 22, 2008 13:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet ook nog steeds niet wat ik wil gaan doen, ik wou docent geschiedenis worden maar dat wil ik nu niet meer. Nu heb ik mijn zinnen gezet op de politieopleiding. Ik heb altijd wel wat gehad met die uniformberoepen en de politie is dus een logische stap, al moet ik wel een betere conditie krijgen, want die heb ik niet echt.





_________________
'Everyone dies, but not everyone really lives.'

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Profiel bekijkenStuur privébericht
Kirssy
Oude Forumnaam: Katie Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Forever HPF

Kirssy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 22, 2008 13:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Eva, dat herken ik wel 'ik wil eigenlijk wel eens een keer wat hebben waar ik echt heel enthousiast over ben'. Nu ben ik nog wel iets jonger geloof ik, maar ik moet dit jaar toch ook echt wat gaan kiezen, en er is gewoon niets wat ik écht leuk vind xD

Om je heen zie je dan allemaal mensen die al precies weten wat ze willen en die hun hele toekomstpad al uitgestippeld hebben, dat vind ik tenminste vrij irritant. Zelf heb ik wel van die dingetjes die ik 'best leuk vind' maar niets dat er echt uitspringt.

Zo ben ik dit jaar al naar Zwolle geweest, bij de opleiding Journalistiek gaan kijken, en dat was echt best interessant maar ik weet gewoon niet of het echt wat voor mij is.. Criminologie sprak me ook best aan, maar vond ik ook erg vaag; wat kun je er nou uiteindelijk mee? Dat heb ik sowieso met veel universitaire studie's, de opleidingen klinken best leuk maar het is zo onduidelijk wat je er daarna mee moet.
Nouja, eerst dit jaar maar eens zien te slagen =)





_________________

Never give up at the things that make you smile
Profiel bekijkenStuur privébericht
Tyrael
7e jaars
7e jaars


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Department of Mysteries

Tyrael is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 22, 2008 20:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb ook nog geen idee wat ik wil worden. Momenteel doe ik HBO Informatica maar die opleiding is echt prut. Mijn eerste prioriteit is een propaduese halen en dan kan ik een WO opleiding volgen. Ik denk dat het Geschiedenis wordt, want dat vond ik altijd al top.





_________________
"Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon
Profiel bekijkenStuur privébericht
Miis GrAnger
4e jaars
4e jaars


Verdiend: 103 Sikkels


Miis GrAnger is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 22, 2008 22:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb zelf net m'n vmbo-t diploma gehaald en ga vanaf september op 't MBO de opleiding apothekers - assistent volgen.
dat idee kwam opeens in me op toen ik ergens in de 2e klas van 't VMBO zat Razz.
en dat is gewoon zo gebleven.
En in de 3e klas moesten we een keer snuffelstage lopen, toen ben ik ook naar een apotheek gegaan.

nou nog maar kijken of 't wel echt leuk is .. Razz





_________________
H P F !! Mr. Green
_
__ > FAN ART ! <
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Je hebt pas echt lef als ik je in Huffelpuf tref!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer