Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Knuffels Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Waar slaap jij mee?

een knuffel
58%
 58%  [ 145 ]
een dekentje
5%
 5%  [ 13 ]
een knuffel en een dekentje
6%
 6%  [ 15 ]
niets
29%
 29%  [ 73 ]
Totaal aantal stemmen : 246

Auteur Bericht
Bright Moon
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

Bright Moon is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 19:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik geloof niet dat hier al een topic over bestaat. Als dit wel zo is, verwijder het dan maar..

Wat ik wou vragen is... slapen jullie nog met een knuffel/knuffels/dekentje of wat dan ook?

Ik zelf heb een knuffel, een bruine beer(erg stereotiep), die al wat versleten is, waar ik bijna altijd mee slaap.

Het is niet zo, dat ik niet kan slapen zonder, maar het heeft gewoon een aangenaam gevoel, om het vast te hebben, of dat het gewoon tegen me aanligt.
Ik heb het al van toen ik geboren werd, van mijn overgrootmoeder gekregen. Het heeft niet echt een herinnering aan haar, het heeft gewoon wat emotionele waarde voor mezelf.

Laatst aangepast door Bright Moon op Zo Jan 02, 2005 19:12; in totaal 2 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Creative
Oude Forumnaam: creative Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Woonplaats: Watching Sara en Grissom, they have to finally Kiss sometime right?

Creative is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 19:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een (nogal dik) geel eendje in mijn bed, waar ik nogal gehecht aan ben.

Ik ben ooit mijn toendertijdse lievelingsknuffel kwijtgeraakt, waar ik erg verdrietig over was.
Mijn zusje heeft mij toen een knuffel gegeven; namelijk Duckie (Die eend dus Wink )

Mijn bed ligt nog wel vol met knuffels...maar daar doe ik eigenlijk niets mee...ze liggen er gewoon te liggen.
Ik wil ze denk ik gewoon niet wegdoen^^

arlena
6e jaars
6e jaars

Woonplaats: There where my bed sleeps, my book reads and my mouth eats . . and my bloody head aches

arlena is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 19:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vroeger kreeg ik een grote grijze beer met een kruik in z'n buik, zodat dat ding een dubbele functie had. Ik heb die beer tot vorig jaar altijd bij me in bed gehad, eigenlijk alleen maar vanwege zijn kruik-functie Razz .
Ik heb daarna echter een warmtematras gekregen, dus nu gebruik ik hem niet meer Wink

Ik kan me echter nog wel heel goed herinneren dat ik een hele hoop knuffels had en dat ik ze uiteindelijk vrijwel allemaal weg moest doen ... ik was er echt helemaal kapot van > daarna ben ik maar begonnen aan het verzamelen van kussens in allerlei soorten en maten Razz

Lyz
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 27 Sikkels

Lyz is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 19:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

kheb een tijger, nu al zo'n 10 jaar denkk, vroeger had k altijd knuffelhondjes, maar die raakte k altijd kwijt... deze tijger (hartja genaamd Razz ) ligt gwoon in mn bed...

Missy
Ex-MadMaster
Ex-MadMaster

Verdiend: 1 Sikkels

Missy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 19:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb het nooit gekund, zelfs niet toen ik heeeeeeeeel klein was... ik ben erg warmbloedig en kreeg het vaak veel te warm door het feit dat er iets 'fuzzy' tegen me aan lag. Dus ik had ze wel maar ik sliep er nooit mee, want ik vond het helemaal niet fijn.

MMM

full moon girlie
Dreuzel
Dreuzel

full moon girlie is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 20:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik slaap nu met een grote beer die ik al vanaf mijn geboorte heb... hij is aan alle kanten hersteld en is helemaal vaal van t wassen, maar hij mag niet weg Embarassed
Er lag tot voor kort ook nog een hele grote stapel knuffels aan t voeteneind van me bed (die ik dan om de zoveel tijd netjes neer ging leggen Razz ) maar die is sinds kort weg, omdat ik te lang werd Razz

Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Verdiend: 0 Sikkels

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 20:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb knuffels ja ^^
Ik heb op mijn bed liggen::
Een witte IJsbeer, Een tijger, een slang, een poes, twee beren en wat kleine knuffeltjes ^^'
Mijn IJsbeer die valt ongeveer elke nacht van mijn bed af want die ligt bij mijn voeten ^^' Mijn andere knuffels die liggen boven mijn hoofd. Mijn kat die ligt trouwens ook bij mijn voeten, maar die valt nooit ^^
Waarom ik met knuffels slaap?
Omdat als ik verdrietig/boos of iets anders ben dan kan ik heel gemakkelijk bij hun uithuilen om het zo maar te zeggen ^^" Wel handig hoor ^^

-= Luna =-
2e jaars
2e jaars

-= Luna =- is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 20:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb 1 knuffel die op mijn bed ligt; Aai.. ^^ Ik heb hem sinds mijn 1e verjaardag. Ook heb ik dezelfde witte ijsbeer als Catie, ook op mijn voeteneind, en die valt er ook elke nacht af..
Voor de rest heb ik een paar beertjes die ik van vriendinnen heb gekregen op een plankje staan.

TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 527 Sikkels

TheKimKommer is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 20:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een hele grote stitch geadopteerd in Eurodisney!!!
Das m'n enige die in bed mag, verder heb ik al m'n knuffels weg gedaan en grotendeels weg gegeven in Ghana..

Maar stitch is heilig Very Happy

Ik en m'n Stitch;
Image

Owja.. En ik heb ook m'n eigen beertje, maar die moet meestal sochtends eerder op, om te werken Wink

poep
Eldarion'
Oude Forumnaam: Black-Girl 6e jaars
6e jaars

Verdiend: 26 Sikkels

Eldarion' is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 20:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Woej! Knuffel topic!
*Heeft nogal veel knuffels =)*

Knuffeltjes in mijn bed (Niet veel.. want ik heb allergie..):
Kazie (Wit beertje met roze "tuinbroek): Heb ik al vanaf mijn geboorte.. die lag al bij mij in de couvouse. En nou heb ik hem nog steeds.. *Aait Kazie* En z'n naam stond op z'n buik Very Happy
Roxy (Afleiding van Roxan ^^): Oranje beest wat ik voor mijn vorige verjaardag van 2 vriendinnen heb gekregen.
Nijntje: Tja.. een nijntje-knuffel.. hij's wel liefig Very Happy

Waarom ik daarmee slaap:
Em.. ik slaap er niet mee.. ze staan bij mij in bed.. (lees.. in de hoek).. Ze waken over mij ^^ ghehe

Arjel
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 57 Sikkels

Arjel is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 21:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb iig wel genoeg knuffels om een hele winkel mee te vullen .. [Allemaal gekregen via via, enz kermis] Maar wegdoen vind k toch wel zielig, omdat er voor mij aan ieder dier wel een herinnering aan vastzit.

Ik heb nu wel van die knuffels op mn bed, maar die liggen er meer voor de leuk, ik heb een paar Diddls van verscheidene formaten en een beer, een ouderwets model, maar deze is eigenlijk niet prehistorsch ofzo Razz .. Wel een beetje kapoet, maar dat is omdat ik dat ding een btje pijn doe dnek ik .. Ik ben niet een rustig persoon in bed [ s l a p e n okee Razz .. niets anders]

En verder heb ik ook vaak het gezelschap van een kat die op de vreemdste tijdstippen onder de dekens kruipt en dan een hele 'koppenstootikbenerooknogenikspinerghard' serenade opdraagt .. Erg leuk, maar niet om 3 uur s'avonds ..

Elhaîn Bradhadiar
1e jaars
1e jaars

Elhaîn Bradhadiar is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 21:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb oowk echt zo veel knuffels. Ze liggen niet op mijn bed maar op de kast boven me bed. Ik heb er 1 en soms 2 in bed. Flappie en bei...Flappie heb ik gekregen bij mijn geboortje. En klein blauw hondje. Daar is trouwens nog een grappig verhaaltje over.
Toen ik een jaar of 4 was en ik 2 zusjes er bij had vonden ze allebei dat hondje ook zo leuk...ze hebben met z'n tweeen om dat hondje gevochten en uit eindelijk z'n kop eraf getrokken. Ik boos...ech heeeeeeeel boos. Naja..m'n moeder heb hem er toen weer aan genaaid. Maar hij is nooit meer de oude geworden. Dat beitje heb ik een keer met sinterklaas gekregen. Zo'n anne geddes ding weetje wel.....haha...wel stom eigenlijk..ben 15 notabene...ach weljah. Boeiend. Razz

MaY
1e jaars
1e jaars

MaY is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 21:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jahh ikke nog met knuffiej slape hoor niet dat ikj er nii zonder ken hoor whaha =P k heb egt berge knuffgiejs =P k heb zown ele hoek vol staan mah k denk dat k ze maar is op ge ruime =P

orli_bloom
2e jaars
2e jaars

orli_bloom is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 22:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik slaap met heel veel knuffels. Ik heb bijna geen plaats meer om te bewegen!
En dan heb ik ook nog knuffels die onder mijn bed liggen (ik heb een stapelbed).
Ik heb vanalle knuffels: beren, vissen, wolven,schildpadden,muizen,honden,.....
Ik krijg al die knuffels met feestdagen of heel soms koop ik ze zelf.

groetjes
xxx
orli_bloom

Emma_
1e jaars
1e jaars

Emma_ is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2005 23:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vroeger stond mijn hele bed vol en ze hadden ook allemaal een naam Very Happy
Maar tegenwoordig heb ik nog maar een paar knuffels in bed, oa een konijntje die ik al heb vanaf mijn geboorte, twee beertjes die ik van mijn vriend heb gekregen en een paard die ik zag liggen bij de action en gewoon moest hebben Smile

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp