Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Skaters/alto's/gothics enz afkraken Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Miss_Aardmannetje
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: In een Villa met alle sterren uit de Harry Potter films...!

Miss_Aardmannetje is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 24, 2006 16:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Je hoort het steeds vaker.Mensen in deze wereld beginnen van alle kante skaters en dergelijke af te kraken..
Eigenlijk vind ik dat niet leuk want mensen respecteren ze niet omdat ze van een andere style en kleding dan wij houden.
Waarom beginnen mensen die skaters toch zo te haten..
Wat vinden jullie ervan?En haten jullie skaters ook?
Of ben je zelf een skater,

Profiel bekijkenStuur privébericht
DreamGirl
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

DreamGirl is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 24, 2006 16:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey,ik ben zelf ook skater en ik snap wat je bedoelt.
Een skater zijn of een gothic skater is echt een verschil,gothic skater heeft echt een andere style..
Mensen op mijn school moeten mij maar acepteren hoe ik ben en hoe ik eruit zie,zelf draag ik wijde broeken met skaterschoenen en santa cruz truitjes of van nirvana en the offspring.
Nou in de pauze zit ik altijd bij mijn skatergroep en het is harstikke gezellig..Dus mensen:als je skater of zoiets wilt worden,laat je niet afleiden door mensen,volg je eigen weg Wink

LavenderBrown
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 398 Sikkels

LavenderBrown is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 24, 2006 16:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik snap niet dat mensen skaters & goths uitlachen...
Je lacht kakkers toch ook niet uit (nou ja, soms...)?
^^ Ik ben zelf geen skater, maar ik heb vrienden die het zijn en ze zijn gewoon très normaal, alleen anders gekleed.
Al vind ik wel dat gothics iets depressiefs over zich heen hebben, maar daar ga ik ze niet om uitlachen...

<3 Fleur * de 'normale' *

kill you.
Malou
Oude Forumnaam: Mrs Malou Riddle Unspeakable
Unspeakable

Verdiend: 0 Sikkels

Malou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 24, 2006 16:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ze doen het niet alleen bij alto's/goths/skaters. Iedereen doet het bij iedereen. Zo zitten mensen nou eenmaal in elkaar. Neutral

Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 24, 2006 17:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

DreamGirl schreef:
Heey,ik ben zelf ook skater en ik snap wat je bedoelt.
Een skater zijn of een gothic skater is echt een verschil,gothic skater heeft echt een andere style..
Mensen op mijn school moeten mij maar acepteren hoe ik ben en hoe ik eruit zie,zelf draag ik wijde broeken met skaterschoenen en santa cruz truitjes of van nirvana en the offspring.
Nou in de pauze zit ik altijd bij mijn skatergroep en het is harstikke gezellig..Dus mensen:als je skater of zoiets wilt worden,laat je niet afleiden door mensen,volg je eigen weg Wink

Ik vind het dom als mensen je beoordelen om je uiterlijk. Altijd als ik een skater/goth/alto zie dan heb ik gewoon respect. Zij durven zich te kleden zoals ze zijn. Ik ken genoeg mensen die eigenlijk ook liever goth-kleding dragen maar het niet durven omdat ze bang zijn voor de reacties. Dat vind ik ook dom. Ik vind dat mensen je niet mogen beoordelen om je uiterlijk. Het innerlijk is toch veel belangrijker? Maar zo zit de mens nou eenmaal in elkaar..
Zelf zou ik mensen nooit afkraken om hun uiterlijk (Ik zou in ieder geval geen rare opmerking maken of ze echt hard afkraken).. Ik vind dat je elkaar gewoon moet respecteren.

EDIT: Nu ik er even over na begin te denken, ja ik doe het zelf ook wel. Natuurlijk kijk je naar mensen en naar hun gedrag. Dat is iets wat in ons zit.

17.04.05 ~ 31.12.08

Laatst aangepast door Ailey op Vr Feb 24, 2006 17:31; in totaal 3 keer bewerkt
PixieFilth
Oude Forumnaam: vlinder Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea

PixieFilth is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 24, 2006 17:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het spijt me, maar wannabee's vind ik ook maar belachelijk.
Met al hun stijlprulletjes waarmee ze d'rbij willen horen.

"O kijk, hoe skater ik ben"
"O kijk, ik ben beter want ik draag merkkleding"
"O kijk, ik snij mezelf, hoe gothic ben ik?"
:/

Die toestanden vind ik gewoon om uit te lachen.
Als je jezelf in een vakje wilt duwen dan moet je dat zelf weten, al heb ik er een enorme hekel aan.
Maar dan moet je ook maar aanvaarden dat daar kritiek op komt.

she loves breakcore but she has no legs

Tarantallegra
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 129 Sikkels

Tarantallegra is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 24, 2006 17:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mrs Malou Riddle schreef:
Ze doen het niet alleen bij alto's/goths/skaters. Iedereen doet het bij iedereen. Zo zitten mensen nou eenmaal in elkaar. Neutral

Whoei, you said it, girl! *steekt duim op*
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. 't Is jammer, maar zo zitten mensen inderdaad gewoon in elkaar. ik doe het zelf waarschijnlijk onbewust ook...

"Heaven isn't a place. Heaven is perfection. Wouldn't you think? And we don't go there, as much as we express it. Does that sound true to you?"

Laatst aangepast door Tarantallegra op Vr Feb 24, 2006 17:20; in totaal 1 keer bewerkt
Malou
Unspeakable

BerichtGeplaatst: Vr Feb 24, 2006 17:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

vlinder schreef:
Het spijt me, maar wannabee's vind ik ook maar belachelijk.
Met al hun stijlprulletjes waarmee ze d'rbij willen horen.

"O kijk, hoe skater ik ben"
"O kijk, ik ben beter want ik draag merkkleding"
"O kijk, ik snij mezelf, hoe gothic ben ik?"
:/

Die toestanden vind ik gewoon om uit te lachen.
Als je jezelf in een vakje wilt duwen dan moet je dat zelf weten, al heb ik er een enorme hekel aan.
Maar dan moet je ook maar aanvaarden dat daar kritiek op komt.

Agreed. Bij ons op school heb je van die emo's/panda's (mensen die te hard proberen om gothic te zijn) die constant either boos kijken of verdrietig kijken. Ik heb ze echt nog nooit zien lachen o.o; Bij zulk soort mensen krijg ik toch wel de ontiegelijke nijging om sarcastische opmerkingen over ze te maken.
En laatst liep er ook een gozer op school die een hele slechte poging had gedaan om op een bandlid van Dimmu Borgir te lijken O.o (met andere woorden; hij leek op een kind dat een panda wil zijn met carnaval).

MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 1077 Sikkels

MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 24, 2006 17:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tarantallegra schreef:

Whoei, you said it, girl! *steekt duim op*
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. 't Is jammer, maar zo zitten mensen inderdaad gewoon in elkaar. Ik doe het zelf waarschijnlijk onbewust ook...

Idd. Ze doen het niet alleen bij mensen met een bepaalde kledingstijl of muzieksmaak maar ook bij mensen van een bepaalde religie.

Ik denk zelf dat mensen vaak iemand afkraken uit onwetendheid. Als jij echt zoveel van de gothic/skate/gabber scène weet, dan mag je het van mij afkraken omdat je er goede argumenten voor hebt. Weet je er helemaal niets vanaf en je kraakt iemand af die er een iets andere kledingstijl etc. op na houd dan jij, dan ben je gewoon verkeerd bezig.

Ry-rahrr
Oude Forumnaam: Little Werewolf Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 112 Sikkels

Ry-rahrr is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 24, 2006 17:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het echt zo belachelijk als je nageroepen wordt om wat je draagt. Ik hoor je zelf ook wel es, ik ben alto, maar ik heb zoiets van: "Hou je mond, als ik geen stijl heb moet je maar eens in de spiegel kijken." Meestal zijn het ook van die modetutjes die het zeggen.

Ik vind stijl een mening, stijl laat zien wie we werkelijk zijn. Ik vind stijl van mensen die anders durven te zijn juist mooi, dat accepteer ik.

Nou moet je trouwens niet opmaken hieruit dat ik hekel aan mensen heb die de mode volgen, dat is hun keuze, dat accepteer ik voledig.

En ik ben het helemaal met vlinder eens.
Vooral de zin: "O kijk, ik ben beter want ik draag merkkleding." Dan zou ik antwoorden: "Wat boeit mij het dat je merkkleding draagt, dat laat alleen maar zien dat je jezelf daarmee belangrijker wil maken omdat je dat uit jezelf niet kan."
En het is wel een heel lullig vooroordeel dat goth's zich snijden.

Soweiso zijn vooroordelen vaag, stijl ben je, dat neem je niet over van andere mensen.

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 73 Sikkels

lijpeloena is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 24, 2006 17:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

dat vind ik egt te ver gaan die mensen afkraken en ik draag die kleding zelf ook waar slaat dat allemaal op wij zijn ook gewoon mensen hoor!!
en als je dan gothic kleding draagt meteen de woorden heks naar je toe gesmeten krijgt dat is tog niej normaal meer

en wat dan met de mensen die alleen maar kleding dragen dat in de mode is is tog ook niej normaal
(als je het doet heb ik er niks tegn hoor daar niej van)

maar t gaat niej om iemands uiterlijk maar om zijn innerlijk en kijk daar maar eens naar bij mensen

PixieFilth
Oude Forumnaam: vlinder Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea

PixieFilth is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 24, 2006 17:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Agreed. Bij ons op school heb je van die emo's/panda's (mensen die te hard proberen om gothic te zijn) die constant either boos kijken of verdrietig kijken. Ik heb ze echt nog nooit zien lachen o.o; Bij zulk soort mensen krijg ik toch wel de ontiegelijke nijging om sarcastische opmerkingen over ze te maken.
En laatst liep er ook een gozer op school die een hele slechte poging had gedaan om op een bandlid van Dimmu Borgir te lijken O.o (met andere woorden; hij leek op een kind dat een panda wil zijn met carnaval).

Onze school was vorig jaar nog een emo-vrije zone, tot er zo'n jongen kwam, die eigenlijk gewoon zichzelf was.
En nu zou je onze school een emo-school kunnen noemen :[
Plots draagt iedereen tightpants, plots loopt iedereen rond met doodshoofden op hun riem of T-shirt. Dat vind ik zwaar triest.
En dan doen ze alsof ze het erg vinden wanneer iemand "emo" tegen hun zegt. Bah!

Maar ik heb het nog minder voor de gothics op onze school. Ik ken een jongen die een sneetje in z'n arm maakte en plost riep "O kijk! O kijk! Ik snij mezelf! Ik ben depressief!" en dat op superenthousiaste toon :/
Nog een keer bah!

Ik kan er gewoon niet tegen dat een depressie zo onserieus wordt genomen door dat soort meeloperige alto's. Een depressie is echt een serieuze ziekte.

she loves breakcore but she has no legs

Tienerd
Oude Forumnaam: Tinusz_01 Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 239 Sikkels

Tienerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 24, 2006 17:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Little Werewolf schreef:
Meestal zijn het ook van die modetutjes die het zeggen.

Soweiso zijn vooroordelen vaag, stijl ben je, dat neem je niet over van andere mensen.

Ik ben het helemaal met Little Werewolf eens.
Alleen ik noem ze huppelkutjes i.v.p modetutjes ^^'
Maar wat ik niet vind kloppen is dat gothics altijd boos kijken of depri zijn.. Zelf ken ik er ook een aantal, nou en je zou je verbazen hoe 'normaal' ze eigenlijk zijn. Mensen die gothic proberen te zijn vind ik wel laag.. Je bent het of niet, je kan het niet aanleren ofzo, het moet je stijl zijn.. Als ik wel eens gewoon aan de kant van de weg of whatever waar sta en ik sta met hun te praten kijken anderen me wel eens vaan van; 'Ooh, waar ben jij nou weer mee bezig, ben je gek ofzo?!'
Alleen maar omdat ze een andere stijl hebben zijn ze gelijk gestoord =.=
[Sommige zeggen dat dan..]

En dan heb je ook nog die huppelkutjes die vind ik eigenlijk nog het ergst.
Zoals vlinder het al zei; "O kijk, ik ben beter want ik draag merkkleding"
Om gek van te worden =.='' Blijf jezelf, dan doe je al gek genoeg..

Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"

Laatst aangepast door Tienerd op Vr Feb 24, 2006 17:26; in totaal 1 keer bewerkt
Darkness
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 41 Sikkels

Darkness is offline.  Afdelingslogo

Ik ben zelf gothic maar ik kleed me niet te extreem zoals sommige wel doen. Ik draag niet altijd zwart maar ook andere kleuren. Maar zoals MLS al zei je hebt erbij zitten die echt raar zijn.

Ik bedoel als je je opmaakt als man moet het er wel netjes uitzien en niet dat je erbij loopt als iemand met een panda gezicht, dat doe je maar met carnaval. Ik heb ook af en toe een lijntje om mijn oog maar niet zo extreem dat ik op een panda lijk. Het enige dat ik dan heb is het oog van horus bij mijn linker oog en dat is dan ook alles.

Maar ik heb ook schijt aan de wereld dus het kan me niet schelen wat mensen van me denken. En ik kreeg zelfs complimenten over dat ik met make-up durfde rond te lopen als man zijnde. Maar echt overdreven veel piercings en dergelijke vind ik niet mooi. Ik zie af en toe mensen lopen waarvan ik heb wat heb je jezelf aangedaan. Maar dat moeten hun zelf weten maar teveel is echt teveel.

Ik heb zelf een tattoeage en meer komen er ook niet bij. Moet wel mooi blijven en bij sommige staat het en bij andere niet. Mijn tattoe is mijn sterrenbeeld in tribalvorm.

My other broom is a car.

#OMG een lopende muur#

Non tora ta familia
Malou
Unspeakable

Trouwens, wat me opvalt aan dit topic... mensen zeggen 'ze mogen ons niet afkraken, die stomme modetrutjes'. Maar dan doe je eigelijk precies hetzelfde, en bewijs je maar weer es dat je zelf geen haar beter bent.

(Note; ik kraak ook mensen af, ik geef het toe, want ik ben nou eenmaal ook mensenlijk en ik kan het soms gewoon nìet laten)

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp