Auteur |
Bericht |
maranta
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 13, 2004 12:24 |
 |
Ben jij weleens op tv geweest? En waarvoor dan?
Ikzelf ben nog nooit op tv geweest, maar lijkt me wel leuk! |
|
|
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 13, 2004 12:28 |
 |
Ja.... ik ben eens in de (schrik niet) TMF studio geweest waar mijn zus (Niet MalfoyFan trouwens) een clip mocht aankondigen. Ik stond ernaast.
Ik heb zelf voor een lokaal radiostation gewerkt en daar hadden ze ook een TV krant. Op reportage werden er wel eens fotos gemaakt en die werden op de TV krant gezet. En ja hoor, daar zat ik dus wel eens tussen.
Sow jaaa jullie hebben een beroemde admin! *kuch*  |
|
|
  |
 |
Poison Ivy
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 13, 2004 12:31 |
 |
Erm, ik in Australie volgens mn oma
Ze waren een of ander paard aan het filmen en toen kwam onze klas langs en toen hadden ze ons dus gefilmd en dat was daar op het nieuws blijkbaar, en mn oma kon zweren dat ze me zag
En ook wel eens op Omroep Brabant volgens mij, was iets met school.. |
|
|
  |
 |
Parseltongue
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 13, 2004 12:32 |
 |
Jaah : We hadden met onze klas eens een wedstrijd van een wetenschappelijk programma gewonnen en toen kwamen ze op die receptie allerlei vragen stellen aan ons en het werd ook gefilmd.
Maar zo belangrijk was het niet : het kwam op RTV en dat is niet echt een heel bekende zender 'gelukkig maar'
: Mijn moeder haar beste vriendin is de nicht van Erwin Vervecken ( Belgische veldrijder ) Toen hij wereldKampioen werd hebben ze ons ook vragen gesteld.Dit was op het VTM nieuws.
En nog een keer : een vriendin van mij had een nierziekte en ze was daarmee de 2de Patient in Belgie , Toen heeft Ketnet ' woehoew' me ook een beetje geinterviewd  |
|
|
  |
 |
mimi
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 13, 2004 12:37 |
 |
ehm, ja heeel eventjes dan!
In een reclame spotje heb ik voorbijganger gespeeld....maar er waren zoveel andere mensen dat je me waarschijnlijk niet kon zien
Maar het was wel leuk om mee te maken. |
|
|
  |
 |
Jim
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 13, 2004 12:43 |
 |
Ik ben met mijn vriend naar de voormpremiere van PoA geweest, hij zegt zelf dat ik op het Jeugdjournaal ben geweest, (ik weet ook dat ik gefilmd ben) maar ik heb mezelf niet gezien! Jammer... |
|
|
  |
 |
eVoLi
6e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 13, 2004 12:44 |
 |
Niet echt dat ik me herinner
Wel eens een keertje bij ons op school een actie tegen de oorlog in Irak :
Allemaal zo op grote letters gaan staan, en dat hebben ze dan gefilmd en dat was op het nieuws op TV1 hier in Belgiƫ, maar daar zie je mij niet natuurlijk.
Verder niks dat ik me herinner |
_________________ Take a walk on the wild side... |
|
  |
 |
Olivier
The Fullblood Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 13, 2004 13:03 |
 |
ja.. maar dat werd alleen bij ons in de gemeente uitgezonden  |
|
|
  |
 |
Nikki Webster-fan
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 13, 2004 13:19 |
 |
ik ben 1 keer geinterviewd geweest in technopolis voor het vtm-nieuws
iets van de wetenschap ofzo,
ik was net van de fiets gestapt waarmee je op een kabel kon fietsen van 5meter hoog (wie al in technopolis geweest is weet waarschijnlijk wat ik bedoel) ze vroegen wat ik van de wetenschap vond en ik stond daar een beetje zenuachtig, wist niet echt wat te doen... was wel grappig!!!
Oh -, en voor wie technopolis niet kent/of niet geweest is: dat is een soort van wetenschapscentrum waar je spelend kan "exeperiminteren" met vanalles en nog wat! |
|
|
  |
 |
Micasja
4e jaars

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 13, 2004 13:27 |
 |
Ja ik ben heel vaak op tv geweest, een keer met Piet Paulusma, toen mocht ik oant moarn zeggen, en een paar keer op kindernet (toen het nog kindernet was en nog niet op nickelodeon) in het 24 game journaal, want ik heb daaraan meegedaan, en in groep zeven ben ik 3e van Fryslan geworden en in groep 8 tweede En nog een paar keer op de gemeentelijke televisie. En nog wel een paar keer, maar dat was dan geheel perongeluk. Nou ja. DAt was het! |
|
|
  |
 |
Eldarion'
6e jaars

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 13, 2004 13:32 |
 |
Ik ben wel een aantal keren op Omroep Zeeland geweest.. met de school, of heel toevallig of zow..
En ik had ook meegedaan met de Kennisquiz (maar ik kwam er niet doorheen).. en toen kwam ik ook op de televisie!!
Vast ook nog wel eens een keer dat ik het niet weet.. heel toevallig of zo.. |
|
|
  |
 |
Foxxy
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 13, 2004 14:12 |
 |
Toen ik 8 was had ik in groep 5 een hele gave meester, die had voor ons geregeld dat we met een klein groepje (inc mij dus ^.^) met een tv-programma van een lokale zender (Rijnmond ofzo), Zep, naar de studio's van Oppassen ("humor"serie op NL3)
Ik liep aan mn mouw frunnikkent door t scherm En ik kreeg ook nog de kans om een stukje te acteren, maar dat wilde ik niet, want ik moest een jongen spelen =.=" |
|
|
  |
 |
Asha
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In Rajasthan waar 'Asha' een sterke drank is. *hips*
|
Geplaatst:
Di Jul 13, 2004 14:31 |
 |
We hebben met school een keer meegedaan aan 'alle kinderen zingen' en toen gingen samen met nog een school in de studio een lied zingen. Maar ik ben niet echt duideljk in beeld geweest.
Ik heb wel eens in de krant gestaan omdat ik tijdens de aankomst van Sinterklaas met een hersenschudding door de ambulance moest worden afgevoerd. Dat was dan ook een hele charmante foto. |
|
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 13, 2004 14:55 |
 |
Toen de Betuwelijn werd aangelegd moesten er een heleboel huizen gesloopt worden maar er zaten krakers in die er eerst uitgeflikkerd werden door de ME. Dat was op tv en ik stond tussen de toeschouwers *melovesnape vind zichzelf een beetje een ramptoerist* |
|
|
  |
 |
Cho Chang girl
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 13, 2004 15:02 |
 |