Auteur |
Bericht |
Fairy Tale
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 26, 2004 10:44 |
|
Charlie is eigenlijk een beetje de vergeten Wemel, vinden jullie niet? Het enige wat je weet is dat hij in Roemeniƫ zit voor onderzoek naar draken en hij ook daar meewerkt aan de orde. Denken jullie dat hij toch nog een rol gaat spelen in de boeken. Of zal hij altijd een Wemel op de achtergrond blijven. Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig naar hem. |
|
|
|
|
RockGodin
4e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 26, 2004 10:49 |
|
Ik denk wel dat hij nog een grote rol zal gaan spelen in de boeken. Ik hoop het eigenlijk ook dat hij een grotere rol gaat spelen wand ik vind hem wel lollig
Misschien komt hij in de 'oorlog' tegen Voldemort nog in actie met zijn draken of zo iets. Wand die draken kunnen wel handig zijn alleen dan moeten ze natuurlijk wel luisteren naar Charlie en zo. |
_________________ Girls don't like boys
Girls like cars and money.
The Rasmus obsessedXD
Lauri en Aki rocken zwaar |
|
|
|
Rayna
The Psycho Admin
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 26, 2004 11:42 |
|
Mmm, ik denk dat Rowling Charlie expres een achtergrond rolletje heeft gegeven, want ik heb zo het vermoeden dat hij bij het plot van of deel 6 of deel 7 een grote rol gaat spelen. Omdat hij nu nogal onbekend is, heeft het straks een groter verrassings effect als hij ineens opduikt. |
|
|
|
|
Arissa
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 26, 2004 11:46 |
|
Ja ik denk ook wel dat ze Charlie naar voren haalt omdat hij juist alleen maar op de achtergrond is geweest in de boeken tot nu toe, we zullen zeker wel meer over hem te weten komen! |
|
|
|
|
storm
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 26, 2004 13:01 |
|
tja..... niet iedereen kan een grote rol hebben... ik weet niet of zijn rol nog groter word.... het zou kunnen..... maar..... bill heeft toch niet echt een veel grotere rol ..of wel?.. |
|
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 26, 2004 16:42 |
|
Charlie en Bill zijn beide een beetje op de achtergrond gezet door Rowling na boek 4.....
Waarin ze een wat prominentere rol toebedeelt kregen..Ik verwacht wel dat deze twee Weasley's nog iets van belang gaan doen..anders had Rowling ze er niet ingedaan...right?? |
|
|
|
|
colinda
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 26, 2004 17:11 |
|
Sirius Black's Girl! schreef: | Charlie en Bill zijn beide een beetje op de achtergrond gezet door Rowling na boek 4.....
Waarin ze een wat prominentere rol toebedeelt kregen..Ik verwacht wel dat deze twee Weasley's nog iets van belang gaan doen..anders had Rowling ze er niet ingedaan...right?? |
Ja maar het kan ook zijn dat JK de Wemels expres een grote familie heeft gegeven... Om te laten zien dat Molly en Arthur gewoon veel kinderen houden... Maar met JK weet je het natuurlijk nooit..het zou best kunnen dat hij een belangrijke(re) rol krijgt.. |
|
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 26, 2004 17:42 |
|
Mjah..die boodschap zou ook kunnen blijken uit dat ze Harry en Hermione zo liefdevol opnemen in hun gezin....daar hoeven ze niet zoveel kinderen voor..
Neej ik neem aan dat Charlie en Bill met een reden in het boek zijn opgenomen.. |
|
|
|
|
Sambora
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 26, 2004 22:13 |
|
ik denk wel dat de andere 2 wemels een grotere rol krijgen... we wten waar ze werken... we weten waar ze zijn... en dat zal van pas komen in deel 6 of 7... denk ik... |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
|
|
Bright Moon
4e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 27, 2004 10:45 |
|
ja, nu in het 5de boek hadden ze geen zo'n grote rol.
Maar ze zijn dan ook voornamelijk bezig contacten te maken met mogelijke leden van de orde.
Dat is ook wel erg belangrijk, ze moeten heksen en tovenaars ervan overtuigen dat Voldemort weer herrezen is.
(aan het einde van het boek geeft Droebel dat gelukkig toe!!)
Dus nu in het 6de boek zal dat waarschijnlijk niet meer nodig zijn, aangezien Droebel het zegt dat hij herrezen is.
Ze zullen dus iets anders doen. |
_________________ "Knowing is independent of being. I did not know you existed before you bumbled in here and ruined my nap. Yet that doesn't mean you weren't real before you woke me."
(Solembum, uit 'Eragon') |
|
|
|
Olivier
The Fullblood Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 27, 2004 12:56 |
|
ik denk niet dat hij (en Bill) nog belangrijk zullen worden... niet iedereen kan een grote rol hebben...dan werden de boeken nog veeeel dikker |
|
|
|
|
Fleur Delacour
5e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 27, 2004 13:01 |
|
Ik denk dat Charlie en Bill een 'bijrolletje' hebben/krijgen. Idd, niet iedereen die in het boek voorkomt krijgt een grote rol. Charlie en Bill dus ook niet, gewoon wat bijpersonages die af en toe in het boek voorkomen, zoals bijvoorbeeld in GrimBoudPlace, je komt ze soms tegen in het boek, maar ze zijn niet belangrijk voor het plot. |
|
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 27, 2004 15:58 |
|
Als ze niet belangrijk zijn..waarom heeft JK Rowling de Weasleys dan met zoveel kinderen laten zijn....
Ik bedoel ze had dan ook gewoon kunnen beginnen bij Percy....ze zullen echt wel een rol van belang krijgen...er komen geen personages in voor die helemaal geen betekenis hebben... |
|
|
|
|
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 27, 2004 16:03 |
|
Ik geloof dat Charlie later nog zal terugkomen met een belangrijke rol. Dat zou idd met zijn draken te maken kunnen hebben, of gewoon een karwei voor de Orde dat belangrijk zal zijn. Wie weet. Want ik kan, zoals SBG al zei er anders niet bij waarom JKR de Weasleys dan zoveel kinderen heeft gegeven als er een paar toch onbelangrijk zouden zijn. |
|
Rayna
The Psycho Admin
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 27, 2004 16:09 |
|
Precies, Charlie komt nog wel terug. Rowling laat een personage echt geen verschillende malen noemen als hij niet belangrijk is in het verhaal.
Charlie is in deel 1 en deel 4 al belangrijk geweest. En in deel 5 is hij ook alweer een paar keer genoemd, als een soort van geheugenopfrissertje. Dus ik neem aan dat nog wel een paar keer zijn intrede in het verhaal doet en hem iets belangrijks te gebeuren staat. |
|
|
|
|
|