Auteur |
Bericht |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 12:39 |
 |
Hallo allemaal,
Zoals velen weten heeft de jonge onervaren Britse actrice Evanna Lynch na een lange zenuwslopende auditiereeks de rol van de wazige Luna Lovegood weten te veroveren. Een gewone Harry Potter fan zoals wij..die ineens de rol van haar leven krijgt..
Voor allen die graag hun mening willen geven over deze nieuwe aanwinst of voor hen die interviews van haar met anderen willen delen, of gewoon over haar willen kletsen is dit topic in het leven geroepen..Het tweede alweer..
 |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 12:41 |
 |
Ok hier kom ik dan wel weer met het hele lijstje wat er gezegd is in het eerste Evanna Lynch topic.
Evanna Lynch is een 15-jarige actrice (16 augustus 1991) uit Termonfeckin Ierland. Dit is haar eerste film dus zoveel is er nog niet over haar bekend. Ze heeft 15.000 meisjes verslaan bij de auditie van Luna Lovegood.
En Evanna is een hele grote Harry Potter fan. Ze heeft de boeken een paar keer gelezen en heeft JKR ook een keer een brief gestuurt. Daarin vertelde ze dat ze heel graag Luna wou spelen in de films maar dat het haar toch niet zou lukken want ze kwam maar uit een klein dorpje. JKR stuurde haar een brief terug waarin ze vertelde dat haar dorpje tenminste een leuke naam had. Toen OotP uitkwam lag ze in het ziekenhuis maar ze heeft 's nachts toch het boek verkocht. Met een handtekening van JKR die daar ook was. (zie het plaatje hierboven)
Evanna is echt obsessed met Luna. Door haar draagt Luna radijsjes en heeft Luna boterbierkurken aan in de film. Dat stond namelijk niet in het script en dat vond ze zo jammer dat ze zelf die sieraden maar gemaakt heeft. Ze heeft een kat die ook Luna heet. Haar andere kat heet trouwens Dumbledore.
Ze heeft oorspronkelijk bruin haar van haar zelf en wat ik gehoort heb is dat zij zelf haar haar blond geverft heeft omdat ze dacht dat ze zo meer kans had om Luna te worden. Later hebben ze haar haar wat minder blond gemaakt. Plus ze heeft wat hairextensions in de film dus ze heeft wel dat lange blonde haar voor Luna.
Ze is trouwens een Tim Burton fan. Haar favoriete film is Edward Scissorhands en voor haar 15e verjaardag deze zomer heeft ze zich verkleed als "The Corpse Bride". Evanna is trouwens ook vegetarier.
Foto van Evanna als Luna. Pas op voor de spoilers!!
Filmpje van Evanna als Luna
Dit is het eerste tv-interview die ze gegeven heeft. Ze heeft dit interview gegeven op 20 juli 2006. Dus toen was ze nog bezig met filmen. Dit is HET interview. Dit zijn een van de enige beelden die we van Evanna hebben.
Evanna zat in de Podcast van TLC je kan die aflevering hier beluisteren en hier is het transcript.
Lieve dingen wat mensen over haar zeggen:
Matt Lewis/Marcel Lubbermans schreef: | [TLC]I think everyone is excited to hear your thoughts about Evanna Lynch:
[Matt]Oh, yeah, Evanna. She’s really, really sweet. Quite quiet. She plays the character incredibly well, I mean, it’s her. You know, it really it. She’s really, really nice, great to get on with and she’s fit in really well. She’s made plenty of friends and I don’t think anyone would have a bad word to say about her really." |
Dan Radcliffe schreef: | "I've done many scenes with [her], and I'll be filming with [her] tomorrow. She's really, really sweet - really nice. She's just the biggest Harry Potter fan in the world. She loves being on the set. She was a little bit nervous at first being on the set - a little starstruck by all the surroundings and meeting some of the cast - but she's really settled in well." |
The Leaky Cauldron schreef: | And nothing at all about the perfection of Evanna Lynch as Luna has been exaggerated. She is a sweetie who is a fan with a capital F, and had no problem telling us how slow Harry Potter news was |
transcript over een andere Podcast over Evanna
tijdschrift schreef: | The latest addition to Harry's band is a moony sort with a good heart and a predeliction for oddness. And her casting was suitably strange. "We searched for months," says producer David Heyman. "Then eventually we held an open casting and in came Evanna Lynch. She's an obsessive Potter fan who actually had correspondence with Jo Rowling. When she was cast, Jo rang me up because she couldn't believe it -- from her letters she said, "She is Luna." |
Een paar interviews:
Frans blad deel 1
Frans blad deel 2
Disney Magazine
En ik heb foto's gevonden van 3 meisjes die bij de laatste 5 zaten bij de audities van Luna.
Jessica Hoggins
Laura Scaife
Rona
Nou ja Luna is mijn obsessie dus praat hier over haar en Evanna ^^ En ik heb dit topic nu al geclaimd ^^
En mag ik ook niet een klein beetje vertellen dat ik een website over haar heb? ^^ Nou ja dit en dit dat zijn ook een paar bekende websites over haar. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Laatst aangepast door Witch_Eva op Ma Jan 29, 2007 12:53; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 13:25 |
 |
Ah, een 2e Evannatopic.
Evanna IS vrijwel Luna. Ze is dromerig en ziet dingen op haar eigen manier.
In het begin moet ik eerlijk toegeven vond ik haar helemaal niets. Net het evil zusje van Draco maar toen ik dat intervieuwtje had gezien was ik om.
Ik heb een tijdje geleden podcast ofzo beluisterd en na verloop van tijd begon haar stem me te irriteren.
Ik hoop wel dat ze Luna goed neerzet want ze is wel wat anders dan ik gedacht had |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 13:42 |
 |
Toen de eerste foto's kwamen was ik niet zo weg van haar, maar nu ik foto's van haar als Luna heb gezien vind ik haar heel goed gecast!
Natuurlijk is het wel iets anders.. haar stem is bijvoorbeeld hoger dan ik verwacht had maar ze gaat denk ik een hele goede rol neerzetten.
EDIT
Ik heb helemaal niks tegen haar stem, ik had het alleen anders in mijn gedachten  |
Laatst aangepast door Choco op Zo Jan 07, 2007 13:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 13:44 |
 |
Wow wat heeft iedereen toch tegen haar stem. Nou ja tegen. Ik vind haar stem juist goed.
Luna heeft een dromerige zangerige stem. En Evanna praat echt heel zacht en dromerig en heel hoog en Iers zodat het een beetje lijkt of ze "zingt". Ik vind Evanna sowieso lekker afwezig. Als je haar stem goed beluisterd. En ik vind haar ook heel erg grappig.  |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 13:47 |
 |
Er zijn nog maar 2 reacties. Dat is niet iedereen
Haar stem had ik wat lager verwacht. Lager dan die van Evanna.
Ze heeft wel een dromerige stem maar na verloop van tijd vind ik ´m erg hoog en zangerig |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 13:55 |
 |
Toen ik haar stem voor de eerste keer hoorde dacht ik van woow die heeft ook wel een hoge stem. Maar luna sprak in mijn verbeelding ook met zo'n soort stemmetje.
Ik vond Evanna eigenlijk wel een goede luna, dé luna was ze gewoon. Ja ik vind haar goed hoor ik vind haar ook schattig op een of andere manier.
Nu maar hopen dat ze goed speelt, dan komt het volgens mij helemaal goed |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 13:58 |
 |
Ik vind haar stem wel oké. Maar dat is denk vooral omdat ik hem zelf ook wel zo zangerig had voorgesteld. En heerlijk dromerig. Verder vind ik haar uiterlijk ook helemaal Luna.
Dat van die sieraden die ze zelf heeft gemaakt wist ik niet. Dat vind ik wel heel tof, als die radijsjesoorbellen er niet bij hadden gezeten had ik ze zeker gemist.
Verder is het eigenlijk ook wel gewoon een leuk (modern) sprookje dat uitkomt. De mega-Harry Potterfan zie zelf mee gaat spelen in de film! Ik vind het hip.
Dus Evanna is hip. |
  |
 |
Lily Emma
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 14:02 |
 |
Helen schreef: | Ah, een 2e Evannatopic.
Evanna IS vrijwel Luna. Ze is dromerig en ziet dingen op haar eigen manier.
In het begin moet ik eerlijk toegeven vond ik haar helemaal niets. Net het evil zusje van Draco maar toen ik dat intervieuwtje had gezien was ik om.
Ik heb een tijdje geleden podcast ofzo beluisterd en na verloop van tijd begon haar stem me te irriteren.
Ik hoop wel dat ze Luna goed neerzet want ze is wel wat anders dan ik gedacht had |
Hier ben ik het dus helemaal mee eens! Ik vond haar eerst nogal arrogant lijken, maar nu vind ik haar dus echt heel goed geknipt voro die rol. Ze is gewoon Luna, je kunt het aan haar zien. Ze heeft echt de uitstraling ervoor en ze heeft ook het uiterlijk. Haar stem vind ik dus zó mooi Echt een Luna stem dat |
_________________ ¤...And either must die at the hand of the other, for neither can live while other survives..¤
Pain Like a Heaven |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 14:23 |
 |
fairy_princess schreef: | Ik vind haar stem wel oké. Maar dat is denk vooral omdat ik hem zelf ook wel zo zangerig had voorgesteld. En heerlijk dromerig. Verder vind ik haar uiterlijk ook helemaal Luna.
Dat van die sieraden die ze zelf heeft gemaakt wist ik niet. Dat vind ik wel heel tof, als die radijsjesoorbellen er niet bij hadden gezeten had ik ze zeker gemist.
Verder is het eigenlijk ook wel gewoon een leuk (modern) sprookje dat uitkomt. De mega-Harry Potterfan zie zelf mee gaat spelen in de film! Ik vind het hip.
Dus Evanna is hip. |
Ja inderdaad ik gun het daarom ook dat zij Luna is. Zij is gewoon een van ons ^^. En over die oorbellen die weet ik zeker dat zij die gemaakt heeft. Die ketting weet ik niet helemaal zeker, maar die heeft ze wel om in de film. Dat is wel bekend. Maar de oorbellen die heeft ze helemaal zelf gemaakt. Dus dat geeft ook al aan dat ze echt een Luna-fan is... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Rayatje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 15:22 |
 |
Evanna is gewoon perfect voor de rol, al is het wel even wennen aan haar stem. Evanna's stem is nogal hoog en dromerig, wat dus goed uitkomt voor de rol van Luna. Ze lijkt helemaal op Luna en nouja, ze is gewoon perfect voor de rol. Ik denk niet dat ze iemand beter kunnen vinden en net als Eva gun ik het haar helemaal.
En er was een foto gepost ergens van iemand die bij de laatste vijf zat. Als ze haar hadden gekozen zou ik het echt wel zonde vinden. Dat meisje was veel te 'show', om het even zo te zeggen. Echt waar, Luna is het beste gecast!
|
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 15:24 |
 |
Ja inderdaad ik heb het foto van dat meisje ook wel in mijn eerste post gezet. Ik vind haar een beetje wannabe achtig en te schattig. Ik ken trouwens alleen maar die foto en niet meer. Wel jammer ik wil die foto van de andere meisjes ook wel zien. |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 15:31 |
 |
Dat andere meisje dat bij de laatste 5 zat vond ik eerlijk gezegt meer de richting van een Fleur.
Natuurlijk kunnen ze wel heel veel doen met make-up en haar enzo. Maar toch, ik vond haar wel heel erg gemaakt. Ik ben echt blij dat ze Evanna hebben gekozen.
En wat Eva ook zegt: ze is één van ons.
Zelf fan, niet zo'n arrogante muts, van ik ga het wel even maken. Gewoon zichzelf. Zo iemand gun je het ook. (Ik wel tenminste ) |
  |
 |
Feel<Free
3e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 08, 2007 16:48 |
 |
Precies zoals ik Luna verwacht had, dit meisje verdient het nou echt om in Harry Potter te spelen. Vooral dat ze zelfs die sieraden maakte ookal stond dat niet in het script, dat vind ik echt gaaf !!
GO EVANNA:love:
Eerste meisje was wel kanp maar gewoon geen Luna.  |
_________________ Remus..You aren't allergic to anything other than silver, are you?"
[size=9]
Some people come into out lives and leave quickly,
others stay and leave footprints in our hearts |
|
  |
 |
Lisanne
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 11, 2007 15:40 |
 |
Nouja. Ik heb niet echt iets tegen haar stem. Maar ik vind het niet heel fijn om naar te luisteren. Ze komt in dat eerste interview heel onzeker over en door haar zachtje, hoge stem lijkt dat nog meer. In de film zou het wel anders zijn. En zo'n eerste interview is vast wel spannend. Agh, we zien t wel :) |
_________________ time goes by at such a pace, it's funny how it's easy to forget her face. |
|
  |
 |
|