Auteur |
Bericht |
**Hedwig**
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 16:22 |
 |
Ik vraag me er af wie er allemaal merchandise heeft van een of andere band. Zoals kleren, handtekeningen, badges endergelijke. En waar je die vandana hebt zodat andere fans er ook zouden kunnen raken
*heeft buiten één poster niets van een of andere band* Waarom zijn de kleren zo duur en waariom vindt ik ze alleen maar op het internet? |
_________________ Helemaal fan van Lauri Ylönen.
The Rasmus obsessed.
Finland Ruleed!
Laatst aangepast door **Hedwig** op Ma Aug 28, 2006 22:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Magisch-Eendje
5e jaars

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 16:30 |
 |
Ik heb posters van Evanescence en Keane, maar ik zou ook wel graag buttons/patches/shirts enz. willen. Misschien als ik eens geld over heb kan ik het op internet bestellen . |
_________________ Shut up! You're being rescued, so stop babbling! You should go cower in the corner, shiver in fear, and scream 'Help! Help! |
|
  |
 |
**Hedwig**
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 16:34 |
 |
Magisch-Eendje schreef: | Ik heb posters van Evanescence en Keane, maar ik zou ook wel graag buttons/patches/shirts enz. willen. Misschien als ik eens geld over heb kan ik het op internet bestellen . |
Over die poster van Evanescence, van waar heb je die? *heeft alleen Potterposters* |
The Rasmus obsessed.
Finland Ruleed! |
|
  |
 |
Magisch-Eendje
5e jaars

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 16:40 |
 |
Gewoon, tijdschriften ^^ Van de Hitkrant en Break-out en Fancy enzo... Maar ja ik heb die nu al een tijdje en ik wil wel weer eens een nieuwe |
_________________ Shut up! You're being rescued, so stop babbling! You should go cower in the corner, shiver in fear, and scream 'Help! Help! |
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 16:47 |
 |
Ik heb eigenlijk niets van die dingen.
Behalve een shirt van The Cornflames, en that's it. En een badge. :')
Gekregen van Han die Eppo [/zanger van The Cornflames] goed kent. |
  |
 |
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
459 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 18:04 |
 |
Ik heb een poster van Metalica en een t-shirt van Metallica, namelijk: Master of Puppets. De poster heb ik bij de Expo vandaan, de t-shirt heb ik weg bij Visions in Zwolle.
Verder heb ik geen bandmerchandise. Naja, of je moet muziekdvd's ook meetellen. Dan heb ik ook merchandise van Guano Apes/Ozzy Osbourne/Arch Enemy.
|
_________________ Neville Longbottom: Bellatrix Lestrange!
Bellatrix Lestrange: Neville Longbottom is it?... How's Mum and Dad?
Neville Longbottom: Better now they're about to be avenged!
[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we? |
|
  |
 |
HP_Marije
Gast
Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 18:37 |
 |
Ja, ik heb wel merch. Ik heb meerdere bandshirts (The Offspring, Blink 182, Sum 41 etc. Die ik nooit meer draag, by the way) posters, buttons and of course ook cd's en een aantal DVD's. Dat zie ik namelijk ook als merch.
En waar ik het vandaan haal? Voornamelijk uit Amsterdam. Daar heb je heel veel van dat soort winkeltjes. Van wat ik weet zit er een best wel grote op de Nieuwe Dijk. En anders zou je ook bij grotere muziekwinkels merch kunnen gaan zoeken. |
|
|
|
 |
**Hedwig**
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 19:37 |
 |
Weet er iemand waar je shirts van The Rasmus, Within Temptation, evanescence en/of Nightwish kan vinden,? Niet op het internet!
En ik woon in Anwterpen, men moeder wilt (denk ik) niet half nederland door rijden  |
The Rasmus obsessed.
Finland Ruleed! |
|
  |
 |
Ry-rahrr
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
112 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 20:27 |
 |
Ik heb wat posters van The White Stripes, The Strokes en Franz Ferdinand op mn kamer hangen, en ik heb een aantal bandshirts, van The Who, Pink Floyd, een hele oude van Kurdt Cobain die ik eigenlijk nooit aanheb en een Arctic Monkeys shirt dat ik vorig jaar december had gekocht, maar toen de hype begon eigenlijk bijna niet meer heb gedragen. Hoewel het wel een hip shirt is hoor (;. En voor de rest eigenlijk niets.
Ohja, een hele zooi oude speldjes van Nirvana en RHCP en Rolling Stones die ik al heeeeeel lang heb. En een speldje van Arctic Monkeys die ik deze lente van een vriend had gekregen.
Maar voor de rest, ik vind het wel leuk om te hebben, maar veel waarde schenk ik er niet echt aan... Behalve dan dat speldje van Arctic Monkeys, die is toch wel speciaal.
Edit: ohja, en ik heb op mijn deur een hele speciale poster van Babyshambles, uit een muziekzaakje*heb heel lief gevraagt of ik em mocht hebben(a)*. Die is ook wel speciaal vind ik. |
_________________ Dorian Gray: "I've lived long enough to see the future become history." |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 22:13 |
 |
Ik heb de topictitel even veranderd zodat fans van films en TV-series hier ook hun verhaal kwijt kunnen over Merchandize...anders lijkt dit topic me een beetje eentonig toe  |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Crazy_Noush99
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 29, 2006 17:14 |
 |
Ik heb 1 mega poster van Panic! At The Disco (daar moest ik eerst een tijdschrift van €7 voor kopen). Een zweetband voor om je arm van Lostprophets, 1 mega Hilary Duff poster die ik heb gekocht bij een concert van haar, en 1 mega LotR poster.  |
_________________ Broken hearts and torn up letters.
Girl .. you just c a n t dance [forever]! |
|
  |
 |
**Hedwig**
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 29, 2006 17:24 |
 |
Ik heb, hou jullie vast *grijnst*:
Een reclame bord van de GoF
Een 19tal HP posters (GoF, PoA)
1 mega Potc en 4 PotC2 posters
1 gesineerde foto van Gene Thomas (Belgische zanger, hij heeft de pic zelf gesineerd waar ik bij stond)
1 gesineerde foto van Dan Radcliffe
1 LotR RotK poster
en ik zla nog wel wat dingen hebben, I think :s
Aja, binnenkort een Evanescence shirt! |
The Rasmus obsessed.
Finland Ruleed! |
|
  |
 |
Nirvana
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 29, 2006 17:34 |
 |
Ik heb posters van Kurt Cobain
(Nirvana dus )
Enne ja ik heb ook bandshirts,van nirvana en metallica en the offspring blala.
En ik heb ook badges van bands.. maar die heb ik op mijn tas gezet ^^.
En die heb ik vandaan op internet ja,en volgens mij zijn kleren niet zo duur hoor en vooral bandshirts niet.
Tussen de 20/50 pleuro's ofzo.
Oja ik heb trouwens ook nog een mega vlag van linkin park. |
_________________ True friends accept you, on the way you are. |
|
  |
 |
**Hedwig**
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 29, 2006 17:41 |
 |
Nirvana schreef: | Ik heb posters van Kurt Cobain
(Nirvana dus )
Enne ja ik heb ook bandshirts,van nirvana en metallica en the offspring blala.
En ik heb ook badges van bands.. maar die heb ik op mijn tas gezet ^^.
En die heb ik vandaan op internet ja,en volgens mij zijn kleren niet zo duur hoor en vooral bandshirts niet.
Tussen de 20/50 pleuro's ofzo.
Oja ik heb trouwens ook nog een mega vlag van linkin park. |
20/50€ Das véél hoor! Ik betaal mijn shirt van Evanescence €20 (inclusief verzend kosten van aangetekend). €50 zou ik nooit uitgeven aan kleren. |
The Rasmus obsessed.
Finland Ruleed! |
|
  |
 |
Nympha
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 29, 2006 21:06 |
 |
Ik heb geen Merdichance ¬¬ Een paar posters van Kill Bill en Shrek 2. Maar die heb ik van mijn zus uit de videotheek. |
_________________ Voldemort is eigenlijks Smegol maar dan met extra lang vingers |
|
  |
 |
|