Auteur |
Bericht |
Dolochov
1e jaars

Verdiend:
209 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 03, 2007 17:18 |
 |
Ik heb nog even rondgekeken voordat ik deze topic opende en ik zag hem nergens staan.
Ik liep gister door de stad en zag daar boeken liggen van Pirates of the Caribbean. Het leek me best leuk voor zo'n klein prijsje en ik ben ze nu ook driftig aan het lezen. Meestal vind ik het niet echt leuk als er een boek over een film wordt gemaakt maar dit beviel wel. Er zitten kleine stukjes in die het verhaal meer doen begrijpen en ik vind dat als je een Pirates-fan bent dat je daarom ook alles moet hebben...!
Ook zag ik de strips van Pirates, het ziet er best komisch uit al die koppen in cartoonstyle. Een beetje weird is het wel maar zoals eerder genoemd moet je als fan alles hebben...
Geef je mening en discussier er maar lekker op los zou ik zeggen:
-> Kijk toch nog wel een beetje uit met spoileren A.U.B. <- |
_________________ 'Drink up me hearties Yo ho ... Yo ho Yo ho a Pirates life for me' |
|
  |
 |
Tienerd
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
239 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 03, 2007 17:59 |
 |
Boeken? O_o
Echte leesboeken bedoel je? Toch niet echt van de film? 'k Heb daar nog nooit van gehoord.. Wel stripboeken ja, maar echte boeken? Als ze er echt zijn, wil je even vertellen waar ik die kan krijgen?  |
Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 03, 2007 18:10 |
 |
Ik hou dus helemaal niet van die film en ik zou ook het boek niet kopen (die optie ontbreekt in je poll)
Ik vind boeken van films toch al nooit leuk om te lezen. Een film moet je als film houden. Andersom heb ik er minder moeite mee |
 |
Dolochov
1e jaars

Verdiend:
209 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 04, 2007 16:06 |
 |
Tienerd: ik heb ze gehaald bij de Bruna en je kan ze ook bij onze plaatselijke C1000 halen. Ze zijn samen met het boek van het Huis Anubis uitgebracht en hebben een klein formaat, ik heb gezocht voor foto's en heb ik niet gevonden. Ik zal wel eens zelf een foto maken....
(En Helen: als je er niet van houd is dit denk ik geen topic voor jou ) |
_________________ 'Drink up me hearties Yo ho ... Yo ho Yo ho a Pirates life for me' |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 04, 2007 16:13 |
 |
Een topic is er om te discuseren en niet alleen maar te vertellen hoe geweldig je iets vind. dus bij deze, ik vind de film dus niks en ik snap het boek ook niet. Ik bedoel, waarom een boek van een film maken. Is dit iets om nog meer geld te verdienen ofzo. Het is zo uitgemolken. |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 04, 2007 16:55 |
 |
Helen schreef: | Een topic is er om te discuseren en niet alleen maar te vertellen hoe geweldig je iets vind. dus bij deze, ik vind de film dus niks en ik snap het boek ook niet. Ik bedoel, waarom een boek van een film maken. Is dit iets om nog meer geld te verdienen ofzo. Het is zo uitgemolken. |
Zelf vind ik de films wel heel leuk (deel drie vond ik alleen slecht ) maar de boeken/strips/poppetjes/higieneproducten niets. Zoals Helen al zegt is het enorm uitgemolken, en kan het eigenlijk geen goed boek zijn. Niet zoals de boeken van Harry Mullisch, Oscar Wilde of Tolkien goed zijn. Ik vind het net zoiets als Charmed of Sabrina-boeken. Ze zijn misschien grappig om te lezen, maar daar is wel alles mee gezegd.
Ik lees dus liever een mooie roman dan een veredeld flimscript.
(Zoals Helen ook al zei, discussie, en niet vertellen hoe leuk je iets vind. xD ) |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Whitelighter
6e jaars

Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 04, 2007 19:38 |
 |
*voelt zich dom*
Sinds wanneer bestaan er boeken van Pirates of the Caribbean?
Ik heb nog nooit gehoord van boeken van Pirates of the Caribbean. En ook niet van strips eerlijk gezegd. De films zijn geweldig. Samen met de Harry Potter films zijn ze mijn lievelingsfilms. |
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
  |
 |
shadowfax
4e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 05, 2007 12:15 |
 |
Ik heb ze hier bij de Primera winkel ook zien liggen. Van elke film is er een boekje. Heb ze niet gekocht. Ze zijn wel niet zo duur..maar ik hou het toch alleen maar bij de films. |
_________________ Rik Mayall and Alan Rickman are the best!! |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 05, 2007 13:09 |
 |
Boeken? (A)
Ik weet niet of ik het leuk vind. De films vind ik awesomeeee xD
Ben echt al heel lang fan, maarja ik hoef geen uitgemolken zooi ofzo. Anyway, ik ga er niet over oordelen als ik ze niet gezien/gelezen heb, dus! *Gaat op zoek naar die boeken* |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
Dolochov
1e jaars

Verdiend:
209 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 05, 2007 13:11 |
 |
Op zich is het niet uitgemolken hoor, die boeken. Het is gewoon en heel uitgebreid script waarbij ze ook de gedachten en het verhaal rond de personages wat duidelijker uitleggen...
Het is zeker dem oeite waard om het eens te lezen, daar hou ik het ook bij. |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 05, 2007 16:21 |
 |
Dolochov schreef: | Op zich is het niet uitgemolken hoor, die boeken. Het is gewoon en heel uitgebreid script waarbij ze ook de gedachten en het verhaal rond de personages wat duidelijker uitleggen...
Níet? Wat is dan wel uitgemolken? De film had genoeg moeten zijn, ze hadden een film moeten maken waarin dat soort dingen duidleijk genoeg zij. Het feit dat de films duidelijk niet genoeg zijn betekent óf dat de films slecht zijn, óf dat ze gewoon proberen nog meer geld te verdienen aan een succesformule. |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
dumbeldore
2e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 05, 2007 17:35 |
 |
Josse schreef: | Dolochov schreef: | Op zich is het niet uitgemolken hoor, die boeken. Het is gewoon en heel uitgebreid script waarbij ze ook de gedachten en het verhaal rond de personages wat duidelijker uitleggen...
Níet? Wat is dan wel uitgemolken? De film had genoeg moeten zijn, ze hadden een film moeten maken waarin dat soort dingen duidleijk genoeg zij. Het feit dat de films duidelijk niet genoeg zijn betekent óf dat de films slecht zijn, óf dat ze gewoon proberen nog meer geld te verdienen aan een succesformule. |
Ja maar toch ik heb de boeken ook gekocht en ik moet zeggen het is aardig lastig op van af teblijven want ik wil ze bewaren voor in de vakantie de eerste
paar bladzijdes die ik al wel gelezen had klonken erg veel belovend en heb nu ietjes meer zin in de vakantie  |
_________________ It was love. You see when dear sweet Lily Potter gave her life for her only son she provided the ultimate protection. I could not touch you. It was old magic, something I should have forseen.
Voldemort puts his hand on Harry's head and he screams. |
|
  |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 05, 2007 18:21 |
 |
Ook ik wist niet dat er boeken van Pirates of the Caribbean waren xO
Maar ze lijken me best wel hip. Meestal is het niet echt goed als er van een film een boek wordt gemaakt of van een boek een film, maar het kan ook zijn dat het wel wat is. Ik weet het niet. Ik kan er niet over oordelen, omdat ik de boeken nog nooit heb gezien, laat staan gelezen. Ik wil ze wel graag hebben, dus ik denk dat ik ze wel koop als ik ze zie. Ik ben benieuwd hoe die boeken zullen zijn ^^ |
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 13:53 |
 |
Ik ga de boeken denk ik wel kopen, maar ik weet nog niet wanneer. Als ik ze heb gekocht en gelezen zal ik wel vertellen hoe ze zijn:D
Misschien van het weekend. Sinds wanneer zijn die boeken eigenlijk verkrijgbaar? Ik had er namelijk nog nooit van gehoord.
Even een vraag: Wie is de auteur van het boek??? |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Dolochov
1e jaars

Verdiend:
209 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 14:40 |
 |
Citaat: | Ik ga de boeken denk ik wel kopen, maar ik weet nog niet wanneer. Als ik ze heb gekocht en gelezen zal ik wel vertellen hoe ze zijn:D
Misschien van het weekend. Sinds wanneer zijn die boeken eigenlijk verkrijgbaar? Ik had er namelijk nog nooit van gehoord.
Even een vraag: Wie is de auteur van het boek??? |
Ze waren geloof ik vanaf vorige week verkrijgbaar. Tenminste, toen vielen ze me pas op.
En de boeken zijn niet echt zoals Harry Potter maar meer een erg uitgebreid script geschreven door Ted & Terry (de scriptschrijvers). |
|
  |
 |
|