Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Invloed van Fred & George in films te weinig?? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Vinden jullie dat de tweeling meer invloed moeten hebben in de films dan de paar minuten dat ze nu te zien zijn?

ja, ik vind de tweeling erg belangrijk voor het verhaal!!
33%
 33%  [ 62 ]
mwoah, het zou wel leuk zijn als ze meer scenes kregen, maar erg belangrijk vind ik het nu ook weer niet.
64%
 64%  [ 121 ]
nee!! absoluut niet! ik vid het niet leuk als Fred & George een grotere rol krijgen, want ik vind de acteerprestaties van de vertolkers van de rol van de tweeling ongeschikt voor zo'n rol
1%
 1%  [ 2 ]
nee, ik vind Fred en George irritant, en de film moet gewoon om Harry Potter zelf gaan, niet om allerlei randfiguren
1%
 1%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 187


Auteur Bericht
Schéhérazade
3e jaars
3e jaars


Verdiend: 40 Sikkels
Woonplaats: griffoendor leerlingenkamer

Schéhérazade is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2008 17:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ze moeten echt wel veel meer in de films voor komen! Stel je nou eens voor wat een verschil dat zou teweeg brengen! Ze moeten in deel zes inderdaad te zien zijn met hun shop, want anders zou je nog wel eens kunnen denken dat de regisseurs ze er niet in willen?!
Ik hou van de tweeling! Ze zijn zo grappig, halen voortdurend grappen uit en, oh, ze zijn ook zo knap!

xxx





_________________
Schéhérazade - het verhaal van de nachtegaal
Profiel bekijkenStuur privébericht
Remvon
4e jaars
4e jaars


Verdiend: 137 Sikkels
Woonplaats: The Burrow

Remvon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 22, 2008 9:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind de inbreng van de tweeling in de films wel goed. Ze zijn niet de 'hoofdzaak' in het verhaal en dat moet ook zo blijven, vind ik. Maar dat neemt niet weg dat ik ontzettend geniet van de scenes die wel in de films belanden.





_________________
Friends are the family we choose for ourselves.
Profiel bekijkenStuur privébericht
ijssnuiver
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 55 Sikkels


ijssnuiver is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Apr 07, 2008 16:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben het er wel mee eens dat ze er meer in voor hadden moeten komen. Vind dat de tweeling erg goed gespeelt word en dus er ook meer voor moet komen.

De tweeling is toch altijd wel degene die voor de humor van het verhaal zorgen hoe ernstig het ook is, zij zijn toch altijd degene die er weer een grap uit kunnen halen.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: right were the heart is -

Cookiiemonster is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Apr 07, 2008 16:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Whitelighter schreef:
Ik vind dat ze wel meer in beeld mogen komen. Soms lig ik strijk om hun grappen als ik de boeken aan het lezen ben en het is spijtig dat dat niet in de films komt. Ook hun fopshop zal er waarschijnlijk niet in komen denk ik en nog andere dingen. Zo denk ik dat ze dan alleen maar nog gaan voorkomen als Harry bij de Wemels is enzo, want op school zijn ze sinds het midden van boek 5 ook niet meer.


Hier ga ik helemaal mee akkoord!
Als ik dan in een boek zit te lezen van HP & ik begin ineens te lachen kijkt iedereen me zo met een frons aan xD.
Dan zeg ik meestal ; Fred & George grap. Dan hebben mijn zussen het meestel wel door xD





_________________
    forever begins now'
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jamble
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 55 Sikkels
Woonplaats: Almelo

Jamble is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Apr 11, 2008 20:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben het er niet mee eens dat ze net zo belangerijk zijn als Bill of Charlie.
Bill & Charlie kom je pas in deel 4 tegen en Fred en George zijn gewoon belangerijker als hen.
Ze mogen wel iets vaker voorkomen, bijvoorbeeld in deel 5, als ze eigenlijk de hele school op de kop zetten met hun vuurwerk, dat wel een paar bladzijden beschreven word, is dat heel slecht uit de film te halen.





_________________
En uit die opening klom Marcel Lubbermans. Hij schreeuwde het uit van blijdschap terwijl hij van de schoorsteenmantel sprong en riep: 'Ik wist wel dat je zou komen!
Ik wist het, Harry!'
Profiel bekijkenStuur privébericht
NiCoLe_eLoCiN
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 48 Sikkels


NiCoLe_eLoCiN is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Apr 18, 2008 19:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Echt belangrijk vind ik ze niet, maar ik zou het zeker niet erg vinden als ze wat vaker in de film komen. Altijd als ze in de boeken voorkomen ga ik echt helemaal stuk, In de film trouwens ook.
Maar ik vraag me af waar Bill en Charlie eigelijk blijven in de film, ik zou het een stuk leuker vinden als zij ook al in de films kwamen.
Maar terug naar de twins, het zou ook wel leuk zijn als de Tover Tweelings Top Fop Shop erin kwam, moet maar snel gebeuren Razz




Profiel bekijkenStuur privébericht
Manontjuh
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 48 Sikkels
Woonplaats: Zweinstein

Manontjuh is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Apr 22, 2008 19:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind hun humor geweldig! Ze zouden echt wat meer moeten voorkomen! Maar gelukkig komen Fred & George in ieder geval één keer in een film van HP voor, en niet nul...want dat zou ik echt vreselijk vinden!




Profiel bekijkenStuur privébericht
ilseee
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 5 Sikkels


ilseee is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jun 16, 2008 20:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind hun écht geweldig! Ze zijn serieus geniaal Laughing ! Maar in de film vind ik ze een beetje flauw. Ik vind ze niet goed gecast eigenlijk Crying or Very sad




Profiel bekijkenStuur privébericht
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 54 Sikkels
Woonplaats: Irritating Umbridge, with Draco at Hogwarts <3.

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 16, 2008 21:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

ilseee schreef:
Ik vind hun écht geweldig! Ze zijn serieus geniaal Laughing ! Maar in de film vind ik ze een beetje flauw. Ik vind ze niet goed gecast eigenlijk Crying or Very sad


Olivier en James Phelps zijn erg goed gecast. Ik zou echt niemand anders kunnen bedenken die ze zouden kunnen spelen, aangezien ik van ze houd <3.
Maar ik vind de invloed van Fred en George niet te weinig. Aangezien ze in het 6e en 7e boek toch nog best veel voorkomen en het 7e boek toch totaal wordt verfilmd. En waarom zouden zijn invloed moeten uitoefenen? Zij hebben totaal geen invloed op Harry, het zijn gewoon Ron's oudere tweelingbroers die altijd een grap klaar hebben, maar that's it. Ze komen gewoon evenveel voor in de films als in de boeken, vind ik dan.

Maar ik vind dat Bill (ja, Bill!) WEL voor moet komen, aangezien ik vind dat hij ook een vrij grote rol heeft en je nog helemaal niks van hem hebt gezien. Charlie heeft helemaal geen grote rol, dus die is in principe niet zo boeiend.





_________________


Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
<Tonks4ever>
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 43 Sikkels
Woonplaats: Dumbarton

<Tonks4ever> is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 28, 2008 10:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind de tweeling echt leuk. Ze zorgen ervoor dat de boeken niet te serieus worden.
Boven doen zijn ze best leuk dus goed voor het uitzicht.
Ik denk niet dat ze meer zo vaak in de films komen omdat dat ook niet in de boeken is. (Filmmakers halen dingen weg en stoppen ze er niet bij).
Toch zal ik dat heeeel erg jammer vinden want ze zijn gewoon cool.
Ookal zijn het niet echt hoofdpersonen, mij hoor je niet klagen als ze vaak in beeld zijn!





_________________
Go away!
You came to me, idiot.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 28, 2008 12:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb gestemd op 'mwoah, het zou wel leuk zijn als ze meer scenes kregen, maar erg belangrijk vind ik het nu ook weer niet'.

Dat omschrijft het gewoon ^^ Ik klaag niet als ze meer scènes krijgen, maar als ze minder voorkomen vind ik dat niet erg ofzo. Ik vind ze nu ook niet zό geweldig.





_________________
    02.04.07 ~ 31.12.08

    'Til we meet again, HPF'ers.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Hermoine Granger
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 46 Sikkels
Woonplaats: Eibergen

Hermoine Granger is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jun 30, 2008 10:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het altijd wel fijn als Fred en George wel te zien zijn. Ik moet altijd verschrikkelijk om ze lachen;)




Profiel bekijkenStuur privébericht
Neleke
5e jaars
5e jaars


Verdiend: 74 Sikkels
Woonplaats: Brussel

Neleke is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 29, 2008 22:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind niet dat ze een belangrijke rol hebben in het Harry Potter gebeuren, maar ze zijn wel 2 van mn favoriete personnages en daarom zou ik ze ook wel graag meer in de films zien. En ze worden met de jaren knapper... vooral Fred dan... Wink





_________________
Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..."
Profiel bekijkenStuur privébericht
kimmetje
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: heel ver weg

kimmetje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Sep 22, 2008 18:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind de tweeling heel leuk en het zou leuk zijn als ze vaker te zien waren samen met het trio, ik denk dat je dan wel een paar leuke scenes zou krijgen.





_________________
Ik ben Ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect, maar zo ben ik. om mij te leren kennen, moet je dit kunnen leren. ik ben hoe ik zijn wil en zo moet je mij maar accepteren
Profiel bekijkenStuur privébericht
lily*potter
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 27 Sikkels


lily*potter is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Okt 24, 2008 15:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vint het echt heel jammer dat ze zo wijnig in de film te zien zijn het zijn gewoon 2 GE-WEL-DIG grappige jongens. Ze moeten gewoon vaker in de films te zien zijn!




Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer