Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Waar is Bartho Krenck Jr. nu? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
pimmetje7
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 52 Sikkels


pimmetje7 is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jul 12, 2007 17:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Volgens mij zeiden ze in de film dat hij naar Azkaban werd vervoert maar het kan ook best zijn dat hij in het St.Holisto ligt





_________________
Harry hoorde de triomfantelijke schreeuw van Bellatrix,maar wist dat dat niks te betekenen had - Sirius was gewoon door de poort gevallen en zou dadelijk weer te voorschijn komen...
Maar hij kwam niet te voorschijn.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Altoget
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 46 Sikkels
Woonplaats: ergens

Altoget is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jul 13, 2007 12:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik denk dat hij gewoon doelloos rondloopt.
zonder ziel kan hij toch niks meer




Profiel bekijkenStuur privébericht
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Hogwarts

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 20, 2007 14:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat hij in Azkaban opgesloten zit, zonder zijn ziel. Want in het boek zei Perkamentus of iemand anders, dat Bartho Krenck Junior naar Azkaban werd overgebracht. En in Sint Holisto kunnen ze in feite niks meer voor hem doen, want niemand kan genezen als je de kus van een Dementor hebt gekregen. Maar ik weet het niet zeker.





_________________
    Ééns een HPF'er, altijd een HPF'er.
Profiel bekijkenStuur privébericht
NoRiz
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 46 Sikkels
Woonplaats: I'm lost! Can you help me?

NoRiz is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2007 12:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Misschien zijn er in de toverwereld wel speciale plekken waar ze die lichamen zonder ziel opsluiten! Razz
Wordt hij anders niet gewoon begraven, net als een overledene.. ?




Profiel bekijkenStuur privébericht
D@@n
5e jaars
5e jaars


Verdiend: 31 Sikkels


D@@n is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2007 12:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat hij in dat magisch ziekenhuis zit, die ene waar Smalhart ook in zit. Ben alleen even de naam kwijt. Dat is denk ik de enige plaats waar hij geen schade kan aanrichten. Als hij in Azkaban zou zitten zou hij alleen maar plaats innemen daar. Hij kan niks doen en alleen maar voor zich uit kijken. Kunnen ze beter een andere gevangen daar neer stoppen.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Royal Palace @ Fire Nation

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 15:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Volgens mij zei Perkamentus dat hij naar Azkaban was gebracht. Hij gaat denk ik geen rol meer spelen, want dat heeft geen nut. Hij kan niks meer vertellen, herinerren of weet ik veel wat. Het is gewoon een mens die nog leeft, maar geen ziel heeft. Lijkt me trouwens heel akelig. Je hersens en hart doen het nog, maar je kan niks meer. Jakkie^^





_________________
    Right form the start
    been friends forever
    Somehow we're meant to be
    together

    HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Profiel bekijkenStuur privébericht
AvadaKedavra*
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 51 Sikkels
Woonplaats: Spijkcitéeey.

AvadaKedavra* is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 15:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Miss Raddy schreef:
Volgens mij zei Perkamentus dat hij naar Azkaban was gebracht. Hij gaat denk ik geen rol meer spelen, want dat heeft geen nut. Hij kan niks meer vertellen, herinerren of weet ik veel wat. Het is gewoon een mens die nog leeft, maar geen ziel heeft. Lijkt me trouwens heel akelig. Je hersens en hart doen het nog, maar je kan niks meer. Jakkie^^

Ja, maar dat je zeg maar niets meer kan, besef je dan toch ook niet? Je bent dan helemaal..leeg gewoon. Maargoed, volgensmij werd er indd gezegd dat hij naar Azkaban teruggestuurt werd. Kan me niet veel meer herinneren meer van een Kus maar dat zal wel dan..





_________________
*Wild horses, I wanna be like you,
Throwing caution to the wind, I'll run free too ..
Wish I could recklessly love like I'm longing to.
I wanna run with the wild horses..
Run with the wild horses, oh ♥ «
Profiel bekijkenStuur privébericht
LuCos
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 121 Sikkels
Woonplaats: â'494113"

LuCos is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2007 21:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nja, ik zou het niet weten, maar vind jhet ook niet echt heel belangrijk, hij speelde een grote rol in deel 4, dat hij en grote aanhanger was, en dat er meer van hem waren. Hij is gewoon uitgeschakeld, en ik denk dan waarschijnlijk een kus van een dementor en/of in het magisch ziekenhuis (waar ik de naam van kwijt ben)




Profiel bekijkenStuur privébericht
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2007 21:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Volgens mij kwam dit onderwerp ook tenspraken op het Zwadderich board als hij nu wel of niet leefde. Zelf denk ik dat hij inderdaad is gestorven aan een kus van een Dementor. ( Hoe zal dat toch komen Wink )Anders zal ik bijna gaan zweren dat we meer van hem hebben gehoord, Al was het met een opdracht van Voldemort. Ik bedoel hij is een goede trouwe dooddoener geweest. En ja als hij og leefde, dan had zijn naam toch ook moeten staan bij de ontsnapte dooddoeners in boek 5? Want hij was dan echt geen persoon die Voldemort lekker in Azkaban liet zitten. Niet waar?





_________________
†Het geluk van de vampiers is met ons!!†

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!


( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Profiel bekijkenStuur privébericht
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot


Verdiend: 333 Sikkels
Woonplaats: Spinners end *zucht*

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2007 11:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hij is dus gewoon dood, we hebben sinds boek4 niks meer van hem gehoord, en anders zou hij denk ik niet belangrijk worden voor het plot.





_________________
Snape totally rocks my socks off!!

Mijn mega spoiler fanfic!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2007 12:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk ook dat hij gewoon dood is. Hij heeft van alles gedaan dat niet mag, was een Deatheater, heeft onvergeeflijke vloeken gebruikt, gemoord en was Voldy's trouwe volgeling.
Ik ben bang dat hij gewoon naar Azkaban is gestuurd en dat de Dementors met hem hebben afgerekend, hij zal wel ter dood veroordeeld zijn denk ik.

@ Dennis (hieronder): Ow ja, je ziel eruit is niet echt dood. xD Maarja dan zal hij inderdaad wel gezellig in een afdeling zitten met al die mensen zonder ziel. xD Ik denk in ieder geval niet dat hij nog veel uit kan halen dan. xD





_________________
    I love HPF.

    All good things come to an end... Goodbye HPF.


Laatst aangepast door Shirley op Wo Aug 29, 2007 15:04; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten

Dennis Krauwel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2007 15:00 Terug naar boven Sla dit bericht op


Shirley, volgens mij bestaat de doodstraf in de tovenaarswereld niet. Je kan wel veroordeeld worden tot de Kus. Dat heeft tot gevolg dat je zieel uit je wordt gezogen, en je als leeg omhulsel rond blijft lopen. Maar het ministerie moet toch ergens met dat lege omhulsel heen. Ze kunnen het moeilijk laten sterven, dan zou de Kus weinig ziin hebben. Dus ik neem aan dat ze gewoon een aparte afdeling in Azkaban voor Gekusten hebben.

Btw, ik denk niet dat Barty ook is ontsnapt tijdens de Mass Breakout. Er was iemand die zei dat Voldemort hem er wel uit zou halen omdat hij belangrijk voor Voldemort is geweest, maar dat denk ik niet. Voldemort heeft niets meer aan Barty, het is slechts een leeg omhulsel.





_________________
    Goodbye.
Profiel bekijkenStuur privébericht
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot


Verdiend: 333 Sikkels
Woonplaats: Spinners end *zucht*

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2007 15:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dennis Krauwel schreef:

Shirley, volgens mij bestaat de doodstraf in de tovenaarswereld niet. Je kan wel veroordeeld worden tot de Kus. Dat heeft tot gevolg dat je zieel uit je wordt gezogen, en je als leeg omhulsel rond blijft lopen. Maar het ministerie moet toch ergens met dat lege omhulsel heen. Ze kunnen het moeilijk laten sterven, dan zou de Kus weinig ziin hebben. Dus ik neem aan dat ze gewoon een aparte afdeling in Azkaban voor Gekusten hebben.

Btw, ik denk niet dat Barty ook is ontsnapt tijdens de Mass Breakout. Er was iemand die zei dat Voldemort hem er wel uit zou halen omdat hij belangrijk voor Voldemort is geweest, maar dat denk ik niet. Voldemort heeft niets meer aan Barty, het is slechts een leeg omhulsel.


Nee, ik denk dat de mensen die gekust zijn, na een tijde dood gaan. Zoals sirius al zei hebben ze dan geen levenslust meer, dus willen ze ook niet eten. Ik denk dat de Gekusten langzaam doodgaan en dan worden ze buiten azkaban begraven.





_________________
Snape totally rocks my socks off!!

Mijn mega spoiler fanfic!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2007 22:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

missme98 schreef:
Dennis Krauwel schreef:

Shirley, volgens mij bestaat de doodstraf in de tovenaarswereld niet. Je kan wel veroordeeld worden tot de Kus. Dat heeft tot gevolg dat je zieel uit je wordt gezogen, en je als leeg omhulsel rond blijft lopen. Maar het ministerie moet toch ergens met dat lege omhulsel heen. Ze kunnen het moeilijk laten sterven, dan zou de Kus weinig ziin hebben. Dus ik neem aan dat ze gewoon een aparte afdeling in Azkaban voor Gekusten hebben.

Btw, ik denk niet dat Barty ook is ontsnapt tijdens de Mass Breakout. Er was iemand die zei dat Voldemort hem er wel uit zou halen omdat hij belangrijk voor Voldemort is geweest, maar dat denk ik niet. Voldemort heeft niets meer aan Barty, het is slechts een leeg omhulsel.


Nee, ik denk dat de mensen die gekust zijn, na een tijde dood gaan. Zoals sirius al zei hebben ze dan geen levenslust meer, dus willen ze ook niet eten. Ik denk dat de Gekusten langzaam doodgaan en dan worden ze buiten azkaban begraven.


Was het niet dat ze dan hun ziel eruit worden gezogen? En zonder ziel kan je volgens mij niet verder voort leven. Volgens mij zijn ze dood als ze de kus van een Dementor hebben. Ik kan het misschien ook goed mis hebben. Maar volgens mij zijn ze meteen dood als ze kus krijgen.





_________________
†Het geluk van de vampiers is met ons!!†

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!


( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Profiel bekijkenStuur privébericht
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 306 Sikkels
Woonplaats: Breaking out of Fox River with Michael and Linc.

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 30, 2007 10:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Narcissa heeft gelijk, zonder ziel sterft je lichaam ook af. Je ziel is als het motortje dat je lichaam draaiende houd. Als die sterft, kan je lichaam dus absoluut niet verder leven. Bartho Krenck jr is dus gewoon helemaal dood, lichaam en ziel.





_________________
'Everyone dies, but not everyone really lives.'

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer