Auteur |
Bericht |
Clanzer
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 10, 2008 2:15 |
 |
Hey allemaal,
Iets wat ik me altijd al heb afgevraagd is, waar ging Tom Riddle (marten vilijn) na zijn school periode en zijn korte job naartoe?
Men zegt dat hij ver buiten het zicht van de tovenaars gemeenschap reizde en nog verder verzeild raakt in de donkere kunsten..
Hebben jullie enig idee naar welke plaatsen hij dan geweest zou zijn? En wat voor soort magie zou hij daar hebben geleerd? Zou het mogelijk zijn dat hij zijn vliegkunstjes daar ergens heeft opgedaan? of kon hij dat enkel met zijn nieuw lichaam?
etc..
Enige gedachten worden ten zeerste geapprecieerd. |
|
|
  |
 |
Tyrael
7e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 10, 2008 16:07 |
 |
Hij is in ieder geval naar Albanie gegaan om dat diadeem te zoeken. Vrijwel zeker is ook dat hij enkele gruzielementen heeft gemaakt en beveiligd. Verder is er weinig bekend waar hij naartoe is gegaan. |
_________________ "Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon |
|
  |
 |
Clanzer
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 12, 2008 23:52 |
 |
Ja oke dat weten we inderdaad dat hij meteen na Hogwarts naar albanie ging voor die diadeem. En ik weet ook dat zijn verdere reizen onbekend zijn, daarom vraag ik hier wat zijn jullie gedachten. Zijn er soms bepaalde landen/ streken geassocieert met duistere magie?
Zo denk ik bijvoorbeeld aan brazilie waar voodoo heel actief is ... zulke zaken vraag ik, we kunnen natuurlijk niet met zeker heid zeggen naar waar hij is gwst omdat Rowling dat nooit vermeld heeft  |
|
|
  |
 |
|
| |