Auteur |
Bericht |
Expecto Petra
Griffoendor Klassenoudste

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 21, 2006 8:55 |
 |
hallo allemaal,
Wat vinden jullie nu eigenlijk van degene die Prof. Zwamdrift speelt. nl: Emma Thompson!
Ik vind dat ze het wel goed deed in PoA. Precies zo'n waarzegster. [A]
Ik weet niet wat ik meer moet zeggen dan dat ik haar goed vind.
Wat vinden jullie nu van haar?
groetjes,
Petra |
_________________ Gryffindor, I will miss you!!!
After all this time?
Always!
HPF, I will miss you too!! |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Aug 21, 2006 19:33 |
 |
Oke Dus Emme heeft in nog meer films gespeelt? Ik heb er verder nog nooit iets van haar gehoord Hoeveel heeft ze dan in andere films gespeelt? |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 21, 2006 19:41 |
 |
Narcissa schreef: | Oke Dus Emme heeft in nog meer films gespeelt? Ik heb er verder nog nooit iets van haar gehoord Hoeveel heeft ze dan in andere films gespeelt? |
Ja ze heeft in heel veel films gespeeld.. Kijk hier maar eens.. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Narcissa

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Aug 22, 2006 10:46 |
 |
Pff..En ik maar denken dat het gewoon een persoontje was die eenmalig een rol had..Maar nee dus. Dat had ik echt nooit geweten. Maar opzicht vind ik haar wel goed spelen, en ze is ook goed verkleed als Professor zwemdrift in de Harry Potter films . |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 22, 2006 11:18 |
 |
Ik heb nog nooit een film met haar erin gezien buiten HP. In Harry Potter doet ze het goed, ook al komt dat deels door de make-up enzo. Zou zij ook op de premiere zijn? *wijst met vinger naar het premiere-topic* |
Laatst aangepast door Hummol op Vr Mrt 02, 2007 9:04; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
Zara
2e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 22, 2006 11:32 |
 |
Emma Thompson is een van de beste actrices die ik ken (mijn lievelingsfilm is Sense & Sensibility waar ook Alan Rickman en Imelda Staunton een rol in hebben)
Emma was getrouwd met Kenneth Branagh (die wij kennen als Gilderoy Lockhart) kan je het voorstellen? prof Zwamdrift en prof Lockhart?
Ze is nu een stelletje met Greg Wise (voor degene die Sense & Sensibility gezien hebben: hij speelt Willoughby. |
|
|
  |
 |
xEmma
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In thé High School, next to Zac Efron && Vanessa Hudges, Singing We're All in this Together
|
Geplaatst:
Di Aug 22, 2006 15:02 |
 |
Ik vind haar erg goed als professor Zwamdrift. Haar kleding en bril maken het nog meer geweldiger! Ik heb ooit ergens gelezen dat ze alleen de rol zou aannemen als ze zelf de kleding van Zwamdrift mocht kiezen. Opzich heeft ze dat wel goed gedaan. Want ik vind haar helemaal geweldig met die kleding aan. Ik dacht zelfs dat ik ergens gezien / gelezen heb dat ze echte glazen in haar bril had, en er niets door kon zien. Lijkt me wel irritant spelen! Ze speelt toch ook nog in Nanny McPeh ofzoiets. Heb die film nog nooit gezien. Volgens mij was zij dat, maar het kan ook iemand anders uit Hp zijn geweest. Weet alleen nog dat het iemand uit Hp was xD
xEmma |
_________________ This could be the start of something New,
It feels so right to be here with you.
And now looking in your eyes I feel in my heart
The start of something New. |
|
  |
 |
Chaja-girl
3e jaars

