Auteur |
Bericht |
kimmie
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 05, 2004 18:31 |
 |
in boek 5 gaat Harry met de hersenpan naar de schooltijd van zijn vader.
Daarin komt dus ook een jonge Sirius voor.
Hij moet in ieder geval knap zijn maar ik heb nog geen flauw idee wie dat zou kunnen zijn.
misschien jullie wel? |
Laatst aangepast door kimmie op Ma Jul 05, 2004 19:21; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Yvonne
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 05, 2004 18:51 |
 |
Was dat niet in boek vijf???
mm, nee ik zou het echt niet weten. Misschien dat ze het vervormen ofzo. Maar misschien laten ze dat stuk wel weg, zo heel belangrijk was dat ook weer niet... (het was wel belangrijk, maar het kan eruit gelaten worden denk ik... ) |
|
|
  |
 |
kimmie
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 05, 2004 19:14 |
 |
als Harry niet in de hersenpan terechtkomt ziet hij ook niet wat zijn vader gedaan heeft bij sneep. En dan weet hij ook niet waarom sneep zijn vader haat.
ik vind het daarom wel belangrijk.
(en je had gelijk het was in boek 5) |
|
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 05, 2004 21:21 |
 |
Hij moet er in ieder geval onwijs knap uitzien er is toch een heleboel fan-art van de jonge sirius? kweet alleen ff niet meer van wie. Ik zou zeggen kijk ff in de fan-art sectie om te kijken hoe hij eruit zou kunnen zien  |
|
|
  |
 |
Unni
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 05, 2004 23:43 |
 |
Hmmm... Jammer dat Orlando Bloom te oud is!
Ik weet niet... Is er een onwijs knappe, bekende, 16-jarige Engelsman? |
|
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 06, 2004 12:05 |
 |
Unni schreef: | Hmmm... Jammer dat Orlando Bloom te oud is!
Ik weet niet... Is er een onwijs knappe, bekende, 16-jarige Engelsman? |
Er zullen toch wel ergens in Engeland een beetje knappe jongemannen rondlopen? Of zitten alle knappe Engelse Jongens al in de Hp-films??? In dat geval is er weinig hoop meer *melovesnape vind dat ze zichzelf wel errug aanstelt, maar goed* |
|
|
  |
 |
Mrs. J. Potterr
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 06, 2004 18:25 |
 |
Hier komt ie..!! Sirius Black.. Mr. Handsome himself....;
(Sirius taking his O.W.L.s)
*Kwijll* Als ie er zo uitziet mensen.. Dat kun je mij opvegen..
Zo superr Sexy is hij daar, ik kan er nog meer woorden voor geven,
maar denk dat die iets te schunnig zijn  |
|
|
  |
 |
miemperd
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 07, 2004 16:21 |
 |
mooie tekening, misschien ook zoiets
ik vind die andere ook mooier maarja, ik was aan het kijken op google en deze vonk ook wel mooi |
|
|
  |
 |
HpDraco
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 08, 2004 8:23 |
 |
Ik zou het niet weten... Ik hoop Orlando Bloom, als is hij al wel wat te oud denk ik Maar ja, zoals al gezegd is... misschien wordt dat stuk er wel uitgelaten... Al vind ik het wel behoorlijk belangrijk want hierdoor gaat hij twijfelen aan zijn vader en krijgt hij geen occulementie meer of zoiets... En die ocullementie (juist?) is toch wel belangrijk  |
|
|
  |
 |
Justintime
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 08, 2004 23:36 |
 |
Ik hoop dat hij er een beetje als ashton minderprettigheid uitziet, of dat ashton minderprettigheid hem speelt! (nog beter) voor degene die hem niet kennen:
hij is volledig mijn type en de meesten zeggen dat ik een slechte smaak heb maarja^_^ |
like a lovers song |
|
  |
 |
Sambora
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 08, 2004 23:48 |
 |
*zwaait met minderprettigheid fan vlaggetjes...* ik ben fan van hem...! maar ik denk niet dat hij sirius gaat spelen, hij is amerikaans... maar... johnny depp heeft een engeks accent genomen in potc... misschien dat ze een amerikaan kunnen nemen en dat hij een engels accent faked... zou een geweldige oplossing zijn... want volgens mij bestaan er geen knappe engelse
oops... wijziging... volgens mij is de enige knappe engelse alan rickman... maar die zit al in de film...! |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 09, 2004 6:53 |
 |
Mag ik erop wijzen dat Mrs. J. Potterr in 1 topic het presteerd op 3 keer hetzelfde plaatje te posten...
Dank je wel, ik heb ze verwijderd. Mrs J Potter, niet meer zoiets dubbelposten. Na 1 keer weten we ook wel dat je hem zo erg leuk vind! gr. SS
En dat de jongen die een jonge Sier gaat spelen nu waarschijnlijk een jaar of 11, 12, 13 is? Dus dat jullie nu echt niet met gozers van 21 of ouder moeten aankomen?
Maar goed, voor de jonge James moeten ze gewoon Daniel Radcliffe nemen, aangezien Harry zo verschikkelijk op hem lijkt... voor de andere Marauders, Lily en Snape zullen we moeten afwachten... Maar let wel... die acteurs zullen nu wel ongeveer 11, 12, of 13 zijn... |
|
|
  |
 |
Justintime
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 09, 2004 20:47 |
 |
Ik heb gehoord dat degene die James gaat spelen, nog vele ouder is hoor, dus waarom niet?En volgens mij is hij wel iets ouder, degene die ze gaan spelen. rond de 15 à 16 jaar dacht ik eerder... |
like a lovers song |
|
  |
 |
Ry-rahrr
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
112 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 10, 2004 13:45 |
 |
mij lijkt Mister Orlando Bloom wel wat in de plaats van Young Sirius.
Ik vraag me ook af wie de rol van onze jonge mister James Potter gaat spelen. iemand een idee  |
|
|
  |
 |
Justintime
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 10, 2004 13:48 |
 |
little werewolf dit gaat over de jonge sirius, niet over potter.
Orlando Bloom? Die is nog vele ouder dan Ashton dat zou echt niet gaan!
Hij moet 15 à 16 jaar lijken vind ik, en dat heeft orlando niet.... (ik denk toch dat hij 15 à 16 jaar moet zijn) |
like a lovers song |
|
  |
 |
|