Auteur |
Bericht |
Anonymous
Gast
Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 07, 2004 10:46 |
|
Ik het vorige forum heb ik deze ook geopend en ik doe het dus weer...
Kopen jullie de games? En op welk platform?
Ik koop ze op de Gamecube. |
|
|
|
|
Bietje
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 07, 2004 18:28 |
|
Ik heb ook deel 1 en 2 op de computer en ik heb WK Zwerkbal op de Playstation en op de PC. Ze zijn op zich allemaal wel leuk, alleen als je ze eenmaal hebt uitgespeeld, vind ik het niet leuk om ze nog een keer te spelen..word een beetje saai. |
|
|
|
|
Arjel
5e jaars
Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 08, 2004 19:31 |
|
Tot nu toe heb ik geen enkel spel ervan gekocht, misschien doe ik dat nog wel eens want ik vind het ook wel leuk....
Tis alleen zo superduur en aan downloaden doe ik niet... |
|
|
|
|
Luna Lovegood
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 08, 2004 21:52 |
|
ik download ze... als ik alle spellen die ik wil spelen moest kopen dan heb ik een enorm negatief saldo, wat mij niet zou bevallen. Heel af en toe, though, koop ik wel een spel. Als het echt goed is, en dan ben ik meteen niet 100% illegaal. |
|
|
|
|
Sallygoo
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 08, 2004 21:56 |
|
Voor de pc heb ik ze allemaal..maar heb er geen gekocht...allemaal gebrand...die spellen zijn me veel en veel en veel te duur!!! Heb het 3e spel nu al 2 dagen, maar nog niet naar gekeken ^^ |
_________________ Truth in its most subjective form
~embarrassed by your obvious indifference~ |
|
|
|
charlotte
Dreuzel
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 09, 2004 9:13 |
|
Normaal koop ik de spellen maar ik denk dat ik in vervolg de spellen gewoon download. Zeker omdat ik een spel gekocht had, waar er een foutje was met de cd-rom. Iik heb het over de Quiddich WorldCub. |
|
|
|
|
Loonys
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 10, 2004 17:13 |
|
Ik heb alleen het spel van de geheime kamer voor op de pc, maar daardoor bleek maar weer eens: games zijn niks voor mij! Ik kan het niet en ik kom niet verder hoe vaak ik het ook probeer en mijn geduld is na een kwartier al op, het interesseert me gewoon niet. |
|
|
|
|
Vivica
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 10, 2004 18:23 |
|
ik speel ze ook niet, ik red ze niet in mijn eentje. en daar mijn zusje het liever alleen speelt..., dan kan ik het dus niet.(het komt natuurlijk ook omdat ik geen zin heb om drie uur het zelfde stukje te doen) |
|
|
|
|
Prof. Albus Dumbledore
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 11, 2004 18:09 |
|
Ik zou best game 3 en WK Zwerkbal willen dowloaden! Weet neit hoe, kazaa is niet echt oke.... ziteen vaak nepperds bij en sommige doen ut net eens!
Ik had game 2 op de Gamecube en WK Zwerkbal ook op de Gamecube! Maar ik heb de gamecube verkocht met de spellen! Game 3 heb ik nog nie maar wil ik wel en ik heb game 1 & 2 ook op de PC (gebrand).
Wie kan me helpen waar ik de games kan downloaden?
Mail me Joey_spreeuwenberg@hotmail.com
(het is toch neit verboden om hulp in te schakelen het is niet illigaal om hulp in te schakelen, ik heb aan men vader gevraag of je getraft word als je illigaal download er si maar 11% kans op!, men vader werkt bij AT Arestatie Team of ookwel Zware Politie, dus hij kan ut weten)!
Dus help me! |
|
|
|
|
Remus
7e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 19:52 |
|
Nou, ik heb de eerste twee HP games, en de 3de wordt morgen op men PC geinstalleerd.....
Maar ik moet zeggen: HP en de Steen der Wijzen hebben we van de buren gekopieerd, HP en de Geheime Kamer hebben we geleend van de bieb en toen gekopieerd en HP en de Gevangene van Azkaban heeft mijn vader ergens vandaan gehaalt, ik weet niet waar..... |
_________________ And my soul from out that shadow
that lies floating on the floor
Will be lifted
|
|
|
|
Queen
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Op een wolkje, naast Neville, die een arm om mij heen slaat. ^^
|
Geplaatst:
Do Jun 17, 2004 14:28 |
|
Ik heb deel 1 en 2 op de PC. Ik heb geen Playstation ofzo. Ik wil deel 3 wel hebben; meestal vind ik de games wel leuk..
Maar niet denderend ofzo.. 't Wijkt nogal heel veel van het verhaal af.. En da's logisch, maar ik vind 't jammer. Het gaat mij om het verhaal, al vind ik spel 2 wel leuk. Spel 1 niet zo. Als je spel 1 en 2 gaat vergelijken.. 2 is veeeel beter en mooier. En in deel 1 is het hele trappenhuis weggelaten.. Deel 3 zal ook wel leuk zijn.. Ik ga 'm voor mijn rapport vragen.. ^^ |
|
|
|
|
Rayna
The Psycho Admin
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 17, 2004 21:29 |
|
HP 1 en HP 2 heb ik voor op de pc. Quiddith world cup ook, maar die heb ik alweer stuk gemaakt ^^ ( dr blijft nooit lang iets heel bij mij, HP1 heb ik ook al voor de 2e keer )
*knuft Peetoom* Ik krijg de spellen van mijn oom. Die kopieert ze weer van iemand. Zo gaat dat met de meeste spullen die ik van hem krijg |
|
|
|
|
Poison Ivy
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 18, 2004 11:49 |
|
Ik heb deel 1 en 2 voor de pc en deel 2 voor de playstation 2.
Maar ik speel het allebei niet, die voor de playstation heb ik een keer aangeraakt
Ik denk niet dat ik de derde ga kopen..
|
|
|
|
|
Trevor
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 27, 2004 11:18 |
|
Ik heb de eerste voor de psone, en de remake van de eerste op ps2. En de tweede heb ik niet maar wel es gespeeld op Pc. En zwerkbal heb ik op de Gamecube. Ik vind de spellen niet hoogstaand, de spellen zijn niet geweldig goed, maar de sfeer weten ze wel goed vast te leggen. |
|
|
|
|
Cho Chang girl
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 03, 2004 16:30 |
|