Verdiend:
223 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 20, 2006 17:55 |
 |
Ik vind haar echt een geweldige actrice!
Ik ben ook helemaal weg van "Love Actually", waar ook Alan Rickman in speelt. Ow jah, en Keira Knightly (Elizabeth in PotC) en Rowan Atkinson (mr. Bean) spelen er ook in!
Maar ook andere films met haar zijn heel goed...!  |
|
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 20, 2006 18:21 |
 |
Ik had me Zwamdrift precies zo voorgesteld zo! Ik vond het gewoon eng toen ik haar voor het eerst zag, net of ze in mijn hoofd hadden gekek ofzo O_o. Acteren gaat ook goed bij haar. Volgens mij heb ik weleens een andere film met haar gezien maar ik zou nou zo niet 1, 2, 3 weten welke film dat was... |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 20, 2006 20:45 |
 |
Ik heb haar ook eerder gezien in Love Actually, wel raar want Alan Rickman speelt daar ook in en die speelt haar broer...
maar ja meer films van haar ken ik ook niet, ik heb alleen die film van haar gezien. Het is wel een leuke film vind ik, en ze doet het ook wel goed...
Ook als Trelawney, zo had ik me haar ook wel voor gesteld..
edit: Euhm ja dat bedoelde ik ook... Pff domme fout. Ik heb de film al zo vaak gezien... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Laatst aangepast door Witch_Eva op Vr Okt 20, 2006 21:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 20, 2006 21:03 |
 |
Witch_Eva schreef: | Ik heb haar ook eerder gezien in Love Actually, wel raar want Alan Rickman speelt daar ook in en die speelt haar broer...
maar ja meer films van haar ken ik ook niet, ik heb alleen die film van haar gezien. Het is wel een leuke film vind ik, en ze doet het ook wel goed...
Ook als Trelawney, zo had ik me haar ook wel voor gesteld.. |
Haar broer? :S Volgens mij heb je niet opgelet, hoor. Want Alan speelt toch echt haar man in Love Actually.
Maar goed, Emma Thomson vind ik een hele goede actrice. Menig hollywood-dametje kan nog wat kan nog wat van haar leren. In Love Actually speelt ze heel erg goed, vooral die scene waarin ze die CD opzet en zit te huilen omdat ze zich dan realiseert dat haar man vreemd gaat. Heel erg mooi.
Als Trelawney vind ik d'r ook echt super. Heel anders dan haar rol in Love Actually, en dat is heel erg knap. Je ziet namelijk bij veel actrices dat ze vaal dezelfde soort rol spelen. Emma speelt zoveel verschillende rollen. Heel erg goed  |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
Narcissa

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 23, 2006 13:55 |
 |
Jalf Lupin schreef: | Witch_Eva schreef: | Ik heb haar ook eerder gezien in Love Actually, wel raar want Alan Rickman speelt daar ook in en die speelt haar broer...
Ook als Trelawney, zo had ik me haar ook wel voor gesteld.. |
Haar broer? :S Volgens mij heb je niet opgelet, hoor. Want Alan speelt toch echt haar man in Love Actually.
Maar goed, Emma Thomson vind ik een hele goede actrice. Menig hollywood-dametje kan nog wat kan nog wat van haar leren. In Love Actually speelt ze heel erg goed, vooral die scene waarin ze die CD opzet en zit te huilen omdat ze zich dan realiseert dat haar man vreemd gaat. Heel erg mooi.
Als Trelawney vind ik d'r ook echt super. Heel anders dan haar rol in Love Actually, en dat is heel erg knap. Je ziet namelijk bij veel actrices dat ze vaal dezelfde soort rol spelen. Emma speelt zoveel verschillende rollen. Heel erg goed  |
Ej..ja die film kan Cis..die heb ik gezien..Met Alan Rickmann^^..ja wel een tijdje geleden..Maar ik kan/kon echt niet zeggen dat zei professor Zwemdrift is..Al is het wel zo..maar in die film is ze anders..maargoed Alan is daar ook heel en heel anders Sneep^^ ( Cis gaat voor Sneep ) |
|
  |
 |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 23, 2006 14:05 |
 |
ja, ze is inderdaad heel goed in de films van HP, maar ergens anders heb ik haar toch nog nooit gezien.
Ik denk ook niet dat ze zoo super bekend is...
Dat verbaasd mij wel, want acteren kan ze echt wel!
Mjah, misschien is ze niet geschikt voor elke rol, maar ik ben wel heeel blij dat ze in HP 5 terugkomt! |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 23, 2006 15:30 |
 |
Jilleke100101 schreef: | ja, ze is inderdaad heel goed in de films van HP, maar ergens anders heb ik haar toch nog nooit gezien.
Mjah, misschien is ze niet geschikt voor elke rol, maar ik ben wel heeel blij dat ze in HP 5 terugkomt! |
Ze heeft toch al verschillende rollen gespeeld.
EN ze is ook Nanny Mcphee of was het ook is.
Daaar vind ik ze wel behoorlijk goed in.
In Love actually had ik ze onmiddelijk herkend. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 23, 2006 15:35 |
 |
Super Mean Duiveltje schreef: | Jilleke100101 schreef: | ja, ze is inderdaad heel goed in de films van HP, maar ergens anders heb ik haar toch nog nooit gezien.
Ze heeft toch al verschillende rollen gespeeld.
EN ze is ook Nanny Mcphee of was het ook is.
Daaar vind ik ze wel behoorlijk goed in.
In Love actually had ik ze onmiddelijk herkend. |
Nanny mcPhee!
AAAh, dat is een superfilm!
meen je dat nu echt?
Ik zag die film gisteren nog, ik heb hem op dvd!
Oh, nee, nu denk ik aan de kaft, inderdaad!
*slaat zichzelf op de kop*
Ik herkende haar helemaal niet!
Nu is ze zeker een van mijn lievelings-actrices!
Nanny mcPhee is gewoon the best!
Nu ben ik heel kwaad op mijzelf dat ik dat niet gezien heb!
Nu jah, ze is gewoon dé geknipte persoon om zo'n rol te spelen! |
|
|
  |
 |
|