Auteur |
Bericht |
Mrs. J. Potterr
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 26, 2004 15:38 |
 |
Hagrid zijn moeder is een reus, en Hagrids vader is een Tovenaar.
Hagrid verteld dat toen hij zes was, hij zijn vader op de commode kon zetten..
Eh.. Hoe komt dan de connectie tot een Tovenaar & een Reuzin?
Het lijkt mij erg onlogisch dat die twee kindjes kunnen krijgen...
De liefde bedrijven met een persoon van 1.70 & iemand van 5 meter lijkt mij best moeilijk... |
|
|
  |
 |
Vivica
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 26, 2004 15:47 |
 |
Goede vraag, dat is niet erg logisch.
Maar het komt meer dan eens voor, al is het niet vaak.
ik zou het niet weten |
|
|
  |
 |
Tonks
5e jaars

Verdiend:
83 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 26, 2004 16:24 |
 |
Ja, ik denk ook dat ze magie gebruikten, immers in boek 4 vergroot 'dolleman' een spin, dan zou dat ook wel op mensen kunnen toch? |
|
|
  |
 |
kydnav
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 26, 2004 16:30 |
 |
volgens mij was dat ook de conclusie van het vorige forum, dat ze magie hebben gebruikt om of die vader te vergroten of die moeder te verkleinen. We wisten het niet zeker. Waarschijnlijk komen we het ook niet te weten!!!!
xxx kydnav |
|
|
  |
 |
Asha
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In Rajasthan waar 'Asha' een sterke drank is. *hips*
|
Geplaatst:
Za Jun 26, 2004 17:04 |
 |
Haha, ja daar moest ik eerlijk gezegd ook aan denken toen het werd gezegd. Ik vind het me trouwens ook moeilijk om voor te stellen dat een tovenaar verliefd wordt op een reuzin en zeker als die tovenaar heel erg aardig is en de reuzin niet echt.
Het idee van vergroten of verkleinen is btw inderdaad wel goed mogelijk.
Maar ik vraag me wel af waarom Hagrid en Mallemour zich niet een beetje hebben vergroot om beter tegen de reuzen op te kunnen. |
|
|
  |
 |
Sambora
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 26, 2004 17:52 |
 |
liefde overwint alles
ze zullen heus wel overal aan gedacht hebben voordat ze echt bij elkaar kwamen... misschien inderdaad met magie... wel een interesant koppel... apart |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
  |
 |
Sylvia
4e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 26, 2004 19:57 |
 |
maar wel blij dat de vrouw een reus was en de man een tovenaar, niet de man de reus en de vrouw een heks, dan zou het pijnijk zijn geweest......... |
|
|
  |
 |
Miranda
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 26, 2004 21:34 |
 |
Mrs. J. Potterr schreef: | Hagrid zijn moeder is een reus, en Hagrids vader is een Tovenaar.
Hagrid verteld dat toen hij zes was, hij zijn vader op de commode kon zetten..
Eh.. Hoe komt dan de connectie tot een Tovenaar & een Reuzin?
Het lijkt mij erg onlogisch dat die twee kindjes kunnen krijgen...
De liefde bedrijven met een persoon van 1.70 & iemand van 5 meter lijkt mij best moeilijk... |
Daar dacht ik vanmiddag nog aan! Stel je voor, een reus van een meter of 7 en een mens van 1.80 ofzo, die gaan eh...nouja. Je weet wat ik bedoel.  |
|
|
  |
 |
Magical Amanda
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 27, 2004 12:49 |
 |
Ja, dat is vrij frapant, allen dan zou de vader van Hagrid een verkleinspreuk/vergroot spreuk uitgesproken moeten hebben , wat moeilijk geweest moet zijn aangezien reuzen bang zijn voor magie (ootp)(en het niet kunnen)
Ik denk eigenlijk dat zijn moeder, zijn vader hem kort en klein geslagen zou hebben zodra hij magie gebruikte op haar (maar ja misschien was ze hopeloos verliefd) |
|
|
  |
 |
Vivica
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 28, 2004 9:26 |
 |
Sirius_Black schreef: | Hagrid reageerbuis baby |
Ik denk niet dat de tovenaars daar aan doen.
het is iets uit een dreuzelziekenhuis,
en net als andere dreuzelgeneeswijzen doen ze daar waarschijnlijk ook niet aan. |
|
|
  |
 |
Rupertfan
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 28, 2004 11:30 |
 |
Nee, het is inderdaad niet logisch, maar het is een boek he?
Het hoeft allemaal niet echt te zijn.
Niks is toch echt in HP?
Logisch nadenken!
Kizz Me |
|
|
  |
 |
Mrs. J. Potterr
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 06, 2004 17:56 |
 |
Ja, maar de aandacht wordt wel veel gevestigd op Hagrid's ouders
Aangezien iedereen een tijdje dacht dat zijn moeder Fridwulfa was. |
|
|
  |
 |
Fairy Tale
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 12, 2004 10:05 |
 |
Ja, ik ben deze topic ook ooit als eens gestart. Ik hoop dat rowling deze vraag ook ooit eens beantwoord. Ik kijk altijd p haar site of niemand die vraag heeft ingestuurd.
Om dat zelf te doen heeft toch geen zin, ze krijg duizende brieven per dag. Maar ik kan, buiten de reus verkleinen met een spreuk, niets zinnigs bedenken.
In deel 4 vraagt Hagrid ook aan mevrouw Malemour (in Nederlands, toch?) of het van haar vaders of moeders kant komt. Maar als een normale heks een kind krijg van een reus. Letterlijk een reuze baby, dan overleef je toch niet? |
|
|
  |
 |
Hendrik
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 11, 2004 19:20 |
 |
Fairy Tale schreef: | Ja, ik ben deze topic ook ooit als eens gestart. Ik hoop dat rowling deze vraag ook ooit eens beantwoord. Ik kijk altijd p haar site of niemand die vraag heeft ingestuurd.
Om dat zelf te doen heeft toch geen zin, ze krijg duizende brieven per dag. Maar ik kan, buiten de reus verkleinen met een spreuk, niets zinnigs bedenken.
In deel 4 vraagt Hagrid ook aan mevrouw Malemour (in Nederlands, toch?) of het van haar vaders of moeders kant komt. Maar als een normale heks een kind krijg van een reus. Letterlijk een reuze baby, dan overleef je toch niet? |
Het kan zijn dat ze dan gebruik maakten van een draagmoeder. Netals Hagrid best een IVF baby kan zijn. In de boeken staat maar heel weinig over de geneeswijzen in de magische wereld.
Het is dus niet uit te sluiten dat Dreuzelkundigen de techniek overgenomen hebben uit de dreuzelwereld. |
|
|
  |
 |
scorpion knight
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 12, 2004 11:25 |
 |
Ik heb wel een theorie hierover, maar als ik die hier ga uitleggen wordt ik waarschijnlijk van het forum geschrapt. (Ik weet ook niet wat de gemiddelde leeftijd op dit forum is.......... )
Ik zal het simpel samenvatten: De zaadjes zwemmen verder dan je zou zeggen............................... |
_________________ Look to history
Watch the present
And See the future |
|
  |
 |
|