Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: Peking Express: RevolutieRoute 2008 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Ernst Marsman
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

Ernst Marsman is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2006 20:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey, zoals jullie misschien weten is de nieuwe serie Peking Express begonnen. Ik vind het een goed programma en volg het al een tijdje, maar ik wil weten wat jullie ervan vinden. En wat is jullie favoriete koppel in de serie?

Sam: I shall carry you to destroy the ring.
Frodo: Simply relaxing.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Sofie
Oude Forumnaam: Fietje Music Addict
Music Addict

Verdiend: 123 Sikkels

Sofie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2006 20:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik *heart* Peking Express!
En toevalligerwijze, momenteel is er reclame van PE op tv! ^_^
Bij ons, in België begint het pas morgen, dus ik kan nog niet veel zeggen erover. Ik vind het wel leuk dat het NL/BE door elkaar is, kunnen we hier ook lekker over praten (:
Ik heb het ook al elke keer gevolgd, ik vind het gewoon een coel concept en het is elke keer toch anders.

ik vond jullie geweldig! <3
    &hearts;
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2006 20:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hé, ik wist niet dat dat terug was...
Ik vind dat ook wel leuk. Ik heb naar de tweede reeks gekeken, maar de eerste heb ik niet gezien...

Oude Forumnaam: Tinusz_01 Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 239 Sikkels

Tienerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2006 20:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hier in Nederland is het pas zondag begonnen hoor, dus zoveel hebben jullie niet gemist =)
De vorige keer heb ik het ook gevolt en ik vond het erg leuk om te zien!
Veel kan ik nog niet zeggen, maar ik kijk uit wanneer het ''echte'' werk begint ^^'

Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"

Rayna
The Psycho Admin
The Psycho Admin

Verdiend: 0 Sikkels

Rayna is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mrt 09, 2006 10:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Aaah Peking Express! Briljant programma.
Van de eerste reeks heb ik weinig meegekregen, maar de tweede reeks heb ik wel gevolgd. Ik was niet helemaal tevreden over het feit dat Carla en Sofie gewonnen hadden omdat ze in mijn ogen niet echte backpackers waren. Maar goed.
Spoilers; nieuwe aflevering
Ik heb zondag de eerste aflevering van de derde reeks gezien en er zit alweer iemand bij die behoorlijk oud is. Ik vraag me eerlijk gezegd af wáarom die oude mensen mee doen. Echte competitie kun je het niet noemen, zeker niet bij die battles om de amuletten, je hebt dan als team toch al een beetje een handicap. Beetje jammer, maar dat is mijn mening. Ik weet ook niet wat de beweegredenen van die man zijn, maar goed.

Favoriete koppels heb ik nog niet echt. Dat komt pas bij de derde aflevering ongeveer, omdat je dan iedereen wel een paar keer in beeld hebt gehad en weet hoe ze een beetje zijn.
De eerste aflevering vond ik die rooie en die blonde (hehe, ik ben zó slecht in namen) wel gaaf... totdat ze op straat gingen staan janken. Toen was voor mij de boot af. =.=''
Daarna vond ik die twee studenten wel hip (psycholoog en arts, die nét van die twee hierboven verloren hadden in de strijd om de amulet.. ja, alweer de namen kwijt).

Ik vind het wel grappig dat ze deze keer twee koppels hebben met mensen die elkaar nog niet kennen. Het krieke/nathalie-concept sloeg toch wel aan. ^^

Maar als ik het goed begrijp worden de afleveringen in België pas op donderdag uitgezonden? Jammer ):

You know you love me,
    xoxo Gossip Girl.

Laatst aangepast door Rayna op Do Mrt 09, 2006 11:49; in totaal 1 keer bewerkt
Sofie
Music Addict

BerichtGeplaatst: Do Mrt 09, 2006 11:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rayna schreef:
Ik heb zondag de eerste aflevering van de derde reeks gezien en er zit alweer iemand bij die behoorlijk oud is. Ik vraag me eerlijk gezegd af wáarom die oude mensen mee doen. Echte competitie kun je het niet noemen, zeker niet bij die battles om de amuletten, je hebt dan als team toch al een beetje een handicap. Beetje jammer, maar dat is mijn mening. Ik weet ook niet wat de beweegredenen van die man zijn, maar goed.

Ik vind het wel grappig dat ze deze keer twee koppels hebben met mensen die elkaar nog niet kennen. Het krieke/nathalie-concept sloeg toch wel aan. ^^

Maar als ik het goed begrijp worden de afleveringen in België pas op donderdag uitgezonden? Jammer ):

Ja, ik vond Krieke & Nathalie coel indertijd. Het was één van mijn favoriete koppels.

In de vorige serie moest die ouwe vent met zijn dochter er bij mij meteen uit. Maar natuurlijk bleef die er superlang in =/ Iedereen die ik kende & die ernaar keek, wilde hen eruit, maar toch bleef hij.. *Grr* Wink

Ja, vandaag is de eerste aflevering, ik kijk er al naar uit. Al vind ik het best laat, want kinderen vanaf 10/11/12 kijken er toch al naar denk ik, en het duurt heel lang. Het begint om 20 over 9 ofzo..

Ik vind het wel stom dat het niet gelijk is. Nu heb ik bvb. in jouw post al iets zien staan, dat ik al probeer te vergeten. Van wie gewonnen is met die amulet Wink Niet jouw schuld hoor! Ik vind het alleen irritant dat ik in principe pas vrijdag in dit topic mag/kan kijken, omdat ik anders al vanalles te weten kom Razz

Iig, ik vind het een superleuk programma (:

&hearts;
bobo
Dreuzel
Dreuzel

bobo is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mrt 09, 2006 11:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ben helemaal fan van de Pekingexpress en heb ze allemaal gezien. Ik baalde twee jaar geleden zo erg toen moest ik de finale opnemen omdat ik moest werken en toen heb ik per ongeluk de tijd niet goed ingesteld. Heb toen het laatste kwartier niet gezien. Erg frustrerend!

Ik vind het juist wel leuk flinke variatie in de deelnemers.
Ouwe mensen kunnen nog flink verrassen.
Met zulke mensen gebeuren juist de grappige en spannende dingen.
Voris jaar waren Krieke en Nathalie mijn favoriete koppel. Nu vind ik die twee vrienden wel cool. Die zeiden gelijk al: wij gaan winnen, ergens anders doen we niet voor mee! hahaha lachen zo'n instelling. Ze kregen gelijk al twee keer brommerpech.

Hé en nog een tip; als je pekingexpress leuk vind, dan vind je 'Wie is de mol?' waarschijnlijk ook wel leuk. as vrijdag op ned. 2 20.30 geloof ik.

Rayna
The Psycho Admin
The Psycho Admin

Rayna is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mrt 09, 2006 11:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

xFietjex schreef:
Ja, ik vond Krieke & Nathalie coel indertijd. Het was één van mijn favoriete koppels.

In de vorige serie moest die ouwe vent met zijn dochter er bij mij meteen uit. Maar natuurlijk bleef die er superlang in =/ Iedereen die ik kende & die ernaar keek, wilde hen eruit, maar toch bleef hij.. *Grr* Wink

Ja, vandaag is de eerste aflevering, ik kijk er al naar uit. Al vind ik het best laat, want kinderen vanaf 10/11/12 kijken er toch al naar denk ik, en het duurt heel lang. Het begint om 20 over 9 ofzo..

Ik vind het wel stom dat het niet gelijk is. Nu heb ik bvb. in jouw post al iets zien staan, dat ik al probeer te vergeten. Van wie gewonnen is met die amulet Wink Niet jouw schuld hoor! Ik vind het alleen irritant dat ik in principe pas vrijdag in dit topic mag/kan kijken, omdat ik anders al vanalles te weten kom Razz

Ai, sorry! Dom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. =.=''
Misschien handig dat we dan een warningsysteem gebruiken? Gewoon even waarschuwen als je een stukje over de nieuwe aflevering hebt geschreven? Andere kleurtjes en dat soort dingen is niet echt nodig, maar gewoon een waarschuwing in bold in de trant van Spoilers over nieuwe aflevering. Dan verpesten we het feest niet voor de lieve belgjes hier. Wink
En ik zal het even in mijn post aangeven.

Hehe, die man met zijn dochter vond ik vorig jaar ook vre-se-lijk irritant. Zoals hij toen Krieke dat contract had laten tekenen, absurd gewoon.

Wie is de mol, tjah dat hoort er ook een beetje bij. Net als Expeditie Robinson en Terra Ingocnita enz. Maar voor Wie is de mol kunnen we wel een apart topic openen, daar is wel genoeg animo voor want vorig jaar liep dat topic ook érg goed.

Ik ben het trouwens wel met je (bobo) eens dat oudere mensen voor leuke verrassingen kunnen zorgen. Maar in het heetst van de strijd halen ze toch een beetje de snelheid uit het spel. Zoals vorig jaar, tijdens een spel waarbij elk koppel meedeed; 1 persoon moest de vragen gaan zoeken in een soort doolhof en de ander moest de antwoorden steeds terugbrengen naar het beginpunt (hele korte globale uitleg Wink). Het was jammer dat toen die man het niet meer vol kon houden en moest gaan lopen.

Ik hoop trouwens dat ze dit jaar weer zo'n partnerruil doen. Het Blok aan het been spelen leverde altijd wel hele grappige situaties op! ^^

You know you love me,
    xoxo Gossip Girl.
Sofie
Music Addict

BerichtGeplaatst: Do Mrt 09, 2006 12:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rayna schreef:
Misschien handig dat we dan een warningsysteem gebruiken? Gewoon even waarschuwen als je een stukje over de nieuwe aflevering hebt geschreven? Andere kleurtjes en dat soort dingen is niet echt nodig, maar gewoon een waarschuwing in bold in de trant van Spoilers over nieuwe aflevering. Dan verpesten we het feest niet voor de lieve belgjes hier. Wink

Hehe, die man met zijn dochter vond ik vorig jaar ook vre-se-lijk irritant. Zoals hij toen Krieke dat contract had laten tekenen, absurd gewoon.

Wie is de mol, tjah dat hoort er ook een beetje bij. Net als Expeditie Robinson en Terra Ingocnita enz. Maar voor Wie is de mol kunnen we wel een apart topic openen, daar is wel genoeg animo voor want vorig jaar liep dat topic ook érg goed.

Ik hoop trouwens dat ze dit jaar weer zo'n partnerruil doen. Het Blok aan het been spelen leverde altijd wel hele grappige situaties op! ^^

Maakt niks uit Wink
Ik ben het toch alweer vergeten wie wie had overwonnen Razz

Ik had ook al gedacht aan zoiets, van dat spoiler-systeem. Er zijn vast wel nog meer Belgen die ernaar kijken en die in dit topic posten ;D Ik vind het iig goed ^_^

Van dat contract weet ik niet helemaal meer. Maar ik weet wel nog dat ik een hekel aan hem had en dat hij niet altijd eerlijk speelde..

Wie is de Mol ken ik niet. In België is er wel zoiets geweest - een paar seizoenen zelfs - en dat heette 'De Mol'. Ik weet niet of dat hetzelfde is.. Ik heb trouwens ook gekeken naar Expeditie Robinson & Terra Incognita.. (: Maar oké, dit is off-topic.

Jaa, die partnerruil was coel! Echt grappig met dat blok-aan-het-been.. Ik denk [hoop vooral angel] dat het nog wel terugkomt!

Ik kijk alweer uit naar vanavond hoor ^_^ Nog een *telt* 9 uur en een half en het begint Razz

&hearts;
Ernst Marsman
Dreuzel
Dreuzel

Ernst Marsman is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mrt 09, 2006 13:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rayna schreef:
xFietjex schreef:

Ik ben het trouwens wel met je (bobo) eens dat oudere mensen voor leuke verrassingen kunnen zorgen. Maar in het heetst van de strijd halen ze toch een beetje de snelheid uit het spel. Zoals vorig jaar, tijdens een spel waarbij elk koppel meedeed; 1 persoon moest de vragen gaan zoeken in een soort doolhof en de ander moest de antwoorden steeds terugbrengen naar het beginpunt (hele korte globale uitleg Wink). Het was jammer dat toen die man het niet meer vol kon houden en moest gaan lopen.

Iedereen heeft het hier over die man en zijn dochter. Een ding weet ik nog dat koppel heette volgens mij Rink en Jorien. Volgens mij he, maar ik weet het niet meer zeker.

Sam: I shall carry you to destroy the ring.
Frodo: Simply relaxing.
elienemien
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 81 Sikkels

elienemien is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mrt 09, 2006 20:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

jeeeeeeeeeeeeee! peking express ruled!! vanavond de eerste aflevering!!
kheb gezien op de site dat er zo iemand van een auto gaat vallen Surprised das mega erg....
ik ben daarnaar beginnen kijken toen ik de finale van de eerst serie zag bij een paar mensen thuis. en dan ben ik de tweede serie ook gaan volgen.
wat ik wel spijtig vind is dat ik het meestal niet helemaal kan afkijken. omdat voor mij wel lang duurt. ik heb redelijk veel slaap nodig weetje...

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 31 Sikkels

D@@n is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 13, 2006 13:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Very Happy Voor ons Nederlands was gisteren de 2e aflevering. Ik vond het eigenlijk wel jammer dat die twee nederlanders(martijn & marjolein ofzo?) uitvielen. Van mij moesten die twee vrouwen eruit. Niet die elkaar kende, maar die aan het huilen waren in de eerste aflevering. Mijn favoriete koppel is Amir en Jimmy en hoop ook dat zij Peking Express voor ons Nederlanders winnen, want de twee orige edities waren voor de Belgische koppels. Crying or Very sad

Laatst aangepast door D@@n op Ma Mrt 13, 2006 17:19; in totaal 1 keer bewerkt
quatrelover
1e jaars
1e jaars

quatrelover is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 13, 2006 16:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja ik vond het wel jammer gisteren dat dat Nederlandse Koppel eruit ging Crying or Very sad

Maar van mij mag dat vrouwelijke koppel dat elkaar niet kent en continu op de ander aan het zeuren is eruit. Lut en ? ik weet die andere naam niet, maar die zijn zo vreselijk irritant!! Evil or Very Mad

Olivier
Oude Forumnaam: Olivi(s)ander The Fullblood Mod
The Fullblood Mod

Olivier is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 13, 2006 17:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Spoilers Aflevering 2:

Yeah.. *lacht zich dood* De favorieten van Rayna liggen er al uit, het zal wel weer eens niet angel *kuchGeertWidMkuchDouweERkuch*

Was dus wel voorspelbaar voor mij angel. Maar die twee hadden het gewoon niet zo slim aangepakt, die korte weg was helemaal niet kort. Razz

Ik vond Lut en Chris echt geweldig. Zorgt tenminste voor wat spanning. 'Zeg meisje, gij moet 'g nie zo druk maken.' Heerlijke drama en recht voor z'n raap.

Die vier die samenwerken vind ik wel uh..apart..zou niet echt mijn tactiek zijn. Maar goed, met z'n vieren waren ze toch nog net iets sneller dan die andere twee.

Op naar Cambodja ^^ (trouwens..ik zag bij de voorstukjes van 'In het Spoor van Peking Express Reinier..die man was echt geweldig (dom), dus dan ga ik toch ff kijken Razz). En ik wil ook Blok-aan-het-been..de vorige twee edities daarvan waren echt geniaal. Razz

esther
Dreuzel
Dreuzel

esther is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 13, 2006 17:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

ja heb ik gezien Smile Smile Jammer dat martijn en marjolein eruit moesten. Ik heb het de vorige keer ook gevogld. Leuk om te zien als ze met zijn allen naar een punt moeten racen. Cool Cool Cool

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp