Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Tv: Charmed [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 1077 Sikkels

MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 17, 2006 15:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oude topic was alweer meer dan 30 pagina's lang. Tijd om de fangirl/fanboy uit te hangen in een nieuw topic!

Even voor de duidelijkheid: Op net 5 en in België word de serie niet meer uitgezonden maar... we hebben hier nog niet alles kunnen zien. In de VS zijn ze nu bezig met seizoen 8.

De mensen die het al gezien hebben kunnen posten in donkerrood.

De mensen die het gewoon over Charmed willen hebben mogen posten in elke kleur die ze maar willen ^^

Ik heb in het oude topic zo snel geen handige links of leuke plaatjes posts kunnen vinden. Vind je toch nog iets, post het dan gerust hier, ook al is het een keer in het oude topic gepost.

Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 17, 2006 15:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yeah ik ben de eerste Charmed fan die hier wat in zet...

Ik vroeg me af hoe ver jullie in Belgie zijn bij de "nieuwe" afleveringen?

En wat gaan jullie doen met het idee dat er na een paar weken er nooit meer nieuwe afleveringen van Charmed komen? (In Nederland dan want wij moeten nog maar 5 aflevringen ofzo)

Ik zou het echt een heel raar idee vinden.. Dat je naar 5/6 jaar Charmed kijken er nu nooit meer een nieuwe aflevering komt... Ik zou denk ik echt gaan huilen denk ik....

trouwens op website van Net5 staat er niks nieuws op... Ik kijk regelmatig en ik post ook regelmatig wat op die site... Razz

Oude Forumnaam: Super Mean Duiveltje Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 503 Sikkels

Bee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 17, 2006 16:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Ik vroeg me af hoe ver jullie in Belgie zijn bij de "nieuwe" afleveringen?

Heel seizoen 8 moet in België nog aan bod komen.

Ravenklauw!
linny
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

linny is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 17, 2006 16:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

het is echt vervelend dat charmed nu even niet meer op
tv is, maar weet iemand wanneer het weer komt?
ik volgde het verhaal helemaal en midden in het seizoen stopte het
opeens echt heel flauw.
het zou echt fijn zijn als iemand dat zou weten.

De held die zelfs door Jeweetwel gevreesd wordt.'
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Wo Mei 17, 2006 16:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou ja Linny als je een Nederlander bent dan kan ik je wel een antoowrd geven... Ik heb een mail gestuurt naar Net5... nou ja het was meer een dreigbrief maar ja... toen kreeg ik het antwoord terug dat de mensen van Net5 zelf ook niet wisten wanneer Charmed weer uitgezonden zou worden... Dat er nu voorlopig Strong Medicine op is... Maar ik denk dat het na de zomer ofzo weer terug komt... Dat zou wel het handigst zijn.. Want de zomerstop komt ook al snel en ik denk niet dat ze 1 aflevering uitzenden en dat dan de zomerstop is... Ik denk daarom dat het weer in september ofzo een keer begint... Maar ik weet het dus niet zeker...

Dus in Belgie moet heel het 8e seizoen nog komen?... De laatste aflevering bij jullie was dat Zankou en de zusjes "dood" waren...

Dus in Nederland zijn ze iets verder... Daarom zou ik alle Nederlanders aanraden als je over het 8e seizoen hebt een spoiler waarschuwing aan te geven...

Dreuzel
Dreuzel

Nielz00w is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 17, 2006 17:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Pfff... zondag allerlaatste aflevering in Amerika... ik heb ze nog allemaal gezien gelukkig (dank u download), ik kan natuurlijk niks zeggen maar t wordt echt te gek... kijk op www.thewb.com (de zender in amerika) voor de trailer!

KarinWeasley
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 23 Sikkels

KarinWeasley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 17, 2006 19:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb ze nu gezien tot en met 8.21 dus de op een na laatste episode. Het is echt onwijs spannend Shocked

5e jaars
5e jaars

SarahLord is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 12:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik kijk overal op Internet voor spoilers en filmpjes...en k weet dus al zowat hele afleveringen die nog komen moeten...ik heb zo'n zin in The Jung and the Restless!! die lijkt me gwoon zoow gaaf... Cool Razz ik dacht dat Net5 trouwens eerst zei dat het in mei weer terug zou komen?? we meoten nog maar iets van 4 afleveringen dus als ze nu beginnen is het voor de zomervakantie af..heb je ene lkkr einde...vind ik beter dan dat je op school zit..en je hebt nog maar 4 weken charmed.... Crying or Very sad ps: BIt Sp0iler WARNIng:
is Christie nou slecht of niet??

Bietje
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 128 Sikkels

Bietje is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2006 12:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm.. de perfecte gelegenheid doet zich nu wel voor om Cole terug in het verhaal te krijgen Smile Degene die de laatste aflevering hebben gezien, begrijpen het vast wel Very Happy

En ik vind Coop stom. Het is alleen maar een Cole na-aper, allerlei stukjes hebben ze gewoon precies van Cole nageaapt, zoals de 'zogenaamde eerste ontmoeting van Cole en Phoebe' in Generation Hex. Waar ze dus even terug in de tijd gaan, naar The Honeymoon's over, en waar Cole Phoebe op de schouder tikt, en Phoebe hem schopt. Dan zegt Cole 'Nice calf' . En wat zagen we bij de ongeveer eerste ontmoeting van Coop en Phoebe? Phoebe schopt Coop, en hij zet de tijd stil, en complimenteerd haar op haar 'calf'. En Coop die zegt, dat niemand ooit zo van haar zal houden..?

En, nog maar iets over Generation Hex, hoe kunnen ze nu terug in de tijd van Phoebe's herinneringen gaan, naar 'Centennial Charmed' waar de echte Phoebe Cole niet eens heeft gevanquist, maar een Alternate Reality Phoebe. Hoe kan dat dan ooit, Phoebe's herinnering zijn?

Verder vind ik het ook opvallend, dat ze zo lang Cole's bestaan na Centennial Charmed volledig hebben genegeerd, en nu opeens komt de ene Cole 'mention' na de andere. Ook in de laatste aflevering komt zegt Paige opeens dat Cole gek werd toen hij The Hollow in zich had. (Terwijl hij ze alleen maar probeerde te helpen, maar dat wordt nooit gezegd. Dat ze nu zelfs de geweldige aflevering 'Charmed and Dangerous' kunnen verpesten, is toch wel wat.)
En een paar afleveringen eerder, werd ook al gezegd dat Cole de Triad al had vermoord. (Hoe bedoel je we recyclen alle goede verhaallijnen uit het verleden, en hopen dat het weer een succes word, The Hollow, The Triad etc. Ze hebben zelfs het poppenhuis uit 'Repo Manor' nog een keer gebruikt voor een aflevering, waarin ze er weer in vast komen te zitten.)
Ze proberen constant herinneringen uit de 'goeide oude tijd' op te halen, om ook deze afleveringen weer een succes te laten worden.

Maarja, eind vorige aflevering had toch wel iets, en nu ben ik zo ver gekomen dat ik het einde ook maar moet zien.

Fifth Doctor: To days to come.
Tenth Doctor: All my love to long ago

Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2006 15:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Huh??...zijn er nieuwe afleveringen?? Dat wist ik niet eens Embarassed . Maar sins wanneer zijn die dan op TV te zien?. Ik dacht dat het nog altijd de oude afleveringen op kwamen..Oohh..ik ben echt achter met al die TV serrie's Embarassed Embarassed

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
*One-Take-Watson*
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

*One-Take-Watson* is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2006 17:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey,,

Ik ebn een super fan van charmed!!
Maar wanneer zijn de afleveringen der op?? Ik wil ze zooo graag zien!! Very Happy
Zou iemand me het anders even willen pb-en ofzow??

XxX One

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Za Mei 20, 2006 8:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

*One-Take-Watson* schreef:
Heey,,

Ik ebn een super fan van charmed!!
Maar wanneer zijn de afleveringen der op?? Ik wil ze zooo graag zien!! Very Happy
Zou iemand me het anders even willen pb-en ofzow??

XxX One

Nou ja als je uit Nederland komt .... Het is nog niet bekend wanneer de nieuwe of de oude afleveringen er weer op komen....

En hoe weet ik dit? Ik heb hun gemailt... Razz

Dreuzel
Dreuzel

lissy02 is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 20, 2006 10:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

charmed is heel gaaf ik vindt het ook heel mooi gedaan

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 23 Sikkels

KarinWeasley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 20, 2006 15:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

SarahLord schreef:
ik kijk overal op Internet voor spoilers en filmpjes...en k weet dus al zowat hele afleveringen die nog komen moeten...ik heb zo'n zin in The Jung and the Restless!! die lijkt me gwoon zoow gaaf... Cool Razz ik dacht dat Net5 trouwens eerst zei dat het in mei weer terug zou komen?? we meoten nog maar iets van 4 afleveringen dus als ze nu beginnen is het voor de zomervakantie af..heb je ene lkkr einde...vind ik beter dan dat je op school zit..en je hebt nog maar 4 weken charmed.... Crying or Very sad ps: BIt Sp0iler WARNIng:
is Christie nou slecht of niet??

spoilerantwoord:
Ja en nee

2e jaars
2e jaars

Lord_Kiwi is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 21, 2006 13:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

heey ik ben echt een charmed fan Very Happy ennuh ( ik woon in NL) het is echt stom dat ze gewoon midden in het seizoen zijn gestopt!! en net 5 zei dat het in mei weer zou komen nou dat heb ik gemerkt Mad ( dus niet) het komt nu vast pas na de zomer... zucht... dat duurt zo lang!!! Shocked

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

monkeys rule the galaxy!! Kiwi!!!
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp