Auteur |
Bericht |
Joy委
Potionsmaster
Verdiend:
152 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 01, 2004 21:19 |
|
Er is weer een nieuw boek uit, en ik heb die vandaag bezorgd gekregen.
Het is een boek waarin fans hun gedachten over bepaalde dingen laten gaan. Ik heb hem nog niet goed kunnen lezen, maar het ziet er gaaf uit en ik kijk al uit naar het lezen ervan.
Hij heet dus "The Plot Thickens ... Harry Potter Investigated by Fans for Fans".
Dit is de voorkant.
En zie hier de achterkant.
De plaatjes kunnen wat groot zijn, maar ik wilde ze niet verkleinen en ze hier neerzetten. Op deze manier kunnen jullie ze namelijk nog goed lezen, en dat geldt dan met name voor de achterkant.
Het boek is van dezelfde uitgever als die van "The Ultimate Guide", en ook dezelfde mensen werken eraan mee.
Edit: sorry ik vergeet helemaal om hetgeen er bij te zetten waar het om gaat. Bedankt voor het aangeven Saskia.
Wat vind je van dit soort boeken, die dus ook geschreven zijn door andere fans? Zou je dit soort boeken graag lezen of vorm je liever zelf je eigen mening over hetgeen er in de boeken gebeurt. En zou je door het lezen van de meningen van anderen ook in staat zijn om jouw mening te wijzigen over dingen?
Ik heb nu even gevraagd of de topic naar merchandise verplaatst kan worden, daar past hij misschien toch beter omdat het gaat over een boek over HP.
*kick* gr SS
Rudy says: Ik was je voor...
ik merk het: ik opeens HUH? ^^ gr SS |
Laatst aangepast door Joy委 op Wo Dec 01, 2004 21:41; in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
kydnav
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 01, 2004 21:33 |
|
aaaaaaaaaaahhhhhhhhh
waar heb je hem besteld!!!!
sinds dat bericht op mugglenet ben ik op zoek naar een bestelplaats maar ik kan het niet vinden. Bij degene die ze geven leveren ze alleen binnen de VS of UK... en bij bol.com is hij niet leverbaar
tell me!!!!
sorry, ben een beetje hyper want dat boek lijkt me zo goed!
xxx kydnav |
|
|
|
|
Joy委
Potionsmaster
Verdiend:
152 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 01, 2004 21:50 |
|
kydnav schreef: | aaaaaaaaaaahhhhhhhhh
waar heb je hem besteld!!!!
sinds dat bericht op mugglenet ben ik op zoek naar een bestelplaats maar ik kan het niet vinden. Bij degene die ze geven leveren ze alleen binnen de VS of UK... en bij bol.com is hij niet leverbaar
tell me!!!!
sorry, ben een beetje hyper want dat boek lijkt me zo goed!
xxx kydnav |
Ik heb het boek al 2.5 maand geleden op Proxis besteld, omdat daar een releasedatum stond van in juni, dus ik dacht dat hij al uit was. Toen kreeg ik bericht dat hij pas 1 december uit zou komen, en dat ze mijn order zouden laten staan. Ik was het al weer bijna vergeten toen ik gister een mail kreeg dat hij onderweg was en vandaag werd hij dus geleverd.
Ik ben er heel blij mee, weer een aanwinst voor mijn niet geringe boekenkast.
Maareuh, nu moet ik gaan lezen Jullie horen nog wel hoe hij is. |
|
|
|
|
SeverusSnape
The Half-Blood Prince
Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 01, 2004 21:51 |
|
Over het algemeen vind ik het niet erg wat voor boeken er geschreven worden over HP, al schieten er altijd wel vragen en opmerkingen door mijn hoofd als ik hoor dat er weer een boek is:
- Welke schrijver wil er nu weer geld verdienen aan het idee van JKR?
- De meeste opmerkingen en theorieen vind ik veel te vergezocht. Ik denk dat de boeken van JKR minder ingewikkeld in elkaar zitten dan wij allemaal denken.
Zelf lees ik zulke boeken niet, maar meer als reden dat ik er geen tijd voor heb. Als ik tijd over had, had ik de ECHTE HP boeken wellicht nog een keer gelezen. Want die heb ik allemaal maar 1 keer gelezen! |
|
|
|
|
Rudy
True Dumbledore
Verdiend:
546 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 01, 2004 22:00 |
|
Ik heb ook (nog) geen boeken zoals deze...
Simpelweg omdat ik denk dat veel informatie uit extra boeken op internet te vinden is op de vele hp-sites en op ons Forum...
Ik kijk soms wel in de bieb en in de boekenwinkel naar dit soort boekjes, en twijfel af en toe of ik het ook zelf wil kopen... maar tot nu toe dus eigenlijk niet... |
|
|
|
|
Skywalker
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
240 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 14, 2004 18:40 |
|
Het boekje lijkt me vet maar zoals Rudy Perkamentus al zegt: je kunt het meeste op forums en internet vinden. Daar moet ik bij toevoegen dat je beter je eigen mening kunt hebben. Het is wel leuk om die anderen te horen, zoals je kunt lezen in forums, maar bij forums kun je ook je eigen mening geven en je eigen vragen stellen snap je? een forum is hetzelfde + meer dan die boekjes. Maar vertel me later waar het over ging |
|
|
kydnav
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 31, 2004 20:22 |
|
ik heb hem nu eindelijk ook. Ik ben nog niet heel ver maar nu al vind ik het heel interessant. Maar goed, dat vind ik en zoals hierboven aan gegeven vinden sommige het onzin. Misschien is dat wel zo maar ik weet ook zeker dat je er hele nuttige dingen uit kan halen. Daarbij komt dat een boek altijd beter leest dan op de pc (zelfs al is het een laptop - wat lekkerder leest!).
maar goed, wou ik ff melden
xxx kydnav |
|
|
|
|
Luigi
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 09, 2007 19:12 |
|
Ik vind het wel grappig, dat fans een boek maken. Zelf hou ik niet zo van lange teksten, vol theorie禱n. Wel ben ik een freak die alles wil hebben op het gebied van Harry Potter, maar dan nog, denk ik dat ik het niet zou kopen. Wat ik wel leuk vind is bijvoorbeeld, al weet ik niet of dat door fans is gemaakt, een boek met daarin allemaal quizvragen over de Harry Potter boeken.
Luigi |
|
|
|
|
|