Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

GAMES in het algemeen Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Wat vind jij van Gamen?

Ik vind het maar stom/nutteloos
5%
 5%  [ 14 ]
Ik hou het lekker bij de Harry Potter Games
11%
 11%  [ 31 ]
Ik vind het erg leuk, ik heb zelf een console/handheld waar ik geregeld op speel
49%
 49%  [ 131 ]
Game-Freak is my middle name. Ik vind het absoluut helemaal te geweldig!
33%
 33%  [ 89 ]
Totaal aantal stemmen : 265

Auteur Bericht
Sirius_Black
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 192 Sikkels

Sirius_Black is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 18:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dit topic is bedoeld om te praten over games. Nintendo, Sony, Microsoft, Sega, Atari, wat je maar wilt. Wat vind jij van games, vind jij het maar stom, hou jij het alleen bij Harry Potter games of ben jij helemaal game-freak. Ik had maar bedacht een polletje erbij te gooien, en als eerst beginnen we maar gewoon over jou mening over games.

..it just might work
Profiel bekijkenStuur privébericht
Legolas
The Lunatic One
The Lunatic One

Verdiend: 311 Sikkels

Legolas is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 18:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

JEP

Gaming to the end Very Happy .OOk al vind ik de hp spelletjes niets...

consoles die ik heb:
xbox
gba
ps
ds

gamen is natuurlijk niet alles ik vind dat je ook iets anders moet kunnen doen

Laatst aangepast door Legolas op Vr Nov 11, 2005 13:21; in totaal 2 keer bewerkt
Cheetah
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: In the caves, being a LOSTaddict & watching the 3rd season!

Cheetah is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 18:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Games? Ja! Daar ben ik helemaal weg van! Ik zou echt niet weten wat aan te vangen zonder mijn xBox-je.
Mijn favo spellen zijn daarop gewoonweg:
  • Halo 2
  • Halo

Veel spelletjes hebben we niet, maar ik speel wel graag dingen waarbij je heel wat moet schieten, enz...

Hurley: No, I'm not hungry.
Sawyer: Are you serious?
lady yuna
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

lady yuna is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 20:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Game freak. khou van gamen en alles wat ermee te maken heeft. mijn favoriete spelletjes zijn de final fantasy games. naar mijn mening een van de beste rpg's

Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Verdiend: 0 Sikkels

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 20:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Echt uren lang gamen doe ik niet maar ik speel wel graag even met de sims en de hp spelletjes (ik geloof niet dat ik er meer heb Razz). Mij zie je niet de hele dag voor de pc zitten gamen.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Underdog
4e jaars
4e jaars

Underdog is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 20:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het soms wel leuk om lekker te gamen ^^. soms vraagt mijn buurjongen of ik kom om ff Halo te spelen of James Bond [ dat vind ik zoooo leuk ^^'']. Ik vind dat snowboarden zoooo hip!. dat heeft mijn vriendin en dat is altijd wel leuk om te doen : D.
Zelf heb ik PS one.. lekker oud ^^'', maar daar speel ik nu nooit meer op.

Alleen ik game niet vaak Wink

Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Verdiend: 0 Sikkels

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 20:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm.. Raar, dit topic was er nog niet. Naja, in iedere geval, veel Gamen zit er voor mij niet in. M'n voorkeur gaat uit naar de Pc waar ik dan meestal vertoef op Msn en HPF. Maar, als ik even wat tijd over heb (Wat eigenlijk heel zelden gebeurt) durf ik me wel eens wagen aan de PS2. We hebben eigenlijk enorm veel Games, waarvan we de heflt niet spelen die we dus zullen verkopen als OKAZI. Dusja, meestal speel ik de volgende spelletjes:

• GTA Vice City
  • Harry Potter en de Gevangene van Azkaban (Wat nu wel al is uitgespeeld)
  • The Sims Erop Uit
  • Description Bowl

En daar laat ik het bij.. ^^

See you in another life?
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 459 Sikkels

Harry, Ron & Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 20:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Gooi mij maar bij het rijtje helemaal gamefreak Al ben ik best laat gamefreak geworden. (daarmee bedoel ik dat vrienden van mij toen ik 6/7 was de Super Nintendo met Mario Kart en ik niet >> via Mario Kart ben ik in de consoles terecht gekomen) Zelf heb ik pas op mijn 13de een gameboy color gif groen weten weg te peuteren van mijn ouders. [die waren namelijk compleet tegen op games, consoles en het idee dat je de pc gebruikte voor vermaak, how dare you speak in that way!!! >> aldus mijn ouders] Ik begon met Ready to Rumble and een Tomb Raider game. Daarna bemachtigde ik Legend of Zelda: Oracle of Seasons wat mij tot Zelda fan heeft gemaakt, man hoeveel uur heb ik daar wel niet aan besteed. Later kwam nog James Bond en Harry Potter en de Steen der Wijzen.

En toen hoorde ik van de vriend van mijn zus [die eveneens gamefreak is] dat Nintendo kwam met de gamecube. Hij [die vriend dus] werkte veel, verdiende dus veel geld en kocht bij de release van de gamecube de gamecube paars meteen. Ik wachte, iets van een half jaar tot ik mijn games en gameboy color verkochtte zodat ik daarmee de gamecube kon kopen. Ik heb hem in de zwarte uitvoering gehad. De topgames daarvoor vond ik Super Mario Smash Brothers Melee 2 en Soul Calibur 2 en Legend of Zelda: The Wind Waker Special Edition [+ Legend of Zelda: Ocarina of Time (Master Quest)] The Wind Waker, voor het eerst echt tekenachtig, cellshaded gemaakt, en super mooi maar ook zeer makkelijk. Ocarina of Time was al eerder uitgebracht voor de Nintendo 64, maar die heb ik zelf nooit meegemaakt aangezien mijn ouders altijd al anti games geweest zijn en nog steeds zijn. Sad Maar Ocarina of Time is geport naar de gamecube, en dus kon ik meegenieten van deze Nintendo klassieker! Very Happy Echt, pas na Ocarina of Time was ik zwaar verslaafd aan The Legend of Zelda reeks.

Afijn, na 4 jaar fijne games gespeeld te hebben op de gamecube hield ik de Nintendo zijde voor gezien en besloot ik op mijn 16de verjaardag van de verkoop van de gamecube een xbox te kopen. Daarbij Topspinn en Halo gekocht en veel lol beleefd. Alleen ik irriteerde me aan het feit dat de xbox zoveel geluid gaf Shocked Later kwam ik via de pc in aanraking met het fenomeen "Final Fantasy X/X-2" en daar kwam ik van in de ban en dus 1 jaar later verkocht ik de xbox om daarna een Playstation 2 Aqua in huis te slepen. Meteen Final Fantasy X en X-2 plus X-2 Strategy Guide gekocht. Ook James Bond: Everything or Nothing erbij gehaald en GTA Vice City. Final Fantasy X-2, wat een fantastisch spel, ik begon direct met X-2 en de game is echt grandioos! De PS 2 Aqua was super stil alleen irriteerde mij de controller, geef mij maar het liefst een xbox controller en daarna een gamecube controller! Afijn, na FF X-2 uitgespeeld te hebben [in totaal 80 uur over gedaan, hoe weet ik dat? Omdat het spel de speeltijd zelf bijhield Wink] Toen de PS 2 Aqua ook uit huis gezet, verkocht dus en sindsdien ging ik over op de PC games. Sleepte De Sims 2 in huis, Ghost Recon, Tropico, FIFA 2005, Harry Potter en de Gevangene van Azkaban,Cycling Manager 2004/2005 en als laatst Battlefield 2 in huis. Ik ben verkocht aan De Sims 2, al sinds de Sims 1, HP spreekt voor zichzelf, Cycling Manager >> ben al jaren trouw kijker van Tour de France ^^, Tropico gheghe (6) "Heb controle over Cuba als Fidel Castro! Very Happy" en Battlefield 2 is gewoonweg de perfecte opvolger van Battlefield, het speelt perfect, ziet er prima uit, is leuk. Ohja, ik heb ook nog 4 maanden een Gameboy Advance SP : Kingdom Hearts 2 editie gehad.

Dus tja, ik heb in de jaren alle consoles van tegenwoordig in handen gehad en uiteindelijk allemaal verkocht. Maar ik heb aan elke console plezier beleeft en ben nu PC Freak. Alhoewel, Sirius_Black heeft me een tijd geleden trailers van Legend of Zelda: The Twilight Princess laten zien en nu ben ik weer helemaal into Final Fantasy [was ik nog steeds] en Legend of Zelda [was ik tijdens de gameboy color en gamecube] Ik ben zelfs serieus aan het overwegen om een gamecube zwart terug te kopen mocht die ooit ergens opduiken op Ebay of Marktplaats. En ja, je kan dus zeggen dat ik zowel gamefreak als console/gameshandelaar ben! Very Happy ^^"

[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we?
SilverUnicorn
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 229 Sikkels

SilverUnicorn is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 21:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb zo'n tijd gehad dat ik veel spelletjes speelde op de computer. Maar ik heb 't nu wel een beetje gehad. Het enige spel wat ik helemaal stuk gespeeld heb, en zo nu en dan nog wel eens speel, is The Sims. En dat is mijn all-time-favourite ^__^. Ik wil binnenkort mss ook nog wel die nieuwe Sims kopen, maar dan heb ik eerst een nieuwe PC nodig, omdat mijn oude dat waarschijnlijk niet aan kan.

Ook speel ik op de PC soms wel een met een Gameboy emulator, gewoon om de spelletjes een beetje uit te testen. Ik heb geen zin om alles te kopen (illigaal ^.^')

Daarnaast heb ik een N64, maar die ligt al tijden in de kast...

EDIT: de poll is een beetje vaag vind ik, want ik game nauwelijk, maar ik vind het niet nutteloos/stom... Rolling Eyes

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 56 Sikkels

*Arwen* is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 21:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik game wel veel, HP enzo. Maar ik ben nu dus helemaal verlsaafd aan ET (Enimy Territory van Wolfenstein). Vraag nu niet hoe ik als meisje daar terecht ben gekomen ^^. Wink

Ik vind ET gewoon grappig om te doen, en je speelt online tegen allemaal mensen uit Amerika, Tsjechiƫ, Polen, Duitsland, Engeland en Nederland, om er maar een paar te noemen. En ik vind dat ik wel redelijk meekom met al die jongens. ^^

I Feel Just Like A Child - Devendra Banhart
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 1077 Sikkels

MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2005 23:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben helemaal gek van gamen! Ook al doe ik het de laatste tijd wat minder. Waar ik erg veel van houd zijn strategiespellen of spellen zoals NFSU en GTA.
Ik heb inmiddels al een heel aantal spellen plat gespeeld en bij sommigen begin ik altijd weer overnieuw^^.

Warcraft
    Warcraft II
    Warcraft III
    Warcraft Frozen Throne
    Warcraft Reign of Chaos
    GTA
    GTA II
    GTA III
    GTA Vice City
    GTA San Andreas (moet ik nog aan beginnen maar heb ik bij mn broertje gezien en ga ik zeker spelen!)
    Commandos
    Commandos II
    Commandos III Destination Berlin
    Need for Speed Underground I
    Need for Speed Underground II
    Tony Hawk's Pro Skater
    Tony Hawk's Pro Skater II

Als ik eenmaal een spel leuk vind, speel ik dus ook alle vervolg-games die er maar komen. Verslavend gewoon^^

Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 111 Sikkels

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2005 9:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben geheel verslaafd aan de Call of Duty serie Very Happy
Iemand die dit spel ook heeft en wel eens Multiplayer speelt? Very Happy

MeLoveSnape: Ja, mijn broertje. Zit in de Marvel-League (als je dat wat zegt).

Weasleygirl
Dreuzel
Dreuzel

Weasleygirl is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2005 10:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

T' begon bij mij allemaal met een vriendje die een gameboy colour had. Na een halfjaar zeuren kreeg ik er toen eindelijk een van mijn ouders voor sinterklaas......Maar jah, consoles verouderen, en ik vond het tijd voor een nieuwe, de gameboy advance(die nu ook al weer verouderd is...)Na een tijdje heb ik er ook een gamecube bij gekocht en rond die tijd kreeg ik ook mijn pc. De gamecube was bij mij een succes, ik was en ben er niet meer achter weg te slaan. Nu ben ik aan het sparen voor de Nintendo DS Very Happy

Underdog
4e jaars
4e jaars

Underdog is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2005 14:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

MeLoveSnape schreef:
I
[list]

GTA Vice City
GTA San Andreas (moet ik nog aan beginnen maar heb ik bij mn broertje gezien en ga ik zeker spelen!)

Aah die wss ik helemaal vergeten!. GTA is erg hip!.. jammer genoeg heb ik zelf niet.
Maar een vriendin van mij is er verslaafd aan. en ik kom vaak bij der ^^.
Ik vind het super gemaakt. en het heeft gewoon iets..

echt hip ^^
San Andreas is echt zooo mooi.. en zo much leuker ^^

Everyone's got their chains to break
Holdin' you
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 627 Sikkels

Pottergirl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2005 14:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Een poosje geleden was ik helemaal weg van games, alleen op de PC dan, we hebben geen console o.i.d.
Ik speelde vaak The Sims, Rollercoaster Tycoon, Frogger, Fifa, Jazz Jackrabbit of Midtown Madness.
Ook Rayman is wel eens voorbijgekomen ^^

Op dit moment game ik eigenlijk nauwelijks. Al vind ik de oeroude game Turok wel grappig [A]
Heel soms, als ik echt niets te doen heb, speel ik dat wel eens.
Maar eigelijk zit ik tegenwoordig meer achter de PC voor MSN en internet ^^

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp