Auteur |
Bericht |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Jul 18, 2005 18:55 |
|
Hey hallo...
De zomervakantie is al een paar weken begonnen ( Voor sommige mss niet)
Wie heeft er een baan of baantje om wat bij te verdienen?
Met een baantje bedoel ik maar een of 3 uurtjes perdag ofzo.
En met een baan bedoel ik de heledag.
Ik ben vandaag momenteel met mijn eerste werkdag begonnen.
Ik heb van Maandag tot vrijdag Van 8.00 tot 18.00 uur werken..
Pfff...best wel zwaar werk^^
Maar het verdient echt goed!
En jullie??
Cissy^^
[Hallo Ik heb het vanaf nu de naam topic verandert,
Je kunt natuurlijk hier alles kwijt over jou eigenbaantje of wat jij doet om geld te verdienen.] |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Laatst aangepast door Narcissa op Wo Okt 26, 2005 12:40; in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
harry potters
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 18, 2005 19:02 |
|
ik heb sinds vorige wek een baantje ^^
ik werk ofwel van 11 - 17h of van 17-22h
alleen is het probleem dat ik nog maar één dag ben gaan werken en ze toen gezegt hebben dat ze zouden bellen, maar ze dat nog altijd niet gedaan hebben en ze hebben me ook nog niet betaald |
Laatst aangepast door harry potters op Di Jul 19, 2005 10:11; in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
Layla
3e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 18, 2005 23:24 |
|
Ik ben enorm opzoek, maar heb het ook echt moeilijk want de meesten zijn gewoon vol omdat een boel een vakantie baantje zoeken.
Maar supermarken heb ik daarom inmiddels opgegeven (najah, vanmiddag dan nog één sollicitatie formulier vragen, maar dan heb ik 't wel gehad)
Dan ga ik echt wat anders proberen. |
_________________ People Of Juncus moet je echt eens komen kijken. |
|
|
|
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
459 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 19, 2005 8:28 |
|
Ik heb voor drie weken vakantiewerk in het ziekenhuis. De ene keer is het van 7 uur tot 12 uur, de andere keer is het van 12 tot 17.00 uur en de andere keer is het van 10.00 tot 17.00 uur. Dit vijf dagen in de week. En het werk wat ik moet doen is schoonmaken.
Daarnaast heb ik op zondag dat ik de Telegraaf op Zondag rondbreng. Ik vind het opzich wel goed verdienen maarja meer is nooit weg. Ik schat dat ik met dit vakantiewerk zo rond de 300 euro zal uitkomen, wat goed uitkomt want dat ga ik reserveren voor mijn rijbewijs/rijlessen. Met het geld van de Telegraaf in de maand (50 euro) ga ik ook opzij zetten. Zodoende spaar ik per maand 50 euro zonder dat het van mijn studie financieringsgeld afgaat voor mijn rijlessen. En dan is het een kwestie van enkele maanden tot ik een redelijk bedrag heb en kan beginnen met rijlessen.
|
_________________ Neville Longbottom: Bellatrix Lestrange!
Bellatrix Lestrange: Neville Longbottom is it?... How's Mum and Dad?
Neville Longbottom: Better now they're about to be avenged!
[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we? |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 19, 2005 8:39 |
|
Ik werk zo'n 4 uurtjes 4 dagen in de week bij een Callcenter. Dit houdt in dat ik mensen op ga bellen en ze lastig ga vallen met enquetes. De enquetes mijn leuk om te doen, maar verkoop vind ik maar niets.
Verder werk ik ook bij in de kinderopvang. Dat zijn hele dagen en het is redelijk zwaar werk, maar wel ontiegelijk leuk. Het betaalt heel erg goed, aangezien ik er een opleiding voor gedaan heb, nog studeer en het werk zeer onregelmatig is.
Verder maak ik 1 keer per week een paar uur schoon, en dat gaat me wel goed af, ik heb geen hekel d'r aan en het betaal best wel goed.
Als laatste werk in nog in een theater, maar aangezien in de zomer er geen voorstellingen zijn, kan ik daar dus niet werken. Het betaalt erg slecht, maar ik mag wel gratis naar de voorstellingen en het is maar 1 uurtje in de avond. Die gratis voorstellingen zijn natuurlijk het leukste. ^^
Ik werk trouwens voornamelijk om gewoon iets te doen te hebben en niet persee voor het geld. |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
Patronus
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 19, 2005 12:32 |
|
Ik bezorg kranten,dus elke dag om half 5 op en rondbrengen,het is niet de fijnste baan maar het verdient zeer aardig
Vroeger ging ik altijd bij de boer werken,maar dat doe ik dus nooit meer,ik moest in de regen en modder krom gebukt asperges steken (AU mijn rug )
Geef mij maar kranten en een mp3 speler en ik kom er wel!
Gr,Patronus |
|
|
|
|
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 19, 2005 12:47 |
|
Ik ben ook op zoek naar een baantje...sjonge nooit gedacht dat ze zo moeilijk te vinden waren...
En had ik eindelijk wat gevonden(komkommers plukken), en dat was wel 10 uur lang werken, met maar 3 pauzes(van een kwartier/halfuur) en dan verdiende je 20 euries per dag. Dat vond ik niet echt geweldig... |
|
Micasja
4e jaars
Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 19, 2005 13:13 |
|
Ik bezorg 7 dagen per week de Telegraaf. Dit verdient wel aardig. Verder ben ik niet van plan te gaan werken deze zomer, omdat ik in augustus herkansingen heb, en ik daarvoor wil gaan leren.
Vorig jaar heb ik een paar weken op een callcentre gewerkt. Ik vond het verschrikkelijk. Ik deed verkoop en ik moest afspraken maken. Ik moest gewoon een hele rij nummers bellen en vragen of mensen belang hadden bij iets. Dit was erg ondankbaar werk. Soms werd ik gewoon uitgescholden aan de telefoon. Ik ben dus gekapt met het werk want voor mij zelf was het niet leuk.
Ik vind het heel moeilijk om aan een leuk baantje te komen hier in het noorden. Hier is niet zoveel werk. Alleen in de tuinbouw, winkels en restauranten. Maar als ik in de tuinbouw ga werken, gaan m'n handen eraan. Dat is niet handig aangezien dat later het belangrijkste is in mijn toekomstige werk (arts) In een supermarkt kom ik ook niet aan de bak, want ik ben te oud (ik was met 16 jaar al te oud ) en in een restaurant kom je alleen als je ervaring hebt. En dat heb ik niet. Bovendien krijg ik dat ook niet, als niemand mij een kans wil geven om die ervaring op te doen. |
|
|
|
|
lord of the snakes
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 19, 2005 16:14 |
|
ik werk op dit moment bij een supermarkt, ongeveer 12 uur per week en ik ga dadelijk bij een groothandel werken, orders pikken, en daarnaast heb ik nog gewoon mijn krantenwijk, dus werk en geld (bijna altijd) heb ik zat |
|
|
|
|
Bella
4e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 19, 2005 20:26 |
|
Ik werk sinds kort bij MacDonald's. Dat verdient heel aardig, en het is leuk werk, aangezien je veel met mensen in aanraking komt (ik sta achter de kassa).
In het begin best wel eng, al die bestellingen opnemen, en vooral als het topdruk is.
Dit is begonnen als een vakantiebaantje, maar waarschijnlijk ga ik er na de vakantie gewoon mee door.
Ik heb ook nog een trauma aan vorig jaar; toen had ik ook nog eens oort van vakantiebaantje, kranten lopen.
Het was altijd snikheet als ik moest lopen; dus ik moest altijd 's ochtends vroeg (aangezien het dan nog niet zo heet was).
Kranten bezorgen zit er voor mij dus niet meer in, geef mij maar gewoon een 'gewoon' baantje ^_^ |
_________________ *Plukt de dag voordat de vogels hem opeten* |
|
|
|
Frouwke
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 20, 2005 0:27 |
|
Ik heb geen baantje, en mijn vader wordt daar nogal kwaad door.
Want de enigste baantjes die nog vrij zijn, zijn op het land. En daar heb ik dus een complete hekel aan. Dan zeg ik dat werken op het land stom is, en mijn vader wordt daar ontzettend kwaad door, omdat hij in de uien en aardappel handel werkt. (heeft zijn eigen land, enzo) |
|
|
|
|
Dee
Dreuzel
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 20, 2005 8:58 |
|
Ik heb wel een baantje
Prei planten
maar dat is niet echt iets voor mij & ik doe het nu pas een week en ga overmorgen op vakantie dus dan stop ik ermee en daarna zoek ik iets anders
waarschijnlijk kan ik dan op het E3 strand gaan werken |
|
|
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 20, 2005 9:14 |
|
Ik doe waarschijnlijk dit jaar geen vakantie werk, maar ik heb vorig jaar voor mijn buurjongen folders gelopen, het verdiende niet heel goed en het was slecht weer, maar het was toch wel een leuke ervaring. Eigenlijk zou ik het dit jaar weer doen, maar dan zijn we net op vakantie Dus geen vakantiebaantje voor mij dit jaar.... |
|
|
|
|
Gompie32
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 20, 2005 11:46 |
|
Ik werk in een orchideeekwekerij 7 uurtjes per dag. Het is maar 3 daagjes in de week, maar heb dus geen zin om de hele week er vroeg uit te gaan. Ik verdien genoeg met die paar weekjes - 3 dagen in de week, dus ik vind het wel goed =P |
_________________ Gr.
Gompie
"The only thing I fear in life is death
Not because everything's over
Not because everything's gone
Because of the darkness..." |
|
|
|
ies
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 20, 2005 11:49 |
|
kariny schreef: | Ik doe waarschijnlijk dit jaar geen vakantie werk, maar ik heb vorig jaar voor mijn buurjongen folders gelopen, het verdiende niet heel goed en het was slecht weer, maar het was toch wel een leuke ervaring. Eigenlijk zou ik het dit jaar weer doen, maar dan zijn we net op vakantie Dus geen vakantiebaantje voor mij dit jaar.... |
Wie zou die geweldig aardige buurjongen toch zijn
Maarja, ik heb geen vakantiebaantje dit jaar. Beter gezegd, ik heb er nog nooit 1 gehad. Misschien wil ik nog wel eens folders of kranten lopen, maar niet te veel
Ik ben gewoon een beetje lui Dus ik hou het gewoon bij klusjes af en toe thuis
Dat vind ik goed genoeg =] |
|
|
|
|
|