Auteur |
Bericht |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 1:29 |
 |
Weetje wat ik al een tijdje wilt vragen. Zitten er ook mensen bij die helemaal geen TV volgen?, die als ware zowat altijd de TV uit heeft staan? Of ben ik de enige hier op het forum? Om heel eerlijk te zijn ..effe denken misschien 4 weken gelden dat ik heel even iets op TV keek, toen me zus een film was aan het volgen. ( Een film van net 5 ) en waarom ik eigenlijk geen TV kijkt?..Vind ik sirieus niks aan...al die programma's en TV Serrie's wat je moet blijven volgen om het verhaal te kunnen snappen.. al heb ik wel geprobeert om LOST te volgen..maar dat is ook al een hele tijd geleden. Nee niks voor mij. En bovendien ik zit veel liever de vrije tijd die ik nog hebt , voor de computer..Richting het HPF Hoe zit het met de andere mensen die echt geen TV kijken? |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 1:34 |
 |
Ik ben dus zo'n iemand die NNN (Never Nooit Niet) TV kijkt. [echt niet].
Het enigste wat ik kijk wat op tv wordt uitgezonden, kijk ik later terug via internet. TV staat voor mij dus uit. Series download ik, programma's via internet, en heel af en toe live streams vanuit de VS en daar heb je het mee gehad. |
|
|
  |
 |
Shoka
2e jaars

Verdiend:
78 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 9:56 |
 |
Ik kijk ook geen tv omdat er geen bal erop is. En als er een programma of film erop is die ik wil zien denk ik dat ik dat altijd niet mag zien omdat me ouders er dan voor zitten. (Ja we hebben hier maar 1 tv. ) Alles kijk ik op YouTube, of download ik. |
_________________ I just lost my soul a month ago.
1 month = 30.4368499 days
Boeh, een vliegende koeh.
Ik eis zomer! |
|
  |
 |
@f!n@
7e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 11:49 |
 |
Ik ben ook wel redelijk afgekickt, eerst keek ik zowat alles, maar nu alleen nog maar Grey's Anatomy, ER, McLeod's Daughters en Spoed... dus 4 uurtjes in de week... dat vind ik ook erg weinig. |
_________________ If real doctors would look like McDreamy, I'd fake an injury |
|
  |
 |
Expecto Petra
Griffoendor Klassenoudste

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 12:00 |
 |
Ik kijk thuis nooit TV. Komt omdat we ook geen tv hebben (alleen MLS dan met d'r kleine ding Maar daar mag ik toch niet op kijken.) Als ik bij een hele goede vriendin logeer kijken we wel gewoon TV, maar verder dus niet thuis. Kan niet. Sommige kijk ik trouwens ook gewoon via internet. |
_________________ Gryffindor, I will miss you!!!
After all this time?
Always!
HPF, I will miss you too!! |
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 12:46 |
 |
Ik kijk wel tv, maar vroeger keek ik nog meer naar tv, want ik volg familie niet meer. Of een paar reeksen die ik héél soms nog eens kijk.
Het enige op tv dat ik voor geen geld van de wereld wil missen is Charmed. En ik heb deze week al twee afleveringen gemist! En ik had nog zo gevraagd die afleveringen op te nemen
Nou ja, ik zit liever achter de computer of in mijn bed met een leuk boek.  |
_________________ De dood is lichter dan een veer,
de plicht is zwaarder dan een berg.
- het Rad des Tijds - |
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 12:50 |
 |
Ik kijk wel tv, maar gewoon vrij weinig. Ook omdat er toch amper iets op is.
Maar ik heb het soms gewoon even nodig om rustig in de zetel te gaan zitten en een fijn programma te kijken.
En de laatste tijd beginnen er terug programma's te komen die wel de moeite zijn. |
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 12:52 |
 |
Jammer genoeg kunnen wij (totdat we gaan verhuizen) alleen Nederland 1,2 en 3 ontvangen. Niet echt leuk dus. Daarom kijk ik alleen de Lama's, Kinderen geen Bezwaar en Schatjes ofzo. Ohja, soms vliegen er van die vage dingen langs als Boer zoekt vrouw etc. Maar, eigenlijk kijk ik nooit TV. De series download ik en voor de rest interesseert het me niet zo. Ik heb ook erg veel vrienden die weinig of geen TV mogen kijken omdat ze redelijk zwaar Christelijk zijn. Hun ouders vinden dat de tv niet goed is en begeerten etc. oproept. Mijn ouders en ik en mijn fam. kijken rustig TV hoor en zijn het er ook niet mee eens, maarja, als je dat wil respecteer ik het. |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
Cocokadavra
4e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 07, 2006 20:44 |
 |
Ik kijk eigenlijk ook weinig tv. Films vind ik wel leuk (nu met de James Bond films wil mn vriend steeds kijken, dan kijk ik wel mee) en af en toe Animal Planet of Discovery. Maar al die suffe programma's.. BAH! Ik kijk wel House mee via de NL televisie als ik tijd heb, maar dat is meer voor de leuk, ook al ken ik ze al. Verder volg ik alles (House, Lost, Prison Break, Heroes, Dexter, etc) via het internet.. kun je lekker je eigen schema bepalen!!
(hoewel.. maandag Dexter, dinsdag Heroes en Prison Break, woensdag House en donderdag Lost.. hoezo geen schema? haha) |
_________________ The few details that I found in Sergeant Doakes's file left me grasping for breath: Doakes had a first name! It was Albert - had anyone ever really called him that? Unthinkable. I had assumed his name was Sergeant. |
|
  |
 |
Camisado
Huffelpuf Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 07, 2006 21:03 |
 |
Ik kijk ook bijna geen tv. Ik zet hem alleen 's morgens aan als ik ga ontbijten en na 5 minuten is hij al weer uit omdat ik na school moet.
De einge keer dat ik de tv aanzet om ook echt iets te kijken, is op Donderdag; House [a]
Ik ben niet echt een tv kijk mens. Dan moet ik stil zitten en ben ik veel te snel afgeleid. Films op tv kan ik ook niet lang kijken, omdat ik te snel afgeleid ben in de reclames en ik wat anders ga doen, waardoor ik vergeet om weer terug naar de film te kijken... |
_________________ well there's a million other girls who do it just like you.
looking as innocent as possible to get to who,
they want and what they like it's easy if you do it right.
Well I refuse, I refuse, I refuse! |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 07, 2006 21:37 |
 |
Ik keek heel veel TV vorig jaar, vooral omdat ik toen geen internet op m'n kamertje in Groningen had. Tegenwoordig, wonende in Canada, is het een omgekeerde wereld..nu heb ik internet op m'n kamer maar geen TV. Ik kijk eigenlijk alleen Prison Break en LOST op het bioscoop schermpje beneden in de kelder...de rest download ik. Ik vind vooral de reclames hier in Canada erg irritant, en kijk daarom ook veel liever op m'n PC...Daarnaast kijk ik het liefst TV in m'n eentje..ik kan er niet tegen als iemand meekijkt..
Ik kijk dus wel veel programma's (series), maar weinig echt op de Televisie.. |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Hermione Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 08, 2006 11:59 |
 |
Ik kijk bijna geen tv. Waarom niet? Er komt niks fatsoenlijks op tv. Ik heb een hekel aan soaps en idiote "reality" programma's als Big Brother, De Gouden Kooi e.d.
Het scheelt een hoop dat we digitale televisie hebben. Zo kan ik af en toe ook MTV Brand New, Boomerang of 3Voor12 opzetten. Verder kijk ik hooguit het nieuws of Blik Op De Weg/Wegmisbruikers en héél soms iets van Black Adder ofzo. |
_________________ glad to help
glad to get you high
i hope that should send you
through the f**king sky |
|
  |
 |
superharrypotterfan
4e jaars

Verdiend:
161 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 08, 2006 16:45 |
 |
mmm valt wel mee.. Ik kijk harry potter dus( dvd) en 's avonds wat
ik zit langer achter de pc. Eerder was het 's ochtends voor het eten tussen de middag en uit school. Maar nu nooit meer. Ook heb ik er minder tijd voor |
_________________ G R Y F F I N D O R |
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 08, 2006 22:05 |
 |
Ik kijk vrijwel geen tv. Omdat ik a) geen aansluiting heb en b) niet precies weet wat ik dan zou moeten kijken behalve voetbal!
Ik kijk wel veel series en heb een heel schema.
Op maandag download en kijk ik Dexter en Studio 60 on the Sunset Strip.
Dinsdag is het tijd voor Prison Break en Heroes.
Woensdag is het House tijd!
Donderdag gaat de pc aan voor Lost en CSI:NY.
Vrijdag voor Grey's Anatomy.
Verder kijk ik via internet Koefnoen en de Lama's terug.
Maar goed, als het goed is krijg ik binnenkort digitenne. Al verwacht ik dus niet dat de tv veel aan zal gaan behalve voor voetbal. |
|
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 08, 2006 22:52 |
 |
ik zou niet kunnen leven zonder tv. srry, maar dat is gewoon ondenkbaar!
en ik vind het al spijtig dat ik zo weinig kijk
ma: danny phantom, lizie mcgruire, beauty and the nerd
di: danny phantom, lizie mcgruire
wo: avatar, friends, extreme make over home edition
do: danny phantom, lizie mcgruire, friends, grey's anatomy
vr: danny phantom en 's avond film[s]
en tussendoor ook soms, maar dit zijn de vaste progs
ik vind dat veel te weinig.... |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|