Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Ziekenhuis? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Heb je wel eens in het ziekenhuis gelegen?

Nee, nog nooit!
25%
 25%  [ 70 ]
ja, maar alleen voor een controle
19%
 19%  [ 54 ]
ja ze dachten dat ik heel erg ziek was!!
6%
 6%  [ 17 ]
ja ik was heel erg ziek en ik moest wel lang blijven!
4%
 4%  [ 13 ]
ja! ik ben zelfs geopereert!
44%
 44%  [ 124 ]
Totaal aantal stemmen : 278

Auteur Bericht
...Lietjuuh...
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

...Lietjuuh... is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 12:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey allemaal!
Ik vroeg me af of jullie wel eens in het ziekenhuis hebben gelegen( afgezonderd van je geboorte )?
Of zelf geopereert?

ik heb zelf wel eens in het ziekenhuis gelegen. Ik ben toen geopereert aan me grote teen ( haha, dat klinkt grappig, maar het is een goor verhaal )
Ik heb nu een nepnagel haha... je ziet er nix meer van hor Mad

...Lietjuuh...

Profiel bekijkenStuur privébericht
Joyİe
Potionsmaster
Potionsmaster

Verdiend: 152 Sikkels

Joyİe is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 14:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

...Lietjuuh... schreef:
Heey allemaal!
Ik vroeg me af of jullie wel eens in het ziekenhuis hebben gelegen( afgezonderd van je geboorte )?
Of zelf geopereert?

ik heb zelf wel eens in het ziekenhuis gelegen. Ik ben toen geopereert aan me grote teen ( haha, dat klinkt grappig, maar het is een goor verhaal )
Ik heb nu een nepnagel haha... je ziet er nix meer van hor Mad

...Lietjuuh...

Ik als klein kind een keer om die dingen achter in je keel eruit te halen (ben even naam kwijt Confused ). Amandelen dus, heb het even aan de deskundige gevraagd (dank je Micasja Smile )
Maar een nepteennagel wil ik ook, ik heb elke keer problemen met mijn teennagels, ben er al 5 keer aan geholpen bij 1 teen, en aan de andere teen ook al een keer. En nu begint het weer op te spelen, maar ik wil niet weer naar ziekenhuis gaan. Dus ik trek een stukje nagel er zelf elke keer uit, maar dat is vast iets wat jullie niet willen weten Razz

Verder gelukkig nooit in ziekenhuis gelegen, en dat wil ik zo houden ook als het even kan.

SterreZwarts
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

SterreZwarts is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 14:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

ja, ik heb 2 keer in het ziekenhuis gelegen en nog heel wat keer voor controle

de eerste keer voor mijn keelamandelen
en de tweede keer had ik mijn enkelband gescheurd

Poison Ivy
3e jaars
3e jaars

Poison Ivy is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 14:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Gats, die nagel verhalen zijn vies ^^""

Echt overnacht in het ziekenhuis 1 keer. Toen ze mn amandelen (neus & keel) dr uit hadden gehaald. Maar verder ben ik ook voor een gebroken been, gekneusde enkel en een gat in mn hoofd naar het ziekenhuis geweest.

Eldarion'
Oude Forumnaam: Black-Girl 6e jaars
6e jaars

Verdiend: 26 Sikkels

Eldarion' is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 14:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nah.. ik ben wel aan m'n amandelen geopereerd.. maar dat was meer een ziekenhuisbezoek..
En ik heb ook nog nooit in een ziekenhuis gelegen, nog nooit geopereerd.. nog nooit iets gebroken.. etc.
Wel kom ik vaak in het ziekenhuis voor anderen.
Oja.. met me geboorte wel.. ik ben te vroeg geboren.. maar de helft ligt wel in het ziekenhuis met z'n geboorte dus ja..

Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 14:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heb al een paar keertjes in het ziekenhuis gelegen, zonder overnachten gelukkig.

> Toen ik Peter Pan had gezien, probeerde te vliegen door op bed te springen en met mijn bovenlip op een nachtkastje viel. Lip helemaal doorgescheurd en snel naar het ziekenhuis.
> Gebroken pols (en bijna gebroken enkel), maar er was ook iets verschoven dus moest in slaap (onder narcose) voor een halfuurtje en kon een paar uur later terug naar huis.

Voor de rest nog niet in het ziekenhuis, maar ik heb genoeg minder erge ongelukjes gehad waar ik niet naar het ziekenhuis voor moest.

Samwise Gamgee
2e jaars
2e jaars

Samwise Gamgee is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 14:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb toen ik 8 was een week in het ziekenhuis gelegen....

toen was mun blindedarm onstoken en meteen ook gesprongen dus die moest eruit gehaald worden... en toen moest ik gelijk een week in het ziekenhuis blijven.....

Greetzz Sammy!!

Micasja
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 23 Sikkels

Micasja is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 14:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een aantal keren in het ziekenhuis gelegen. Toen ik nog heel jong was, heb ik in het ziekenhuis gelegen omdat ik was uitgedroogd. Ik was nogal koppig, en toen heb ik het een tijd lang vertikt om te drinken. Het gevolg was dus uitdroging.

Toen ik in groep 7 zat, toen liep ik mee met de avondvierdaagse. Plotseling kreeg ik een megasteek in m'n buik. Ik heb toen de hele 10 km nog uitgelopen, maar eigenlijk kon ik dat niet (Ik was weder koppig) De hele nacht moest ik overgeven. De volgende dag kon ik niet naar school, en wel helemaal niet de avondvierdaagse meelopen. En de nacht daarop (van vrijdag op zaterdag) moest ik weder de hele nacht overgeven. De volgende zaterdag ochtend was het zo erg, dat ik gewoon pure gal spuugde. (Dat was dus knalgroen en geel, denk dan aan die neonkleuren) Toen werden mijn ouders wel heel erg bang, en hebben ze de dokter gebeld. Ik moest komen (had eigenlijk met een ambulance moeten komen, maar dat wist de dokter van te voren ook niet) Ik moest naar een dokter van een paar dorpen verderop, want onze eigen arts had geen dienst. Na lichamelijk onderzoek moest ik direct naar het ziekenhuis. Daar werd een bloedonderzoek gedaan. En anderhalf uur later lag ik al onder het mes. Ik had namelijk een acute appendicitis (doorgebroken blinderdarm oftwel blindedarmontsteking) en die was zegmaar geknapt, dus er zat allerlei rotzooi in m'n buik. Dat moest dus helemaal weggespoeld worden enzo. Ik heb toen ongeveer een week in het ziekenhuis gelegen.

Toen ik in de tweede klas van de middelbare zat, ben ik nog aan mijn knie en amandelen geopereerd. Dit gebeurde tegelijk, want dit had ik zelf geregeld (zo ongeveer). Dan hoef je ook niet 2 keer onder narcose. Ik heb toen 1 nacht in het ziekenhuis gelegen, maar kon wel een week niet goed lopen, en ik hoestte nog wel veel bloed op, dus dat was wel irritant.

En als ik nu in het ziekenhuis kom, is het om college te volgen. (Ik studeer Geneeskunde)

Zo wat een verhaal Confused

Remus
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

Remus is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 14:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb ook wel eens in het ziekenhuis gelegen, ja...
Een jaar ofzo geleden, toen had ik keer op keer last van keelontstekingen (van de dag na mijn verjaardag [5 september] tot sinterklaas [5 december]). Die drie maanden heb ik meer thuis doorgebracht dan thuis.
Keer op keer van die antibiotica kuren, het hielp niet, dus raadde de huisarts aan om naar de KNO-arts te gaan, in het Hofpoort ziekenhuis.
We hebben toen zo ongeveer een uur in de wachtkamer daar zitten te wachten, en er waren nog geen vijf minuten voorbij of de KNO-arts zei: "Die moeten d'r uit."
Mijn keelamandelen dus.
Nou, na een tijd op een wachtlijst gestaan te hebben, krijgen we eindelijk bericht wanneer ik geopeerd kan worden: 27 november.
En dat moet nou net in de week zijn dat mijn pa in Zuid-Afrika is... =.=
Nou, ik word dus geopereerd, en toen werden al mijn amandelen (keel en neus dus) eruit gehaald. Ben ik nu iig van die dingen verlost.
Diezelfde dag mocht ik om een uur of zes naar huis (ik was om negen uur 's ochtends in het ziekenhuis), maar die nacht werd ik om de twee uur wakker gemaakt om water te drinken.
Die ochtend was ik dus totaal niet uitgerust.
Gelukkig kwam mijn pa die middag wel thuis, dus dat was tenminste een pluspuntje.
Ik heb nu niet meer last van keelontstekingen ofzo, maar een ander ding heb ik er wel aan overgehouden:
Migraine. =.="
En dat speelt de laatste tijd ook weer op...

Verder gaat het leventje weer gewoon zijn gangetje, en bijna niets om je zorgen over te maken...

EDIT: Vergeet ik door dat verhaal nog mijn gebroken been... ^^"
Nou ja, met paardrijden ben ik dus van Gangster afgevallen... Heel slim van mij... *rolls eyes*
Ik kwam dus niet al te goed terecht... =.=
Ik snapte en snap het nu nog steeds niet... Ik ben dit jaar vaak zat van de trap gevallen (van de bovenste tree), maar niets gebroken... En ik val een keer van een paard af, en het is meteen raak... :S
Nog niet zo lang geleden is het gips er van af gehaald, en nu spring ik weer vrolijk rond... Voor zover je het vrolijk kan noemen...

Laatst aangepast door Remus op Ma Nov 29, 2004 19:20; in totaal 1 keer bewerkt
SjmvA
4e jaars
4e jaars

SjmvA is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 15:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

1 dag:

-gebroken pols
-gips afhalen
-ze dachten dat ik een vage ontsteking had omdat ik altijd koppijn heb

langer dan 1 dag (dus met slapen)

-ik heb toen ik net geboren was 3 maanden in het ziekenhuis moeten liggen omdat ik verslaafd(aan drugs) was geboren. toen moest ik 'afkicken' en daarbij had ik ook nog een longontsteking...

en daarna voor controle ben ik ook vaak zat in het ziekenhuis geweest maar dat is niet echt byzonder

Fleur Delacour
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

Fleur Delacour is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 15:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Kelly Griffel schreef:

> Toen ik Peter Pan had gezien, probeerde te vliegen door op bed te springen en met mijn bovenlip op een nachtkastje viel. Lip helemaal doorgescheurd en snel naar het ziekenhuis.

Vegeef me dat ik dit grappig vind, maar Peter Pan nadoen.. Hihi.. Embarassed Nogmaals mijn excuses..

On: Gelukkig ben ik nog nooit voor mezelf in 't ziekenhuis geweest.. Of misschien wel een keertje toen ik klein was, toen had ik mn oortje tegen de punt van de tafel gestoten, en het bloedde, dus wij naar de dokter die ons doorverwijst naar het ziekenhuis om gehecht te worden, eenmaal aangekomen blijkt dr niks aan de hand te zijn.. Gewoon een pleistertje dr op en klaar. ^^

Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 627 Sikkels

Pottergirl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 15:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ben alleen in het ziekenhuis geweest voor botbreuken en gescheurde spieren, nog nooit een nacht hoeven blijven slapen...

Ik heb mijn rechterpols een keer gebroken (twijgbreukje), en toen heb ik 4 weken in het gips gezeten. Dit was overigens gekomen omdat ik achterover was gevallen met voetballen ^^"
Mijn linkerpols is ook aan de beurt gekomen, achterover gevallen met badminton =.= Hoe verzin je het ... Toen moest ik 4 weken in het gips.
En ik ben een keer van de trap gevallen, toen had ik m'n kruisspieren (spieren in je knie) in mijn linkerknie door midden gescheurd. Daar heb ik 3 weken mee gezeten, gips en krukken.

Emma_
1e jaars
1e jaars

Emma_ is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 16:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zo'n vijf jaar geleden nu ben ik opgenomen met acute blindedarm ontsteking. Nog net op tijd geopereerd, het ding stond op springen.
Ik heb toen vijf dagen in het ziekenhuis gelegen. Ik heb leukere dingen meegemaakt..

