Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Harry als Zwadderaar? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Saartjuh
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 59 Sikkels

Saartjuh is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2005 14:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hey, nog even een denkertje.

In het eerste jaar zei de Sorteerhoed dat hij het goed zou doen bij Zwadderich? Stel nu dat hij bij Zwadderich was ingedeeld. Dan zou hij waarschijnlijk wel vrienden zijn geweest met Draco. Zouden de dooddoeners hem dan nog altijd willen vermoorden of zouden ze hem gewoon op het slechte pad hebben gezet als bondgenoot van Voldemort of zoiets?

Wat zou de verhouding tussen Sneep en Harry dan zijn? Je kan redeneren: nouja, hij zit toch in Zwadderich en iedereen weet dat Sneep Zwadderaars voortrekt. Maar dan moet je aan de andere kant weten dat Seep en James elkaar haten...

Ik denk dat ik het gewoon veel te ingewikkeld maak door over dingen na te denken die niet zijn gebeurd in de boeken. Hoe denken jullie over hetgene wat ik juist zei?

Grtz Saartjuuuuh

...and I love it!!!!

DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG!!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Perijn
Oude Forumnaam: Sirius Zwarts Marauder
Marauder

Verdiend: 0 Sikkels

Perijn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2005 14:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Al was Harry bij Zwadderich in gedeelt, dan was hij nog steeds puur goedheid, en ik denk dat hij alsnog niet vrienden zou zijn geweest met Draco, die een dooddoener is, en Harry weigert bij Voldemort aan te sluiten omdat hij zijn vader en moeder heeft vermoord, dus ik denk dat het qua relatie tussen Harry en Draco maar weinig had uitgemaakt.

"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home."
Sterretje
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 121 Sikkels

Sterretje is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2005 15:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

poeh..
leuke maar ingewikkelde vragen stel jij..
ik denk, als Harry eenmaal de beslissing had genomen om zich bij Zwadderich aan te sluiten omdat hij zich daarbij kennelijk dan thuisvoeld en hen als zijn familie beschoudt, dan zou hij heel goed vriendjes willen worden met Draco Malfidus.
Maar of Harry dan een dooddoener wil worden en zich bij Voldemort aan sluit? dat hangt er vanaf hoe erg Harry zich laat hersenspoelen door Draco.
en ik denk dat Sneep hem, als Harry zich aansluit bij Voldemort, ook zal voortrekken. zeker als Harry dan nog beste vriendjes met Draco was geworden.
maar die kans dat Harry bij de afdeling Zwadderich wou zitten vind ik klein.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Terzieler is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2005 16:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

hij kan nooit bij zwaaderich zijn ingedeeld want daar was hij te slim en te goed voor en had te veel liefde en hij wilde het niet. dus het gebeurde niet. en dat was niet voor niets zo. en als hij dat wel had gedaan zou hij dus een zwadderaar zijn en slechte kanten hebben. en sneep zou james al lang terug hebben kunnen pakken doordat harry bij zwaderich kwam want dat had james nooit gewild en dus zouden sneep en harry het ook goed met elkaar kunnen vinden. en ik denk ook dat het deel van voldie dat in harry zit hetgene was waardoor harry naar zwadderich zou kunnen. (sisselspraak enzo)

Halfbloed prins
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

Halfbloed prins is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2005 16:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk eerlijk gezegd dat je hierover niet te veel moet nadenken. Als hij in Zwadderich had gezeten was hij toch goed geweest en was hij nooit vrienden met Malfidus geworden (denk eraan dat hij de sorteerhoed SMEEKTE hem niet in te delen bij Zwadderich: hij had het dus nooit leuk gevonden daar) en het was nu eenmaal zijn lot om bij Griffoendor te komen.

Heer Voldemort
1e jaars
1e jaars

Heer Voldemort is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2005 16:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik denk dat hij gewoon vrienden geweest zou gebleven hebben met ron ook al zat hij in een andere afdeling, maar zeker niet met draco, misschien was hij dan vriend met een andere zwadderaar of zo

superbosko
Dreuzel
Dreuzel

superbosko is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2005 16:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Terzieler schreef:
hij kan nooit bij zwaaderich zijn ingedeeld want daar was hij te slim en te goed voor en had te veel liefde en hij wilde het niet. dus het gebeurde niet. en dat was niet voor niets zo. en als hij dat wel had gedaan zou hij dus een zwadderaar zijn en slechte kanten hebben. en sneep zou james al lang terug hebben kunnen pakken doordat harry bij zwaderich kwam want dat had james nooit gewild en dus zouden sneep en harry het ook goed met elkaar kunnen vinden. en ik denk ook dat het deel van voldie dat in harry zit hetgene was waardoor harry naar zwadderich zou kunnen. (sisselspraak enzo)

je zegt daarvooor is hij te slim vooor:S

dat heb je toch mis hoor:)

voldemort was toch ook slim Surprised hij had voor alle vakken uitmuntend

waarom zat die dan ook in zwadderich[/b]

LuCos
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

LuCos is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2005 17:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Harry zou NOOIT in Griffoendor komen. Hij koos onbewust voor Griffoendor door zijn goedheid...

Sterretje
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Sterretje is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2005 17:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

LuCos schreef:
Harry zou NOOIT in Griffoendor komen. Hij koos onbewust voor Griffoendor door zijn goedheid...

eum, weet je wel wat je zegt?
zeker een typefoutje, mag ik hopen? Very Happy

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

LuCos is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2005 17:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Omgosh ;o! :ja dat was een dom foutje van mij LOL!

Ik denk dat Harry NOOIT bij Zwadderich zou kunnen komen omdat hij onbewust voor Griffoendor koos Smile

dobby68
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 22 Sikkels

dobby68 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2005 17:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Confused Tja al zal de hoed daar voor gekozen hebben was er geen weg terug geweest Crying or Very sad
Oke stel dat dan was hij nog geen vriendjes geworden met Draco of Korzel en ook niet met Kwast.
Ook zal Sneep hem niet anders hebben bekeken ik denk zelfs dat het voor Harry een veel grotere hel zijn zijn geworden en het einde van het jaar vrijwillig hebben beeindigd.

Nee hoor is niks bij voor te stellen Confused

Laeta
Oude Forumnaam: tralalala Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns

Laeta is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2005 20:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mmm, weet niet of het zo slecht zou zijn gegaan. Hij wist niks over de toverwereld, zou hij niet gewoon de standpunten vanz wadderich kunnen overnemen. Hij zou zich denk ik afgezondert hebben van hagrid, omdat die zij dat zwadderich slecht was. Ik denk idd dat snape heb ook niet echt aardig zou hebben gevonden(al had hij wss niet punten van hem afgestrokken:P), maar ik denk wel dat hij gewoon vrienden had gemaakt onder zwadderaars. Denk wel dat hij zich beter thuisvoelt in griffoendor

Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds.
Blackice
Dreuzel
Dreuzel

Blackice is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 16, 2005 13:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

je bent wie je bent door je ouders en door je vrienden je verandert naar je vrienden en als Harry eerst Draco was tegen gekomen en die had wat normaler naar hem gedaan en hij was niet Ron en Hermelien tegen gekomen was hij zeker niet zo uit de bus gekomen.

Vast niet als dood doener maar misschien als de volgende Voldemort.

quote: ghelaas, earwax.
Perkamentus in steen der wijzen.
Saartjuh
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 59 Sikkels

Saartjuh is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 16, 2005 15:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb jullie antwoorden eens doorlezen en i moet zeggen dat jullie toch wel veel moeite hbben gedaan om er antwoord op te geven. Verder ben ik het met velen van jullie toch eens. Ziezo, weer een probleempje uit de weg Smile

...and I love it!!!!

DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG!!
Sterretje
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Sterretje is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 16, 2005 16:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Blackice schreef:
je bent wie je bent door je ouders en door je vrienden je verandert naar je vrienden en als Harry eerst Draco was tegen gekomen en die had wat normaler naar hem gedaan en hij was niet Ron en Hermelien tegen gekomen was hij zeker niet zo uit de bus gekomen.

Vast niet als dood doener maar misschien als de volgende Voldemort.

hmm..als volgende Voldemort...
bedoel je daarmee een hulpje of misschien wel de rechterhand van Voldemort. of iemand juist tegen Voldemort (hem niet leuker vinden als jezelf), maar wel dezelfde ideeen en handelingen als Voldemoert.
bv: veel moorden plegen, geen liefde meer kennen en zelfs niet meer erg vinden dat je ouders zijn vermoord..? Confused

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp