Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Cast film 6 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Timy92
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 48 Sikkels
Woonplaats: leiden, tja leiden is zo groot, waarom zou je dan zo iets anders neerzetten 8-|

Timy92 is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 07, 2005 23:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet niet of deze topic al bestaat, gooi er anders maar een slotje op ofzo maar het is anders heel raar dat niemand er over heeft nagedacht

Het is heeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg, maar toch leuk om er over te discusseren, over de cast van film6
weten jullie mensen vor bijv.::
-Narcissa
-Vaalhaar
-Schobbejak
-Slakhorn
-Bob Klare
-de hele familie Mergel
- en weet iemand misschien hoe die vrouw heet waar marten de beker van huffelpuf krijgt??
...enz.
ik weet de engelse namen niet allemaal, dus als iemand die er bij kan zetten - alvast bedankt!





_________________
Get on Your Dancing Shoes
- Arctic Monkeys

PC-crea
Art

Laatst aangepast door Timy92 op Za Dec 10, 2005 23:52; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jim
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 20 Sikkels
Woonplaats: Oceanic 815

Jim is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 08, 2005 12:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hihi.. misschien stom, maar in mijn verbeelding ziet Scrimgeour/Schobbejak er precies uit als Johnny Depp in Secret Window.
Image

Maar de kans dat hij ooit in een HP film gaat spelen lijkt me erg klein. Razz





_________________
I *heart* HPF!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 459 Sikkels
Woonplaats: Little Big Planet

Harry, Ron & Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 08, 2005 13:04 Terug naar boven Sla dit bericht op


Ik zie in Johnny Depp ook wel mijn verbeelding van Scrimgeour naar voren komen. De kans is vrijwel nihil dat Depp ook benaderd zal worden voor die rol, maargoed waarom ik Depp goed in aanmerking vind komen voor Scrimgeour (Schobbejak dus):

- Depp kan prima een wijs, stil type spelen en van wat ik uit boek zes heb gelezen tijdens fragmenten met Scrimgeour, is Scrimgeour op de hoogte van de feiten, weet wat er gebeurd, praat rustig en wijs.

-Zoals in Secret Window Depp als een detective optreed, daaruit kan je al overeenkomsten zien qua gedrag vind ik. Ook Depp in Secret Window heeft een doordachte mening klaarstaan, trekt conclusies aan de hand van dingen waar anderen niet bij stil staan en komt rustig over.





_________________
Neville Longbottom: Bellatrix Lestrange!
Bellatrix Lestrange: Neville Longbottom is it?... How's Mum and Dad?
Neville Longbottom: Better now they're about to be avenged!
[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 111 Sikkels
Woonplaats: In de gezellige Leerlingenkamer van Zwamdrift!

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 08, 2005 14:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Film 6 komt pas in 2008 uit in de bioscopen. Er is nog totaal niets officieel voor vrijgegeven. Zelfs niet de garantie dat Daniel Radcliffe, Emma Watson en Rupert Grint terugkeren.

Ik zelf verwacht van wel, want zie het personage "Perkamentus": hoeveel ophef is daar nu al niet over (al is er daar niet geheel sprake van 'keuze' van wel of niet mee laten doen, want in dit geval is de eerste acteur overleden). De acteurs kunnen ze heus wel doen laten overkomen als jongere mensen (het is Anthony Hopkins zelfs gelukt voor "Red Dragon").

Ik heb ook boek 6 niet gelezen, maar heb vaag vernomen dat de hoofdlijn ligt in of het Ministirie wel of niet geloofd dat Lord Voldemort terug is gekomen? Als dat klopt, zal het verhaal daar grotendeels omheen draaien. Je kunt er dan bijna wel van uit gaan dat zowieso Ralph Fiennes weer zal terug keren.




Profiel bekijkenStuur privébericht
miss*Slakhoorn
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: Haarlem

miss*Slakhoorn is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 08, 2005 21:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Richard schreef:
Film 6 komt pas in 2008 uit in de bioscopen. Er is nog totaal niets officieel voor vrijgegeven. Zelfs niet de garantie dat Daniel Radcliffe, Emma Watson en Rupert Grint terugkeren.

Ik zelf verwacht van wel, want zie het personage "Perkamentus": hoeveel ophef is daar nu al niet over (al is er daar niet geheel sprake van 'keuze' van wel of niet mee laten doen, want in dit geval is de eerste acteur overleden). De acteurs kunnen ze heus wel doen laten overkomen als jongere mensen (het is Anthony Hopkins zelfs gelukt voor "Red Dragon").

Ik heb ook boek 6 niet gelezen, maar heb vaag vernomen dat de hoofdlijn ligt in of het Ministirie wel of niet geloofd dat Lord Voldemort terug is gekomen? Als dat klopt, zal het verhaal daar grotendeels omheen draaien. Je kunt er dan bijna wel van uit gaan dat zowieso Ralph Fiennes weer zal terug keren.


t lijkt me een little bit sterk dat de film 6 in 2008 in de bios te zien is als deel 5 in tweeduizend zeven is..
Moarja ik weet ook niet alles!





_________________
Cornelelius fudge is an ass!

_Harry and the potters_
Profiel bekijkenStuur privébericht
Mrs Charlie Weasley
Oude Forumnaam: Mrs Charlie Wemel 5e jaars
5e jaars


Verdiend: 176 Sikkels
Woonplaats: Bij Charlie in Roemenie of in het Nest

Mrs Charlie Weasley is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 08, 2005 22:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

hoe kun je antwoord geven over een film als je het boek zelf niet nog gelezen hebt?

Lees eerst boek 6 eens voor je antwoord op de verhaallijnen geeft.

Dat het trio terugkomt, lijkt me duidelijk en dat Johnny Depp geen rol in HP gaat spelen lijkt me ook duidelijk. Hij is geen Brit en JK Rowling heeft een zeer strikt beleid over acteurs in haar films.


Ik persoonlijk vind die regel zeer kortzichtig want er zijn een heel boel kleurrijke acteurs die een goede bijdrage aan de HP films zou leveren.

Bijvoorbeeld Johnny Depp, Orlando Bloom, Julian McMahon. Sorry dat ik geen plaatjes van deze mannen heb maar IMDB doet wonderen.





_________________
Hij, die in Roemenie met draken werkte,leek qua postuur veel op de tweeling maar was korter en meer gedrongen dan Percy en Ron. Hij had een breed,gemoedelijk,verweerd gezicht, dat zo overdekt was met sproeten dat het leek alsof hij diep gebruind was. HP4
Profiel bekijkenStuur privébericht
Crazyfan
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: Kinrooi

Crazyfan is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 08, 2005 23:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vind het eigenlijk maar onozel dat ze problemen hebben met de leeftijd van de acteurs. In de boeken zelf word Harry en de rest toch ook ouder dus snap niet waarom dat da in de film een probleem zou zijn. Het zou pas erg zijn als ze na 4 films nu een heel andere cast zouden gebruiken.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Angrod_Pallanén
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: Op een plek waar de zon niet schijnt.

Angrod_Pallanén is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Dec 10, 2005 12:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Crazyfan schreef:
Vind het eigenlijk maar onozel dat ze problemen hebben met de leeftijd van de acteurs. In de boeken zelf word Harry en de rest toch ook ouder dus snap niet waarom dat da in de film een probleem zou zijn. Het zou pas erg zijn als ze na 4 films nu een heel andere cast zouden gebruiken.


Ik weet alleen hoe oud Emma en Daniel zijn.
Daniel is 16
Emma word op 15 april 16
In 2006 rond deze tijd is Daniel dus 17 en word Emma dat.
In 2007 rond deze tijd (geen idee wann. de film uit komt..) is Daniel 18 en word Emma dat.
In 2006 zullen ze wel gaan filmen en moet Daniel dus een twee jaar jongere jongen spelen. Bij deel 6 dus in 2008 (als ze die gaan filmen) is Daniel dus 19 en moet hij een drie jaar jongere jongen spelen en zo maar door. Emma word ook steeds ouder (en knapper). Opzich maken die jaren niet zo heel veel uit bij de oudere leden van de cast, maar bij tieners veranderen ze ontiegelijk veel.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 10, 2005 14:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Narcissa Black-Malfoy - Joely Richardson... Ze heeft de juiste leeftijd, ze is blond met blauwe ogen, knap, lang, kan goed acteren en heel erg arrogant kijken... Bovenal... Ze is Brits! Kortom ze voldoet helemaal aan de beschrijving van Narcissa. Ze speelde onder andere in 101 Dalmatiers, Maybe Baby en The Patriot.

Image
Image
Image

Mochten de WB-mensjes haar over het hoofd zien, dan kunnen ze ook wel Fransesca Hunt casten. Ze voldoet aan veel van de eisen, ze is alleen niet zo lang.

Francesca Hunt in CatCF

Voor de andere rollen heb ik geen idee.

Trouwens... Wie is Klare eigenlijk?





_________________
...15/10/02.01/01/09...

...I'll miss ya...
Profiel bekijkenStuur privébericht
Angrod_Pallanén
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: Op een plek waar de zon niet schijnt.

Angrod_Pallanén is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Dec 10, 2005 14:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, zij is best wel goed, maar ze ziet er veel te krachtig uit. Narcissa is een zwak persoon...




Profiel bekijkenStuur privébericht
Timy92
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 48 Sikkels
Woonplaats: leiden, tja leiden is zo groot, waarom zou je dan zo iets anders neerzetten 8-|

Timy92 is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Dec 10, 2005 14:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jalf Lupin schreef:
Trouwens... Wie is Klare eigenlijk? [/color]


Bob Klare, dat is de man in de hersenpan die naar het huis van Asmodon, en Mergel (de moeder van voldemort) gaat, om te zeggen dat zijn ''idiote'' zoon dreuzels heeft aan gevallen, volgend mij de eerste les van de ''privelessen'' van Perkamentus Wink





_________________
Get on Your Dancing Shoes
- Arctic Monkeys

PC-crea
Art
Profiel bekijkenStuur privébericht
Vuurbeker
The Rockin' Dude
The Rockin' Dude


Verdiend: 596 Sikkels
Woonplaats: Locke's Team

Vuurbeker is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 10, 2005 14:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Toen ik las van Hildebrand Slakhoorn of Horace Slughorn zoals ik het liever zeg^^ dacht ik direct aan Luc D'Heu:

Image
Beetje rare foto Embarassed

Image

Het is een belgische acteur, maakt dus zeker geen kans om mee te doen, maar ik vond hem wel zoals uiterlijk als innerlijk of Slakhoorn uitzien!
Zo een beetje dikke oude man met een rare stem en een raar gevoel voor humor. De walrus snor komt hier ook terug Wink

Greetzz Vuurbeker





_________________

I LOVE HPF

Profiel bekijkenStuur privébericht
Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 10, 2005 16:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Angrod_Pallanén schreef:
Ja, zij is best wel goed, maar ze ziet er veel te krachtig uit. Narcissa is een zwak persoon...


Nee, Narcissa is, volgens mij, best een krachtige vrouw. Tenminste, zo doet ze zich in ieder geval voor tegenover de buitenwereld. In de scène bij Madame Malkins komt ze best krachtig over, ze laat zich niet zomaar bang maken.

Ik denk dat jij ook wel metaal zou instorten als je man in de gevangenis zat, je zoon en jijzelf in levensgevaar zijn, je zus aan je kop zeurt en je een unbreakable vow sluit en een goede vriend van je man die daardoor ook in levensgevaar komt.





_________________
...15/10/02.01/01/09...

...I'll miss ya...
Profiel bekijkenStuur privébericht
Angrod_Pallanén
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: Op een plek waar de zon niet schijnt.

Angrod_Pallanén is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Dec 10, 2005 16:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jalf Lupin schreef:
Angrod_Pallanén schreef:
Ja, zij is best wel goed, maar ze ziet er veel te krachtig uit. Narcissa is een zwak persoon...


Nee, Narcissa is, volgens mij, best een krachtige vrouw. Tenminste, zo doet ze zich in ieder geval voor tegenover de buitenwereld. In de scène bij Madame Malkins komt ze best krachtig over, ze laat zich niet zomaar bang maken.

Ik denk dat jij ook wel metaal zou instorten als je man in de gevangenis zat, je zoon en jijzelf in levensgevaar zijn, je zus aan je kop zeurt en je een unbreakable vow sluit en een goede vriend van je man die daardoor ook in levensgevaar komt.


Ja oké, maar toch. Ze heeft geen grote rol, maar natuurlijk was mijn opmerking gericht op het uiterlijk. Ik heb 101 Dalmatians alleen van haar gezien en daar had ze een vrij simpele rol.




Profiel bekijkenStuur privébericht
liaantje
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 45 Sikkels


liaantje is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 11, 2005 16:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

even over het johnny depp/scrimgeour-idee.. als het over het engels gaat.. johnny heeft nog niet zo lang geleden wel in 2 engelse films gespeeld --> Charlie and the Chocolate Factory en Pirates Of The Caribbean..ik bedoel er is een kansje..maar misschien is hij te beroems voor de harry potter films --gee dat klinkt dom Confused --




Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer