Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Beugels Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Benfreakte
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 31 Sikkels

Benfreakte is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2006 18:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hai iedereen!

Ik had een vraagje: Hebben jullie of krijgen jullie een beugel?? Ik had net nog een slotjes beugel en is er net uit Very Happy dus ben errug blij!!

X

Profiel bekijkenStuur privébericht
Tarantallegra
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 129 Sikkels

Tarantallegra is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2006 18:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

In een ver (?) verleden heb ik 2 beugels gehad.. Een buitenboord voor 's nachts en een plaatje voor overdag. Toen wouden ze me ook nog een blokjesbeugel aansmeren, wat nergens op sloeg want mijn tanden waren prima. Dus toen ben ik er maar es mee gekapt...

En mijn tanden staan nog steeds dus zo'n slechte keus was dat niet.

"Heaven isn't a place. Heaven is perfection. Wouldn't you think? And we don't go there, as much as we express it. Does that sound true to you?"
Laeta
Oude Forumnaam: tralalala Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns

Laeta is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2006 19:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb ene hele beugel geschiedenis. Heb ongeveer 5 jaar slotjes en 3 jaar buitenboord(maar heel ff overdag, daarna alleen 's nachts. Mijn tanden wouden maar niet goed gaan staan en het hing tussen kaakoperatie en beugel in. Nou ja, nu ben ik er al een tijdje vanaf. Mijn tanden verschuiven weer een beetje, maar daar heb ik schijt aan. Ik ga niet weer een beugel dragen en een beetje afwijking maakt ook niet uit.

Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds.
SinFan
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

SinFan is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2006 19:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Beugel...stom woord grr..
Jaah ik heb een beugel sinds een halfjaar
Heb ook grote spijt dat ik het pas op mn 16e (ben nog steeds 16) heb genomen *dom dom* Cool
Mjaah Razz ik krijg nu hele mooie rechte tanden Razz Het enige irritante aan een beugel is het eten Razz 's Nachts so'n stomme buitenboordding aan grrr
Zit bij de Acta in Amsterdam => leerling ortho's....euuh mijne is best grof >< ook spijt van mjah xD kan niets meer veranderen...en ik denk gewoon nog anderhalfjaar >< en dan issie eruit Razz en dan heb ik mooie tanden Razz *hopelijk voor mn eindexamen Confused *

Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2006 19:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb op het moment nog zo'n losse. Ik ben er ontzettend laat mee, ik hoefde er geen een, maar ik begon me op een gegeven ogenblik mateloos te ergeren aan mijn tanden. Ik vond ze niet recht genoeg. Dus kreeg ik een beugel. Ik heb 'm nu ruim twee maanden, maar ik hoef 'm niet heel lang meer, ik denk nog twee maanden en dan alleen 's nachts? Ik weet het niet, ik zal donderdag even vragen want dan moet hij worden aangedraait.. Wink

17.04.05 ~ 31.12.08
Boe
Dreuzel
Dreuzel

Woonplaats: I live everywhere and nowhere I live in the wind, The light breeze softly caressing your cheek is me

Boe is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2006 19:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb bijna 2 jaar blokjes gehad maar die zijn er sinds donderdag vanaf, dus ben gans happu Very Happy
Durf nu m'n tanden blootlachen (gaat ook makkelijker)
Nu moet ik nog een paar jaar een klein nachtbeugeltje dragen maar dat is niet zo erg.
Grtz
Boe

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 73 Sikkels

lijpeloena is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2006 19:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb een buitenbordbeugel gehad/nog steeds nou jah ik heb hem maar een paar maanden in gehad en toen was ik hem zat dus droeg hem niet meer dat is z'n 2 jaar terug nu doe ik hem af en toe in en jah hij past nog steeds

harrypotterfreakz
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

harrypotterfreakz is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2006 19:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Whoei.. ik heb gelukkig geen beugel... ik heb mooie rechte tanden van mijzelf.. en gelukkig nie die van mijn ma Wink
Ik heb wel 2 hoektanden die een heeeeeel klein beetje naar voren staan, maar das niet erg. Wel heb ik als k mijn tanden op elkaar zet.. er een gat tussen zitten, zo groot, dat ik een tandenstoker van de ene kant naar de andere kant door mijn tanden kan steken^^

Voorlopig hoef ik nog geen beugel.. tenzij mijn tandarts mij op mijn 15de nog een beugel wil aansmeren... Evil or Very Mad

*Loena Leeflang*
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 58 Sikkels

*Loena Leeflang* is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2006 19:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nee, ik heb geen beugel en waarschijnlijk krijg ik er geen ook. Very Happy
Ik heb wel een beugelgeschiedenis(je!); eerst zou ik toch een beugel nemen, dus ik foto's gemaakt, gips gehapt etc. en toen vonden mijn ouders het ineens onzin. En toen begon ineens iedereen dat mijn tanden mooi stonden, dus toen hebben we het toch niet gedaan. Ben ik tot nu toe blij om!

En mijn vriendin heeft wél een buitenboordbeugel, maar die wordt daar mee gepest, echt dieptreurig als je hoort wat ze tegen haar zeggen. Rolling Eyes

Emma-fan
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 229 Sikkels

Emma-fan is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2006 20:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb ongeveer 2 jaar met een beugel gelopen,,
Vorig jaar ben ik er zelf mee gekapt want ik vond ze wel recht genoeg (het was op het begin ook niet echt zo nodig.. Tandarts vond van wel.. Rolling Eyes )
Ik heb een activator gehad (die was heel erg vond ik,,) en een buitenboord,,

4e jaars
4e jaars

Miss Blacks is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2006 20:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

ja ik had een beugel... eerst een losse/uitneembare (of hoe je het ook noemen wilt) toen een slotjes, toen een buitenboord toen een losse voor mijn ondertanden...en nu alleen nog een losse voor 's nachts. mijn tanden staan nu wel recht, eerst had ik vampiertanden (mijn hoektanden schoven over mijn voortanden heen Crying or Very sad )..maar nu hoef ik pas eind augustus - op mijn verjaardag nog wel! Evil or Very Mad weer naar de ortho en eerst elke maand..

Candida
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 57 Sikkels

Candida is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2006 20:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik krijg over enkele maanden blokjes...ik zie er tegenop omdat het naar het schijnt irritant is om te eten en in het begin zelfs om te spreken. Het is dus te hopen voor de tandarts dat ik er mooie tanden voor in de plaats krijg... Twisted Evil Wink

Oude Forumnaam: sanne89 5e jaars
5e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

Kippetje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2006 20:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb 9 maanden een of ander blok gehad dat mijn kaak naar vore zette (weet niet meer hoe dat ding heet) was niet zo fijn, kon je niet goed mee praten. en daarna nog een jaar een blokjes beugel.
nouw ben ik er gelukkig al meer dan 4 jaar vanaf Very Happy en mijn tandjes staan mooi recht (eerst leek ik een dracula met 2 vooruitstekende hoektanden, is dus hele verbetering)

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 54 Sikkels

steffitjuugn is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2006 20:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

binne 2 weekjes krijg ik een blokjesbeugel Confused
en ik wil er geeeeeeen Crying or Very sad !!!

gelukkig moet ik het maar een jaartje ofzo dragen Very Happy

superjasmien
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 60 Sikkels

superjasmien is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2006 20:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

IK WIL EEN BEUGEL!!!!! Shocked

Ik weet dat het misschien niet leuk is, maar mensen die het wel hebben, hun tanden zullen later perfect recht staan! Ik moet geen beugel hebben, en mijn tanden staan grotendeels recht, maar toch ben ik niet tevreden. Maarja, de tandarts heeft altijd gelijk zeker?! *Zucht*, Ik wil rechte tanden!!!!

Take me through the darkness to the break of the day ♥
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp