Auteur |
Bericht |
Emma_
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 01, 2004 21:35 |
 |
Death Race 2000...
Kan ook alleen maar gekocht zijn door een goede vriend van mij (jongen heeft geen smaak )
Het gaat over een 'futuristische' race waarbij je mensen moet doodjagen voor punten En geloof het of niet, er zit ook nog een verhaal in ook...
De film sloeg werkelijk helemaal nergens op, zo zwak gewoon. En toch roepen we in de auto nog wel eens "Daar, 100 punten!" *wijst naar driejarig kindje*
Ook Murder by Numbers, die had ik echt beter verwacht. Mijn soort genre, leek een goed verhaal maar was zo NIET boeiend. Zelfs Sandra Bullock kon dat niet verhelpen.
Verder the Princess Blade, 28 Days en The Talented mr Ripley.
De verhaallijnen leken boeiend maar ze waren het totaal niet. Die films hielden m'm aandacht gewoon niet vast, jammer...
Hoe zit dat met jullie? |
|
|
  |
 |
*Loena Leeflang*
4e jaars

Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 02, 2004 7:26 |
 |
Moet dit niet in ''Stomste programma''??
naja, een film is iets anders dan dat...
Wat ik een stomme film vind? De prinsessenfilm's van mijn 4jarige nichtje!
Vreselijk, en dan nog dat ''zingen'' erbij...
XxX Loena |
|
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Di Nov 02, 2004 15:33 |
 |
de stomste film die ik ooit heb gezien is American Pie (allebei)
het slaat nergens op en is volkomen belachelijk
het zou grappig moeten zijn, maar het is allesbehalve dat
ik vraag me af wrom ik die zever ooit gekeken heb ^^
@Loena: ik zie het verband niet tussen een film en programma ^^ |
|
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 02, 2004 15:44 |
 |
Barbie films =,= En die film van K3 lijkt me ook afschuwelijk... ik heb ze dan niet gezien, maar ze lijken me gewoon overmatig irritant.
Verder qua wat meer 'volwassener' films... Doe mij maar GEEN Home Alone 4 (najaa volwassen =,=")... Ik vind deel 1 tot 3 op zich wel leuk... maar deel 4... nee bedankt. |
|
|
  |
 |
LolligLuitje
6e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 02, 2004 16:28 |
 |
Maar weinig films gezien, dus ik kan daar eigenlijk niet een 'gegronde' mening over geven. Oh ja, laatst K3 gezien, die staat op nummer 1 nu. Naja, nu is dat ook niet voor mijn doelgroep, maar toch... Allemaal zo nep! En dan doet die film het economisch gezien ook nog prachtig... |
|
|
  |
 |
ComeWhatMay
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 03, 2004 14:56 |
 |
Pearl Harbor, About a Boy en Along Came Polly. Ik heb alle drie de films niet afgekeken want ik vond ze vre-se-lijk. Pearl Harbor was te saai voor woorden. Bij About a Boy irriteerde dat kleine rotjoch me zó erg en het was niet eens door het feit dat hij slecht acteerde... of ja, dat ook wel. Maar ook gewoon... ik weet niet, hij <i>irriteerde</i> me gewoon ZÓ ERG!!!!!@#$ Along Came Polly was gewoonweg weer een vieze flauwe komedie zoals zo veel. Weer zo een 'badkamer' scene waar je het geluid hoort van scheten. Nou whaha. Dat is zo een oude truc, dat is echt niet meer grappig. Hij was gewoon niet grappig en hartstikke vies en flauw. Wel goed geacteerd door Jennifer Anistion, by the way. Ze is een geweldige actrice, maar dat vond ik al voordat ik deze film (half)gezien had anders had ik haar nooit opgemerkt met al die gekken er omheen en ik vraag me ook af waarom ze in hemelsnaam deze rol gekozen heeft. |
|
|
  |
 |
Penguino
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In het verboden bos...want bomen zijn vet gezellig ... heb je ooit een bos gezien...zonder bómen?
|
Geplaatst:
Wo Nov 03, 2004 15:14 |
 |
En de onvolprezen winnaar is (voor mij):
-Phileine zegt sorry-
Wat een bagger film. Het verhaal slaat 3x nergens op, en de schrijver van het boek heeft een veel kleiner fantaseer vermogen qua verhalen dan mijn broertje. Verder scoren ook nog vrij hoog -Het Gouden Ei (veeeel te langdradig) - the Recruit (een computer-virus wat zich door stopkontacten verspreid? rrright) - Loser (de humor is gewoon te slap voor woorden, je zou haast niet geloven dat die humor als humor bedoelt is) - Van Helsing (er is een euwenoude vampier (dracula) die dient te worden uitgeschakeld met de hulp van het monster van Frankenstein (prof Frankenstein blijkt het monster te hebben gemaakt voor Dracula die hem vervolgens uit de weg ruimt maar het monster komt in een ingestortte molen terecht) om daar aangetroffen te worden door Van Helsing (die een krijger blijkt te zijn voor de kerk) en 1 of andere vrouw, wiens overgrootvader ooit gezworen heeft dracula uit te schakelen en anders zouden ze niet naar de hemel gaan. Of zo.)
Penguino |
|
|
  |
 |
*Ree Lupos*
1e jaars

Verdiend:
43 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 03, 2004 16:20 |
 |
Genesis!!!
Da's een nieuwe film over het ontstaan van de wereld en wij gingen daarnaar kijken met onze klas, als m'n vriendin me niet hele de tijd zat te plagen was ik in slaap gevallen!
Overlaatst ging naar het logeer-verjaardagsfeestje van een vriendin. We gingen naar een film kijken (die eigenlijk 16+ was terwijl we nog maar 11 zijn) en dat was 'Thirteen', een film over s*x, geweld en drugs, echt saai en stom |
Laatst aangepast door *Ree Lupos* op Di Aug 09, 2005 15:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
MaanMeisje
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 03, 2004 21:10 |
 |
Chicken Run!
Misschien gaan mensen me tegenspreken maar het is een vreselijk saaie film. Ik viel bijna in slaap. Het verhaal gaat eigelijk over niets en het is nogal eentonig. |
|
|
  |
 |
HPlover
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 03, 2004 21:13 |
 |
MaanMeisje schreef: | Chicken Run!
Misschien gaan mensen me tegenspreken maar het is een vreselijk saaie film. Ik viel bijna in slaap. Het verhaal gaat eigelijk over niets en het is nogal eentonig. |
Sorry mensen maar daar ben ik het helemaal mee eens...
In groep 7 gingen we daar met de klas heen
Er zit geen enkel logisch ding in die film ik begreep er helemaal niets van....En inderdaad Saaier kan niet! |
|
|
  |
 |
Imaginary
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 03, 2004 22:41 |
 |
Ik heb 2 films die bij mij hoog staan in de catagorie "baggerfilm"
Ten 1e vind ik Phileine zegt Sorry echt totaal niets. Het is vooral seks, en zo niet, dan staat het op één of andere manier wel in verband met seks. Nee, ik vind het jammer. Dit is echt een prototype Nederlandse film: Seks erin, anders redden we het niet.
Ten 2e vind ik Vanilla Sky een rare film. Het is langdradig, en het flitst van de ene flashback naar de andere, en dan gaan ze weer vooruit in de tijd. De personages worden door elkaar heen gehaald, en het eind, daar begreep ik niets van. Zeer wazige film naar mijn mening. |
|
|
  |
 |
Unni
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 03, 2004 23:25 |
 |
Ik vind Solaris niet echt wauw... Ik weet niet of het aan mijn domme-blondjes-verstand ligt, maar ik vond die film echt heel vreemd en ik begreep 'm niet helemaal... En toen op het einde alles 'duidelijk' moest worden, vond ik het helemaal nergens op slaan
En Avalon vind ik ook niet zo heel goed... Het verhaal vind ik wel heel hip, maar ik vond de cast gewoon niet zo geweldig. |
|
|
  |
 |
LolligLuitje
6e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 04, 2004 16:03 |
 |
@MaanMeisje: toevallig heb ik CR op tv gezien, en ik vond het helemaal geen slechte film! Ik ben het wel met je eens dat alles eentonig was, maar een slechte film vond ik het niet. Hij was wel langdradig ja, maar dat vind ik van zoveel films. |
|
|
  |
 |
Rubeus
7e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 04, 2004 16:28 |
 |
Bij dit soort dingen hangt het heel erg af wat je verstaat onder de slechtste. Voor mij kan het verschillende dingen betekenen.
Maar waar ik echt een hekel aan heb, en wat vaak ook gebeurt, zijn films die de hype niet waar kunnen maken. Van de films die ik de afgelopen tijd heb gezien vind ik Van Helsing absoluut de slechtste.
Voor een film met een zo'n groot budget en zo'n grote marketing campagne had ik veel en veel meer verwacht. Nu verlangde ik tijdens het kijken gewoon naar het einde van de film.
Kon er niet gewoon niet een klein beetje minder geld aan special effects worden besteed en wat meer geld aan een degelijke scriptschrijver. Of voor mijn part 5 scriptschrijvers. Zo duur zijn ze niet en het resultaat is er vaak wel naar. |
_________________ "In Nomine Patris, Et Fili, Et Spiritus Sancti."
Verstrek nooit wachtwoorden of creditcardnummers in een bericht. |
|
  |
 |
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 04, 2004 17:10 |
 |
Veel van de films die hierboven als slecht benoemd worden, kan ik me niet in vinden (Phileine zegt sorry, Chicken run, vanilla sky) maar inderdaad, VanHelsing vond ik een enorme tegenvaller en de 25 euro die ie nu moet kosten op dvd is ie ook gewoon absoluut niet waar..
Daarnaast is er nog zo een, waar ik me al eens eerder in het filmtopic over uitgelaten heb; King Arthur.. Een vreselijke niets vernieuwende film met enorme fouten en ongeloofwaardigheden.. Ik hou gewoon niet van films waarbij ze willen proberen vanuit iemands oogpunt een verhaal te vertellen en dat later maar gewoon vergeten.. Of van 6 mannetjes op paardjes die hele legers gemeneriken aankunnen...
Dat de mythologie aangepast wordt, kan ik daarbij zelfs nog doen vergeten, maar de rest stond ook voor helemaal niks...
En qua animatie, vind ik het verhaal van sharktale nog steeds minimaal, maar het is niet de slechtste beeld dus.. ach.. Ik kan me voorstellen dat deze wel in de smaak valt.. |
 |
|