En vorig jaar, oudejaarsdag. Je raadt het al, vuurwerk Confused
Ik kreeg een fluitpijltje tegen mijn hoofd, precies tussen mijn oog en het begin van m'n wenkbrauw aan. Iets meer naar rechts en ik had geen oog meer... Shocked
We waren nog wel op tijd terug van de eerste hulp, ik heb het nieuwe jaar in kunnen luiden met niets meer dan een pleister op mijn hoofd, gelukkig.
Stak al nooit knalvuurwerk af, alleen fluitpijltjes en sterretjes, maar dit jaar sta ik binnen achter het raam...

*Loena Leeflang*
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 58 Sikkels

*Loena Leeflang* is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 17:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

klinkt niet best allemaal! *gruwel*
@ Emma_: hoee! dat lijkt me erg! vorig jaar had mijn buurvrouw bijna een fluitpijltje in haar maag!
@ Micasja: dan mag je voortaan wel uitkijken met lopen! Wink

Maar ik kan nog niet tegen een druppel bloed, laat staan dat ik geopereerd moet worden! Shocked Maar oke, als het nodig is ga ik graag! Wink
Ik ben wel bij het EHBO geweest, waar het een drama was! Ik was op school (zeven jaar, groep vier) met tikkertje ofzo uitgegleden! Maar er lag bierglas...! Dus ik viel... En natuurlijk precies in dat glas! (wisten we niet!) Dus in de eerste instantie wou ik gewoon doorgaan. Toen ik mijn vriendinnetje wegzag rennen naar mijn juffrouw toen keek ik naar mijn hand. Toen werd ik echt ff helemaal niet goed! het bloed zat overal! *gruwelt opnieuw* Dus ik hoorde mijn vriendinnetje toen tegen de juffrouw zeggen: juf, juf! (wijzend op mij) zemoet huilen! Echt een heel irritant mens die antwoordde: "ja, troos haar dan!" Dus mijn vriendinnetje zo: Ja maar, ze heeft allemaal bloed! Toen was ze wel gaan kijken. Gelijk mijn vader opgebeld. Mijn vader zat bij een klant ( Embarassed ) en toen die dat hoorde liet hij meteen zijn koffie staan! gezegd: Dag meneer, er is iets! En die liep zo weg! Mijn vader belde mijn moeder: "ja, er is iets, we weten niet of ze ehecht moet worden, het is met haar hand!" Maar mijn moeder hadmijn zus aan de telefoon (gewoon, want mijn vader belde mobiel) dus die zei: "ja, er is iets gebeurd op school! we weten niet of ze gehecht moet worden!" (als je het zo bekijkt heb je een hele stamboom!)
Dus mijn zus dacht dat ik van een klimrek ofzo was afgevallen op mijn hoofd. Dus hun met z'n allen naar school! Ik opschudding veroorzaakt op het schoolplein! (de anderen hadden dankzij mij wel een kwartier langer pauze! Wink ) Dus iemand bracht ons naar t EHBO. Toen we daar waren begon t drama! We zouden eerst al niet toegelaten worden omdat ik uit school kwam. Confused toen was m'n moeder ff uit haar dak geschoten! Dus uiteindelijk zitten we daar. Echt zo'n man die eruit zag alsof die niet eens wist wat hij deed! (klopte achteraf wel!) die hielp me toen. Alleen gezegd: ja, is eenscheurwondje, er zit verder niks in. wij weg. Maar thuis moest het in het soda enzo, kwam allemaal eng spul uit! Dus na twee weken zagen we een bruin puntje. Dus wij kijken. bleek het dus toch glas te zijn! (ik bang dat ik naar de dokter moest!) dus mijn moeder zei: je mag kiezen: of ik, of de dokter! (mijn moeder heeft haar EHBO diploma) dus ik zei al meteen: jij!! Dus Mijn moeder had dat stuk glas, en die trok in een keer zonder iets te zeggen! ik schrok me rot! vndaar dat ik zo schreeuwde! Maar ik heb het stuk glas nog bewaard! Smile
Lang verhaal!
Loena

http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=12696
Changetje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Changetje is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 18:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb maar 1 keer int ziekenhuis gelegen. Ik had toen een hele erge astma-aanval en heb 5 dagen moeten blijven. Ik was toen 3.

En voor de rest heb ik vaak genoeg heen gemoeten voor controle, maar das niet intressant.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp