Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

ooit wat van jou gestolen? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: is er wel wat bij jullie gestolen?

ja heel vaak :-(
1%
 1%  [ 1 ]
ja
70%
 70%  [ 58 ]
nee gelukkig niet...
18%
 18%  [ 15 ]
ik zou het niet weten... misschien van mijn ouder...
9%
 9%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 82

Auteur Bericht
12cho21
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 89 Sikkels

12cho21 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 3:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

heey
ik had er nog geen topic gezien hierover
al heb ik wel een nieuwe bril nodig -_-''
maar goed.. als hier al een topic over is, moet er maar een slotje op he.

maar nu de vrag, is er wel eens iets van jou gestolen, of je ouders/broer/zus?

bij mij wel... uhm uit onze kast was er gewoon de hele la uit gerukt... maar er zat alleen maar
een paar pennen in
een geldpas waar niks op stond en
€10
enn... snik snik een boek van mij

een maand later vond de politie later dat hele laatje in een bos liggen, aa mijn lieve boek terug, alles zat er nog in bvb de €10 en ook uhm de pennen waren verdwenen -_-'

heel vroeger toen ik 4 was, was er ook een foto toestel gestolen... maarjah niet soon duure het was al 8 jaar gelede...

toen we een week naar disney land waren, we kwamen terug en het slot van de voordeur was helemaal beschadigt, maar ze kregen het slot dus niet open Very Happy

en jullie??

Profiel bekijkenStuur privébericht
Lilytje
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 1 Sikkels

Lilytje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 9:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Toen ik kleuter was werd mijn mooie roze fiets met kikkers gestolen, en die hebben we nooit meer teruggevonden Crying or Very sad

2 jaar geleden zijn een andere fiets van mij en de fiets van mijn papa gestolen omdat we allebei vergeten waren hem op slot te doen Confused
die hebben we ook niet meer teruggevonden

Er is ook eens bij ons ingebroken, toen was papa's boekentas (hij is leerkracht) en portefeuille gestolen, en die werden later teruggevonden, maar het geld was wel weggenomen

"Does it hurt?"
"Dying? Not at all."
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 9:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben in het zwembad ooit eens mijn horloge gestolen. Ik was hem kwijt en toen ik naar het zwembad wilde gaan, zag ik mijn horloge uit de rugzak van een meisje uit het hokje naast mij hangen. En dan heb ik hem gestolen van de dief zeg maar.^^

Mijn moeder is ook ooit haar fiets gestolen geweest. En eigenlijk is dat best wel een grappig verhaal. Vooral omdat ze de (mannelijke) dief indertijd zag fietsen op haar vrouwenfiets. Ze heeft hem dan tegengehouden en gezegd dat hij hem moest teruggeven. Natuurlijk deed hij dat niet. Mijn mama is dan naar de politie gegaan, die de fiets een maand later in een bushokje terugvond. En daarna heeft ze de politie een hele lading pralines gegeven. En eigenlijk mochten ze dat niet aannemen, maar ze deden het toch^^ En die dief weten we nu wonen, en we komen hem soms tegen als we boodschappen gaan doen. Maar hij is niet opgepakt Mad

Oude Forumnaam: brahimfreakske Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 356 Sikkels

Justintime is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 10:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het is niet heel vaak, maar toch vier keer ^^

Eerst mijn game boy inclusief Pokémon blue op vakantie naar Griekenland als ik me niet vergis. Dat vond ik heel erg want Pokémon is natuurlijk de hipheid en mijn paarse game boy was erg hip xO Maar ik heb wel nog een hippere game boy erna gekregen en vorig jaar heb ik Pokémon gold van iemand overgekocht, dus dat zit wel goed ^^

Daarna vijf euro uit mijn portemonné op school. En mijn leerkracht wou me niet geloven omdat ik steeds alles kwijt geraak enzo xO Dat was stom. *schopt leerkracht*

Ook nog een vest van 50 euro van Mexx, toen ik ging zwemmen had ik die in de kleedkamer gelaten en daarna was hij weg xO En daarna was ik van school veranderd wegens het vele stelen.

En mijn gsm is op één of andere manier verdwenen, waarschijnlijk gestolen maar dat is niet met zekerheid ^^ Maar hij hangt nergens in huis of in de auto rond dus...

like a lovers song
Donya_07
Oude Forumnaam: d.Onjj_ Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 70 Sikkels

Donya_07 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 10:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bij mij zelf is gelukkig nog nooit iets gestolen, maar bij m'n moeder wel.. Haar Brommer, en een week later ofzo stond hij bij het politiebureau, want de moeder van de dief had die brommer bij hun thuis gevonden ofzo, en toen naar het politiebureau gebracht Very Happy

en verder niks

Nirvana
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 45 Sikkels

Nirvana is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 11:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja er is wel eens iets gestolen van mij.
Met de kermis mijn mobiel.
Ik fietste na de kermis (rond 1 uur snachts ofzo) naar huis.
Mijn vriendin fietste tege mij aan,en toen viel ik in de struiken met fiets en al.
Mn telefoon zat in mn broekzak,maar ik had geen idee dat hij eruit was gevallen in de struiken.
Dus ik fietste weer met mn vriendin naar huis.Ik had nog niks in de gaten.
Rond half 2 wou ik naar bed gaan en wou mijn mobiel pakken,maar die was kwijt,weg,foetsie.
Ik helemaal in paniek,en mezelf opbellen.
Telefoon gaat over.... ik als een dolle stier naar de plek gegaan waar ik was gevallen.
Weer mezelf opbellen,yes hij gaat over dacht ik.
Nam er zo'n jongen van een jaar of 16 op.
Ik zo wie ben jij ?
Hij gaf geen antwoord,ik zo geef mijn mobiel terug!
En toen werd er opgehangen.. sindsdien heb ik mijn telefoon geblokkeert,maar ik heb hem nooit meer terug gekregen.

Oja,ook al bij de kermis waren mijn snelbinders gestolen,en van mijn vriendin ook Rolling Eyes

Oja dit ook nog ; ik had 50 euro meegenomen naar de kermis (ik kreeg 30 euro per dag maar mn mama kon niet wisselen)
Dus ik nam lekker 50 euro naar de kermis.
Sta ik voor een kraampje wil ik een zuurstok kopen,is mijn 50 euro weg.
Ik in paniek weer,overal rondkijken,nergens 50 euro hoor.
Later hoorde ik een groepje voorbij komen, 'EEUJ EUJJ! ik heb net een briefje van 50 gevonden !!'
Dus mijn vriendin zei dat tege mij,ik dacht... ja laatmaar ze zullen me het nooit teruggeven.
Of zelfs geloven.
(naja,t was me eigen schuld... ik kan wel begrijpen dat ze die 50 euro gepakt hadden..)

Ik vind het echt niet meer leuk er word zó veel gestolen.
Mijn moeder was trouwens best kwaad op me en ik mocht 2 dagen niet naar de kermis >.<.

Laatst aangepast door Nirvana op Zo Aug 13, 2006 12:14; in totaal 1 keer bewerkt
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 11:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb nee gestemt maar toen las ik het berichtje van Lupos-Freak.. Ik ben namelijk ook een keer bestolen bij het zwembad.. Ik moest een abonnement kopen en toen had ik dus heel veel geld mee genomen... Iets van 50 euro had ik nog over als wisselgeld ofzo... En die heb ik in mijn kleedhokje gelegt... Wel een beetje verstopt... Maar toen ik dus weer kwam lag mijn portomonnee er wel en mijn geld was er uit...

Voor de rest verlies ik heel vaak dingen... Niemand steelt zeg maar wat... Ohw ja mijn fietspomp is zo vaak gestolen... Maar als ik geld of pasjes kwijt ben dan ben ik het gewoon verloren..

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 195 Sikkels

Elpraz is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 12:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm. Toen we in deze wijk nogmaar een jaartje woonde ofzo was er een bende in en in de omstreke van ons dorp. En dus leden van die bende hadden toen bij ons ingebroken. Ik was like..7 ofzo toen, lag lekker te slapen in m'n bedje. De dieven hadden een gat in de ruit kunne maken en waren zo binnegekomen. Ze hadden dan de sleutel van m'n vaders citroën gestolen en verder niets, omdat ze ook niets meer konde vinden, alles lag boven in m'n ouders hun kamer.
Nouja, toen ik wakker werd was de politie er en er stonden allemaal mensen in ons huis, meer herriner ik me daar niet over.
Ze hebben dan uiteindelijk de sleutels van de wagen met de hippe *cough* sleutelhanger die eraanhing gevonde in de voortuin van een chinese familie een paar straten verder.

Die Chinezen waren echt maf..
Nouja, auto en dieven zijn nooit truggevonden, gelukkig was het een bedrijfswagen en niet ons eigen.

Nou dan is er van mezelf eens een ketting en horloge gestolen op school. We waren net gaan zwemmen met sport en ik had die spullen in m'n jazzak gestoken en dat vergat ik dus door de dag heen en natuurlijk moeten wij onze jassen in de gang laten hangen. Rolling Eyes Nouja, gelukkig heb ik ze terruggevonden door onderzoek te doen samen met het groepje van papierophaling. Wij moeten dus door alle klassen heen etc. en zelfs in de directeur z'n kantoor. We hebben hem gevonde in het secretariaat in een bakje op de grond waar nog andere spullen in lagen. De bak was getiteld: gestolen spullen..jah, natuurlijk hadden we er niet eerder aan gedacht om het te gaan vragen -_-

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 46 Sikkels

Angel Naamloos is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 12:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Een soort van vriendin van mij had eens geld van mij 'geleend' zei ze. Maar dat is al iets van 5 jaar terug.

Ik ben cd's kwijt (er zijn een paar gestolen)

Mijn fiets is gestolen, maar ja meerder deel mijn eigenschuld. Ik had m met een slecht slot op het station laten staan. En heel erg vroeger is de videorecorder van ons gestolen.

Mijn horloge (van Jip en Janneke) had is eens gestolen. Ik heb hem wel weer terug gevonden.

Mijn patat is eens gestolen.
We zaten bij het zwembad en ik en een vriendin hadden patat besteld.
Ik moest naar de wc. En toen ik terug kwam, was het bakje leeg.
Wat bleek, mijn vriendin had erg veel honger.

Mijn mobiele telefoon is eens uit mijn tas gestolen uit school.
Ik heb hem nooit meer terug gevonden. Eigenlijk best jammer want in die tijd koste hij mijn ouders 400 guldens.

Er zijn vast wel wat meer dingen van mij gestolen. Of gewoon kwijt. Maar ik kan me dat niet meer herinderen

Angels Current Status:
I APOLLIGIZE!
LavenderBrown
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 398 Sikkels

LavenderBrown is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 12:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik raak eigenlijk heel vaak van alles kwijt (regenpak, oorbellen, boeken, atlas, pennen, gymkleren, sjaals, fietssleutels, dagboeksleuteltjes, mobiele telefoon), dus toen mijn mobiel in .. december of zoiets verdween toen weet ik niet of hij gestolen was of dat ik hem kwijt was geraakt. Maar het was best een oud ding, dus ik weet niet waarom iemand hem zou willen stelen.

Ik ben wel een keer mijn telefoon kwijtgeraakt, en toen werd ik later op mijn huistelefoon gebeld door een klasgenoot, die mijn telefoon had gevonden (hoezo toevallig) en die mijn simkaart in zijn telefoon had gestopt en zo mijn adreslijst had doorgekeken.

Gelukkig zijn mijn klasgenoten slim xP Maar ja, mijn telefoon was op het beton gevallen en die was beschadigd, maar we hebben met aliminumverf er toen allemaal bloemen opgeschilderd. Maar nu heb ik al een nieuwe (:

kill you.
koekiemonster
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

koekiemonster is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 12:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

70euro is van mij gestolen in een pretpark Sad we waren daar met school in de buurt, en moesten zelf voor eten zorgen voor een paar dagen ensow.. gelukkig kon ik geld lenen.

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 46 Sikkels
Woonplaats: in mijn mama's huis samen met mijn mama en mijn broertje

nicoletjuhh is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 12:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

bij mij zijn er 2 dinge gestole

1: men game boy advance sp
2: men fiets

die eerst von ik nog het ergste die had ik van men opa gekrege die nu op sterven ligt Crying or Very sad

Iedereen maakt wel eens een fout
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 44 Sikkels

huffelpuf_girl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 12:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben 2 jaar geleden m'n (nieuwe) GSM gestolen op school. Het moet tijdens LO zijn gebeurd, want een paar uur later merkte ik dat hij verdwenen was en de enige keer dat ik m'n tas achterliet warin m'n GSM zat was tijdens LO. Ik heb zo het ver moeden dat Tessa (een 'oude' vriendin) die gestolen heeft, want later dat jaat stal ze een paar ringen en een GSM, die gelukkig een weg terug vonden naar hun eigenaar. Maar ik heb mijn GSM nooit meer terug gevonden. Ik heb dan maar en nieuwe gekocht.

celtic_me
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 133 Sikkels

celtic_me is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 13:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

van mij is mijn gsm gestolen. Ik had net een nieuwe (had er bijna een jaar voor moeten sparen) en nog geen week later was hij al gestolen. Gewoon uit mijn rugzak gehaald... dat was in de V&D. op de meest ongelukkige dag van het jaar (vrijdag de 13e)

En een jaar later kreeg ik op 6 december een nieuwe fiets (eigenlijk voor mijn vormsel wat ik niet gedaan heb), exact een week later werd hij gestolen. hij was op slot en stond in een gesloten garage!!! toevallig was het die dag vrijdag de 13e.

een maand later, voor mijn verjardag, kreeg ik opnieuw een nieuwe fiets, die heb ik 3 manden gehad, maar op de toevallige datum van vrijdag de 13e, werd hij gestolen. Opnieuw op slot in een gesloten garage.

Een maand of 2 geleden kreeg ik mijn eigen fiets niet meer open, omdat mensen hadden geprobeerd het slot te forceren. Je hoeft zeker niet meer te raden welke dag het was???

04-10 US5 fanmeet in Essen
harrypotterfreakz
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

harrypotterfreakz is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 15:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bij mij is nog nooit iets gestolen gelukkig Smile Al laat ik altijd wel alles in mijn kleedhokje liggen in het zwembad.... en mijn mobiel enzo.. maar die leg ik ook nog wel eens in het snoephuisje.. En nog nooit gestolen Smile

Wat wel grappig was.. toen we naar Barcelona gingen met school: De leraren telkens maar waarschuwen:"pas op dat er niks gestolen word" Toen waren we in de metro... en toen werd er dus van de leraren gestolen... portemonnee's van 2 leraren.. waar ons lunchgeld in zat Mad Was wel grappig.. iedereen daarna extra goed op hun geld letten enzo Wink

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp