Auteur |
Bericht |
berry6145
3e jaars
Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 07, 2008 8:25 |
|
Heey allemaal,
wat vinden jullie van Harry Potter actie figuurtjes?
Spaar jij ze of vindt jij het pure onzin dat die 'dingen' bestaan?
Zelf spaar ik ze, ik heb er nu ongeveer 20, want ik ben pas een jaar geleden begonnen met sparen. |
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie
Laatst aangepast door berry6145 op Di Jul 01, 2008 10:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Anton Goldstein
2e jaars
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 29, 2008 13:47 |
|
Pff... Ik heb niets met zo'n figuurtjes.
Ik ben niet echt iemand die iets in m'n kamer zet om ernaar te kijken, nee, ik wil het ook kunnen 'gebruiken'. En bij zo'n figuurtje gaat dat nu eenmaal niet zo makkelijk. |
|
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 29, 2008 22:31 |
|
Ik heb inderdaad ook niet veel met die figuurtjes. Ik weet dat ze er zijn en ik heb ze ook wel eens zien staan maar ik heb er gewoon weinig mee. Je moet daar inderdaad gewoon verzamelaar voor zijn. En eerlijk gezegt wil ik die beeldjes nou niet echt verzamelen. Zo geweldig vind ik ze niet en daarbij zijn ze ook gewoon heel duur vind ik. Ik heb er dus niks mee. Al is alleen een Luna beeldje wel leuk lijkt mij. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
berry6145
3e jaars
Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 30, 2008 8:24 |
|
Ik spaar ze ook niet echt super erg hoor ik spaar alles van hp en daaronder ook actiefiguurtjes
ik vindt ze nou ook steeds minder leuk worden, maar van film 5 vindt ik ze het leukste, daar zijn ze heel mooi gemaakt (daarbij heb je ook andere personages dan alleen de hoofdspelers)
zelf heb ik ook een actiefiguurtje van luna, waarop ik erg trots op ben |
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie |
|
|
|
Rstoffers
Dreuzel
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 11:18 |
|
Ik heb ze echt nog nerges gezien dus. heb je een afbeelding en waar koop je ze.
En hoeveel kosten ze?
lool veel vragen |
|
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 11:25 |
|
Rstoffers schreef: | Ik heb ze echt nog nerges gezien dus. heb je een afbeelding en waar koop je ze.
En hoeveel kosten ze?
lool veel vragen |
Je kan ze ook niet zomaar in een winkel kopen. Meestal moet je die op internet bestellen op webwinkels. Er is wel een ander topic hier in dit board waar allemaal dingen staan hoe je zoiets moet bestellen op webwinkels. Daar staat dus ook meteen een prijs bij. Ik denk namelijk dat het verschilt. Sowieso komen er nog verzendkosten bij. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
berry6145
3e jaars
Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 17:30 |
|
Je hebt ze niet meer in winkels, vroeger wel (in het jaar 2001/2002). Ik heb ze nu allemaal via internet gekocht (via marktplaats enzo) maar op ebay heb je ze ook, heel veel maar daar mag ik helaas niks kopen
ik weet niet wat ze in de winkels gekost hebben maar van 1tje weet ik wel want daar staat de winkelprijs nog achterop en die was 16 euro en was toen afgeprijst naar 6 euro. en op de foto staan ook nog 2 doosjes (blauwe) en die kostte 5 euro per stuk. van de rest weet ik de winkelprijs niet meer alleen de internet prijs.
foto van een aantal actiefiguurtjes die ik heb staan:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
van harry potter film 5 heb je ze nog in die speciale film merchandise winkels |
Noem me maar Esther
|
|
|
Carla
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 01, 2008 18:51 |
|
Ik koop zelf geen action figures, omdat ik het eerlijk gezegd een beetje zonde van mijn geld vind. Je gebruikt ze niet en ik vind een poster eigenlijk net zo leuk als action figures (en die zijn toch heel wat goedkoper). Ook hou ik niet zo van het bestellen via internet (en ik ben nog nooit in Engeland geweest, waar je meer kans hebt om ze in merchandise winkels te kunnen kopen). Het enige waar ik ze voor gebruik is om meer informatie te krijgen van nieuwe films. Meestal zijn de action figures eerder bekend dan foto's uit de films, waardoor je dus al beelden krijgt van de film (ze staan toch altijd in de houding van bepaalde scènes wat erg handig is ). |
_________________ "In the museum of the Hague, a superb, unique landscape stops visitors and keenly impresses artists and connoisseurs of painting."
(Thoré-Bürger on View of Delft of Johannes Vermeer) |
|
|
|
Genner
Bohemian Writer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 01, 2008 19:46 |
|
Ik heb nog nooit zo'n actiefiguurtjes gezien (behalve op de foto's daarnet) en het interesseert me ook niet echt. Meestal kosten actiefiguren in het algemeen wel veel geld en wat ben je er uiteindelijk mee? Het zijn hebbedingetjes en daar hang ik m'n geld niet aan ^^ |
|
|
berry6145
3e jaars
Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 01, 2008 20:55 |
|
Ze kosten niet zo heel erg veel geld hoor je moet er echt niet meer voor betalen dan 10 euro per stuk dan is het inderdaat wel duur, maar ik spaar ze niet, ik vindt het gewoon leuk om ze te hebben, ik spaar alles van hp dus waarom niet actiefiguurtjes |
Noem me maar Esther
|
|
|
yvje94
1e jaars
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 18:30 |
|
ik heb er ooit drie van sinterklaas 'gekregen'.
ik heb ze op een plakje gezet met allemaal andere potter spullen |
_________________ ''Look... at... me... ' he whispered.
The green eyes found the black, but after a second something in the depths of the dark pair seemed to vanish, leaving them fixed, black and ampty.'' |
|
|
|
Allisson Zwarts
1e jaars
Verdiend:
56 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 20:22 |
|
Ik wist niet eens dat er zo veel waren. Lijkt em wel vet om die poppetjes te sparen maar ik heb al zoveel andere obsessies... TokioHotel, Johnny Depp, Jackass... Het past er gewoon niet meer bij >< |
|
|
|
|
juniper
5e jaars
Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 28, 2008 8:28 |
|
Ik heb helemaal niks met die figuurtjes. Ik heb er geen één. En ik hoef er ook geen één. Als ik er wat had, zou ik ze alweer weggeven! En ik zou het zonde van mijn geld vinden.
Liefs,
juniper |
_________________ Ravenclaw! <3 |
|
|
|
|