Auteur |
Bericht |
Saartjuh
Dreuzel
Verdiend:
59 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 15, 2005 14:14 |
|
Hey, nog even een denkertje.
In het eerste jaar zei de Sorteerhoed dat hij het goed zou doen bij Zwadderich? Stel nu dat hij bij Zwadderich was ingedeeld. Dan zou hij waarschijnlijk wel vrienden zijn geweest met Draco. Zouden de dooddoeners hem dan nog altijd willen vermoorden of zouden ze hem gewoon op het slechte pad hebben gezet als bondgenoot van Voldemort of zoiets?
Wat zou de verhouding tussen Sneep en Harry dan zijn? Je kan redeneren: nouja, hij zit toch in Zwadderich en iedereen weet dat Sneep Zwadderaars voortrekt. Maar dan moet je aan de andere kant weten dat Seep en James elkaar haten...
Ik denk dat ik het gewoon veel te ingewikkeld maak door over dingen na te denken die niet zijn gebeurd in de boeken. Hoe denken jullie over hetgene wat ik juist zei?
Grtz Saartjuuuuh |
_________________ I'm a GRIFFOENDOR...
...and I love it!!!!
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG!! |
|
|
|
Perijn
Marauder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 15, 2005 14:19 |
|
|
|
|
Sterretje
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 15, 2005 15:55 |
|
poeh..
leuke maar ingewikkelde vragen stel jij..
ik denk, als Harry eenmaal de beslissing had genomen om zich bij Zwadderich aan te sluiten omdat hij zich daarbij kennelijk dan thuisvoeld en hen als zijn familie beschoudt, dan zou hij heel goed vriendjes willen worden met Draco Malfidus.
Maar of Harry dan een dooddoener wil worden en zich bij Voldemort aan sluit? dat hangt er vanaf hoe erg Harry zich laat hersenspoelen door Draco.
en ik denk dat Sneep hem, als Harry zich aansluit bij Voldemort, ook zal voortrekken. zeker als Harry dan nog beste vriendjes met Draco was geworden.
maar die kans dat Harry bij de afdeling Zwadderich wou zitten vind ik klein. |
_________________ Perpernoten al in de aanslag |
|
|
|
Terzieler
Dreuzel
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 15, 2005 16:09 |
|
hij kan nooit bij zwaaderich zijn ingedeeld want daar was hij te slim en te goed voor en had te veel liefde en hij wilde het niet. dus het gebeurde niet. en dat was niet voor niets zo. en als hij dat wel had gedaan zou hij dus een zwadderaar zijn en slechte kanten hebben. en sneep zou james al lang terug hebben kunnen pakken doordat harry bij zwaderich kwam want dat had james nooit gewild en dus zouden sneep en harry het ook goed met elkaar kunnen vinden. en ik denk ook dat het deel van voldie dat in harry zit hetgene was waardoor harry naar zwadderich zou kunnen. (sisselspraak enzo) |
|
|
|
|
Halfbloed prins
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 15, 2005 16:42 |
|
Ik denk eerlijk gezegd dat je hierover niet te veel moet nadenken. Als hij in Zwadderich had gezeten was hij toch goed geweest en was hij nooit vrienden met Malfidus geworden (denk eraan dat hij de sorteerhoed SMEEKTE hem niet in te delen bij Zwadderich: hij had het dus nooit leuk gevonden daar) en het was nu eenmaal zijn lot om bij Griffoendor te komen. |
|
|
|
|
Heer Voldemort
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 15, 2005 16:45 |
|
ik denk dat hij gewoon vrienden geweest zou gebleven hebben met ron ook al zat hij in een andere afdeling, maar zeker niet met draco, misschien was hij dan vriend met een andere zwadderaar of zo |
|
|
|
|
superbosko
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 15, 2005 16:48 |
|
Terzieler schreef: | hij kan nooit bij zwaaderich zijn ingedeeld want daar was hij te slim en te goed voor en had te veel liefde en hij wilde het niet. dus het gebeurde niet. en dat was niet voor niets zo. en als hij dat wel had gedaan zou hij dus een zwadderaar zijn en slechte kanten hebben. en sneep zou james al lang terug hebben kunnen pakken doordat harry bij zwaderich kwam want dat had james nooit gewild en dus zouden sneep en harry het ook goed met elkaar kunnen vinden. en ik denk ook dat het deel van voldie dat in harry zit hetgene was waardoor harry naar zwadderich zou kunnen. (sisselspraak enzo) |
je zegt daarvooor is hij te slim vooor:S
dat heb je toch mis hoor:)
voldemort was toch ook slim hij had voor alle vakken uitmuntend
waarom zat die dan ook in zwadderich[/b] |
|
|
|
|
LuCos
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 15, 2005 17:07 |
|
Harry zou NOOIT in Griffoendor komen. Hij koos onbewust voor Griffoendor door zijn goedheid... |
|
|
|
|
Sterretje
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 15, 2005 17:09 |
|
LuCos schreef: | Harry zou NOOIT in Griffoendor komen. Hij koos onbewust voor Griffoendor door zijn goedheid... |
eum, weet je wel wat je zegt?
zeker een typefoutje, mag ik hopen? |
|
|
|
LuCos
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 15, 2005 17:11 |
|
Omgosh ;o! :ja dat was een dom foutje van mij LOL!
Ik denk dat Harry NOOIT bij Zwadderich zou kunnen komen omdat hij onbewust voor Griffoendor koos |
|
|
|
|
dobby68
1e jaars
Verdiend:
22 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 15, 2005 17:46 |
|
Tja al zal de hoed daar voor gekozen hebben was er geen weg terug geweest
Oke stel dat dan was hij nog geen vriendjes geworden met Draco of Korzel en ook niet met Kwast.
Ook zal Sneep hem niet anders hebben bekeken ik denk zelfs dat het voor Harry een veel grotere hel zijn zijn geworden en het einde van het jaar vrijwillig hebben beeindigd.
Nee hoor is niks bij voor te stellen |
_________________ * HET LEVEN IS BITTER DAAROM IS WRAAK OOK ZO ZOET *
* Succes is een ladder die je niet kunt beklimmen met de handen in je zakken!*
* Zei die anderen kwaad doen lopen vanzelf tegen de muur.* |
|
|
|
Laeta
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Do Dec 15, 2005 20:26 |
|
Mmm, weet niet of het zo slecht zou zijn gegaan. Hij wist niks over de toverwereld, zou hij niet gewoon de standpunten vanz wadderich kunnen overnemen. Hij zou zich denk ik afgezondert hebben van hagrid, omdat die zij dat zwadderich slecht was. Ik denk idd dat snape heb ook niet echt aardig zou hebben gevonden(al had hij wss niet punten van hem afgestrokken:P), maar ik denk wel dat hij gewoon vrienden had gemaakt onder zwadderaars. Denk wel dat hij zich beter thuisvoelt in griffoendor |
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
|
|
Blackice
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 16, 2005 13:50 |
|
je bent wie je bent door je ouders en door je vrienden je verandert naar je vrienden en als Harry eerst Draco was tegen gekomen en die had wat normaler naar hem gedaan en hij was niet Ron en Hermelien tegen gekomen was hij zeker niet zo uit de bus gekomen.
Vast niet als dood doener maar misschien als de volgende Voldemort. |
_________________ ~griffoendor~
~Jager van de Flash Fighters~
//zweinstein-online.nl//
quote: ghelaas, earwax.
Perkamentus in steen der wijzen. |
|
|
|
Saartjuh
Dreuzel
Verdiend:
59 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 16, 2005 15:20 |
|
Ik heb jullie antwoorden eens doorlezen en i moet zeggen dat jullie toch wel veel moeite hbben gedaan om er antwoord op te geven. Verder ben ik het met velen van jullie toch eens. Ziezo, weer een probleempje uit de weg |
_________________ I'm a GRIFFOENDOR...
...and I love it!!!!
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG!! |
|
|
|
Sterretje
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 16, 2005 16:03 |
|
Blackice schreef: | je bent wie je bent door je ouders en door je vrienden je verandert naar je vrienden en als Harry eerst Draco was tegen gekomen en die had wat normaler naar hem gedaan en hij was niet Ron en Hermelien tegen gekomen was hij zeker niet zo uit de bus gekomen.
Vast niet als dood doener maar misschien als de volgende Voldemort. |
hmm..als volgende Voldemort...
bedoel je daarmee een hulpje of misschien wel de rechterhand van Voldemort. of iemand juist tegen Voldemort (hem niet leuker vinden als jezelf), maar wel dezelfde ideeen en handelingen als Voldemoert.
bv: veel moorden plegen, geen liefde meer kennen en zelfs niet meer erg vinden dat je ouders zijn vermoord..? |
|
|
|
|