Auteur |
Bericht |
Leeuw
1e jaars
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 21, 2006 22:30 |
|
Altijd wordt er vermeld dat Zwadderich de meeste duistere tovenaars heeft vortgebracht, maar de andere afdelingen kunnen toch niet geheel 'clean' zijn?
Welke afdeling heeft na Zwadderich denken jullie de meeste voortgebracht? Ravenklauw met zijn intellect, Huffelpuf met zijn trouw of zelfs Griffoendor, met al zijn moed?
jullie mening graag
Greattzz De Leeuw |
|
|
|
|
Ajox-HPF
3e jaars
Verdiend:
151 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 22, 2006 11:22 |
|
Dit kunnen we eigenlijk niet weten, want we weten niet zoveel over de geschiedenis van deze afdelingen, en ook niet welke tovenaars ze hebben voortgebracht. En ook al wisten we welke tovenaars in hun afdeling zaten, dan weten we nog niet of ze ''slecht'' zijn of niet. |
|
|
|
|
Laeta
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Wo Feb 22, 2006 13:20 |
|
Ik ga voor griffoendor, ze houden van avontuur en actie dus denk dat deze zich nog wel aangestrokken kunnen voelen tot een beetje evilness. Daarna komt ravenklauw, simpelweg omdat ik een huffelpuffer niet slecht kan zien zijn. Hun belangrijkste eigenschappen zijn eerlijkheid en trouw, dat past totaal niet in slechtheid plaatje. Ravenklauw heeft nog iets ambitieus, daar kan ik nog wel een slechte tovenaar van maken. |
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
|
|
emmafreak
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 22, 2006 15:09 |
|
Ik denk Griffoendor want ze zijn moedig en durven dus veel meer. Ik denk niet dat Huffelpuf het zou zijn want die zijn veel te lief en trouw enzo... Ravenklauw kan ook wel met hun intelligentie maar ik ga dan toch voor Griffoendor. |
_________________ rpgen die ik
werewolfs are back - Bloem Lanta
Globet of fire - Wendy Levecke
Jij gaat naar zweinstein - Jane
The Mistery of Gringotts - Kim Johnson
Durmstrang - Tina McKronaz |
|
|
|
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 22, 2006 15:21 |
|
tralalala schreef: | Ik ga voor griffoendor, ze houden van avontuur en actie dus denk dat deze zich nog wel aangestrokken kunnen voelen tot een beetje evilness. |
Denk ik ook.
Kijk maar naar Peter Pippeling is die geen dooddoener die in Griffoendor zat???
En Fred, George, James Potter en Sirius Zwarts kun je ook maar moeilijk 'braaf' gaan noemen... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
|
|
Goldstein
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 22, 2006 18:10 |
|
Ik zou Huffelpuf ook niet volledig uitsluiten. Kijk maar naar die Zacharias Smith, of hoe heet hij weer Ook niet bepaald een vriendelijk heerschap
Maar ondanks dat ga ik toch voor Ravenklauw, door hun intelligentie. |
_________________ Wat is onze plaats? |
|
|
|
Leeuw
1e jaars
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 22, 2006 20:13 |
|
ma ja, die zacharias is ook maar één geval hé. Ikzelf denk persoonlijk dat het Griffoendor is, door de moed die duistere tovenaars toch enigzins moeten bezitten wanneer ze met gevaarlijke spreuken omgaan |
|
|
|
|
Strider
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 23, 2006 9:51 |
|
Ik zou zeggen Griffoendor omdat ze moedig zijn. En dat is wel nodig als je evil wilt zijn, verder denk ik dat Ravenklauw ook eveilig kan zijn omdat ze zo slim zijn en dat kan je makkelijk uitbuiten. |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 23, 2006 11:07 |
|
ik denk Ravenclaw.... omdat daar verschillende heksen/tovenaars heen gaan... als je maar slim bent en goed kan denken.. en dan kan je goed of slecht zijn...
Ik denk niet Huffelpuf omdat ik altijd het gevoel heb als je daar heen gaat dat je een beetje dom bent...ik weet niet waarom maar zo'n gevoel heb ik... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
fawkes_the_phoenix
4e jaars
Verdiend:
237 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 23, 2006 13:20 |
|
Ik heb geen idee, op alle afdelingen zitten denk ik ook wel onaardige mensen (Zacharias Smit bij Zwadderich, die vriendin van Cho bij Ravenklauw) maar dat betekent nog niet dat ze direct duistere tovenaars zijn. Zoals Sirius zegt: de wereld bestaat niet alleen uti goede mensen en Dooddoeners. |
_________________ "Harry is the best hope we have. Trust him." |
|
|
|
Bee
Schoolkampioen
Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 23, 2006 14:45 |
|
Witch_Eva schreef: | fawkes_the_phoenix schreef: | Ik heb geen idee, op alle afdelingen zitten denk ik ook wel onaardige mensen (Zacharias Smit bij Zwadderich, die vriendin van Cho bij Ravenklauw) maar dat betekent nog niet dat ze direct duistere tovenaars zijn. Zoals Sirius zegt: de wereld bestaat niet alleen uti goede mensen en Dooddoeners. |
ben ik helemaal mee eens... niet iedereen uit Zwadderich is ook slecht.. |
Tuurlijk is niet iedereen uit Zwadderich slecht maar het brengt wel d emeeste duistere tovenaars voort.
Volgens mij is het na Zwadderich trouwens gewoon gelijk ik denk niet dat er dan nog echt een afdeling is die er wat meer boven uit steekt. Dan de andere twee.
Zwadderich steekt er gewoon met kop en schouders boven uit wat betreft het aantal duistere tovenaars. Daarna is het gelijk. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
|
Bee
Schoolkampioen
Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 23, 2006 15:07 |
|
Slytherin schreef: | Ik zeg... Griffoendor....
Grootte afdeling en zitten neem ik aan wel aardig wat verstekelingen tussen. |
Wat bedoel je met grote afdeling?
(het is grote en niet grootte trouwens )
In griffoendor zitten heus niet 3 keer zoveel mensen dan in andere afdelingen hoor.
Gewoon omdat we meer mensen kennen van Griffoendor wil dat niet zeggen dat er ook veel meer inzitten. In elke afdeling zitten ongeveer evenveel personen. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
|
D@@n
5e jaars
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 23, 2006 16:59 |
|
Ik denk dat Huffelpufs de meeste Dark Side powers hebben. Ze hebben niet echt een karakter zoals Ravenklauw en Griffoendor, maar ook nie echt Zwadderich. Ze zitten er tussen in, maar ze zijn toch meer "darker"dan de andere twee. |
|
|
|
|
Judith
7e jaars
Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 26, 2006 12:59 |
|
Lupos-freak schreef: | tralalala schreef: | Ik ga voor griffoendor, ze houden van avontuur en actie dus denk dat deze zich nog wel aangestrokken kunnen voelen tot een beetje evilness. |
Denk ik ook.
Kijk maar naar Peter Pippeling is die geen dooddoener die in Griffoendor zat???
En Fred, George, James Potter en Sirius Zwarts kun je ook maar moeilijk 'braaf' gaan noemen... |
Peter Pippeling is inderdaad slecht, maar ik snap niet waarom hij in Griffoendor zat !! Hij is helemaal niet moedig !! Hij verraadde zijn vrienden omdat hij niet moedig genoeg was om zelf te sterven !!
Ik denk ook Griffoendor, daarna Ravenklauw en daarna Huffelpuf. |
|
|
|
|
Nina
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 26, 2006 17:28 |
|
'k weet 't niet.. Dark wizards zijn meestal volbloed & ik denkd at ze echtr bijna altijd in Zwadderich zitten .. Anders denk ik Ravenklauw.. Of griffoendor.. Huffelpuf zeker niet. |
_________________ Kuuuus, Nina x
<3Griffoendor!
( Voorspellend Rekenen, Waarzeggerij, Sisselspraak, Magische Musica ! x ) |
|
|
|
|