Auteur |
Bericht |
LolligLuitje
6e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 30, 2004 17:52 |
 |
Nu er een topic is over de Phelps-twins, zat ik even te kijken of er eentje was over Bonnie Wright. Nee dus, daarom open ik er nu één omdat deze actrice een aardig grote rol zal krijgen in OotP.
IMDb Bonnie Wright
Foto's van Bonnie
Ik vind dat ze redelijk goed Ginny speelt. Ze komt af en toe wel onzeker over, maar misschien hoort dat ook wel bij haar personage.
Wat vinden jullie? |
|
|
  |
 |
Rayna
The Psycho Admin

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 30, 2004 21:48 |
 |
Bonnie, ze is niet een van mijn favorieten, maar echt slecht doet ze het nu ook weer niet. Ik kan me wel één ding herinneren waar ik me mateloos aan geirriteerd heb. Dat was de scene in de eerste film, op het station. Ginny hoort dan verlegen te zijn maar in plaats van zich te verstoppen in Molly's rok gaat ze Harry vrolijk uitzwaaien!
Goed, ik begrijp dat de films te kort zijn om zo'n karakterverandering volledig in beeld te brengen, maar toch. Ik blijf het hinderlijk vinden. |
|
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 31, 2004 10:27 |
 |
Als ik heel eerlijk ben vind ik Bonnie Wright niet de goeie actrice voor Ginny. Ik vind dat ze Ginny als een nogal irritant personage doet overkomen en ik vind ook haar acteerprestaties niet geweldig. Ze acteert te nep vind ik. In film 1 kan ik dat wel begrijpen, ze waren allemaal nogal klein toen enzo, maar in film twee is dat nog steeds zo, terwijl de rest aardig gegroeid was. Ben benieuwd hoe ze in film 4 en 5 acteert, ik hoop béter dan eerst.
De meest irritante stukjes die Bonnie nog irritanter heeft gemaakt vind ik 1. het stukje op het station dat ze Harry uitzwaait en 2. het stuk dat ze van de trap komt gestampt en haar moeder om haar trui vraagt. =.=" |
|
|
  |
 |
Marjolein
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 02, 2005 22:53 |
 |
Bwa, ik vind ze niet slecht. Maar ik vind dat we nog geen echt ordeel kunnen vellen over haar acteerprestaties.
Ze heeft altijd zo weinig tekst, ik hoop meer van haar te zien in de volgende film, en dan kan ik mss wel iets deftig over haar vertellen.
Het enigste dat ik kan zeggen is dat ze uiterlijk wel een Ginny is, en dat het stille verlegen meisje spelen haar wel afgaat.... |
|
|
  |
 |
Dushi
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 15, 2005 14:32 |
 |
Ik vind dat Marjolein helijk heeft , we kunnen nog niet over haar oordelen omdat ze zo weinig in de films te zien heeft, Als ze zometeen een iets grotere rol heeft dan zien we meer van haar, en trouwens ik vind haar niet slecht voor haar leeftijd |
|
|
  |
 |
Remus
7e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 16, 2005 14:48 |
 |
Nou, ze doet het niet bar goed, maar ook niet bar slecht.
Alleen feit is dat ze sommige stukjes nogal irritant maakt... Bijvoorbeeld het Station (Zoals Pottergirl al zei), en andere dingen.
Maar ik denk dat ze haar rol in GoF en OotP wel iets beter zal laten kloppen, aangezien ze dan wat ouder is. (14, 15?)
Iig, ik vind haar niet de beste actrice, maar ze is ook niet de slechtste. |
_________________ And my soul from out that shadow
that lies floating on the floor
Will be lifted
|
|
  |
 |
Witch
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 16, 2005 19:35 |
 |
Mwah het is best een leuke meid hoor, maar ik vind dat ze wel wat meer
van zich af mag bijten,, beetje meer arroganter (ja) of nou ja hoe je het
wilt zeggen meer zelfverzekerder bitchy enz. Iets meer stout overkomen.
Verder denk ik wel dat ze het in de andere films goed gaat doen dus
ja dat zit wel goed als je het mij vraagt. |
_________________ Who are you?
Who who who who..
Who are you?
Who who who who
'Cuz I really wanna know. |
|
  |
 |
Amtjah
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 16, 2005 21:30 |
 |
Het meeste wat ik denk is eigenlijk al gezegd. Bonnie is niet een van mijn favoriete actrice's, maar Ginny in de boeken is nog al een saai personage die een crush heeft op Harry. Dat begint afgezaagd te worden. Bonnie doed het niet slecht en ik hoop dat ze in de volgende films beter gaat doen, nu dat ze een heel ander karakter krijgt ^^
|
|
|
  |
 |
mimi
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 17, 2005 9:54 |
 |
Ze speeld de rol van Ginny niet slecht vind ik.
Een klein meisje dat een beetje verlegen en onzeker is.
Supergoed is ze niet, maar ze heeft idd niet zo`n grote rol
en ik denk dat ze nog vooruit gaat.
Verder let ik niet veel op haar... |
|
|
  |
 |
Weasley
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 17, 2005 13:48 |
 |
Ik vind haar niet irritant, omdat ze toch weinig voorkomt in de films. Ze kan me dus niet irriteren. Ze had in deel Twee best wel een belangrijk rol, en die deed ze goed vond ik. Ze kwam alleen wel heel nep over toen ze wakker werd, op het moment dat Harry dood zou gaan. Nog voor de Feniks kwam. |
|
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 18, 2005 13:59 |
 |
Toen ik dit topic opende wist ik niet eens wie er met Bonnie Wright bedoeld werd . Ik vind haar in de boeken niet zo heel leuk maar in de film is ze nog erger...Ik kan het niet uitleggen maar het is zo'n kind wat ik absoluut niet als zusje zou willen hebben. Wat dat betreft past ze wel bij haar rol . |
|
|
  |
 |
Rubeus
7e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 23, 2005 15:31 |
 |
Ik kan nu nog moeilijk zeggen wat ik van haar vind. Tot nu toe vind ik haar rol als Ginny gewoon te klein.
Wel meen ik te hebben gezien dat ze zich in deel 3 wel verbeterd heeft, maar ook in die film kwam ze maar heel even voor met heel weinig tekst. |
|
|
  |
 |
ComeWhatMay
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 25, 2005 19:02 |
 |
**** totaal heeft het mens nog maar ietsvan 12 zinnen gezegd. Minder zelfs... maar 7 volgens mij. Hoe kun je nou zien aan der of ze goed acteerd of niet? We zullen wel zien in de volgende films he... ze heeft er wel ander acteerwerk op na gehouden toen ze nog jong was en laatst heeft ze de rol van de jonge versie van een schrijfster gekregen in een film, ben de naam even kwijt. Ze ziet er wel als een goed eGinny uit en ze heeft vooral DE STEM van Ginny. 'Low and soothing' |
|
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Za Jan 29, 2005 19:20 |
 |
Moeilijk om te gaan zeggen of Bonnie Ginny goed vertolkt omdat ze nu
eenmaal een heel kleine rol heeft in de films. Wat ik opzich wel jammer
vind. In de volgende films mag haar rol toch wel iets groter vind ik.
Maar datgene wat ze doet doet ze niet slegt (acteergebied he). |
|
|
  |
 |
RupertLoverrr
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 06, 2005 15:54 |
 |
Ze is nou niet bepaald een van mijn favorieten, ik vind der echt irritant ik erger me echt dood aan dat kind, ik weet echt niet hoe dat komt maar ze spreekt me gewoon niet aan...*duikt onder de tafel voor alle bonnie fans*
si\orry hoor, maar das mijn mening  |
|
|
  |
 |
|