Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 TV: Prison Break [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot


Verdiend: 1077 Sikkels


MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 24, 2006 13:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Degenen die nu nog niet weten wat Prison Break is, hebben in een grot geleefd... lijkt me duidelijk!

Deel 2 van het populaire hoe-ontsnap-ik-uit-de-gevangenis-topic.

Fire away! Laten we de regels van LOST hier ook maar aanhouden...


Amerika {BLACK}
Nederland {DARKRED}
België {GREEN}
Algemeen over Prison Break {VIOLET}






Laatst aangepast door MeLoveSnape op Do Aug 24, 2006 18:56; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 111 Sikkels
Woonplaats: In de gezellige Leerlingenkamer van Zwamdrift!

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 24, 2006 13:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Voor degenen die geen zin hebben om iedere week de episode te downloaden hebben ze bij TV.com nu iets briljants bedacht. Je kunt de nieuwe episodes gewoon via internet bekijken!!!

Dit kon voor dit seizoen al, alleen dan voor de mensen in de US. Nu dus voor de Nederlanders/Belgen!

Ik presenteer u: Prison Break - Season 2, Episode 1: Manhunt [mediaplayer]

:: URL kopieren [rechtermuisknop, eigenschappen, URL]
:: Mediaplayer openen
:: Bestand, URL openen..., plakken




Profiel bekijkenStuur privébericht
Skywalker
Oude Forumnaam: Jihy Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 240 Sikkels
Woonplaats: Saving the world

Skywalker is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2006 14:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Richard: Kun je ook de oude eps zien? '_'

Gisteravond kwam dus Prison Break episode 14. Ik heb alles t/m 13 gevolgd via Youtube, en zat goed. Buh, die episode was wel zielig xO En ik zat ook de hele tijd met spanning voor de TV. Toen de die prison-baas een telefoontje kreeg van Sara's vader, de gouveneur [of hoe je dat ook schrjft] dacht ik echt van; "Yay!" Well, niet dus =.=





_________________

    I've got a thousand opinions and not the time to explain

Profiel bekijkenStuur privébericht
Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 111 Sikkels
Woonplaats: In de gezellige Leerlingenkamer van Zwamdrift!

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2006 14:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Je kunt niet alle episodes via 'grote sites' bekijken als TV.com. Je kunt de episodes natuurlijk wel downloaden of, zoals je zelf al aangeeft, bekijken via streamers als YouTube.com

Mocht je de links naar de downloadbare episodes willen, stuur je maar een PB Wink




Profiel bekijkenStuur privébericht
cedric91
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 45 Sikkels


cedric91 is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2006 14:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben echt heel benieuw hoe het gaat aflopen, zal de electrische stoel het doen ? zal michael snappen wie zijn broer bedoelde toen hij in de stoel zat ??? ik denk dat hij niet geelectrocuteerd zal worden... wat zijn jullie theorieen ?




Profiel bekijkenStuur privébericht
Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 111 Sikkels
Woonplaats: In de gezellige Leerlingenkamer van Zwamdrift!

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2006 14:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

cedric91 schreef:
Ik ben echt heel benieuw hoe het gaat aflopen, zal de electrische stoel het doen ? zal michael snappen wie zijn broer bedoelde toen hij in de stoel zat ??? ik denk dat hij niet geelectrocuteerd zal worden... wat zijn jullie theorieen ?


Ik hoop dat je weet dat ze in Amerika al een stuk verder zijn met Prison Break, en dat sommigen hier ook die afleveringen al gezien hebben en daar hier over praten. Bepaalde zaken [zoals bijvoorbeeld die electrische stoel] kunnen daarom al simpel verklapt worden Wink

De aflevering die jij volgende week donderdag gaat zien heet By the skin and the teeth, en hier vast een kleine plot:

Wanneer Lincoln bijna wordt geëxecuteerd, ziet hij zijn vader. Een telefoontje van rechter Kessler zorgt voor de nodige opschudding.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Master of Magic
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 47 Sikkels
Woonplaats: Queensland

Master of Magic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2006 15:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Jihy, Ik dacht precies hetzelfde toen Pope die telefoontje kreeg (van de gouverneur). Helaas was het dus niet zo. =.=

Ik heb gisteren ook episode 14 gekeken. Omg, het was echt een spannende aflevering. Vooral bij het begin, toen Bellick kwam controleren of de werkploeg wel aan het werken was. Ik vraag me nog steeds af hoe Westmoreland, zonder gezien te worden, naar boven is geklommen...


Hmmm, ik had eigenlijk nog een vraagje: Voor de zomerstop kon je elke Vrijdag de herhaling van PB zien op RTL 7. Zenden ze nu nog steeds een herhaling uit? Ik heb het namelijk nergens in de tv-gids zien staan...





_________________
    I put some new shoes on and suddenly everything is right


Laatst aangepast door Master of Magic op Vr Aug 25, 2006 16:21; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 111 Sikkels
Woonplaats: In de gezellige Leerlingenkamer van Zwamdrift!

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2006 15:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Omdat onze eigen Joep net al bleef volhouden dat hij gisteren "SEIZOEN 2" op de Nederlandse TV had gezien en de rest zich daar ook lelijk in kan vergissen:

In Nederland zijn ze nu weer begonnen met de 2e helft van SEIZOEN 1!!! [de scene met de electrische stoel dus]

SEIZOEN 2 [die nu sinds afgelopen dinsdag pas is begonnen in Amerika] heeft een heel ander thema. Namelijk [selecteren als je het echt wilt weten]: Met degenen die ontsnapt zijn zien te overleven in Mexico! Want je leest het goed! Ze zijn aan het einde van SEIZOEN 1 al ontsnapt namelijk!!




Profiel bekijkenStuur privébericht
cedric91
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 45 Sikkels


cedric91 is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Aug 26, 2006 8:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

je ziet toch ook al in een voorstukje bij RTL, wat ze al de hele week uitzenden: Lincoln zit in de stoel, en ziet opeens een man achter michael staan, die de de moord heeft gepleegd op de broer vand e president, alleen vestaat michael hem niet, en wordt er net een zwarte zak over het hoofd van lincoln getrokken,




Profiel bekijkenStuur privébericht
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels


karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 26, 2006 8:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

master of magic vroeg zich af of Prison Break weer herhaalt werd en ja dat word het Wink
Maar niet op vrijdag om 9 uur zoals eerst, maar nu op maandag om 21.30 als ik me niet vergis Smile Je kan het altijd nog nakijken op RLT Teletekst Wink




Profiel bekijkenStuur privébericht
Nagini
4e jaars
4e jaars


Verdiend: 51 Sikkels


Nagini is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 27, 2006 23:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Prison Break love!!

Goed, ik heb net de eerste episode van t tweede seizoen gezien, en vond het echt helemaal geweldig! Vooral door onze sexy con Micheal, maar ook gewoon door alle geniaalheid die naar je wordt geslingerd in 40 minuten!

[SPOILERS!]

Het eerste wat ik moet zeggen over de aflevering is: AWH!! NIET VERONICA!! Ze was zo ongelofelijk cool, ok, een beetje een nitwit, uiteindelijk was het in het eerste seizoen vooral Nick die voor alle info over de moord op Terence zorgde, maar verder was ze zo lief met Linc en alles. Opzich zat het er wel een beetje aan te komen, ik bedoel, het zou haar nooit in hr eentje zijn gelukt om de hele waarheid aan het licht te krijgen. Wel jammer iig. Oja, die Terence is een regelrechte oelewapper (wilde eigenlijk wat anders zeggen, maar jullie begrijpen mn punt waarschijnlijk wel Razz)!

Absoluut mijn favoriete scene uit deze aflevering was de conversatie tussen Sucre en Michael in de gestolen auto....

Sucre What are you thinking about?
Michael ... Mistakes...
Sucre You had to do it.
Michael Not like I did. I ruined her life.
Sucre Well, there's nothing you can do about it now...
Michael That's not true!
Sucre You felt for her, huh?
Michael *sighs*

K werd gewoon helemaal blij van deze scene, hij houdt echt van haar!! *blijheid* Wordt nog interessant met het leuke origami zwaantje in Sarah's tas... ik hoop dat het er voor zorgt dat ze samen komen (en heel veel baby's krijgen! Razz). Wat denken jullie over de tekst die op t zwaantje stond:

"THERE'S A PLAN
TO MAKE ALL
OF THIS RIGHT
... .. .. . .. .... ... ... .. ....
.... .. .. . ... . .. .. ... .
.. ... . ... ... . .. ." (jaja, ik heb iid alle puntjes geteld Razz)

Wat zullen het zijn, getallen/letters?

Verder, wat valt er nog te zeggen... Mahone, echt een creep, wel goed dat ze hem erin hebben gedaan, zorgt voor heel wat spanning. Jammer dat ie wel érg slim is, en zo verschrikkelijk veel doet in een dag, die kerel doet waarschijnlijk niet aan slapen Razz Ik denk dat Mahone nog wel eens heel interessant kan worden, ik bedoel, op een gegeven moment moet ie toch bijna wel achter dingen komen over de moord van Terence?
[/SPOILERS]

Verder zijn er nog niet zo heel veel linkjes naar leuke PB sites gepost, dus daar begin ik ook maar meteen aan....

MichaelandSara.org Voor alle shipppers...
Prison Break Online Goeie fansite (helaas al een tijdje niet meer geupdate...)!
Tot nu toe is dat alles, echt heel veel goeie PB sites zijn er nog niet...

Nou, dat was t! Graag hoor ik jullie thoughts over eerste aflevering, ect!

Liefs!





_________________
Your true colors are beautiful, like a rainbow...
Profiel bekijkenStuur privébericht
Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 111 Sikkels
Woonplaats: In de gezellige Leerlingenkamer van Zwamdrift!

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 27, 2006 23:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Nagini: De reacties van de eerste episode van seizoen 2 stonden al in het eerste Prison Break topic. Helaas is dit topic net te laat geopend, en staan ze hier dus niet, waardoor het lijkt of niemand het nog heeft gezien Wink

Morgen een nieuwe episode! *woeii*




Profiel bekijkenStuur privébericht
Tienerd
Oude Forumnaam: Tinusz_01 Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 239 Sikkels
Woonplaats: Bath

Tienerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 30, 2006 7:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

waaaa O.o Gisteravond de pilot gezien van season 2 und OMGZZ O.o

[SPOILERS]

Zal ik even heel gemeen zijn? Ik vind het helemaal niet erg dat Veronica is neer geschoten. Oke, het is dan wel jammer voor Linc enzo, maar ik mocht haar gewoon niet zo graag en opgeruimt staat netjes. [/gemeen] Alleen.. Hebben ze haar nou in delen 'gehakt'? O.o Ze liepen namenlijk met meerdere vuilniszakken naar buiten. En wat Sara nou verder gaat doen.. Sja, ik hoop natuurlijk dat ze gaat proberen om die punten op de origami gaat ontcijferen. Veel anders heeft ze toch niet te doen. Cool Goed. ik kan verder geen revieuw schrijven, want daar heb ik 1] geen zin meer in. 2] ik wil de 2e episode kijken 3] zie nummer 1 en 2 ^^[/SPOILERS]

Owja, ik heb het expres niet in zwart gedaan aangezien, als je erg nieuwsgierig bent, je het makkelijk kan lezen..

EDIT: Pfff, ik heb net ep 2 : Otis gekeken en omg!(ik zeg dat wel vaak de laatste tijd niet? ^^)

[SPOILERS]
Fieeeuw. Mahone is echt geweldig gewoon! Ik bedoel, met hem erbij blijft de spanning er echt in, omdat hij op 'dezelfde manier denkt' als Michael. En ik moet zeggen dat ik LJ nu minder irritant vind. Hij begint zich nu echt een beetje stoer te gedragen en hij kijkt niet meer alsof hij elk moment in janken uit kan barsten, al zou dat nu wel mogen van mij. angel En dat met Bellick en Pope O.o Zonde van dat kunstwerk zeg! Het een beetje slopen met een LAMP! ^^ en voor het eerste heb ik 10 sec. medelijden gehad met Bellick. En af en toe heb ik me vreselijk geergerd aan Tweener. Hij doet zo vreselijk zenuwachtig. Hoezo opvallend? Naja goed, zo is hij nou eenmaal niet? ^^ Maar volgensmij heeft die Debra hem wel door.. =/ En dat dat einde O_o het zal toch niet zijn dat Michael weg rent en Lincoln achterlaat? Neeeeh, dat kan écht niet. Zal niks voor Michael zijn. Misschien gooit hij Linc wel over z'n schouder? ^^ Maar nee, misschien jat hij wel weer een auto en ontsnapt zo. Ik denk dat het zo ongeveer gaat gebeuren.. Of ze schuilen in een bosje en de police rijdt ze zo voorbij. Maar dan komt Mahone er weer aan en die ziet Michael weer zitten. ^^ Oooh, ik heb T-Bag nog niet genoemd! Maar is die dierenarts nou echt dood of wat..? =/ Ik denk het zelf wel.. Wat ik trouwens wel een beetje raar vind is dat hij zijn hand zomaar vast kon maken. Ik bedoel, met al die spieren/zenuwen en alles. Dan kan je alles toch niet zomaar bewegen? O_o[/SPOILERS]

Pfuu, nog een week! O_o Very Happy





_________________
    Ik ben Boer Harms en ik kom uut Drente en ik hou van disco
    Ik weet, 't is niet te geleuven, maar 't is zo
    Als ik die disco heur, dan tril ik op mien benen
    Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"

Profiel bekijkenStuur privébericht
Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 111 Sikkels
Woonplaats: In de gezellige Leerlingenkamer van Zwamdrift!

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 30, 2006 15:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga stoppen met mn wekelijkse 'korte' scenebeschrijvingen, aangezien ik het fut er niet meer voor heb nu om ze te typen Razz

Daarnaast zie ik de PB episodes nu niet meer live, maar 2 uur later [internet], dus net voor ik naar school moet [vroeg op O_O].

LOST kijk ik nog wel live.

"OTIS" [episode 2, seizoen 2] was een zeer tegenvallende episode. Er werd wel wat info verschaft, maar dat wist[en] iig ik al, dus veel bijzonders was het niet.

Op naar de volgende ep, die wél weer wat spannender wordt Very Happy




Profiel bekijkenStuur privébericht
Snow White Queen
Oude Forumnaam: Debra Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Stuck in my room, so lonely...

Snow White Queen is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 31, 2006 14:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Leuk nieuws voor de Belgen die het beu zijn overal vanalles over PB te horen en het niet kunnen zien! :')

Vanaf zondag 10 september 2006 is Prison Break elke week te zien op Kanaal 2 om 20:30. En het gaan net zoals Lost op VT4 twee episodes achter mekaar zijn. En uiteraard beginnen we met season 1 Razz

Dat vind ik persoonlijk ietsjes minder (van twee eps per keer dan Razz), maar OK, ik ga de eerste twee afleveringen toch bekijken ^^





_________________
    Look at me and tell me who I am,
    Why I am what I am,
    Call me a fool and it's true I am,
    I don't know who I am.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer