Auteur |
Bericht |
Marauder*
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 08, 2005 12:07 |
 |
Zijn er hier mensen die liedjes kennen waarbij ze aan iemand moeten denken?
Weetjewel, bijvoorbeeld een nummer wat op iemand zijn begrafenis gedraaid is, als je dat nu hoort moet je telkens aan die persoon denken of iets dergelijks.
Of bijvoorbeeld een nummer waarbij de tekst precies op jou/ iemand anders slaat? En als je dat nummer hoort dat je dan aan jezelf/ die persoon denkt?
Sand in my Shoes van Dido
Dit nummer klopt precies met een jongen die ik op toernooi ontmoet heb. En ik wil hem nog steeds graag een keer zien. Ik krijg rillingen als ik dat nummer hoor!
Rayna zegt: Ik heb het topic eventjes verplaatst. Het leek mij hier meer op zijn plaats. |
Laatst aangepast door Marauder* op Do Sep 08, 2005 14:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Angel_Black
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Spit out by hell, and hiding in the darkest, most evil place on earth...
|
Geplaatst:
Do Sep 08, 2005 12:14 |
 |
Ja dat heb ik wel eens... Bijvoorbeeld met het nummer Fear Of The Dark van Iron Maiden... Dan denk ik aan Mezelf... Want ik ben bang voor het donker en er word ook in gezongen: I have an fobia that somoene is always here... Heb ik ook... Ik ben bang in het donker omdat ik dnek da er plots iemnd achter me zal staan en me wilt vermoorden... |
|
|
  |
 |
@f!n@
7e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 08, 2005 13:05 |
 |
Everybody Hurts van R.E.M... die doet me op een of andere manier aan mun overleden oma denken... |
_________________ If real doctors would look like McDreamy, I'd fake an injury |
|
  |
 |
T O N K S
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 08, 2005 13:13 |
 |
Ja soms zijn er weleens van die nummers waarvan ik denk: Dat nummer slaat op mij.
En er zijn ook 2 nummers die me aan mijn ex doen denken:
There Is No Easy Way - ?
Everything I Do - Brian Adams |
_________________ Don't walk behind me; I may not lead.
Don't walk in front of me; I may not follow.
Just walk beside me and be my friend.
- Albert Camus
Somos Campeões Portugal |
|
  |
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 08, 2005 16:02 |
 |
Ik heb bij lost van anouk dat ik aan mijn vriendin moet denken die nu niet lekker in dr vel zit. Ze heeft al een paar pogingen tot zelfmoord gedaan en is 'lost' en als ik dat nummer hoor moet ik echt aan d'r denken. |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Do Sep 08, 2005 18:29 |
 |
Wonderwall - Oasis doet me aan mijn treingenote denken .
Omdat haar vriendje dat liedje op haar verjaardag voor haar gezongen heeft, met accoustische gitaar (hij had ook gekookt). En dat vond ik zó schattig (niet dat ik erbij was ... ;D).
Voor de rest heb ik dat vooral met liedjes waarvan mensen zeggen dat die de moeite waard zijn om te beluisteren. Dan moet ik altijd aan die persoon denken wanneer ik dat nummer dan hoor. |
  |
 |
.:Feej:.
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 08, 2005 18:38 |
 |
Marauder* schreef: |
Sand in my Shoes van Dido
Dit nummer klopt precies met een jongen die ik op toernooi ontmoet heb. En ik wil hem nog steeds graag een keer zien. Ik krijg rillingen als ik dat nummer hoor![/color] |
Ja, dat heb ik ook bij dit liedje, alleen dan om iets anders! Ik heb een jongen ontmoet vorig jaar op wintersport. Het was echt een schatje, maar we hebben niks uitgewisselt... (Ja, hoe dom, ik weet het) Dus ja, wachten tot volgende keer, en dan hopen dat ie op dezelfde plaats is! Het komt omdat ik altijd Dido luister op de reis naar en van Oostenrijk.. I Love haar muziek!!  |
|
|
  |
 |
christine_daae
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 08, 2005 19:37 |
 |
met het liedje babycakes van 3 of a kind moet ik altijd denken aan mijn ex. die trekt als 2 druppels water als die zanger (blank/zwart haar/koddige kop/teddybeer precies). |
_________________ let's rewrite an ending that fits in stead of a hollywood horror |
|
  |
 |
SilverUnicorn
6e jaars

Verdiend:
229 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 08, 2005 19:41 |
 |
Nothing else matters van Metallica, dat liedje werd gedraaid op m'n broers begrafenis... 'K krijg nog steeds kippenvel als ik dat nummer weer hoor.
En vele andere liedjes die veel gedraaid werden tijdens mijn verblijf in Aus/NZ, doen me denken aan vrienden die ik daar had. |
_________________ Tot in de pruimentijd |
|
  |
 |
Darkness
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 08, 2005 21:25 |
 |
Ik moet steeds aan mijzelf denken als ik
Losing My Religion van R.E.M hoor ik weet niet waarom maar ik voel me af en toe alleen op de wereld maar dat was vroeger nu heb ik een geweldige vriendin die veel van mij hou en ik van haar.
En ook als ik school van Supertramp hoor dan denk ik aan mijn school. Omdat het gewoon zo'n school is waar nooit iets goed gaat er is altijd wel wat met die school waar ik in zit (Ja dag ik ga niet op een school zitten dat is mij te koud) |
_________________ *Adrenaline gotta love it*
My other broom is a car.
#OMG een lopende muur#
Non tora ta familia |
|
  |
 |
Underdog
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 09, 2005 11:08 |
 |
Een goede vriend van mn pa maakte altijd cd's met verschillende nummers voor mij. en daar stond een nummer van Destiny's Child met een heel mooi rustig nummer [ naam kwijt >.<] nadat ik die cd had gekregen ging hij dood. en toen heb ik nog een keertje die cd geluisterd en ook dat nummer.. en ik had zo gevoel dat hij zeg maar in de kamer stond. ik moest ook de hele tijd aan hem denken.
nu draai ik die cd niet meer.
ik vind het doodseng. best weird. |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Zo Sep 11, 2005 23:20 |
 |
Uhum jaah ik heb een liedje..
Wat me echt precies aan me oma doet denken.
Het is een nederlands liedje.
Een of anderen Nathalie zing dat voor haar oma.
"het liedje heet ook oma"
Toen ik die plaat 4 jaar geleden voor het eerst hoorde..
Nauw de tranen liepen langs me wangen..eerlijk waar.
De tekst wat ze zingt..Ooh echt heel mooi bij passend bij mijn oma.
Als het me lukt zal ik eend de tekst hier op het forum neer plaatsen. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
*Ree Lupos*
1e jaars

Verdiend:
43 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 25, 2005 7:44 |
 |
De liedjes van Queen doen mij denken aan de Queen van Engeland.
En de liedjes van de Red Hot Chili Peppers doen mij denken aan Fred en George Weasley |
|
|
  |
 |
Arissa
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 25, 2005 9:46 |
 |
Because of you van kelly clarkson
deze is zo mooi hij doet me denken aan een jongen op wie ik heel erg verliefd was maar hij niet op mij, en met een ander liep te zoenen voor me neus:( Dus ja..dit nummer dus |
|
|
  |
 |
Nevodeon
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 25, 2005 9:54 |
 |
David's Song van Kelly Family.
Die werd gedraaid op mijn opa's crematie.
Toen was het wel mooi, maar als ik het nu hoor heb ik zin om oordopjes in te doen... |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
  |
 |
|