Auteur |
Bericht |
Hermione
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
298 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 27, 2006 14:12 |
 |
Modjes, als het geen goed topic is, haal het maar weg
Ziehier Rihanna.
Haar officiële naam is Robyn Rihanna Fenty. Ze werd geboren op 20 februari 1988 te St. Michael, Barbados. (Dus ze is nog maar 18!) Daar woont haar familie nu nog. Rihanna woont nu in New York maar ze gaat wel nog zoveel mogelijk terug naar het eiland. Haar vrienden hadden een afspraak gemaakt met de producer Evan Rogers, hij kwam toevallig met zijn vrouw Jackie op vakantie in Barbados. Rihanna moest maar even voor Evan zingen en toen was hij al verkocht. Daarna gingen ze terug naar New York. Rond februari 2005 verhuisde Rihanna ook naar de Verenigde Staten. Nog maar even later had ze al een afspraak met Jay-Z.
Over deze madam gaat dit topic dus. ^^". Wat vinden van jullie haar muziek? Kan ze volgens jou goed zingen? Of niet?
Vroeger had ik nog nooit over Rihanna gehoord. Maar toen S.O.S (Rescue me) uitkwam veranderde dat een beetje. Ik vind het een leuk liedje, zeker weten. De vorige liedjes (Pon de Replay, It's lovin' what you want, etc.) vond ik wat minder en vielen me niet echt op.
S.O.S (Rescue me) dus wel. Haar nieuwste single "Unfaithful" vind ik redelijk goed, al heeft ze er veel te veel keelklanken in verwerkt vind ik persoonlijk.
Maar nu is het aan jullie^^ |
_________________ When the rain starts to pour <3 |
|
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 27, 2006 15:44 |
 |
Mwah ik vind niet zoveel aan Rihanna's muziek...
Maar dat is puur omdat ik niet into die muziekstijl ben. Ze is best een goede zangeres volgens mij hoor, daar niet van. Ik vind 'Unfaithful' wel héél errug mooi, alleen dat is eigenlijk meer de melodie dan de zang, want die is nogal weird. Hoezo weird, weet ik niet, maar ze zingt daar heel erg platgedrukt (hihi, ik heb geen ander woord). |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
LunatiC.
2e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 27, 2006 15:55 |
 |
Ehmz , Rihanna..
Niet echt m'n smaak, ze zingt te eentonig.
Zoals wemelin hierboven al zei , ook niet echt mijn smaak.
Ze zingt idd heel erg vaag.
Ook vind ik het de zoveelste R&B artiste , die over liefde en standaard zooi zingt.
Al zeg ik niet dat ik liefdesliedjes niet mooi vind , maar ik bedoel als er van de zoveel onderwerpen , alleen maar over liefde word gezongen.. naja get the point?
Maar verder is ze wel oke. |
_________________ your a fallen star,
your the get-away car,
the line in the sand when i go to far,
your the swimmingpool on an august day,
and your the perfect thing to say |
|
  |
 |
satans_lil_helpah
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 27, 2006 16:26 |
 |
ni echt mijn stijl
maar het liedje unfaithful is wel een schoon liedje, maar de rest van haar vindt ik slecht, zoals da SOS enzow
maar het is wel een schone madam |
_________________ hell was full, so i came back
zwaddericcchhhh!...
Savvy?
today you will always remember as the day you almost caught captain Jack Sparrow... |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 27, 2006 19:03 |
 |
Eerlijk is eerlijk ze is wel een heel knap meisje... De muziek van haar is niet helemaal mijn smaak... Maar ze zijn wel ok... Ik bedoel het kan slechter..
Als ik uitga en ik hoor S.O.S. Dan doe ik wel lekker mee.. Eigenlijk heb ik niet zo heel veel slechte dingen over haar te zeggen... Ze is wel ok..  |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 8:45 |
 |
Ik vind haar eigenlijk totaal niks. Het nummer S.O.S. is wel 'okay', maar voor de rest is het echt zo een, tja, top 40 zangeres die ik niet uit kan staan. Hoe dat komt? Geen idee. Best wel stom want lelijk is ze niet en ze heeft ook aardig wat energie in haar zingen en clipjes, maar het is niet helemaal mijn smaak muziek. Sorry! |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
BootstrapB
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 17:46 |
 |
Ze heeft totaal geen uitstraling. Steeds maar weer die saaie blik in haar ogen, en ze komt ook heel dom over, als iemand die het stoer vind om halfnaakt in een clip te dansen enzo, muziek dat nergens over gaat. Heel doorsnee, niemand neemt meer de moeite om iets anders te doen. En als dat wel wordt gedaan wordt het niet altijd beloond Voor de rest helemaal met HPwurm eens. |
|
|
  |
 |
Frog Choir
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 01, 2006 16:12 |
 |
Eh sorry...
ARROGAAAAAAAAAAAAANTT..
die kleren die ze draagt, hallo, trek even iets normaals aan, geen boom blaadjes voor je decollitee ofzo.. (S.O.S)
En dan hebben we het nog niet eens over Unfaithful.. Op zich is het een mooi nummer, het moet alleen door iemand anders gezongen worden, en die clip!! draait alleen maar om haar ze is neit eens mooi.. haar haren staan stijf onder de zooi enzo..
(sorry voor als er hier fans zijn!) |
_________________ In love with the Deathly Hallows.. |
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Vr Sep 01, 2006 17:27 |
 |
Buh. Ik vind haar niet geweldig, en haar muziek is niet m'n smaak.
Haar stem is wel mooi, maar haar clipjes zijn opzich stom.
En in die ene clip, op dat strand enzo, komt er op een moment zo'n close-up van haar gezicht, en daar is ze net Barbie.
Die make-up... Totally like Barbie's make-up. Srsly.
(En het is echt zo, dus niet ter afkraking :'D)
Verder heb ik er niks over te zeggen. (: Ja, we zijn weer erg nuttig vandaag. |
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 01, 2006 18:13 |
 |
Ze is niet één van mijn favoriete artiesten, maar ik vind 'Unfaithful' toch wel erg mooi. Vooral de tekst dan.
'S.O.S' en dat soort nummers zijn niet echt mijn smaak, dus die vind ik ook niet erg leuk. Maar dat betekent niet dat ik haar slecht vind - ze is succesvol en niet na één nummertje alweer weg, ze is wel knap en ze heeft ook wel een mooie stem, dus tja...
Nee, ik denk dat als het aan mij ligt ik Rihanna alleen goed vind in nummers als 'Unfaithful', hele rustige, emotionele ballads dus. |
 |
kaatie302
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 01, 2006 18:21 |
 |
Ze is niet echt m'n smaak...maar daarom kan ze niet mooi zingen!
unfaitfull vind ik wel mooi,maar haar vorige liedjes....Ze heeft wel nogal een rare stem maarja....Het is gwn niet mijn stijl.En haar clipjes zijn zoals vlinder al zij "stom". |
|
|
  |
 |
iesz
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 01, 2006 18:42 |
 |
Sorry, maar ik vind haar echt zo achterlijk. Net zoals de meeste in de top 40.
Ik vind dat ze een zeikstem heeft. Ze heeft zo'n kraak in der stem. (ik weet niet hoe je dat moet uitleggen)
Ze ken totaal geen rustige nummers zingen.
Ik vind ook dat ze een varkensneus heeft, ofzo. Iedegeval ze heeft geen mooie neus.
Ze komt nogal arrogant over. En zo kan ik wel verder gaan zeuren over der.
Nee ik ben geen fan van der... ^^ |
_________________ Goddes Vana
Sweet vernal Goddes
Dance for Vana
Hail goddes of spring
You see, even though the artist may die, the art remains forever ALIVE! |
|
  |
 |
Frog Choir
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 01, 2006 21:53 |
 |
Ze heeft een gemaakte zangles stem
Of ze heeft jaren zangles gehad, of der stem is via de PC bewerkt (wat waarschijnlijk ook het geval is ) |
_________________ In love with the Deathly Hallows.. |
|
  |
 |
Expecto Petra
Griffoendor Klassenoudste

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 01, 2006 22:17 |
 |
Ik vind het liedje Unfaithful wel mooi maar het had door een andere zangeres gezongen moeten worden. Ze zingt zo 'Jankerig' Ik luister het liedje dan ook niet vaak. Verder is S.O.S wel oké. Sorry maar als het aan mij ligt mag ze uit de top 40. |
_________________ Gryffindor, I will miss you!!!
After all this time?
Always!
HPF, I will miss you too!! |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 02, 2006 0:33 |
 |
Rihanna is een mooi meisje. Ik vind dat ze ook goed kan zingen en ze heeft een leuke kledingstijl. Soms gaat haar kleding een beetje te ver maar dat is haar eigen keuze. "Unfaitfull" is een prachtig liedje, maar ik vind het een beetje 'zagerig' klinken of hoe moet ik het nu zeggen. Voor de rest zijn het allemaal leuke plaatjes.
Maar verder ik ben geen fan van haar. Sorry voor de fans |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
|