Auteur |
Bericht |
frifri
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 03, 2006 20:38 |
 |
Ik ging gisteren de joepie kopen, ik kom thuis , sla hem open en na een paar minuten schrik ik me te plettter.
Dit is het artikel dat erin staat:
WANNEER DE STERREN ONTHULLEN DAT ZE VERSLAAFD ZIJN AAN COCAÎNE
Hij speelt de gemene pester Vincent Crabbe in verschillende Harry Potterfilms en ook in het echte leven blijkt Jamie Waylett allesbehalve een doetje.
De 17-jarige acteur werd tijdens een wild feestje gefilmd met een gsm terwijl hij een lijntje cocaîne snoof.
Een van zijn 'vrienden' verkocht vervolgens de beelden aan het Britse blad 'People'.
volgens hem gaat het met Jamie helemaal de verkeerde kant op: 'Niet alleen gebruikt hij alle soorten drugs op feestjes, ook gewoon thuis zit hij aan de coke terwijl hij strippers voor hem laat dansen.
Hij pocht zelfs over het feit dat hij tijdens de première van 'Harry Potter and the Goblet of Fire' stiekem in het toilet drugs was gaan nemen en zo stoned als een garnaal de rode loper op was gegaan.
wat vinden jullie hiervan?
Stemmen en posten aub. |
_________________ Daniel... ... ... ... * in love*
harry potter is the best!!!!!!! |
|
  |
 |
superjasmien
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 03, 2006 23:38 |
 |
Ik heb het artikel ook gelezen. Ik vind dit niet kunnen, ten slotte werkt hij nog altijd in een kinderfilm, dus moet hij het goede voorbeeld geven. Persoonlijk zou ik hem uit de cast schrappen. |
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 9:55 |
 |
Is dit niet weer een roddel want die gaan de laatste tijd wel erg snel maar als het wel waar is dan ... sja ... ik vind het zowizo stom dat je drugs gebruikt en dan al helemaal op een premiere.
Hij zal de druk wel niet aan hebben gekunt.
... uhm wie was het ook al weer? Ik haal ze altijd door elkaar die twee. Is het diegene die ook in Thunderpants speelt of die andere? |
 |
AnSofie
6e jaars

Verdiend:
177 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 13:10 |
 |
Helen schreef: | Is dit niet weer een roddel want die gaan de laatste tijd wel erg snel maar als het wel waar is dan ... sja ... ik vind het zowizo stom dat je drugs gebruikt en dan al helemaal op een premiere.
Hij zal de druk wel niet aan hebben gekunt.
... uhm wie was het ook al weer? Ik haal ze altijd door elkaar die twee. Is het diegene die ook in Thunderpants speelt of die andere? |
Het is de andere
Maar ik denk eigenlijk niet dat dit een roddel is want ik heb een foto gezien waar hij wel redelijk te herkennen is ik vind het echt jammer |
_________________ You're a fool Harry Potter , and you will lose everything |
|
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 16:17 |
 |
Misschien heeft hij gewoon op een feest geexperimenteerd met drugs of gewoon doet hij dat af en toe op een feestje. Ik denk dat het gwn onzin is dat hij dat doet op een premiére. Ach ja hij is zeventien, meer mensen tussen 14-18 proberen wel is een lijntje te nemen/te blowen enz, ja oké het blijft natuurlijk dom als je het doet.
dat maakt hem nog niet meteen verslaafd. Het is denk ik gewoon een roddel dat hij het heel vaak doet en verslaafd is. En als hij dat wel is is dat echt heel dom van hem ik denk dat het ook nog wel eens onder zijn rol in hp kan gaan leiden. voor de volgende films. Want hij is (denk ik) wel te vervangen. Heb je trwns die foto? |
 |
AnSofie
6e jaars

Verdiend:
177 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 16:46 |
 |
Tops<3 schreef: | Misschien heeft hij gewoon op een feest geexperimenteerd met drugs of gewoon doet hij dat af en toe op een feestje. Ik denk dat het gwn onzin is dat hij dat doet op een premiére. Ach ja hij is zeventien, meer mensen tussen 14-18 proberen wel is een lijntje te nemen/te blowen enz, ja oké het blijft natuurlijk dom als je het doet.
dat maakt hem nog niet meteen verslaafd. Het is denk ik gewoon een roddel dat hij het heel vaak doet en verslaafd is. En als hij dat wel is is dat echt heel dom van hem ik denk dat het ook nog wel eens onder zijn rol in hp kan gaan leiden. voor de volgende films. Want hij is (denk ik) wel te vervangen. Heb je trwns die foto? |
http://www.kaboem.nl/home/muzi.....drugs.html
Daar zie je de cover en de snuivende Waylett |
_________________ You're a fool Harry Potter , and you will lose everything |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 16:53 |
 |
Hmm, ja ... er is ook nog zoiets als photoshoppen geloof ik.
Als hij op de foto gezet is net als hij bukt om een handtekening te zetten kan je er heel makkellijk iets anders van maken.
Er zijn zoveel gephotoshopte foto's. Zo heb ik een van Ron en Harry waar Harry zijn hand heeft waar het dus niet hoort (ergens bij Ron dus).
Het kan ook idd wel een echte foto zijn en dat hij idd wat geëxpirimenteerd heeft.
En bedankt, nu weet ik wie het is ... voor heel even want ik vergeet het denk ik toch weer |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 04, 2006 18:46 |
 |
Dit (16+) lijkt ook vrij echt en dat plaatje van die link hierboven, van het tijdschrift, is zo erg klein. Je kunt het niet goed zien. en dan heb ik zoiets van "1 April is vroeg dit jaar"
En dat het echt líjkt wil nog niet zeggen dat het echt ís.
Voor hetzelfde geldt dat het wel echt is hoor. |
 |
koekiemonster
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 15:15 |
 |
ik weet niet of het waar is, het zou een roddel kunnen zijn..
als ht zo is, vind ik het maar dom! ik heb een hekel aan drugs en alles erom heen. als het waar zou zijn.. had ik het niet van hem verwacht |
_________________ can you dance like a hippogriff mamamamaa |
|
  |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 08, 2006 22:12 |
 |
superjasmien schreef: | Ik heb het artikel ook gelezen. Ik vind dit niet kunnen, ten slotte werkt hij nog altijd in een kinderfilm, dus moet hij het goede voorbeeld geven. Persoonlijk zou ik hem uit de cast schrappen. |
Ja dit vind ik ook. Er zijn kinderen van 6-7 jaar die naar deze films kijken en dan vind ik het inderdaad niet kunnen dat er iemand tussen zit die er fier op is aan drugs te zijn. Ik zou hem inderdaad ook uit de cast schrappen.
groetjes.
|
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 09, 2006 10:48 |
 |
Wie zegt dat dit allemaal echt is. Zoals ik al eerder zei is dat het best wel eens .. hoe heet dat ... gemanipuleerde foto's zijn.
Bijna iedereen heeft hier het oordeel al klaar. Kijk eerst eens of het inderdaad wel echt is.
Hij kan best aan de drugs zijn hoor maar ik heb het verder nog nergens gezien/gelezen. |
 |
Nevodeon
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 09, 2006 16:32 |
 |
He Helen, je lijkt het nu steeds op te nemen voor Waylett, maar het lijkt me sterk dat een tijdschrift gaat photoshoppen om artikelen te krijgen. Erg dom. Roddelen kan, maar gebruiken ze daar echt Photoshop mee?
Als Waylett echt drugs gebruikt is dat inderdaad erg jammer. Hij is nog erg jong, dus als hij nu al verslaafd is.
Persoonlijk ken ik ook iemand die ooit een sticky gerookt is, maar hij is er niet verslaafd aan. Het kan best zijn dat het gewoon eenmalig proberen is. "Jamie, check! We hebben drugs, probeer eens!" Zo'n regel is voor vele mensen onweerstaanbaar.
Ik hoop dat mijn theorie waar is, en anders liever geen Crabbe in de films. |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 09, 2006 16:42 |
 |
Ook in een roddelblad gebruiken ze gephotoshopte fotos. Misschien gebruiken ze ook een ander programma maar het gebeurt wel.
En ja, ik neem het (als enige geloof ik) voor 'm op omdat ik het gewoon ... sja .. raar vind dat iedereen 'm meteen veroordeeld.
Het kan idd wel gewoon 1 keer gebeurt zijn maar om dan meteen aan te nemen dat hij verslaafd is en dat hij overal waar hij komt stoned is ...
Ik heb een hekel aan drugs hoor maar ik zou eigenlijk geen andere Crabbe willen. |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 09, 2006 18:30 |
 |
Helen schreef: | Ook in een roddelblad gebruiken ze gephotoshopte fotos. Misschien gebruiken ze ook een ander programma maar het gebeurt wel.
En ja, ik neem het (als enige geloof ik) voor 'm op omdat ik het gewoon ... sja .. raar vind dat iedereen 'm meteen veroordeeld.
Het kan idd wel gewoon 1 keer gebeurt zijn maar om dan meteen aan te nemen dat hij verslaafd is en dat hij overal waar hij komt stoned is ...
Ik heb een hekel aan drugs hoor maar ik zou eigenlijk geen andere Crabbe willen. |
Ik ben het wel met je eens. Van roddelbladen geloof ik maar weinig, en ja zoals ik al eerder schreef, miss heeft hij het gewoon geprobeerd?!
En het is echt te sneu dat iedereen meteen denkt van O, hij is verslaafd ik weet het zeker.
Even een voorbeeldje over hoe stom roddelbladen kunnen zijn:
Ik was in duitsland echt al een hele lange tijd geleden maar toen was Prins Klaus ziek. Ik was op vakantie geweest en m'n zus en ik zagen dat duitse blad liggen, waar beatrix huilend op de voorkant stond. Ze beweerde dat Klaus was gestorven. Ze waren zelfs zo ver gegaan dat Beatrix in dat blad bij een graf stond en zeiden dat het het graf van klaus was, toen hebben ze die naam op dat graf gwn er even afgewerkt en heel veel mensen(waaronder wij) dachten dat Klaus gestorven was. Pas een paar weken(maanden?) later was hij echt dood.
Dus, die roddelbladen hebben geen genade en ik denk dat je niet uit een foto de conclusie kan trekken dat iemand helemaal verslaafd is aan de drugs. Btw vraag ik me af, ze zijn echt super veel op de set van HP, hoe zou hij dan altijd stoned kunnen zijn? Dat zou de regisseur toch wel merken of ligt dat nou aan mij?
|
 |
koekiemonster
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 09, 2006 20:30 |
 |
Helen schreef: | Ook in een roddelblad gebruiken ze gephotoshopte fotos. Misschien gebruiken ze ook een ander programma maar het gebeurt wel.
ik ben het ook wel met je eens hoor! als ik die foto zie... herken ik hem niet eens eigenlijk, je ziet iemand gebogen staan, het zou net zo goed een ander kunnen zijn! en idd dr zal best wel gerotzooid worden met fotows! |
_________________ can you dance like a hippogriff mamamamaa |
|
  |
 |
|