Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Je Favoriete Personage [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Verdiend: 0 Sikkels

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 09, 2007 19:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zoals de titel van dit topic al aangeeft, hier gaat het over jouw favoriete personage. Zet natuurlijk niet zomaar een naam neer, maar geef ook uitleg waarom je dat personage zo leuk vind.

Arthur - M'n favoriete personage allertijden. Arthur roeleert iedereen, vooral de Muggles. Hij heeft een coole muggleobsessie, werkt op het Ministery en is vader van de leukste wizardfamily.

Lucius - Ook één van m'n favoriete personages. Lucius is gewoon leuk, als DE en als daddy van een watje. En hij heeft een awesome uiterlijk + the Malfoys zijn ook gewoon leuk.

Dumbledore - Eén van m'n favorieten. Ik vind 'm gewoon leuk, wijs en hij heeft flauwe humor die ik wel weet te apprecieren. Daarbovenop kan je je helemaal geen HP zonder Dumbledore voorstellen, dus hij is nogal heel erg belangrijk.

Snape - Sinds HBP is Snape ook een favoriet personage geworden. Heel erg interessant en bovendien vind ik de scènes met Snape steeds weer leuk om te lezen.

Molly - En ik vind Molly ook gewoon leuk, net als de meeste Weasley's. Molly is gewoon lief voor Harry etc. Ze is gewoon cool.

Opgelet! Spoilers zijn niet toegestaan, ga dus zeker niet praten over nieuwe personages uit het zevende boek. Vermeld ook geen leuke acties van jouw personage in het zevende boek, dat zijn, natuurlijk, ook spoilers!

See you in another life?

Laatst aangepast door Charlie op Zo Aug 26, 2007 10:35; in totaal 3 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Bee
Oude Forumnaam: Super Mean Duiveltje Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 503 Sikkels

Bee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 09, 2007 19:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn favoriet personage isPerkamentus.
Hij is gewoon erg cool. En wat zou Harry zijn zonder hem?
Ik vond het dus enorm erg dat hij dood ging in boek 6.

Ook Loena vind ik heel erg hip. Altijd plompverloren de waarheid vertellen. Er wazig bijlopen maar toch heel helder kunnen denken.

Ravenklauw!
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 09, 2007 20:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou ik heb meerdere favoriete personages. Ron vind ik heel grappig en hij is er ook altijd voor Harry enzo. Hij heeft een leuk karakter.
Harry en Hermelien kunnen er ook mee door. Al weet ik eigenlijk niet echt waarom ik ze zo leuk vind...Jhaa, Harry is de hoofdpersoon dus je kent hem goed en leeft met hem mee enzo, Hermelien hoort gewoon bij het trio!
Verder vind ik Loena ook heel leuk. Ze zegt altijd wat ze vind hoe pijnlijk het ook is, je ziet dat niet veel mensen doen. Het is ook heel leuk om haar te zien geloven in allerlei raren dieren/dingen enzo xD
Alle Wemels zijn cool!! Ik vind Fred&George grappig [net als Ron] en Ginny en Bill vind ik ook een sterk karakter hebben.
Lupos vind ik ook heel leuk. Hij heeft een warme persoonlijkheid en was er altijd voor Harry, ik vind hem lief! Tops is ook leuk. Ze is grappig en onhandig, verder is ze hip xD

Laatst aangepast door karinpotter op Do Aug 09, 2007 20:19; in totaal 1 keer bewerkt
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 5:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

En raad eens wie mijn favoriete personage is...
Geen idee?
Wel...

Remus!
Hij is gewoon zo vriendelijk, zo lief, zo leuk, een Marauder, een lid van OotP, etc... En hij lijkt gewoon erg veel op mij. [/bescheiden]

Verder zijn het trio, Snape and Luna ook grote favorieten van mij. Het trio, omdat het nogal rond hen draait. Snape, omdat hij sinds HBP plotseling ongeloofelijk interessant is. En Luna, omdat ze Luna is^^ En Tops is ook best wel leuk. En Knijster vind ik ongeloofelijk grappig^^

Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 7:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bellatrix: Ze is zo leuk op een sadistische manier. Het is gewoon haar manier van doen.
Narcissa: Ze geeft zoveel om haar zoon maar ook om Voldemort. Ze houd zich erg sterk.
Lucius: Ook zijn sadistische manier van doen.
Draco: Tegenover Harry is hij zo slecht maar in boek zeven staat hij uit te huilen bij jammerende Jenny. Zo lief!
Snape: I don't know. Zijn personage spreekt me gewoon aan.
Tonks: Zo goed!! Wie vind haar nu niet cool?

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 12:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ron! ow echt Ron! Die staat op nummer 1 bij mij. Hij is gewoon te grappig en hij zegt zo ongeveer wat hij denkt en het leuke is dat hij best wel moedig en slim is al zien de meeste dat niet.
Daarna is Umbridge geweldig. Ze laat zich zo heerlijk kennen en ze is grappig.
Molly is gewoon de liefste moeder ever
George is erg lief. Hij is wat volwassener dan Fred maar George is net zo grappig.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Addiie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Addiie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 12:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

*giggle* Ginny, of course!^^ Ze is helemaal geweldig, zowel in de boeken als in de films! Ik hou van haar personage en vooral omdat ze in de Halfblood Prince met Harry krijgt!^^

Laatst aangepast door Addiie op Za Aug 18, 2007 14:31; in totaal 1 keer bewerkt
Master of Magic
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 47 Sikkels

Master of Magic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 12:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ron Weasley! Ik vind hem geweldig! ^^ Zijn opmerkingen, acties, humor... alles gewoon vind ik leuk. (:

Daarna is Luna ook geweldig! ^^ Aardig, dromerig, apart... Dat dromerige herken ik wel in mezelf.

Sirius en Marcel zijn ook leuke personages. Ze hebben een leuk karakter en zijn trouw aan hun vrienden. Sirius kan zo leuk eigenwijs zijn. Hij is gewoon hip. (:
En dan Marcel; hij kan stuntelig zijn, maar is gelijk ook heel moedig. ^^

Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 12:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tom Riddle, is voor mij nummer 1. Vind hem echt geweldig in de boeken. Hij is gewoon zo heerlijk intressant en gaaf, en ik zal er ook niet om heen draaien vind zijn uiterlijk ook behoorlijk erg hot.
En dan hebben we nog eens meneer Severus Snape, hij heeft pas ook een heel intressant karakter van binnen. Geweldig hoe hij wordt beschreven, mag hem zeker weten wel Smile
En ook niet te vergeten, Narcissa Malfoy! een geweldige moeder die voor zijn enige zoon op komt. Ik mag haar zeer erg veel!

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 15:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dat vind ik altijd een hele moeilijke. xD Bij mij zijn het een heleboel personages die ik allemaal wel een beetje leuk vind. Maar echt één favoriet uitkiezen vind ik nogal moeilijk.

Maar als ik er écht één moet kiezen ga ik denk ik toch voor Luna. Ze is gewoon een geweldig personage. Ze is grappig, zweverig, en toch heel aardig en lief. En ze zit in Ravenklauw. ^^

All good things come to an end... Goodbye HPF.
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 17:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Snape!!: hij is zo mysterieus en cool. I love him!!

Ron: hij is gewoon supergrappig, en ik hoop echt dat hij en hermelien bij elkaar komen

Remus: omdat hij heel lief is en slim

Sirius: in film 5 vodn ik hem geweldig.

Mijn mega spoiler fanfic!

Laatst aangepast door missme98 op Za Aug 11, 2007 12:32; in totaal 1 keer bewerkt
Auror89
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 82 Sikkels

Auror89 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 11:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn favoriete personage blijft Sirius Black. Vanaf PoA fascineerde hij me, vooral omdat de Dementors geen enkel effect op hem hadden. Zijn eerste aanvaring met Harry en zijn hereniging met Remus vond ik goed beschreven.
Maar het hele karakter van Sirius, trouw aan zijn vrienden, roekeloos, ik vind hem gewoon geweldig. Plus, hij is een Marauder.
SIRIUS! Cool

Fred en George, zij zijn de comic relief van het verhaal. Wanneer ze ook een grap maken, het is eigenlijk altijd wel grappig.

Neville Longbottom, na deel 5 is hij echt een favoriet geworden, daarvoor vond ik hem ook wel leuk, maar tijdens die scenes in het Ministerie liet hij blijken een ware Griffoendor te zijn.

En Snape, hij is geen favoriet van me, al kan ik vaak om zijn opmerkingen richting Harry lachen, die zijn zo geweldig. Laughing

Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 4 Sikkels

Wicked Sprout is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 13:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb er veel té veel om op te sommen, maar ik ga het denk ik maar met drie houden XD''

Ron Weasley ::

Deze personage vind ik enorm grappig, soms onvolwassen en hij kan ook koppig zijn. Het zijn een beetje mijn eigenschappen, maar hij is wel enorm trouw aan Harry en Hermelien. Deze eigenschap heb ik ook, zoals een echte Hufflepuff ^^

Cedric Diggory ::

Hij was zo cool in de 4 de film en ook in de boeken, het is wel enorm spijtig dat hij vermoord werd door Voldemort. Moest hij niet werden gedood, dan zou hij denk ik the Triwizard Tournametn gewonnen hebben.

Pomona Sprout ::

Zij is de afdelingshoofd van mijn huis, en daar ben ik ook enorm trots op. Haar liefde voor Kruidenkunde is ook altijd grappig om te lezen, ze is gewoon een boeiende en vooral grappige personage ^^

It's PANDATIMEEE !
Annaaa
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 198 Sikkels

Annaaa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 13:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn favoriete personage is.. Sirius! Misschien raadde je het al als je mijn onderschrift en plaatje hebt gezien.
Maar toch even een top 3.

1. Sirius: Ik vind dat hij heel erg lief en bezorgt is over Harry.
In de hersenpan vond ik hem heel stoer en ook heel grappig (Als je niet meerekent dat hij mensen aan het pestten was) Hij is heel slim en goed in spreuken enzo, en hij durft veel. als hij echt had bestaan had ik zo op hem gevallen (In de hersenpan) Verder is hij gewoon knap en sexy Smile

2. James en Lily: Ik vind hun karakters apart heel erg leuk. Lily is slim, maar, en dit vind ik het leukste aan haar, ze is heel erg fel en zegt wat ze wilt. Ik vind James echt heel erg schattig. Een Egotripper met een klein hartje. Heerlijk. Wat ik ook leuk vind aan deze twee is dat ze in elk L/J verhaal hetzelfde worden beschreven, terwijl we maar een klein stukje van ze hebben gezien. Dit zegt wel wat. en ik vind de leukste verhalen aldtijd de L/J.

3. Perkamentus: Nee, niet de 3e Marauder, alhoewel ik Lupos wel heel leuk vind. Perkamentus; In de eerste paar delen vond ik hem heel leuk; rustig, wijs. Maar met een beetje te weinig emotie. In het 6e deel en eind deel 5 veranderde dat. Hij was weleens verdrietig. Verder vind ik zijn humor ook leuk; Hoe hij reageerde op de ongastvrijheid van de Duffelingen!

Nou, dat was mijn uitgebreide uitleg!

It's justtoo much.
Esmaisy
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 58 Sikkels

Esmaisy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 18:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sirius! Hij is zó sweeterig. Ik vind echt dat hij een goed peetvader is voor Harry en hij is gewoon geweldig.
Lily en James vind ik ook heel leuk, in boek vijf al, maar ik boek 7 is dat meer geworden. (vertelt niks omdat het anders een spoiler zou zijn Wink )

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp