Auteur |
Bericht |
Guus Eelink
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 30, 2004 17:18 |
 |
Heyz allemaal,
FF een heel standaard vraagje maarja niemand heeft het nog. Welke film houd zich het beste aan het boek? Dus let op: niet wat is de beste film! Wat vinden jullie? Ik vind film 2 op dat gebied het beste.....maar die is niet het spannends!
Ps: niet invullen als je niet alle films hebt gezien!
Guuzzie  |
|
|
  |
 |
Sambora
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 30, 2004 21:33 |
 |
ik denk ook deel 2... deel 1 word veel info verschoven naar andere delen... deel 3 is veel anders dan het boek...
ik denk ook deel 2... veel klopt wel uit het boek... maar ik vind deel 2 niet de leukste |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
  |
 |
Loezzy
3e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 01, 2004 14:05 |
 |
Ik denk deel 2, omdat dat boek eigenlijk het makkelijkst is om te verfilmen: Bij deel 1 heb je een heleboel opdrachten aan 't einde die je niet allemaal kunt verfilmen, en in deel 3 zitten zoveel 'details' dat het ook moeilijk is om je daarbij helemaal aan 't boek te houden! Maar toch vind ik film 3 het mooist.. |
|
|
  |
 |
Times
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 01, 2004 17:37 |
 |
Ik vind deel 2 het best aan het boek houdt, want daar zijn de minste dingen in weggelaten
In deel 3 zijn teveel dingen weggelaten
En deel 1 is een grote inleiding en zijn er ook dingen weggelaten vooral op het einde |
|
|
  |
 |
Eldarion'
6e jaars

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 03, 2004 10:11 |
 |
Ik vind film 1 en 2 de beste.. film 1, die had een grote intro, en dat was (volgens mij) in het boek ook
en film 2, want die was ook wel volgens het boek, maar daar waren wel de minste dingen in weggelaten.
En film 3 vind ik helemaal niet op het boek lijken. die was echt anders... (Zeker met die vuurflits en die "dreuzelkleding") |
|
|
  |
 |
Queen
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Op een wolkje, naast Neville, die een arm om mij heen slaat. ^^
|
Geplaatst:
Za Jul 03, 2004 14:52 |
 |
Film 2 vond ik het meest kloppen met het boek.
In film 1 hebben ze nogal wat scenes verschoven, en alles, en het is inderdaad een intro.
Deel 3.. Daar is het halve verhaal wég, dus dat vind ik niet echt kloppen met het boek. |
|
|
  |
 |
Snow White Queen
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 07, 2004 22:48 |
 |
Deel 2, dan deel 1 en dan deel 3
Waarom deel 3 als laatste is, lijkt me nogal logisch...
En deel 1 als 2de want ik vind het jammer dat er in het boek zoveel scènes staan waar Marcel bijhoort en in de film is daar er helemaal niet bij... allé, da vind ik toch... |
|
|
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 08, 2004 10:20 |
 |
Deel 2 dus ook, omdat ze daar duidelijk het meest volgens het boek hebben gelaten.
Deel 3 was zowat helemaal anders  |
|
|
  |
 |
Patronus
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 08, 2004 10:27 |
 |
Inderdaad deel 3 is helemaal anders dan in het boek ze hebben er veel meer aspecten bij gedaan.
En inderdaad toen ik deel 2 zag dacht ik gelijk hier hebben ze minder scenes uitgeknipt dan deel 1 dus deel 2 is het beste,
Gr.Patronus |
|
|
  |
 |
Robin Potter
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 09, 2004 21:14 |
 |
Film 2, daar gebeurt het meeste uit het boek, in film 1 haden ze alle opdrachten moeten doen, en bij film 3 had de nachtelijke ontmoeting tussen Sirius en Ron erin gemoetn. |
_________________ I Just Cannot Believe That It Is Over, We Were Chillin' Out On Sofa, Digging How The Guitar Goes, In A Song That No One Knows
James Blunt---So Long Jimmy |
|
  |
 |
miemperd
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 10, 2004 9:51 |
 |
kwa uiterlijk drie
kwa verhaallijn twee, in drie vind ik vooral Hagrids hutje en pompoedveldje, het lokaal/rommelzolder/theeroom van Zwamdrift en zweinsveld goed nagemaakt maar het houd zich niet echt aan hety verhaal |
|
|
  |
 |
Eef
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 12, 2004 13:50 |
 |
Ik denk ook deel 2, maar dat betekend nog niet dat ik dat de leukste film vind...
Maar bij de 2e film houden ze zich het meest aan het boek.. daarna film 1 en daarna film 3 (duh=p) |
|
|
  |
 |
*Flupke*
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 13:18 |
 |
Ik vind ook deel 2. Als je boek met film vergelijkt klopt het 't meest. Deel 1 gaat ook nog wel maar ik zie daar de Rode Draad niet zo in. In deel 3 vind ik alles veel te veel afgerafeld en veel veranderd.
Groetjuhs, Flupke |
Laatst aangepast door *Flupke* op Wo Jul 14, 2004 15:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 14, 2004 14:59 |
 |
Bij deel 2 moet ik echt na gaan denken wat ze er uit hebben gelaten (tis ook alweer een tijd trug dat ik het boek gelezen heb maja)..
Deel 3 kan ik zo van alles opnoemen wat anders is....en deel 1 verschilt ook nogal vaak..maar dat valt niet zo op omdat WAT is gefilmt wel aardig overeenkomt....
Wat vaak jammer genoeg bij deel 3 weer niet het geval was (niet zeggende dat deel 3 slecht is...dat vink juist de beste) |
|
|
  |
 |
nessti
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 15, 2004 17:43 |
 |
absoluut deel 1 en 2. In deel 3 wordt zoveel van het werkelijke zweinstein weggelaten. De hele sfeer is weg terwijl die er in het derde BOEK wel is. Hmmm.. maar hij is tog nog wel goed hooor  |
|
|
  |
 |
|