Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Kunnen de acteurs de steeds zwaardere rollen aan? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 54 Sikkels
Woonplaats: Irritating Umbridge, with Draco at Hogwarts <3.

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 25, 2008 20:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat de acteurs deze rollen wel aan kunnen. Ze worden zelfs ook steeds ouder en ontwikkelen zelf ook heel erg. Kijk naar Rupert, hij is zelf een aantal jaar ouder dan Ron in de film, dus hij zal goed weten wat Ron in principe doormaakt. Zo ook Daniel en Tom. Emma is wat jonger, maar snapt ook heel goed de dingen die Hermione mee maakt.





_________________


Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Sabrč
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 819 Sikkels
Woonplaats: On stage

Sabrč is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 13:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind de acteerprestaties van het trio opzich wel goed, maar op sommige momenten zijn ze uit hun rol en dat zie je heel goed. Over het algemeen zijn ze echt stukken beter geworden als je het vergelijkt met film 1 en 2, want dat was gewoon verschrikkelijk.
Ik vind dat Rupert de rol van Ron het beste neerzet, in vergelijking met Dan en Emma. Emma zet de rol van Hermione iets te hysterisch neer en dat is jammer, want Hermione is niet altijd zo en het zwakke punt bij Dan vind ik als hij z'n emoties echt moet tonen, want dat doet hij niet heel overtuigend.
Aangezien in film 6 Dumbledore het loodje gaat leggen, hoop ik dat Dan die emoties wat beter kan tonen dan hij voorheen gedaan heeft.
Maar we zullen het zien.

Maar Lucius, Minerva en Snape etc. vind ik wel allemaal heel IC. Dumbledore dan weer niet, aan hem erger ik me gewoon groen en geel. Maar vooral Lucius en Snape vind ik echt fantastisch. Alan en Jason weten hun rol gewoon heel overtuigend neer te zetten en ook Gary is echt heel goed. Natuurlijk hebben zij veel meer ervaring dan het trio, maar je merkt heel duidelijk het verschil in het niveau.





_________________
    I wanna know the reason why I'm here
    The way I am,
    feeling the things I feel
Profiel bekijkenStuur privébericht
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: hier, op HPF...

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 27, 2008 21:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Sabrina; ik heb December Boys zonet gezien en ik was erg onder de indruk van Dans optreden; zo luidruchtig en overdreven hij soms is als Harry, zo ingetogen en stil is hij als Maps, zijn boosheid kwam zeer realistisch over. Hij filmde die film tussen GOF en OotP in. Misschien ligt daar meer van zijn kwaliteiten om een wat introvertere jongen/man te spelen.
Ik ben wel heel benieuwd idd naar hoe hij gaat reageren op Perkies dood.




Profiel bekijkenStuur privébericht
nautic
5e jaars
5e jaars


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: griffoendor leerlingenkamer

nautic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jun 06, 2008 12:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vindt dat ze dus echt zijn gegroeid naarmate ze langer in de films spelen ik vindt ook dat rup ron het beste neerzet. emma vindt ik hermlien ook wel goed doen alleen soms ademt ze zo zwaar (in film 5) dat vondt ik wel ititant maar verder doet ze het heel goed. Dan doet het ook goed





_________________
HPF bedankt voor de leuke tijd.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer