Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Skateboarden Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Skateboard jij ?

Ja
29%
 29%  [ 16 ]
Nee
53%
 53%  [ 29 ]
Ik wil het wel gaan doen
16%
 16%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 54

Auteur Bericht
Nirvana
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 45 Sikkels

Nirvana is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 22, 2006 20:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oke,er was al een skatetopic maar ik kan hem nergens meer vinden Shocked
Dusssssss; ik maak maar weer een nieuwe,ik weet dat er niet veel skaters zitten hier op het hpf forum,maar het leek me toch leuk als diegene die skaten filmpjes,fotos etc plaatsen Wink
Zeg er ook even bij hoelang je skate,wat voor deck je hebt,wat je beste trick is ofzo.
Voor diegene die niet skateboarden,lijkt het jullie ook leuk om te doen?
Enniet zeggen van nee ik kan het niet want alles kun je leren.

Ik begin met een foto van mij ;

Image

Zelf heb ik een Plan B deck en een zero,ze skaten allebei heel fijn en zijn niet kapot te krijgen Razz
Ennee,die foto die ik hierboven posten de trick was niet geland jammer genoeg Sad

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Verdiend: 0 Sikkels

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 22, 2006 20:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eeh, dat is niet waar. Ik kan niet skaten en ik kan het ook niet leren. Geloof me ik heb het geprobeert. Ik kan mijn evenwicht niet houden dus skaten kan ik niet. Maar ik vind het wel mooi om te zien.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Rock Girl
4e jaars
4e jaars

Rock Girl is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 22, 2006 20:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn vriendin is een skater ^^, het is geloof ik nogal schaars dat meiden skaten, ze is namelijk de enige op de skatebaan die het tenminste probeerd..O.o..
Ik zelf heb daar totaal geen geduld voor om iets te leren, en als ik zo eens hoor hoe mijn vriendin telkens valt, zou ik dat niet willen proberen..xP..
Ik vind het wel hip, ik vind het ook wel lef hebben, je kan namelijk echt heeel erg verkeerd terecht komen..

Hippe foto btw ^^..

Btw; De meeste skaters zien er ook nog leuk uit ^^ vind ik..xP

Kanawa Noi Koto No Ni
Without wishes, things won't happen...♥
Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 23, 2006 5:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

het lijkt me fijn om zoiets te kunnen...
maar ik sta niet steveg genoeg op een bord. ik heb een dag nodig om erop te gaan staan en dan zwijg ik al over hoe ik eraf kom...

Hummol
Oude Forumnaam: HPwurm Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 424 Sikkels

Hummol is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 23, 2006 7:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oeh! Ik kan absoluut niet goed skaten, maar het lijkt me geweldig om het te doen. Alleen al de skate broeken en truien lijken me gewoon hip. ALs je zo naar jouw foto kijkt (Aaah!! Gaaf ^^) dan wil ik dat ook kunnen. Maar, daar zal ik wel te braaf voor zijn. Ik ben echt zo'n meisjes meisje Razz Maargoed, het lijkt me dus heel leuk en misschien ga ik het ook wel leren!

I'm with you so far..

xD
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 23, 2006 15:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oei..ik heb dat wel eens jaren geleden ooit eens gedaan..maar is niks voor mij al die sport. Ik vind het wel gaaf om te zien, hoe ze al die stunds te zien..Vooral als je ziet wat ze allemaal doen op een "houte plankje"

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
HPlover
1e jaars
1e jaars

HPlover is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mei 23, 2006 16:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Myn vriendje skate en ik soms ook wel beetje,,
Alleen nooit samen met mn vriendje want dan voel ik me helemaal waardeloos op zoon board Razz
Mn vriendjee wordt gesponsort enz. dus daar kan ik echt niet tegen op!..

Ik heb veel vrienden die skaten.. ik ben regelmatig op de skatebaan om daar lekken te gaan hangen en soms te skaten.. Ik zit daar dan met een groepp van zoon 20 personen
is altijd erg gezellig Smile

Joost
1e jaars
1e jaars

Joost is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mei 23, 2006 19:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb wel is geskate,,, mare dat was neit zo'n succes. Je gaat nog al snel op je gezicht zie je...

Merel
Oude Forumnaam: Metje Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 72 Sikkels

Merel is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 24, 2006 18:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zelf kan ik het niet, en ben tevreden zo. Ik kijk er wel graag naar. Vooral als ze vallen. (grapje.) Een jongen in mijn klas skate en je ziet hem bère veel onder de brug waar een stukje terrein is voor skaters. Hij is ook eens naar de nieuwe skatebowl in Kortrijk geweest (wonen er niet ver van) en ie zegt dat het echt díep is. Ik skate dus niet en vind het niet jammer dat ik het niet kan..

Tarantallegra
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 129 Sikkels

Tarantallegra is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 24, 2006 18:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oeh, skaten... Volgens mij is het wel leuk om te doen. ^^ Een jongen uit mijn klas skate ook, die nam zijn skateboard ook naar alle excursies enzo mee, echt grappig. Het was gewoon zijn vervoersmiddel voor de binnenstad. Njah, goede sport dus.

Maar ik zou er waarschijnlijk het doorzettingsvermogen niet voor hebben, ik ben veel te bang om op mijn bek te gaan. Ik zou het denk ik ook niet kunnen. Ik sta niet zo stabiel op mijn voeten. Wink Doe mij maar mijn boogieboard in een lekker warme zee. En skaten, daar kijk ik soms wel naar, al is het niet vaak (ik ken niet zo bagger veel mensen die skaten namelijk). Dat is ook hartstikke leuk om gewoon te zien vind ik. Ik hoef niet per se op de plank te staan (laat dat de mensen maar doen die aanleg hebben! Razz). ^^

"Heaven isn't a place. Heaven is perfection. Wouldn't you think? And we don't go there, as much as we express it. Does that sound true to you?"
~*leslien*~
Oude Forumnaam: femy 6e jaars
6e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

~*leslien*~ is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 24, 2006 18:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik wil heel graag skaten en ben het dus ook ant leren van een paar jongens uit mijn school^^ Very Happy het ga redelijk goed kben nog maar 1x hard gevallen(er stond iemand achter mij en hij/zij schopte da skateboard van onder men voeten weg totaal onverwacht ik knal op men rug Mad ) ik kan nog geen enkele trick eerst beginnen met gewoon skaten Razz

oscar wilde...
Nirvana
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Nirvana is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 24, 2006 19:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

femy schreef:
ik wil heel graag skaten en ben het dus ook ant leren van een paar jongens uit mijn school^^ Very Happy het ga redelijk goed kben nog maar 1x hard gevallen(er stond iemand achter mij en hij/zij schopte da skateboard van onder men voeten weg totaal onverwacht ik knal op men rug Mad ) ik kan nog geen enkele trick eerst beginnen met gewoon skaten Razz

Skaten hoort bij vallen,dus je zult ook nog wel eens iets breken als je door gaat met skaten.
Als je bang bent voor te vallen,dan kan ik je zeggen dan is skaten niks voor jou.
En waarom schoppen ze het skateboard weg onder je voeten,dat is echt laf en zo krijg je meer skateangst.

Duss ik zeg altijd ;

een dag niet gevallen,is een dag niet geleerd Wink

Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 24, 2006 22:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nirvana schreef:
femy schreef:

Skaten hoort bij vallen,dus je zult ook nog wel eens iets breken als je door gaat met skaten.
Als je bang bent voor te vallen,dan kan ik je zeggen dan is skaten niks voor jou.
En waarom schoppen ze het skateboard weg onder je voeten,dat is echt laf en zo krijg je meer skateangst.

Duss ik zeg altijd ;

een dag niet gevallen,is een dag niet geleerd Wink

Over het vallen, zal ik zelf persoonlijk ook niet mee zitten. Je valt bij zoveel verschillende sporten. Vallen of iets breken, hoort gewoon vaak bij sport. En ja je wordt van zelf wel harder en beter^^

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Ry-rahrr
Oude Forumnaam: Little Werewolf Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 112 Sikkels

Ry-rahrr is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mei 25, 2006 7:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind skaten wel heeeel gaaf, maar ik dnek niet dat ik het zou kunnen. Ik heb namenlijk nogal zo'n doorzettingvermogen dat het me heel vaak dingen "gaat kosten". Bijvoorbeeld, een keer met gym, moest ik onderhands volleybal oefenen, ik kan niet volleyballen, en ik heb net zolang gevolleybalt totdat mijn armen open lagen. En ook bij de klimwand, ik gleed de hele tijd weg, totdat mijn handen open lagen en een vriendin mij verbood verder te gaan.

En zo denk ik ook dat het bij skateboarden is. Het lijkt me echt heel stoer, maar inlineskaten is meer wat voor mij Smile .

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Rayatje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 25, 2006 9:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind skateboarden erg hippig. ^^ Het lijkt me zo cool, maar ik kan amper iets op dat houten plank-ding van me. Ik kan rollen en rondjes draaien. <.>'

Maar ik vind het erg cool om te zien, en spelletjes ervan te spelen (klein detail).
Ik skate wel, maar skateboarden niet. Skaten met skates (=rollerblades, hippere rolschaatsen, je weet wat ik bedoel...). Dat doe ik al lang, al zo lang als ik me herriner. ^^

Maar skateboarden niet, lijkt me leuk om eens te gaan doen maar niet voor elke dag.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp