Auteur |
Bericht |
Deatheaterstan
4e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 27, 2006 8:59 |
 |
ik denk dat hier natuurlijke al een topic over is..maar ik kon hem echt niet vinden dus dan heb ik deze maar gemaakt.
Ik heb een fout ontdekt in HP GOF. als harry boven zweinstein vliegt tijdens zijn 1e opdracht. is er een shot dat hij boven de binnenplaats vliegt. als je goed kijkt zie je toch duidelijk dat er mensen lopen. maar waarom zijn die dan niet naar het toernooi aan het kijken???
als jullie nog meer fouten hebben ontdekt moet je het ff zeggen. |
_________________ GA 1 MEI NAAR HET HARRY POTTER KASTEEL IN NEWCASTLE !
Dan Radcliffe
Rupert Grint
Emma Watson
They're great |
|
  |
 |
Nevodeon
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 28, 2006 17:32 |
 |
Wemelin, je kunt zelf ook even de moeite nemen, in plaats van te spammen.
Ik heb zelf even hard gezocht, maar ik heb het topic niet kunnen vinden. Vreemd, want ik weet zeker dat hij bestaat/bestond.
Als de mods hem hebben gesloten, zal dat vast wel met reden zijn. Maar tot er een mod iets van zegt kun je het topic wel gewoon gebruiken, denk ik. |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 28, 2006 17:36 |
 |
Nevodeon schreef: | Wemelin, je kunt zelf ook even de moeite nemen, in plaats van te spammen.
Ik heb zelf even hard gezocht, maar ik heb het topic niet kunnen vinden. Vreemd, want ik weet zeker dat hij bestaat/bestond.
Als de mods hem hebben gesloten, zal dat vast wel met reden zijn. Maar tot er een mod iets van zegt kun je het topic wel gewoon gebruiken, denk ik. |
Ja dat bedoelde ik dus. Ik kon het topic ook niet vinden en Eva wel altijd... En hij bestaat wel, dat weet ik heel zeker.
Ik heb er zelf nog in gepost, namelijk, en heb nooit gezien dat ie gesloten werd ofzo. Staat ie niet onder de verkeerde dinges? bij Algemeen of Boeken ofzo? |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 28, 2006 17:37 |
 |
Wemelin schreef: | Eva met de link! |
Zo zo, en sinds wanneer is Eva mod? Bovendien is je bericht gigantische spam.
Anypoo, ook ik heb gezocht naar de fouten in de film topic, maar ik kon hem niet vinden. Dus deze topic blijft gewoon op. Als blijkt dat de topic nog steeds bestaat en dat ik dus scheel ben, dan zal hij vanzelf door 1 van m'n mede-mods gesloten worden. |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
Nevodeon
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 28, 2006 17:39 |
 |
Ik heb gezocht met de Zoekfunctie. Hij bestaat gewoon niet meer.
Dit topic maar verder gebruiken dan. Mijn eerste fout.
In film 3, als Sirius en Harry's zielen worden opgezogen zie je "James" een patronus oproepen. Deze patronus heeft de vorm van Prongs, James dus.
Echter, als Harry terugreist in de tijd blijkt dat hij de Patronus oproept. Maar je ziet geen James, niet als mens, niet als hert. Waar is dat hert opeens gebleven? |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 28, 2006 17:55 |
 |
Een fout in film 1. Als Harry en Ron in de meisjestoiletten zijn en de trol hangt Harry ondersteboven, zie je dat Harry geen litteken meer heeft.
*gebruikt ava van haarzelf waar je dat kunt zien:*
 |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 28, 2006 18:09 |
 |
1e film als Harry op zijn bezem zit om de Remembrall van Neville vangt zweeft hij voor McGonagall kijkt hij even naar de bal. Hij buigt iets voorover om de steel van zijn bezem te pakken en dan opeens heeft hij ´m vast. Er mist dus 1 of 2 seconden.
2e film met Quidditch. Die Bludger is betovert en Harry is net gevallen en heeft een gebroken pols. De Bludger komt op Harry af en wat doet hij, hij spreid zijn benen en steunt op zijn handen. ... Als je pols gebroken is kàn je niet op je armen/handen steunen |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 29, 2006 10:01 |
 |
4e film. Als Fred/George(?) een papiertje tijdens de les van Snape aan ron geeft staat de tekst oppeens anders. Eerst staat het boven aan en dan in het midden.
4e film. Als Harry in de rechtzaal valt zie je heel goed dat hij een kabeltje vast had toen hij naast perkamentus belandde. |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 29, 2006 14:52 |
 |
Gister weer ontdekt xD Bij film 2:
In de scene dat de Ford Anglia Harry en Ron uit de auto gegooit worden. De kooien worden ook gegooit. Letterlijk. Je ziet handen verdwijnen na het gooien van de kooien van Hedwig en Schurfie.
Nog steeds die scene. Als de kooi van Schurfie door de lucht vliegt naar Ron toe, zie je dat hij ongeveer de hoogt van Ron's middel heeft, zo laag is hij. Maar als Ron hem vangt is het op de hoogte van zijn borst!
Nog steeds die scene xD Bij het laatste shot van de Ford Anglia zie je er een man inzitten die hem bestuurt.
Nu een andere scene. De scene dat Hermelien naar buiten komt rennen omdat Harry arriveert uit de Verdonkere Maansteeg. Hoe wist Hermelien dat Harry precies dat moment aan kwam lopen? |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 29, 2006 15:09 |
 |
Hm.. ja eerst bestond dit topic al maar ja
In de 2e film op de Wemelklok staat dat Ron, Fred en George thuis zijn maar de rest van de familie staat er niet op terwijl Percy, mevrouw Wemel, en Ginny gewoon thuis zijn. |
|
|
  |
 |
Designy
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
28 Sikkels
Woonplaats: Konoha Village - I Won't Take My Words Back. That Is My Way Of The Ninja! - Uzumaki Naruto -
|
Geplaatst:
Zo Okt 29, 2006 17:02 |
 |
Fouten in de 4de film:
Film Materiaal:
In de scene van de Yule Ball zie je Dolleman op een bankje
zitten en drinkt hij uit zijn heupfles. Aan het begin van de scene
zie je de camera eerst onder het bankje filmen en als je goed
kijkt zie je groene filmmateriaal. Deze zou later vervangen worden
door iets anders. Alleen is dit dus niet gedaan.
Plaatsen van acteurs:
In de scene wanneer de Kampioenen worden gekozen vraagt Albus
of iedereen wilt gaan zitten. Je ziet eerst een shot van Harry met op
de achtergrond 1 van de Wemeltweeling. Daarna ga je naar een shot
van de hele zaal en zie je achterin beide Wemels (Fred en George)
op hun plek gaan zitten. Een Kwik, Kwek, Kwak en Kwok geval?
Andere tekst:
In de scene wanneer Harry een brief krijgt van Sirius staat er op
de brief op het einde: By the way. Als je Sirius de brief hoort "voorlezen"
zegt hij ipv 'By the Way' 'PS'. |
_________________ Stan ♥
~♥ Hatake Kakashi ^^ |
|
  |
 |
lin
3e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 29, 2006 17:07 |
 |
de stemmen van harry en ron verandere niet als ze wisseldrank op hebben in de 2e film
maar van barto krenk jr. veranderd hij wel in de stem van dwaaloog dolleman in film 4 |
|
|
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 13:33 |
 |
In film 3 als ze nog niet terug in de tijd zijn gooit iemand een steentje tegen de vaas en Harry. Daarna roept iemand de weerwolf weg. Als ze terug in de tijd gaan doet Hermelien dat. Zou het voorbestemd zijn? Want dat snap ik dus niet  |
|
|
  |
 |
-->innie<--
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 16:46 |
 |
@karinpotter nou dat komt dus door die tijdverdrijver. dus Hermelien heeft wel dat steentje gegooid en ook Lupin geroepen
het is alleen een beetje moeilijk uitleggen, want je moet er niet teveel bij nadenken  |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 16:51 |
 |
karinpotter schreef: | In film 3 als ze nog niet terug in de tijd zijn gooit iemand een steentje tegen de vaas en Harry. Daarna roept iemand de weerwolf weg. Als ze terug in de tijd gaan doet Hermelien dat. Zou het voorbestemd zijn? Want dat snap ik dus niet  |
Dat is inderdaad het hele gedachte van het terug reizen... Er waren dus 2 Hermelienen in dezelfde tijd... Een Hermelien die alles voor het eerst mee maakte en een Hermelien die het hele gebeuren voor de 2e keer mee maakte.. De Hermelien die de 2e keer alles meemaakt die heeft het steentje gegooit naar Harry en die heeft een weerwolf nagedaan... Want zij wist wat er zou gebeuren, want ze had het al eerder meegemaakt..
het is allemaal heel moeilijk maar neem maar van mij aan dat het allemaal klopt..
Fouten:
Als Harry in de eerste film de sorteerhoed heeft opgehad en hij gaat zitten aan de Griffoendor tafel dan moet je goed opletten.. Een shot later zit hij namelijk aan de andere kant van de tafel...
En wanneer Harry uitleg krijgt van Zwerkbal van Plank dan laat hij op een gegeven moment de Snaai los.. Je ziet dan dat Sean/Plank een hele andere kant op kijkt dan waar de Snaai is... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
|