Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Ook (Hedwig) en andere dierlijke acteurs. Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Ukkepulk
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 48 Sikkels

Ukkepulk is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jul 04, 2006 11:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nu hebben we zo alle acteurs wel gehad, maar wat dachten jullie van Ook (Hedwig)?

Vinden jullie het zielig voor hem, of is het juist leuk voor zo'n uil om in een film te spelen? En wat vinden jullie van mensen die ook een sneeuwuil willen kopen vanwege de Harry Potter-reeks?

Ik persoonlijk vind het echt een schatje, en ik vind het heel erg knap van hem dat ie zomaar op Harry's handschoenen kan landen enzo, want uilen, en sneeuwuilen in het speciaal zijn ontzettend moeilijk om te trainen. Ze hebben iedere dag ontzettend veel training en aandacht nodig, omdat ze heel makkelijk weer 'wild' worden. Voor sneeuwuilen is het ontzettend moeilijk om op een handschoen te landen, dus ik vind dat ie het geweldig heeft gedaan.

En zielig? Nee, hij krijgt iedere dag heel veel aandacht, van iedereen, en hij mag ontzettend veel vliegen iedere dag.

En ik vind ook niet dat mensen uilen moeten nemen, want het zijn echt geen huisdieren! Zoals ik al zei ontzettend moeilijk te trainen, en je hele huis gaat ontzettend stinken naar uilendrek. Bovendien zijn er maar weinig dierenartsen die veel kennis hebben van uilen.

Laatst aangepast door Ukkepulk op Wo Jul 05, 2006 6:57; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
DMG-SAN
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

DMG-SAN is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jul 04, 2006 11:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mja ik d8 ook dat Hedwig door meerdere uilen werd gespeeld? zou wel raar zijn vind ik hoor de hele film maar 1 uil voor de rol van Hedwig gebruiken Smile wordt denk ik ook te lang voor die dieren maar ja.

Ukkepulk
7e jaars
7e jaars

Ukkepulk is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 05, 2006 6:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, ze hebben maar heel weinig uilen gebruikt, omdat sneeuwuilen van die moeilijk dieren zijn, maar Ook heeft het meeste gedaan Very Happy Very Happy Very Happy

En 't is helemaal niet erg voor Ook dat ie zoveel moet doen, want uilen hebben minstens zes uur per dag aandacht nodig.

Laatst aangepast door Ukkepulk op Do Jul 06, 2006 8:14; in totaal 1 keer bewerkt
hpfreakie
Dreuzel
Dreuzel

Woonplaats: 3de boom links in Verboden Bos,of was 't nu rechts?

hpfreakie is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 05, 2006 18:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vindt het eecht een leuke uil!!Maar vindt t een beejte erg dat ze steeds opnieuw moet trainen,ik heb ook es gezien dat ze veeel moeten trainen voor uilen in grote zaal

Mrs. Watson
1e jaars
1e jaars

Mrs. Watson is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 05, 2006 19:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind dieren in de HP Films wel leuk enzo. Maar een ding wat ik niet begrijp is dat je een sneeuwuil gaat kopen alleen maar omdat Harry er ook een heeft. Mensen denken daar niet echt overna maar willen er gewoon een omdat Harry die heeft. Dat vind ik echt dom, ze denken er niet bij na dat zo'n uil ook nog verzorgd moet worden etc. etc.

FireBolt428
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)

FireBolt428 is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jul 13, 2006 16:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

hmm, ik vind het in ieder geval een prachtige uil, maar of er meerdere zijn? dan zouden ze iedere keer weer een andere uil moeten zoeken, juist zo wit Confused

Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 16, 2006 20:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het een prachtige uil. ( Me moeder vind dat het mooist van de hele fílm's ) en volgens mij gebruiken ze een en de zelfde uil en geen meerdere uilen

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Caleb
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Caleb is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 16, 2006 20:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Narcissa schreef:
Ik vind het een prachtige uil. ( Me moeder vind dat het mooist van de hele fílm's ) en volgens mij gebruiken ze een en de zelfde uil en geen meerdere uilen

Het zou kunnen dat ze steeds dezelfde uil gebruiken. De uil komt niet zo vaak voor in de films en hoeft dus winig te acteren. Ik denk wel dat ze een reserve uil op de set hebben voor als er iets mis gaat maar ik denk niet dat er meer uilen zijn dan 2. 1 hedwig en 1 reserve hedwig.

Hermione
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 298 Sikkels

Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 18, 2006 17:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het echt heel goed hoe ze zo'n dieren trainen. Door deze beesten lijkt de film (of course ^^) nog echter. Maar is het waar dat er maar één uil voor nodig is om Hedwig te spelen? Voor de vier films? Zou wel raar zijn. Knikkebeen en Schurfie zijn ook heel goed gespeeld. Dan en Rupert plaagden die arme kat de hele tijd. Van inleven in je rol gesproken Razz
En de rat die Schurfie speelde heeft eens op Ruperts hand geplast.
Good rat^^

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Caleb is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 19, 2006 20:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

hermoine schreef:
Ik vind het echt heel goed hoe ze zo'n dieren trainen. Door deze beesten lijkt de film (of course ^^) nog echter. Maar is het waar dat er maar één uil voor nodig is om Hedwig te spelen? Voor de vier films? Zou wel raar zijn. Knikkebeen en Schurfie zijn ook heel goed gespeeld. Dan en Rupert plaagden die arme kat de hele tijd. Van inleven in je rol gesproken Razz
En de rat die Schurfie speelde heeft eens op Ruperts hand geplast.
Good rat^^

Hedwig heeft per film maar 1 of 2 scenes waar ze even in voorkomt. Per film is dat helemaal niet veel, zeker omdat zo'n film ongeveer 1,5 jaar duurt om te maken.

Laatst aangepast door Caleb op Wo Jul 26, 2006 23:52; in totaal 1 keer bewerkt
kelly-malfidus
1e jaars
1e jaars

kelly-malfidus is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jul 22, 2006 15:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

volgens mij zijn alle huisdieren die meespelen schurfie,de kat van hermelien,koekoeroekus,...) verwende nesten ze krijgen zeer veel aandacht en moeten eigenlijk niet veel doen en die beestjes hebben ook veel plaats dus zo erg vind ik he niet maar je moet nu geen uil in huis nemen omdat er in je favoriete film ook een uil zit fzo want wie spring er nu in de schelde als een personage op tv dat ook doet Question Question

lOvely^Naatje;
Dreuzel
Dreuzel

lOvely^Naatje; is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jul 25, 2006 22:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind echt zo bijzonder dat ze zo'n dier in een film mee kunnen laten spelen. Het is heel moeilijk om een sneeuwuil te trainen, maar ze hebben het perfect gedaan. Ook de uil zelf. En ik vind het niet zielig dat die sneeuwuil in de film meespeeld, want het krijgt waarschijnlijk genoeg aandacht, anders kon die ook niet zo goed in een film spelen, daar is tijd en aandacht in gestoken, hij komt niks te kort Smile

[J].Freak
1e jaars
1e jaars

[J].Freak is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 26, 2006 22:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het zou natuurlijk prachtig zijn om zo'n dier als huisdier te hebben (maar dat neemt teveel tijd in beslag) Nu moeten wij het doen met onze Kanaries en ander soort volgels!!!!

Maar In diejj film . het is natuurlijk knap dat diejj dat kan en ik dach dat diejj uil door 2 uilen werd gespeeld!

HC for Life
Rayatje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Rayatje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 27, 2006 9:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het wat zieligjes maar tja. Ik denk niet dat die dieren daar gemarteld worden als ze het eens fout doen. Wink

Ik vind Hedwig een prachtige uil! Echt waar, een wonderbaarlijk dier! En ik weet van uilen dat ze over het algemeen moeilijk tam te maken zijn. Dus dat maakt het nog eens specialer. ^^

Ook vind ik die rage stom. Waarom een uil kopen omdat Harry Potter er ook eentje heeft? Arme dieren! Koop dan eerder een kat (van Hermelien) of hond (Sirius).

Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 29, 2006 23:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

kelly-malfidus schreef:
volgens mij zijn alle huisdieren die meespelen schurfie,de kat van hermelien,koekoeroekus,...) verwende nesten ze krijgen zeer veel aandacht en moeten eigenlijk niet veel doen en die beestjes hebben ook veel plaats dus zo erg vind ik he niet maar je moet nu geen uil in huis nemen omdat er in je favoriete film ook een uil zit fzo want wie spring er nu in de schelde als een personage op tv dat ook doet Question Question

Ik denk niet dat ze overal veel aandacht voor geven. Ze hebben het druk genoeg om ze in sene te zetten. Ze krijgen volgens mij de juiste hoeveelheid aandacht wat ze moeten hebben. En maar niet. Ze hebben het zo toch veels te druk?

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp