Auteur |
Bericht |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 16:13 |
|
Ik weet niet of hier al een topic over is...maar goed, volgens mij niet.
Ik vroeg me af hoe jullie allemaal op jullie forumnaam zijn gekomen?!
Mijne is heel stom, ik wist geen naam dus dacht ik even na over mijn favo HP-boek. Deel 3 dus. Toen dacht ik aan de voorkant van de Nederlandse kaft, en toen nam ik deze naam maar...^^''
Nu jullie!! |
Laatst aangepast door Hippogriefje op Vr Mrt 03, 2006 16:28; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Sofie
Music Addict
Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 16:16 |
|
xFietjex
Nee, dat is geen bijnaam van 'Fiet'. Dat heb ik hier al vaak gehoord..
Ik heet dus Sofie. Mijn bijnaam is al altijd Fieke/Fie/Fietje geweest, dus heb ik dat maar gekozen. Die x-jes.. Ik weet niet waarom ik erop kwam. Ik vind het wel schattig zo ^_^ |
|
|
|
Strider
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 16:19 |
|
Hij is er wel geweest maar ik kan hem in ieder geval niet meer vinden
Strider
Mijn naam komt eigenlijk van 2 karakters,Ik vind Harry wel een algemene Strider. Hij is ook eigenlijk Dumbledore's Strider^^
En ik ben heel erg fan van LotR en een van mijn favoriete karakters daaruit is Strider aka Aragorn. Maar ik vind zijn Strider zijn leuker vandaar de naam |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
|
|
TomFeltonGirly
2e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 16:21 |
|
TomFeltonGirly
nou best logisch ik vind Tom Felton een goede acteur en ik ben een meisje.
kusz |
_________________ When life becomes nothing but an illusion, Death becomes more and more visible
The Escape |
|
|
|
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 16:22 |
|
Mijn favo HP-personage is zoals velen al weten Remus Lupos, maar omdat die naam al door sommige mensen gebruikt werd, zocht ik naar iets speciaals.
En toen dacht ik : ik ben HP-freak + fan van Lupos = Lupos-freak |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
|
|
Sientie
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 16:23 |
|
Sientie was ooit een bijnaam van mij geweest. Ik gebruik het nu overal op forums |
_________________ XxX Sientie
HVJ Teddy! |
|
|
|
profke_frankie
4e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 16:23 |
|
profke_frankie
eerst heette ik professor_franca alleen dat werd te lang en kon nie meer..
daarna werd het prof_franca en zo heb ik er profke_frankie van gemaakt .. ik heette trouwens niet professor_franca hierop deze forum maar ergens anders..
waarom prof? gewoon voor professor en dat dat te maken heeft met zweinstein en harry potter..franca is mijn eigenste naam...frankie dus nie |
_________________ ..And that Will Be The Last.. |
|
|
|
Tarantallegra
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
129 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 16:27 |
|
Mijn naam is best voor de hand liggend (nou ja.... ). Ik wou een Harry Potter gerelateerde naam zonder een grote kans dat een ander bijna dezelfde zou hebben, en aangezien ik Tarantallegra een geweldige spreuk vind ^^ ... heet ik nu dus zo. |
|
|
emmafreak
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 16:29 |
|
Nou je kan wel raden waarom ik emafreak gekozen heb mischien had ik er nog wat bij kunnen verzinnen maar wist toen even niks. Zo is ie toch ook wel leuk? |
_________________ rpgen die ik
werewolfs are back - Bloem Lanta
Globet of fire - Wendy Levecke
Jij gaat naar zweinstein - Jane
The Mistery of Gringotts - Kim Johnson
Durmstrang - Tina McKronaz |
|
|
|
Daysleeper
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 16:35 |
|
Mijn naam is Daysleeper omdat het een liedje is van REM dat ik erg mooi vind, en omdat ik toen ik overspannen was altijd sliep overdag. |
_________________ I can teach you how to bewitch the mind and ensnare the senses. I can tell you how to bottle fame, brew glory, and even put a stopper in death... |
|
|
|
Risika
1e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 16:35 |
|
Ik geloof dat ik het ooit al ergens gepost heb, maar Risika is een karakter uit het boek 'In the forests of the night', waar ik destijds helemaal fan van was, en ik vond de naam wel leuk klinken . |
_________________ "Be the change that you want to see in the world."
- Mahatma Gandhi |
|
|
|
Tienerd
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
239 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 16:37 |
|
Sja, m'n echte naam is Tineke en Tinus is altijd al m'n standaard bij-naam geweest.
En aangezien ik dus even niks wist, maakte ik er maar TinuSz_01 van, waar die hoofdletters en die cijfers voor staan zou ik ook niet meer weten :/
Eigenlijk zou ik 'm het liefst veranderen in m'n elven naam, maarja, dat kan nou eenmaal niet ^^' |
Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"
|
|
|
|
Indian Violet
5e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 16:52 |
|
Mijn naam is eigenlijk gewoon een personage uit Lord of the Rings. En aangezien ik vroeger (Met nadruk op VROEGER ^^) Orlando Bloom helemaal geweldig vond, en dus Legolas Greenleaf ook, heb ik toen die naam gekozen..
Nu vind ik Orlando eigenlijk niet meer zo heel geweldig.. Het liefst zou ik mijn naam veranderen, waarin zie ik dan nog wel, het kan namelijk toch niet ^^ |
|
Diantha*
2e jaars
Verdiend:
156 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 17:11 |
|
Hm..
Diantha is mijn tweede naam... Ik heette ook zo ergens anders, en toen leek het me wel handig om dat hier ook te doen ^^ Eigenlijk wilde ik gewoon Diantha, en dat had ik ook, maar door een eigen stomme fout moest ik het overnieuw doen en toen kon het niet meer... Dus toen heb ik er een sterretje achter geplakt ^^ |
|
full moon girlie
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 03, 2006 17:20 |
|
Tjah, Full moon girlie...
Eigenlijk gekozen omdat ik de volle maan iets magisch vind hebben, en heel mooi ook natuurlijk...
En girlie, nou ik ben een meisje ^^
Vandaar |
|
|
|
|
|